quote:NBC interrupted their pre-race NASCAR coverage for this? WTF?
Als er dan nog verkiezingen zijn...quote:Op zondag 21 juli 2024 20:25 schreef superniger het volgende:
Een slimme democraat doet pas over 4 jaar mee. Tegen Trump kan je alleen maar verliezen.
Gelopen koers.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef Breekfast het volgende:
In hoeverre smoort de endorsement van Biden voor Harris al de strijd voor de democratische nominatie denken jullie?
Welke republikein komt er dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:25 schreef superniger het volgende:
Een slimme democraat doet pas over 4 jaar mee. Tegen Trump kan je alleen maar verliezen.
Mij eigenlijk ook ja. En: ja, maar uit het duivelse california! - zeggen ze in fly over country.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Newsom lijkt mij kandidaat nummer 1 voor VP nu.
Ben ik ook bang voor, maar goed, je weet het niet.quote:
Ja we krijgen denk ik direct een nieuwe spierballenshow van de gestaalde partijkaders en hun dwangmatige conformisme.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef Breekfast het volgende:
In hoeverre smoort de endorsement van Biden voor Harris al de strijd voor de democratische nominatie denken jullie?
ja, historisch gezien doen vrouwen het heel goed. Gelukkig heeft ze een kleurtje. Heb begrepen dat het helpt.quote:
En niet alleen een oude man, hij is totaal gestoord!quote:
Volgens de peilingen en de fundamentals kan een vrouw, laat staat een vrouw van kleur, bijna niet winnen in de swing states. En daar komt dan bij dat Trump de schietpartij compleet uit gaat melkenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar goed, je weet het niet.
Harris gaat een ongekende stortvloed aan aandacht krijgen en wie weet bereikt ze daar toch voldoende kiezers mee.
Daar zeg je me wat. Dat had ik niet gerealiseerd. Beide Californië. Dat wordt een probleem. Streep maar door.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook ja. En: ja, maar uit het duivelse california! - zeggen ze in fly over country.
Uh huh, en de gekleurde diversity hire van biden, nee, daar doen ze niet moeilijk over.
Nou ja, er is zo weinig precedent dat je daar moeilijk conclusies uit kunt trekken.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
ja, historisch gezien doen vrouwen het heel goed. Gelukkig heeft ze een kleurtje. Heb begrepen dat het helpt.
Ze heeft eigenlijk iemand nodig uit een van de grotere swing statesquote:Op zondag 21 juli 2024 20:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dat had ik niet gerealiseerd. Beide Californië. Dat wordt een probleem. Streep maar door.
Maar normaal gesproken is je VP enigszins een tegenpool van je potus. Dus je zoekt een man, Whitmer kun je vergeten denk ik.
Zou wel een hele mooie zijn, Whitmer brengt een hoop stemmen mee in een swing statequote:Op zondag 21 juli 2024 20:32 schreef Hanca het volgende:
Mooi dat Biden op stapt en Harris lijkt me iemand die prima mensen kan mobiliseren om op te komen dagen, de belangrijkste factor. Wat mij betreft maken ze iemand die populair is in een swingstate vice-premier, al zou Harris-Whitmer misschien wat teveel gevraagd zijn, met 2 vrouwen.
Ik vrees ook winst voor Trump.quote:
Ik moet het nog even zien. Parijs is nog ver, er kan in drie maanden nog heel veel gebreuren.quote:
Ja, behoorlijk oud.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:33 schreef Ulx het volgende:
Die Republikeinse kandidaat is behoorlijk oud.
Prima, gaat Harris intussen campagne voeren.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Arcee het volgende:
Ik gok dat Trump, GOP en alle andere MAGA-idioten nu tot 20 januari gaan drammen dat Biden moet aftreden.
Ik blijf het bizar vinden dat de evangalicals Trump zo steunen, alleen maar voor de supreme court. Voor het overige doet hij alles waar ze niet voor staan.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik moet het nog even zien. Parijs is nog ver, er kan in drie maanden nog heel veel gebreuren.
Statistische voorspellingen op dit soort zeldzame gebeurtenissen hebben inderdaad geen zin.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, er is zo weinig precedent dat je daar moeilijk conclusies uit kunt trekken.
Als zittende President, altijd een sterke positie.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Prima, gaat Harris intussen campagne voeren.
Ik vind het hele Roe v. Wade gebeuren nog wat ondergesneeuwd aan Democratische kant. Zeker als je met een vrouw op de proppen komt zit daar volgens mij nog wel electorale ruimte.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat de evangalicals Trump zo steunen, alleen maar voor de supreme court. Voor het overige doet hij alles waar ze niet voor staan.
Eigenlijk moet je de vlucht naar voren kiezen en nu wisselen. Maar dan vraag je ook wel heel veel van Biden.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:36 schreef Arcee het volgende:
Ik gok dat Trump, GOP en alle andere MAGA-idioten nu tot 20 januari gaan drammen dat Biden moet aftreden.
Ik ook. Biden zat volgens mij nota bene in een kerk toen hij hoorde van de aanslag op Trump. Een plek waar je Trump volgens mij nooit ziet.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf het bizar vinden dat de evangalicals Trump zo steunen, alleen maar voor de supreme court. Voor het overige doet hij alles waar ze niet voor staan.
Inderdaad, dat zou echt een superstunt zijn.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de vlucht naar voren kiezen en nu wisselen. Maar dan vraag je ook wel heel veel van Biden.
Ja, met Harris kun je natuurlijk heel goed duidelijk maken hoe Trump denkt over vrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het hele Roe v. Wade gebeuren nog wat ondergesneeuwd aan Democratische kant. Zeker als je met een vrouw op de proppen komt zit daar volgens mij nog wel electorale ruimte.
Maar er is ook nog tijd zat voor events.
Dat onderwerp wordt continu door Harris belicht als zij spreekt in het land.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind het hele Roe v. Wade gebeuren nog wat ondergesneeuwd aan Democratische kant. Zeker als je met een vrouw op de proppen komt zit daar volgens mij nog wel electorale ruimte.
Zou een beetje onbegrijpelijk zijn met al zijn leugens.quote:
Ze konden sowieso al alleen fatsoenlijk om Harris heen als die zelf zou bedanken. En nu is het helemaal onmogelijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:44 schreef Arcee het volgende:
Als het Harris met een endorsement van Biden op zak niet wordt dat straalt dat wel extra lullig af op de afgetreden Biden. Dan is de glans er echt af.
Zelf zou ik me wat ongemakkelijk voelen wanneer ik binnen wordt gehaald om 2 redenen (waar ik zelf niks mee te maken heb) en dan voor de wolven wordt gegooid vanwege paniek binnen de partij.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Blastbeat het volgende:
Eindelijk een kandidaat die een gezond verstand heeft en op een leeftijd is dat er nog geen aftakeling plaatsvindt. Bovendien zou dit voor de emancipatie een enorme stap zijn én het is de ultieme middelvinger naar domrechts.
Kan niet, want die komt uit dezelfde staat.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Newsom lijkt mij kandidaat nummer 1 voor VP nu.
Vance is met zijn vrouw in een Hindoe-ceremonie getrouwd.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:39 schreef Hanca het volgende:
Harris, met een Afrikaans/Aziatische achtergrond, als kind uit een christelijk-Hindu gezin, zelf als baptist met een Jood getrouwd. Ze tikt wel erg veel minderheden aan... zou toch wel een enorm mooie zet zijn als zij president weet te worden ipv Trump, de man die alleen voor rijke blanke mannen op komt.
Naar mijn mening kijken ze beter naar wie goed ligt bij de kiezer, als Harris daar niet goed ligt weten ze zeker dat ze gaan verliezen.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:44 schreef Arcee het volgende:
Als het Harris met een endorsement van Biden op zak niet wordt dat straalt dat wel extra lullig af op de afgetreden Biden. Dan is de glans er echt af.
Hoe kom je hier bij? Alles is nog mogelijk, de campagne Biden-Harris is gestopt. Op dat punt zitten we nu, verder nog niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze konden sowieso al alleen fatsoenlijk om Harris heen als die zelf zou bedanken. En nu is het helemaal onmogelijk.
Je kunt eigenlijk ook geen nee zeggen want dan had je ook al moeten bedanken voor het VP schap met een bejaarde presidentquote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf zou ik me wat ongemakkelijk voelen wanneer ik binnen wordt gehaald om 2 redenen (waar ik zelf niks mee te maken heb) en dan voor de wolven wordt gegooid vanwege paniek binnen de partij.
En zou denk ik de eerste keer zijn dat beide ouders van de presidentskandidaat niet oorspronkelijk Amerikaans zijn.
Ik denk dat dat echt onzin is. Ze moet haar onhandigheid omhelzen en een boodschap van hoop brengen. Dan kom je heel ver tegen 2 boze mannen. Een goede VP erbij en ze maakt veel meer kans dan Biden.quote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zelf zou ik me wat ongemakkelijk voelen wanneer ik binnen wordt gehaald om 2 redenen (waar ik zelf niks mee te maken heb) en dan voor de wolven wordt gegooid vanwege paniek binnen de partij.
En zou denk ik de eerste keer zijn dat beide ouders van de presidentskandidaat niet oorspronkelijk Amerikaans zijn.
Kan niet, kan niet. Is wel precedent voor dat dat oplosbaar is. Maar ik had de conclusie zelf een paar Posts verder ook getrokken.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kan niet, want die komt uit dezelfde staat.
Ik hecht al enkele jaren geen enkele waarde meer aan commentaren op YT of andere media.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die comments op YouTube zijn trollen, of niet? Hoe kan je een oprecht persoon herkennen?
Niet. Dat Biden zijn VP zou aanbevelen is natuurlijk logisch, het zou bizar zijn als hij dat niet doet. Maar dat is het dan ook, een aanbeveling. Biden is nu alle macht kwijt wat betreft de nominatie.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef Breekfast het volgende:
De usernames van botfarms bestaan vaak uit een bijvoeglijk naamwoord en een zelfstandig naamwoord en eindigen vaak op 3 of 4 cijfers.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die comments op YouTube zijn trollen, of niet? Hoe kan je een oprecht persoon herkennen?
Ze doen een rondvraag in november.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Naar mijn mening kijken ze beter naar wie goed ligt bij de kiezer, als Harris daar niet goed ligt weten ze zeker dat ze gaan verliezen.
Nee, want Dog protects him.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:42 schreef AnneX het volgende:
Kijk …trump kan ook nog altijd omvallen gezien leeftijd en gewicht en leefstijl voordat verkiezingen echt beginnen.
Kelly, Cooper of Beshear. Die namen gingen eerder. Cooper schijnt ze goed te kennen en het is een charmante man, maar Kelly en Beshear lijken mij strategisch handiger. Die kan je in spijkerbroek en leren jas het platteland opsturen en naar industriesteden zenden om daar stemmen te ronselen. Ze moet geen stedelijke man-in-het-pak als VP kiezen.quote:
India for the winquote:Op zondag 21 juli 2024 20:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vance is met zijn vrouw in een Hindoe-ceremonie getrouwd.
Maar scoort dat bij de evangelicals?
Dit lijkt me wel een groot pluspunt aan hem:quote:Op zondag 21 juli 2024 20:51 schreef Hanca het volgende:
Hier al een lijstje met VP kandidaten: https://people.com/kamala(...)p-candidates-8680065
Beshear, Kelly, Cooper, Shapiro, Pritzker, Buttigieg, Whitmer worden genoemd.
Ik zou voor Shapiro kiezen, denk ik.
quote:Prior to the VP buzz, Shapiro, 51, was relatively unknown outside the Keystone State, but he's now seen as a strong candidate for the simple reason that he could help Democrats win over the Rust Belt.
Doe die astronaut maar. Want dat is fucking cool.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kelly, Cooper of Beshear. Die namen gingen eerder. Cooper schijnt ze goed te kennen en het is een charmante man, maar Kelly en Beshear lijken mij strategisch handiger. Die kan je in spijkerbroek en leren jas het platteland opsturen en naar industriesteden zenden om daar stemmen te ronselen. Ze moet geen stedelijke man-in-het-pak als VP kiezen.
Hoeft niet perse, ze moet vooral iemand hebben die goed ligt in de plattelandsdorpjes en industriesteden. Iemand met poten in de klei.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk iemand nodig uit een van de grotere swing states
Dat weet ik, maar dat is 99%quote:Op zondag 21 juli 2024 20:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De usernames van botfarms bestaan vaak uit een bijvoeglijk naamwoord en een zelfstandig naamwoord en eindigen vaak op 3 of 4 cijfers.
Glamorous_Dolphin8351
Nee het gaat uiteindelijk alleen om die swing states.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, ze moet vooral iemand hebben die goed ligt in de plattelandsdorpjes en industriesteden. Iemand met poten in de klei.
De hele verkiezing gaat alleen maar om die staten, in al die andere staten stem je feitelijk voor niks. Blijft bizar.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee het gaat uiteindelijk alleen om die swing states.
En met een vrouw die ook slachtoffer is van een aanslag, voor als Trump dat wil uitbuiten.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe die astronaut maar. Want dat is fucking cool.
Het mooie is ook dat Trump ondertussen boze JD Vance heeft gekozen als VP en niet last minute met Nikki Haley kan komen aanzetten.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op Michiganquote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee het gaat uiteindelijk alleen om die swing states.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |