Bron.quote:DEN HAAG - Een 23-jarige man is zondagochtend in het ziekenhuis overleden aan de verwondingen die hij de nacht ervoor had opgelopen in het centrum van Den Haag. Hulpverleners troffen de man in de nacht van zaterdag op zondag zwaargewond aan op het Plein in Den Haag.
Vermoedelijk ging een ruzie vooraf aan de mishandeling waarbij meerdere mensen betrokken waren. Die begon bij de Lange Poten en ging verder op het Plein, een populair uitgaansgebied. Wat er precies is voorgevallen, is nog onduidelijk. De politie is dringend op zoek naar getuigen van de ruzie.
https://www.omroepwest.nl(...)a-zware-mishandelingquote:Man (23) overleden na zware mishandeling
DEN HAAG - Een 23-jarige man is in de nacht van zaterdag op zondag mishandeld op het Plein in Den Haag. Zijn verwondingen waren dermate ernstig dat hij hier zondag aan is overleden.
De politie werd zaterdagnacht rond 0.50 uur gebeld vanwege een mishandeling, waarbij een man ernstig gewond was geraakt. De hulpverleners vonden het slachtoffer in zorgwekkende toestand liggend op de grond.
De man is door hulpverleners naar het ziekenhuis gebracht, waar hij zondagochtend aan zijn verwondingen is overleden.
Volgens de politie heeft het slachtoffer waarschijnlijk op de Lange Poten ruzie gekregen. De uiteindelijke mishandeling vond verderop bij het Plein plaats. Dit gebeurde tegenover een horecagelegenheid. Bij de mishandeling waren volgens de politie meerdere personen betrokken.\
De politie is begonnen met een grootschalig onderzoek. Hierbij worden meerdere scenario's onderzocht. De recherche is op zoek naar getuigen en naar mensen die beschikken over camerabeelden van het Plein en omgeving.
Op het Plein niet?quote:Op zondag 21 juli 2024 22:53 schreef cherrycoke het volgende:
Geen politie man die zich berhaupt daar durft te vertonen,
maarja daar praten we liever niet over.
Zoiets had ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:08 schreef 111210 het volgende:
Die moet toch snel gevonden zijn, is zo’n beetje het drukste plekje van den haag op zaterdag avond
Dat valt toch wel mee.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:53 schreef cherrycoke het volgende:
Geen politie man die zich berhaupt daar durft te vertonen,
maarja daar praten we liever niet over.
Nee. Die zitten op het Binnenhof. Het Plein ligt er een straat naast.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef sp3c het volgende:
Het ministerie van defensie, justitie en het binnenhof zitten allemaal aan het plein
Stadhuis is om de hoek
Reken maar dat de politie daar rondloopt 24/7
Staat vol met politie en beveiligers daar.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:21 schreef sp3c het volgende:
Het ministerie van defensie, justitie en het binnenhof zitten allemaal aan het plein
Stadhuis is om de hoek
Reken maar dat de politie daar rondloopt 24/7
Is dat standaard ieder weekend zo?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Staat vol met politie en beveiligers daar.
Beveiligers zullen er in de avond minder zijn, maar politie (met paard en al) is gewoon zichtbaar daar.
Voormalig ministerie zit gewoon aan het Plein hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Die zitten op het Binnenhof. Het Plein ligt er een straat naast.
Dat weet ik niet.quote:
Aan het pleinquote:Op zondag 21 juli 2024 23:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Die zitten op het Binnenhof. Het Plein ligt er een straat naast.
Lijkt me sterk, zuiderpark is echt wel een eindje verderop hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 23:49 schreef Nober het volgende:
Mogelijk verband?
https://www.omroepwest.nl(...)gelijk-ook-geschoten
[ x ]
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, zuiderpark is echt wel een eindje verderop hoor
Of ze moeten een half uur drie kwartier lang vechtend die kant op zijn gelopen ofzo
Dan snap ik dat er op een gegeven moment eentje dood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik heb zeker wel een uurtje nodig op mijn pumps. Maar als het echt moet kan ik daar toch nog behoorlijk hard op rennenquote:Op maandag 22 juli 2024 00:08 schreef sp3c het volgende:
Wilde net editten
Maar drie kwartier lukt me wel denk ik
Een uur lang op de vuist vind ik niks hoor, ik moet ergens een grens trekkenquote:Op maandag 22 juli 2024 00:13 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een uurtje nodig op mijn pumps. Maar als het echt moet kan ik daar toch nog behoorlijk hard op rennen
Nee. Totaal uitgesloten.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:49 schreef Nober het volgende:
Mogelijk verband?
https://www.omroepwest.nl(...)gelijk-ook-geschoten
[ x ]
Daar heb je er gelukkig niet zo veel van in Den Haag.quote:
Volkskrant kan alleen in kleur denken. Dus het wordt dan alleen relevant als het slachtoffer blank blijkt te zijn. Dat heb ik nog niet gelezen.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:48 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Is dit nu ook de schuld van extreem-rechts, S.Schimmelpenninck?
Natuurlijk wel. Maar alle informatie is welkom, ook van getuigen.quote:
Zou wellicht helpen als ze beelden van de daders delen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar alle informatie is welkom, ook van getuigen.
De volgende stap is erkennen dat dit soort incidenten wel degelijk met cultuur/etniciteit te maken heeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:40 schreef HowardRoark het volgende:
Het valt op dat de politie er geen doekjes om windt mbt het signalement. En de reacties onder die tweet zijn ook veelzeggend.
Hoe verklaar je dan dat Nederlanders hier aan mee doen?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef takura het volgende:
[..]
De volgende stap is erkennen dat dit soort incidenten wel degelijk met cultuur/etniciteit te maken heeft.
Man (23) overleden na ’mishandeling la Mallorca’ in Den Haagquote:Op maandag 22 juli 2024 20:13 schreef Scorpie het volgende:
Zullen ze een Mallorcatje doen en allemaal zwijgen als ze gepakt worden ? Dan zijn ze nu bezig met bewijsmateriaal vernietigen, zolang de politie ze niet heeft.
Tada, precedent geschapen he. Alle verdachten zitten nu hun alibi in elkaar te schroeven en komen volgende week netjes met advocaat en al zichzelf aangeven.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Man (23) overleden na ’mishandeling la Mallorca’ in Den Haag
https://www.telegraaf.nl/(...)erlies-van-een-leven
Tjah.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
Nu.nl had eerder al bij voorbaat bij "politie berichten" alle reacties uitgeschakeld:'). Want teveel speculatie.
Speculatie blijkt overigens weer eens terecht.
Dit.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef takura het volgende:
[..]
De volgende stap is erkennen dat dit soort incidenten wel degelijk met cultuur/etniciteit te maken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |