SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Echt geen idee, maar wat ik gezien heb van Bradley, zal het me niet verbazen dat die of een rode kaart heeft of zelf opstapt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Dan is er echt wat urgents gebeurd of iets in de familie sfeer waardoor hij er uit moest. Maar mooie scoop want niemand heeft het er nog over.
Oh ja, 'zwarte brief' kan inderdaad ook nog, maar die gun ik niemand, zelfs Bradley niet. Zoals isitmeoryou ook zei, die 24u dreigementen worden de laatste tijd ingetrokken/uitgesteld tot eind van de cyclus. Voor de sensatie dan toch beter een rode kaart.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Dan is er echt wat urgents gebeurd of iets in de familie sfeer waardoor hij er uit moest. Maar mooie scoop want niemand heeft het er nog over.
Persoonlijk vind ik het tijd worden dat elke cyclus een heel team moet oprotten, als groep Team Sukkels worden, dan lekker als Team pleitte maken.. elke cyclus 5 Nieuwe.. heerlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, 'zwarte brief' kan inderdaad ook nog, maar die gun ik niemand, zelfs Bradley niet. Zoals isitmeoryou ook zei, die 24u dreigementen worden de laatste tijd ingetrokken/uitgesteld tot eind van de cyclus. Voor de sensatie dan toch beter een rode kaart.![]()
Er zijn er overigens maar 3 daadwerkelijk voor het einde van een cyclus vertrokken na een 24u aanvraag. De laatste was Michelle (2e maand). Jelle vertrok kort daarvoor ook in de 2e maand. Sylvia gaf in de 1e maand al vrijwillig op. Daniëlle en John vertrokken ook voortijdig, maar dat was vanwege haar eigen gezondheid en zijn prive-omstandigheden.
Wordt zo langzamerhand wel tijd voor wat veranderingen, we zijn nu bijna een jaar onderweg met deze show dus om het niet te sleets te laten worden mag er wel wat veranderen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het tijd worden dat elke cyclus een heel team moet oprotten, als groep Team Sukkels worden, dan lekker als Team pleitte maken.. elke cyclus 5 Nieuwe.. heerlijk
Mee eens. Dat extra kwartiertje vind ik niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt zo langzamerhand wel tijd voor wat veranderingen, we zijn nu bijna een jaar onderweg met deze show dus om het niet te sleets te laten worden mag er wel wat veranderen.
Dus dat. Je mist in deze aflevering gewoon heel veel context en relativering die je bij live streams wel hebt, aangezien er (nog steeds) geen streams zijn zou dat wel wenselijk zijn inderdaad. De show heeft zeker potentie om voor langere tijd op TV te blijven maar dan moeten ze er wel wat aan doen.quote:Op zondag 21 juli 2024 00:45 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Mee eens. Dat extra kwartiertje vind ik niet genoeg.
Editing team aanvullen en wellicht de zaterdag- en zondagen ook gewoon gaan uitzenden. Moeten ze wel puzzelen met verbeterde opnameschema’s. Een creatieve edit team, moet makkelijk 2 gescheiden weekend afleveringen kunnen opstellen, die wat extra context meegeven rondom de werkdag scenes.
Grappig of opvallend cliffje tussendoor, of iig goed in scene gezet. Of gewoon focussen op interessante emoties/gesprekken die niet tussen de normale uitzendingen passen.
Dit kunnen nét de afleveringen zijn die voor tal extra kijker bindingen gaan zorgen en het financieel risico lijkt me klein.
Als je EJVJL gezien hebt, weet je dat ze 12 slapen en 12 uur rondhangen elkaar irriteren en één spelleje doen voor eten , en daar knipt de Regie 45min p/d het allerbeste uit ..quote:Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef wolffie het volgende:
Vraag me toch af wat ze zo zoal de hele dag doen, wat wij zien max 3 uur in de week, is niks. En ofdat er ooit streams komen, denk het niet. Maar zou wel leuker zijn, eigenlijk is het begonnen als een spelprogramma, maar inmiddels is het meer een reality soap. We zullen zien, of het in september oktober stopt. Na 1 jaar, zolang ze nog bewoners zoeken zal het nog wel ff doorgaan.
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken. Er is bovendien heel veel vraag naar streams.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je EJVJL gezien hebt, weet je dat ze 12 slapen en 12 uur rondhangen elkaar irriteren en één spelleje doen voor eten , en daar knipt de Regie 45min p/d het allerbeste uit ..
Ik zou geen streams meer willen na dit
Ik zou dan ook verslaafd zijnquote:Op zondag 21 juli 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken.
Dit gaat nog wel een jaar door. Sterker nog het is al verlengt heb ik begrepen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef wolffie het volgende:
Vraag me toch af wat ze zo zoal de hele dag doen, wat wij zien max 3 uur in de week, is niks. En ofdat er ooit streams komen, denk het niet. Maar zou wel leuker zijn, eigenlijk is het begonnen als een spelprogramma, maar inmiddels is het meer een reality soap. We zullen zien, of het in september oktober stopt. Na 1 jaar, zolang ze nog bewoners zoeken zal het nog wel ff doorgaan.
Het is voor onbepaalde tijd verlengd. Maar ze kunnen als ze wat beters hebben / de kijkcijfers onvoldoende zijn natuurlijk gewoon na de huidige cyclus de stekker eruit trekken. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien, alleen de deelnemers verschillen steeds maar het spel mechanisme kan je niet al te lang uitrekken. Op een gegeven moment interesseert het de kijker echt niet meer wie de ton wint.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een jaar door. Sterker nog het is al verlengt heb ik begrepen.
Je kijkcijfers geven anders aan , dat EJVJL veel lager scoorde werd continue verweten aan het 48uur spoileren van de TV uitzendingen , nu zijn er geen streams en DBG scoort veel hogerquote:Op zondag 21 juli 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken. Er is bovendien heel veel vraag naar streams.
Goede kijkcijfers wil niet zeggen dat er geen streams hoeven te zijn. Het scoort vaak even hoog als wat Utopia scoorde en dat was mét streams.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kijkcijfers geven anders aan , dat EJVJL veel lager scoorde werd continue verweten aan het 48uur spoileren van de TV uitzendingen , nu zijn er geen streams en DBG scoort veel hoger
Kijkcijfers zijn goed, dus geen reden om te stoppen. Lang Leve de Liefde draait ook al jaren, met deze show hebben ze 2 reality peilers in de vooravond. Ik zou dus niet zomaar stoppen....quote:Op zondag 21 juli 2024 18:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Het is voor onbepaalde tijd verlengd. Maar ze kunnen als ze wat beters hebben / de kijkcijfers onvoldoende zijn natuurlijk gewoon na de huidige cyclus de stekker eruit trekken. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien, alleen de deelnemers verschillen steeds maar het spel mechanisme kan je niet al te lang uitrekken. Op een gegeven moment interesseert het de kijker echt niet meer wie de ton wint.
Geloof niet dat die spoilers veel te maken hebben met de kijkcijfers. Het hele concept van de bondgenoten is met of zonder streams gewoon interessanter. Weet niet of ik EJVJL was blijven kijken zonder streams.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kijkcijfers geven anders aan , dat EJVJL veel lager scoorde werd continue verweten aan het 48uur spoileren van de TV uitzendingen , nu zijn er geen streams en DBG scoort veel hoger
Wat daar de kijkcijfer maakte was dat ze elkaar regelmatig naar de strot vlogen en zo vaak het maar kon met elkaar in bed doken, live op stream .. geen van dat in DBG en toch betere kijkcijfers kan maar één conclusie zijn, de wanhoop er nix betersquote:Op maandag 22 juli 2024 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof niet dat die spoilers veel te maken hebben met de kijkcijfers. Het hele concept van de bondgenoten is met of zonder streams gewoon interessanter. Weet niet of ik EJVJL was blijven kijken zonder streams.
EJVJL was eigenlijk niet meer dan 40 man in die loods dumpen, af en toe eens een verdienopdracht voor de hele groep zodat er gegeten kon worden en met geluk 1x per maand een exit totdat er een jaar later 1 iemand overblijft.
Dat wordt leuk speculeren dan.. één klote opmerking teveel gemaakt tegen tegen Jason gok ik.. fatshaming dattie zo'n dikke kop heeft en 2x zoveel masker nodig zou hebbenquote:
Ook weer zo, voor de rest is er niet veel te zien tegenwoordigquote:Op maandag 22 juli 2024 15:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat daar de kijkcijfer maakte was dat ze elkaar regelmatig naar de strot vlogen en zo vaak het maar kon met elkaar in bed doken, live op stream .. geen van dat in DBG en toch betere kijkcijfers kan maar één conclusie zijn, de wanhoop er nix beters
quote:Op maandag 22 juli 2024 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt leuk speculeren dan.. één klote opmerking teveel gemaakt tegen tegen Jason gok ik.. fatshaming dattie zo'n dikke kop heeft en 2x zoveel masker nodig zou hebben
Aangezien dit vorige week maandag was, verwacht ik dat dit vandaag of morgen wel in de uitzending komt.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt leuk speculeren dan.. één klote opmerking teveel gemaakt tegen tegen Jason gok ik.. fatshaming dattie zo'n dikke kop heeft en 2x zoveel masker nodig zou hebben
Zal zo wel in de preview komen..quote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Het is blijkbaar nog geen Bretlie exitdag vandaag
Helaasquote:Op maandag 22 juli 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Het is blijkbaar nog geen Bretlie exitdag vandaag
Ja die snap ik ook niet, zinloze actiequote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan die Haaien de Gieren laten winnen ofzo? Waarom de gieren die al -100 staan in plaats van proberen de voorsprong groter te maken op de nr2?
Die jongen kan toch echt niet zo weinig weten?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien hadden ze niet op Bradley gerekend, die kun je wel willen laten winnen, maar dat is gewoon niet mogelijk
En dramatische rodekaart zou ik leuker vindenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:36 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat bij Bratley het besef doordringt dat hij er uitgestuurd gaat worden en daarom ervoor kiest lekker naar de Kermis te gaan en op deze manier Rob te naaien.
Zover waren ze vandaag.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Nog geen tekenen dat Bradley er uit gaat dus zal later vorige week gebeurd zijn aangezien ze nu op de dinsdag zitten in de uitzending. De Gieren worden nog meer leeggezogen door de Haaien. Ik denk dat ze Sam laten winnen mochten de Haaien de finale halen ik zie dat scenario helemaal voor me n.a.v. haar familie bezoek vorige week.
Omdat ze dat niet durven. Ze gaan voor de makkelijke winst. Andersom waren ze pissed en aan het huilen geweest, want dan wa het "oneerlijk". Maar goed, altijd alles in hun eigen voordeel.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan die Haaien de Gieren laten winnen ofzo? Waarom de gieren die al -100 staan in plaats van proberen de voorsprong groter te maken op de nr2?
Ik vind m geniepig en egocentrisch. Al die beslissingen steeds in zijn eentje.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:02 schreef wolffie het volgende:
Bruce is een goeie jongen, en slim praat niet teveel. De gene met de grootste mond daar is schrale Brad, mag toch hopen dat hij eruit is. Of was die foto van vorig jaar ?
Hier een stukje van de mislukte wasgoed rel.. let maar even op Floortje naast Diedertjequote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Man man man. Als je dacht dat Casper kinderlijk was. Jeutje mina, wat ken die Jason moeilijk communiceren zeg. Die komt volgende cyclus in het afvoerputje.![]()
Er zijn een aantal hier die om de één of andere reden geaardheid een taboe vinden, maar ik vond Floris toch wel verliefd kijken naar Diederik hoor. Ik blijf trouw aan mijn gaydar.![]()
Jammer dat Bradley de schuld nu bij Jason legt terwijl hij juist degene is die de nare opmerking maakte. Nou vond ik Jason wel overdreven reageren, maar het is niet aan Bradley om te bepalen wat Jason kwetst of niet.
Aan het begin van de uitzending, dat kogelstoten was op maandag, uitdagingsduel op dinsdag. Opmerkelijke boodschap op vrijdag waren ze 'vrij'quote:Op maandag 22 juli 2024 21:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zover waren ze vandaag.
[ afbeelding ]
We kunnen altijd hopen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dramatische rodekaart zou ik leuker vinden
De foto kan ook niet van roze maandag zijn, want dat was gisteren en het ging er hier zaterdag al over dat hij vrijdag op de kermis was gespot. De kermis is vrijdag begonnen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Nog geen tekenen dat Bradley er uit gaat dus zal later vorige week gebeurd zijn aangezien ze nu op de dinsdag zitten in de uitzending. De Gieren worden nog meer leeggezogen door de Haaien. Ik denk dat ze Sam laten winnen mochten de Haaien de finale halen ik zie dat scenario helemaal voor me n.a.v. haar familie bezoek vorige week.
Niet om onaardig te doen of zo, maar denk bij Jason eens een rode neus en een clownsmond....hij heeft toch gewoon een clownskop. Kun je pissig over zijn als iemand dat opmerkt, maar je kunt dat ook gewoon accepteren.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Man man man. Als je dacht dat Casper kinderlijk was. Jeutje mina, wat ken die Jason moeilijk communiceren zeg. Die komt volgende cyclus in het afvoerputje.![]()
Er zijn een aantal hier die om de één of andere reden geaardheid een taboe vinden, maar ik vond Floris toch wel verliefd kijken naar Diederik hoor. Ik blijf trouw aan mijn gaydar.![]()
Jammer dat Bradley de schuld nu bij Jason legt terwijl hij juist degene is die de nare opmerking maakte. Nou vond ik Jason wel overdreven reageren, maar het is niet aan Bradley om te bepalen wat Jason kwetst of niet.
Och, ze krijgen heus wel eten van de anderen, ook van de haaien. Maar inderdaad wel kinderachtig om de gieren uit te dagen op een onderwerp waarvan je al vermoedt dat je dat wint.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK vind het raar dat je zover in de min kan staan en ook sneu dat je niets meer kan kopen, er zijn grenzen of ze mogen achter bij de Febo eten. Ik vind het ook onsportief van de haaien om steeds de gieren te pakken. Tegen de anderen durven ze niet, veel te bang dat ze verliezen en hun eerst plek kwijt raken. Zo mee lullen hoe zielig voor Rob dat er geen aardappels gekocht kunnen worden, maar ze nog verder in de min drukken. Het zal het spel zijn, maar kan me voorstellen dat het een reden is om 24 uur aan te vragen en lekker naar huis te gaan.
Waar is dat rechtse filmpje van? Beetje lastig kijken zo, als je het niet stil kan zetten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:28 schreef 5thencounter het volgende:
En wie het weet mag het zeggen..![]()
[ afbeelding ]
Vanmorgen Net5 nieuws wateroverlast in Enschedequote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar is dat rechtse filmpje van? Beetje lastig kijken zo, als je het niet stil kan zetten.
Chi komt niet uit Enschede maar uit Den Haag dus dat is er niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:28 schreef 5thencounter het volgende:
En wie het weet mag het zeggen..![]()
[ afbeelding ]
Heb ook het fimpje teruggekeken en gepauzeerd. Die in het nieuwsbericht heeft een frons tussen de wenkbrauwen en scherpe lijntjes bij het gootje boven de bovenlip. Dat heeft Chi niet. Volgens mij staat het voorhoofd van Chi stijf van de botox, die kan niet fronsen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Chi komt niet uit Enschede maar uit Den Haag dus dat is er niet.
Het moet echt deze week gaan gebeuren, vorige week donderdag en vrijdag zag ik Bradley beiden dagen lopen in de stad.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Ben benieuwd, misschien een rode kaart dan of hij is zelf opgestapt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:02 schreef Ippies het volgende:
[..]
Het moet echt deze week gaan gebeuren, vorige week donderdag en vrijdag zag ik Bradley beiden dagen lopen in de stad.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Rob zou een moord doen voor een gebakken ei..
Toevallig bakt Faat er een.. maar niet voor Rob![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft Febo een boel cams hangenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Vermiste boodschappen gate deel 382342 ..
Hangt ervan af of er ook aan die theezakjes gelikt is of nietquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hangt ervan af of er ook aan die theezakjes gelikt is of niet
Dat zou een klein wondertje zijn, de Gieren staan niet voor niets op -200 omdat ze sukkels zijn.. Het 250 punten Konijn moet dan echt uit de Febohoed komenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Gia het volgende:
Zou lachen zijn als de gieren nu 250 punten halen en Tooske vervolgens de koffer van Bradley binnen laat rollen.
Zou het ze gunnen, zou het nog meer lachen vinden als de rest van de gieren ook vertrekt, dit is vechten tegen de bierhaai. Jason en Fatima die ze niets gunnen en al boos zijn om het beetje soep dat hij aan de gieren heeft gegeven.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef Gia het volgende:
Zou lachen zijn als de gieren nu 250 punten halen en Tooske vervolgens de koffer van Bradley binnen laat rollen.
Het is inderdaad aan een tammekonijnenburgt aan het worden, het verbaast mij wel hoe wanhopig een aantal nog proberen er wat slappe bullshit relletjes aan te wakkeren...quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:43 schreef freaky40 het volgende:
Nou, het was minder spectaculair dan dat we dachten; hij vertrekt gewoon zelf: het mietje. En doorrrr.
Verder saaie aflevering: same shit, everyday.
Dat vind ik ook , zit nu meer ondertussen andere dingen te doen, als het er op is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:58 schreef Ippies het volgende:
Ik moet toegeven dat het steeds saaier wordt, ik hoop dat ze snel wat veranderingen gaan doorvoeren doormiddel van bondjes wissel, iemand van de gieren ruilen met de haaien. 🤩
Er is verder geen zak op tv, bijna alleen herhalingen. Dus is het bijna logisch dat mensen mssn zelfs uit verveling hier naar gaan kijken. Moet het nog zien als weer alles volop draait of het de kijkcijfers houdt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Misschien als het TV seizoen weer van start gaat. Het is nu toch een TV luwe periode, dat het nog zo goed scoort valt nog mee voor ze maar qua verhaallijnen is het wel saai.
Ik hoop zo dat er een brief binnenkomt die de gieren pakken , waarin staat, ruil met 1 team van punten… dat ze dan de Haaien kiezen (dan zitten de haaien met -200 punten en de gieren met 600..quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:58 schreef Ippies het volgende:
Ik moet toegeven dat het steeds saaier wordt, ik hoop dat ze snel wat veranderingen gaan doorvoeren doormiddel van bondjes wissel, iemand van de gieren ruilen met de haaien. 🤩
Wow goed plan! Ik hoop dat de regie hier meeleest!quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:26 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er een brief binnenkomt die de gieren pakken , waarin staat, ruil met 1 team van punten… dat ze dan de Haaien kiezen (dan zitten de haaien met -200 punten en de gieren met 600..
Snap Fatima ergens wel, die heeft vorige maand vooral in de min gezeten en gekloot gehad met eten en ze hebben het ook nu weer niet heel breed. Ging haar ook niet zozeer om die soep, maar om het niet bespreken met elkaar. Maar dat gaf Bruce meteen toe, met excuses en al en toch wil ze erover doorzagen en inderdaad moeilijk over blijven doen, dat snap ik dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:55 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook , zit nu meer ondertussen andere dingen te doen, als het er op is.
Wel blij dat Bradley eindelijk oprot, nu nog Sam en Beau.
Jason gaat het nog wel zwaar krijgen.![]()
Wat doet Fatima ineens moeilijk over die soep? Ze was toch zo begaan met Rob?
En dan gunt ze hem dat soepje niet even? Ja het was niet overlegd, maar zo'n ramp was het ook weer niet toch?
Vond wel dat Sam de laatste was die moest gaan checken of Serena die thee had gejat of niet .. wat Sam allemaal heeft uitgevreten is ook niet om over naar huis te schrijven.
Ik zie het zo dat Fat haarzelf afgewezen ziet door Bruce.quote:Op woensdag 24 juli 2024 02:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap Fatima ergens wel, die heeft vorige maand vooral in de min gezeten en gekloot gehad met eten en ze hebben het ook nu weer niet heel breed. Ging haar ook niet zozeer om die soep, maar om het niet bespreken met elkaar. Maar dat gaf Bruce meteen toe, met excuses en al en toch wil ze erover doorzagen en inderdaad moeilijk over blijven doen, dat snap ik dan ook weer niet.
Jason mag blij zijn dat ze uberhaupt eten hebben, van worstenbrood naar havermout trekt ie al niet
Kan ook nog ja! Chi kreeg de met liefde gemaakte lovesoup welquote:Op woensdag 24 juli 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het zo dat Fat haarzelf afgewezen ziet door Bruce.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Dotteke op 24-07-2024 20:03:44 ]
En ik dacht Sjie gespot te hebben in Enschede. misschien mogen ze allemaal wel even naar buiten tussen de weggeknipte tijdquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:44 schreef Gia het volgende:
Lees net op FB dat Fatima gespot is bij een kapper. Weet niet wat daar waar van is. Stond geen foto of zo bij.
Ik vind het wel spannend te weten wie er daags eerder al buiten gespot is en op TV te gaan zien hoe dat in zijn werk ging..quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:07 schreef Soury het volgende:
Kan dat "heb op facebook gestaan" insta en ander s.m. gelul en gespoiler gewoon hier weggelaten worden.
Ik niet, wil niet weten wie er al thuis zit.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend te weten wie er daags eerder al buiten gespot is en op TV te gaan zien hoe dat in zijn werk ging..
quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Wil je iets vertellen wat nog niet op tv is geweest zet dat dan in een spoiler[/modbreak]
Ja maar, dat was ze niet. Leek er wel op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ik dacht Sjie gespot te hebben in Enschede. misschien mogen ze allemaal wel even naar buiten tussen de weggeknipte tijd
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gebeurde er nou? de gieren van -25 naar -32?
Rob vertegenwoordigd wel de kansloze OudjesGroep hé? Die mag je niet zomaar uitrangeren tegenwoordig... OldShaming moet nog een beetje uitgevonden worden naast de fatshaming en sukkelshamingquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:56 schreef Pindakaastostie het volgende:
Als de gieren laatste worden kan Rob inderdaad zijn koffers pakken. Als ik eerlijk ben zou dat ook wel beter zijn voor het programma en hopelijk gooien ze er volgende cyclus er een paar nieuwe in die ook daadwerkelijk wat kunnen.
Ohw? die regel kon ik nog nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Een vierde van de punten gaat eraf bij een 24-uur exit, en blijkbaar naar boven afgerond.
Dit is Chiquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. Bruce heeft wel zin in Bootje
[ afbeelding ]
Robert gaat nergens heen, die weet nu al veel te lang hoe de gratis leven nix te vrezen hazen lopen in de Febo stal, zolang die eikel maar in de top 2 blijft gaat die vervelende klier nog lang niet naar huisquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:45 schreef freaky40 het volgende:
Robert zijn laatste cyclus denk ik, die gaat niet nog een maand in zonder winst. Of ze moeten over de haaien heen gaan tijdens knock outs.
Er worden weer te veel kansloze opdrachtjes gedropt de laatste tijd. Het was even wat minder maar ze overvoeren ze nu weer teveel waardoor het 'soap met echte mensen gehalte' verwaarloosbaar begint te worden want daar hebben ze gewoonweg geen tijd voor, of het wordt niet uitgezonden vanwege tijdgebrek. Het 'soap met echte mensen' gehalte kun je alleen op de streams zien...die er niet zijn...
What the fakkel!?quote:Voor de mensen die Bradley niet zo leuk vinden, heeft hij nog slecht nieuws. “Nog een kleine verrassing.…. Ben binnenkort gewoon weer terug op je beeldscherm”, aldus Bradley.
Was geen verrassing, het is nou eenmaal een kaartenbakje en eentje met zeer weing geduld en te weing respons op zijn standaart kutopmerkingen, dus hup wegquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Bradley reageert voor het eerst op vrijwillig vertrek uit De Bondgenoten
[..]
What the fakkel!?
Die Jason heeft volgens mij niet door hoe hij niet in de smaak ligtquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
En nog even inzoomen op de tieten.. de suggestie versterken dat Jason wel effe lekker op Faat wil![]()
[ afbeelding ]
Omdat de spelen er zijn en de hintsquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Spelletje ...![]()
Hoogspringen,. hoe weten ze dat gelijk al??
[ afbeelding ]
Faat bied aan.. Jason pakt heel simpel..quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die Jason heeft volgens mij niet door hoe hij niet in de smaak ligt
Iets met vingers en handenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Faat bied aan.. Jason pakt heel simpel..
[ afbeelding ]
Er stond niets van op het scherm, had netzo goed speerwerpen kunnen zijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat de spelen er zijn en de hints
Heb ik zo snel niet gezienquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er stond niets van op het scherm, had netzo goed speerwerpen kunnen zijn
3 mensen hebben wel meer havermout samenquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Meer irritaties bij de gieren. Die lijken wel vervloekt
Waarom in dr ondergoedquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. De Faat valt alleen op mannen boven de 2 meter.. zelfs Diedertje is te kort![]()
Er loopt daar nix van "haar type" rond dus
[ afbeelding ]
Ja... maar dan kun je nog wel kleding aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat het vorige week lekker weer was daar
Best wel mooie meid, maar dat er iets zou kunnen zijn tussen haar en die kale met een snor op z'n achterhoofd, is gewoon een gespeelde script.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even die belachelijke scene met de twee "Gaat'mNieWorde" sukkels.. Regie zoomt wel lekker in![]()
[ afbeelding ]
Dat het maar duidelijk is, dat die inelkaar geflanste flauwekul totaal niet werkt, en ik snap ook nog niet waarom Faat nog niet bij Febo is gweeest voor herprogrammering , ze bederft alles met haar "hard to get" houdingquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel mooie meid, maar dat er iets zou kunnen zijn tussen haar en die kale met een snor op z'n achterhoofd, is gewoon een gespeelde script.
Het is vrijdag/zaterdag dan zijn ze meestal vrij. Deze opdracht werd maandag gespeeld voor het echt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:17 schreef Ippies het volgende:
Is tooske hem nu ook gesmeerd? 😂 het gaat veel via het scherm.
Over onze “arts in opleiding” gesproken.. nog wat van hem gehoord ?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind Jason maar een raar mannetje, geeft een beetje Jorrit vibes.
Dat kan niet want dat is dan nadelig voor de haaien. Of zij de brief nou pakken of een ander team, ze verliezen sowieso punten. :p Een percentage van je punten afstaan of van een ander team afpakken is willekeurig en daarom het meest eerlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:26 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er een brief binnenkomt die de gieren pakken , waarin staat, ruil met 1 team van punten… dat ze dan de Haaien kiezen (dan zitten de haaien met -200 punten en de gieren met 600..
Ik snap niet waarom de 6,25 is afgerond naar een 7, maar los daarvan klopt niet dat er (positieve) punten afgingen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Wat gebeurde er nou? de gieren van -25 naar -32?
Zit enorm te twijfelen, Jorrit was toch van JVJL?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 00:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vind Jason maar een raar mannetje, geeft een beetje Jorrit vibes.
Ik vind die Jason 3 x niks. geen gevoel voor humor, hij kan niets hebben, grapjes begrijpt hij niet en wordt overal boos om. Je zal met zo 1 moeten leven. Voor de kijkers dan wel weer leuk. Je moet wel iemand hebben om je aan te ergerenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:25 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, Jason dan tegen Fatima over die pruikgrap van Robert: ik zou het er niet bij laten zitten hoor, ik zou er meteen tegenin gaan.
Intussen Jason na een gewichtsgrapje van Bradley: niks zeggen en in zichzelf huilen en dan later "het boeit me niet eens hoor".![]()
Túúrlijk Jason, jij bent de man van de confrontatie!
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Over onze “arts in opleiding” gesproken.. nog wat van hem gehoord ?
Hij heeft in een eerdere aflevering gezegd dat hij een echte tiran kan zijn en ze hem echt nog niet kennen. Benieuwd of hij een keer echt gaat ontploffen of dat het loze woorden zijn. Met z'n suiker voor maagzuurquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:25 schreef Cirilico het volgende:
Ohja, Jason dan tegen Fatima over die pruikgrap van Robert: ik zou het er niet bij laten zitten hoor, ik zou er meteen tegenin gaan.
Intussen Jason na een gewichtsgrapje van Bradley: niks zeggen en in zichzelf huilen en dan later "het boeit me niet eens hoor".![]()
Túúrlijk Jason, jij bent de man van de confrontatie!
De beste titel voor de persoon die jij hier omschrijft is een egoïstquote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft in een eerdere aflevering gezegd dat hij een echte tiran kan zijn en ze hem echt nog niet kennen. Benieuwd of hij een keer echt gaat ontploffen of dat het loze woorden zijn. Met z'n suiker voor maagzuurOok raar hoe hij op Bruce reageerde wat betreft de koffie. Gelijk helemaal gepikeerd als Bruce een paar pads(?) voor zichzelf wil wegleggen als iemand die af en toe koffie drinkt, maar wel elke keer meer brood eten dan nodig en dan lak hebben aan het advies van Bruce om daar zuinig mee om te gaan.
Denk dat ie meer een passief agressieve tiran is. Ik heb niet het idee dat echt iemand durft te confronteren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft in een eerdere aflevering gezegd dat hij een echte tiran kan zijn en ze hem echt nog niet kennen. Benieuwd of hij een keer echt gaat ontploffen of dat het loze woorden zijn.
En een klein kind.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De beste titel voor de persoon die jij hier omschrijft is een egoïst
Invaller, het is tenslotte vakantietijd, en veel werk is het niet natuurlijk, 10min per week erin&eruitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:36 schreef spapaars het volgende:
https://lovereality.nl/al(...)-bij-de-bondgenoten/
Ik vind het een boer van een griet. Niks aan en ze zit als een vent met haar benen wijd. Schi is ook saai.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
8 Jaar een bedrijf opgebouwd, kan overal inlopen en kopen wat ze wil, maar hier lukt het niet, ik ben een vrouw van 35 en moet nu eten van anderen aannemen Boehoehoehhh... Aldus Bo
Ga lekker naar huis.. en kopen wat je wil [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de zaken zo goed gaan in haar eigen bedrijf, kan ze blijkbaar lekker met d'r reet in DBG gaan zitten, gratis onderdak en lekker eten en drinken en spelletjes doenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het een boer van een griet. Niks aan en ze zit als een vent met haar benen wijd. Schi is ook saai.
Zou liever iemand zien die wat extra's brengt, iemand als Gordon ofzo, die bijv. tegen Rowena en Max zegt: wordt het voor jullie geen tijd om naar huis te gaan en eens lekker van bil te gaan. Ik vind het zo saai worden, zonder humor, dat mis ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Invaller, het is tenslotte vakantietijd, en veel werk is het niet natuurlijk, 10min per week erin&eruit
[ afbeelding ]
Domme vraag. Is hij ergens bekend van? Knappe kop heur, maar nooit eerder gezien of van gehoordquote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Invaller, het is tenslotte vakantietijd, en veel werk is het niet natuurlijk, 10min per week erin&eruit
[ afbeelding ]
Deze hele Show draait alleen maar om het volk daar 24uur per dag elkaar te laten irriteren en te zieken en zeiken, die flauwe spelletjes zijn nodig om ze eten te laten kopen en te voorkomen dat ze écht helemaal gestoord worden en de presentatoren stellen helemáál geen moer voor, dat kunnen ze ook via de videowall doenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou liever iemand zien die wat extra's brengt, iemand als Gordon ofzo, die bijv. tegen Rowena en Max zegt: wordt het voor jullie geen tijd om naar huis te gaan en eens lekker van bil te gaan. Ik vind het zo saai worden, zonder humor, dat mis ik.
Klopt, maar een presentator die af ten toe een beetje stookt en de boel opschud, lijkt mij wel leukquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze hele Show draait alleen maar om het volk daar 24uur per dag elkaar te laten irriteren en te zieken en zeiken, die flauwe spelletjes zijn nodig om ze eten te laten kopen en te voorkomen dat ze écht helemaal gestoord worden en de presentatoren stellen helemáál geen moer voor, dat kunnen ze ook via de videowall doen
Er is ook geen eer te behalen aan presentator zijn van DBG ,quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Domme vraag. Is hij ergens bekend van? Knappe kop heur, maar nooit eerder gezien of van gehoord
Oh dan is De Bondgenoten een stapje omhoog op zijn curriculum vitaequote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is ook geen eer te behalen aan presentator zijn van DBG ,
Na een aantal jaren modellenwerk begon Mark met presenteren. Hij presenteerde in 2012 het verkeersprogramma "Groen Licht" en in 2014 zette hij zijn eerste stappen op de nationale televisie toen hij ging werken bij STIMS Media producties. Vanaf 2017 werkt Mark als presentator en verslaggever voor Talpa. Via Talpa kwam hij terecht bij het internationale bedrijf Glory Kickboxing. Hiervoor presenteert Mark tijdens de gala's, interviewt hij de vechters en staat regelmatig tijdens de persconferenties of wegingen als MC op het podium. Toen de kickboksorganisatie een samenwerking met Videoland aanging, werd Mark het gezicht van de vechtsport als presentator van Glory Kickboxing en Bellator.
Sjah zijn resumé is eindeloos.. maar ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan is De Bondgenoten een stapje omhoog op zijn curriculum vitae
Vers bloed om te leren kennenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah zijn resumé is eindeloos.. maar ik ken 'm niet
Jaja..quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vers bloed om te leren kennen
Ach het is de mooiste kop in de loods. Ook wat waardquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja..
Spelletje aankondigen.. en wegwezen
Spelletje afkondigen .. en wegwezen
5 min werk
Dat denk ik ook. Snap ook niet dat er zo kinderachtig over een grap gedaan wordt. Als je zelf loopt te verkondigen dat je worstenbroodjes als ontbijt eet kan je een grap over je plofkop verwachten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 12:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Denk dat ie meer een passief agressieve tiran is. Ik heb niet het idee dat echt iemand durft te confronteren.
[..]
En een klein kind.
Mee eensquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Snap ook niet dat er zo kinderachtig over een grap gedaan wordt. Als je zelf loopt te verkondigen dat je worstenbroodjes als ontbijt eet kan je een grap over je plofkop verwachten.
Net als Fatima die reageert ook zo agressief op een geintje, kom op zeg lach even mee en laat gaan.
Jong? Ze loopt constant te bléren dat ze al 30 is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
En anders kun je ook rustig zeggen dat een grapje verkeerd gevallen is. "Sorry, maar door je grap voel ik me gekwetst". Bereik je meer mee dan dat passief agressieve gedrag
En Fatima is denk ik gewoon nog erg jong. Zelfde voor haar: rustiger communiceren over grenzen en überhaupt rustiger communiceren
Ze spreekt zo agressief
Oh shoot ja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong? Ze loopt constant te bléren dat ze al 30 is.
Ze heeft ook al een kindjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot ja, dat is waar ook
Naja... vind haar ook niet volwassene in haar reacties en zo. Als je het al nodig hebt om continu te verkondigen dat je een volwassen vrouw bent bewijs je denk ik het tegendeel
Agossie, die kan mooi naar Relkuttende Mama op TV kijken.. het is tenslotte een Familieprogrammaquote:
Ach kinderen kunnen ook kinderen krijgenquote:
Nee hoor daar is dit topic prima voorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach kinderen kunnen ook kinderen krijgen
maar soit, ik zal ophouden met het afkraken van die meid
Of Jan opvolgen? Die heeft er volgens mij niet echt zin in en is te druk met andere programma's. Schaaf zal vast goedkoper zijn. Sowieso rare keuze want hij is freelancer. Dus zal wel 100 euro per oproep krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
De Schaaf.. nooit van gehoord , gaat weken wat bijverdienen
[ afbeelding ]
Ze hebben in iedergeval weer een dag gratis eten, via het bullshit cadeautje van De Schaafquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Die gast heeft helemaal geen maagzuur, maar een maagzweer of iets anders want dan doen je ribben geen pijn. En water drinken helpt echt niet bij maagzuur want dat neutraliseert niet en Rennies is rotzooi. Gaviscon helpt dan nog het beste of gewoon melk.
Slappe hap met die brief en zo'n Sam die dan gaat afluisteren voor Jan lul vind ik dan wel weer grappig.
Ik dacht dat deelnemers altijd vooraf door een medische keuring gingen, maar Jason zijn ze blijkbaar vergeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar met die klachten
Als het echt is
Moet er dan niet gecheckt worden of het niet zijn hart is? Ook ivm postuur en zo
Heb liever Tooske terug dan deze 'wie?'quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Of Jan opvolgen? Die heeft er volgens mij niet echt zin in en is te druk met andere programma's. Schaaf zal vast goedkoper zijn. Sowieso rare keuze want hij is freelancer. Dus zal wel 100 euro per oproep krijgen ofzo.
voordeel van later kijken. Ik kijk altijd uitgesteld, dan kan ik de reclames doorspoelen en eventueel gezever.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
Voor die paar minuten steeds boeit het me eigenlijk niet wie de vraagjes aan de deelnemers stelt
Dat hoogspringen duurde me trouwens wel echt te lang, ben maar gaan spoelen naar de uitslag ervan.
Rob heeft toch die 25 punten gekregen (karaoke ) , heeft ie vast aardappels van gekochtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voordeel van later kijken. Ik kijk altijd uitgesteld, dan kan ik de reclames doorspoelen en eventueel gezever.
Wat is er met Jason? Maagzuuraanvallen? Aandacht vragen? Snel maar weer een ambu bellen. ik hoor Rob trouwens niet meer zeuren over aardappels, of was dat om Bradley op de kast te krijgen?
DAt was Robert en niet Rob als ik het goed hebquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Rob heeft toch die 25 punten gekregen (karaoke ) , heeft ie vast aardappels van gekocht
Ik neem het op wanneer het kan met Ocam pauze op de reclames, uitgesteld kijken reclames doorspoelen lukt niet bij Ziggo op sbs6quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voordeel van later kijken. Ik kijk altijd uitgesteld, dan kan ik de reclames doorspoelen en eventueel gezever.
Wat is er met Jason? Maagzuuraanvallen? Aandacht vragen? Snel maar weer een ambu bellen. ik hoor Rob trouwens niet meer zeuren over aardappels, of was dat om Bradley op de kast te krijgen?
Robert mocht een belletje doen met zoon en kleinkindquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt was Robert en niet Rob als ik het goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |