Dit is voor het eerst dat ik verneem dat blinde mensen pronouns moeten horen om te weten of iemand een vrouw of een man isquote:
Voor mij niet, ook blinden hebben door dat de wereld verandert (ik las al eerder dat het lastig is als je niet ziet en je niets meer zeker uit de stem kunt halen).quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik verneem dat blinde mensen pronouns moeten horen om te weten of iemand een vrouw of een man is
In die zin zou het misschien beter zijn als hij bovenaan het ticket zou staan?!quote:Op maandag 22 juli 2024 18:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En heeft het in een dieprode staat voor elkaar gekregen om gouverneur te worden:
[ x ]
[ x ]
Vance weet ongeveer wat je van het MAGA-volk kunt verwachten als vice president. Als je de grote leider durft tegen te spreken schreeuwen die paupers massaal dat je opgeknoopt moet worden. Je moet wel heel wanhopig zijn wil je de VP van Trump worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Beathoven het volgende:
Ze is nu al populairder dan Vance en Mike "wallpaper" Pence.
Tegen die tijd heb ik FOK! voor political gain opgekocht ... Hopelijk.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw leven eruit na je 80e?
Harris passeren voor een blanke man, dan ben je wel definitief de minderheden kwijt. En je argumenten over vrouwenrechten ook. Of Harris had zich vrijwillig terug moeten trekken.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In die zin zou het misschien beter zijn als hij bovenaan het ticket zou staan?!
'woman' is inderdaad zo'n lastige term tegenwoordig. Wat betekent het?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor mij niet, ook blinden hebben door dat de wereld verandert (ik las al eerder dat het lastig is als je niet ziet en je niets meer zeker uit de stem kunt halen).
Het is te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik verneem dat blinde mensen pronouns moeten horen om te weten of iemand een vrouw of een man is
Duiden dat je Fok! voor political gain hebt opgekocht voor die laatste twee volgers.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik FOK! voor political gain opgekocht ... Hopelijk.
Jij dan?
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Duiden dat je Fok! voor political gain hebt opgekocht voor die laatste twee volgers.
Voor wie het interesseert een long read over hoe het ontvouwde bij de Bidens van het weekend.quote:Inside Biden's historic decision to drop out of the 2024 race (NBC)
The decision was tightly held, with one integral member of Biden's re-election team finding out after a family member read a news alert.
By Jonathan Allen, Carol E. Lee, Monica Alba, Mike Memoli and Natasha Korecki
Surrounded by a handful of trusted advisers and first lady Jill Biden at his vacation home on the Delaware coast Saturday evening, President Joe Biden reflected on a political career that spanned more than half a century and began to conclude that it would reach its end earlier than planned, according to people familiar with his decision.
Isolated, frustrated and angry, he felt betrayed by allies who turned on him in his hour of need.
“He’s really pissed off,” said a person in touch with Biden’s inner circle.
Mad as he was — and still is — Biden came grudgingly to accept that he could not sustain his campaign with poll numbers slipping, donors fleeing and party luminaries pushing him to exit. He may have been slower than other Democratic insiders to make that calculation, but he fully understood it by Saturday night.
The account of this critical weekend, and what led to Biden’s stunning announcement, came from interviews with two dozen Democrats familiar with what transpired.
[...]
Waarom zou je überhaupt tegenwoordig uit een stem kunnen halen wat iemands pronounce is? Je gaat dan toch juist het punt voorbij?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor mij niet, ook blinden hebben door dat de wereld verandert (ik las al eerder dat het lastig is als je niet ziet en je niets meer zeker uit de stem kunt halen).
Zelfs als zij zich vrijwillig terugtrekt dan zal het narratief/conspiracy zich razendsnel verspreiden dat ze zich 'vrijwillig' terugtrekt en alsnog veel minderheden kosten. Wat dat betreft hebben de democraten weinig keus dan door te zetten met de VP, welke gewoon de logische kandidaat zou zijn in de meeste gevallen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Harris passeren voor een blanke man, dan ben je wel definitief de minderheden kwijt. En je argumenten over vrouwenrechten ook. Of Harris had zich vrijwillig terug moeten trekken.
Raar dat ze nog mee doen uberhaupt. Het heeft toch allemaal 0.0 zin.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Harris is natuurlijk net zo goed kansloos, maar ze zullen wel de veilige keuze maken. In de schoot geworpen echt voor Donald.
quote:Where J.D. Vance Gets His Weird, Terrifying Techno-Authoritarian Ideas
Yes, Peter Thiel was the senator’s benefactor. But they’re both inspired by an obscure software developer who has some truly frightening thoughts about reordering society.
In 2008, a software developer in San Francisco named Curtis Yarvin, writing under a pseudonym, proposed a horrific solution for people he deemed “not productive”: “convert them into biodiesel, which can help power the Muni buses.”
Yarvin, a self-described reactionary and extremist who was 35 years old at the time, clarified that he was “just kidding.” But then he continued, “The trouble with the biodiesel solution is that no one would want to live in a city whose public transportation was fueled, even just partly, by the distilled remains of its late underclass. However, it helps us describe the problem we are trying to solve. Our goal, in short, is a humane alternative to genocide.”
https://newrepublic.com/a(...)-authoritarian-ideas
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik FOK! voor political gain opgekocht ... Hopelijk.
Jij dan?
Waarom zou ze kansloos zijn? Mij lijkt Trump kansloos. Het wordt wel echt in de schoot geworpen voor Kamela.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:51 schreef nostra het volgende:
Harris is natuurlijk net zo goed kansloos, maar ze zullen wel de veilige keuze maken. In de schoot geworpen echt voor Donald.
Asielportefeuille verknald, prosecuters doen het niet zo goed bij zwarte bevolking, debattechnisch ook een lapzwans, lag er de vorige primaries als eerste uit, Trump gaat niet eens in debat met haar, approval ratings zijn dramatisch, beleid is haar aan te rekenen, nog minder in beeld geweest als VP dan normaal, geen andere USP's dan vrouw en zwart (zie 2).quote:Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou ze kansloos zijn? Mij lijkt Trump kansloos. Het wordt wel echt in de schoot geworpen voor Kamela.
Asiel komt door trumps gelobby om de wetswijziging niet te steunen. Debattechnisch deed ze het prima tegen Pence, de meerderheid kwam daar weg dat ze gewonnen had. Approval ratings zijn voor Trump en Vance ook dramatisch. Beleid onder Biden was prima en ze kan wat dat betreft kameleon spelen. Openbaar aanklager en voormalig senator lijken me uitgerekend voordelen die voor haar spreken.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Asielportefeuille verknald, prosecuters doen het niet zo goed bij zwarte bevolking, debattechnisch ook een lapzwans, lag er de vorige primaries als eerste uit, Trump gaat niet eens in debat met haar, approval ratings zijn dramatisch, beleid is haar aan te rekenen, nog minder in beeld geweest als VP dan normaal, geen andere USP's dan vrouw en zwart (zie 2).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |