abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214348461
De nieuwe bondgenoten

Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Met dank aan KinKiJan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214348696
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Dan is er echt wat urgents gebeurd of iets in de familie sfeer waardoor hij er uit moest. Maar mooie scoop want niemand heeft het er nog over.
Echt geen idee, maar wat ik gezien heb van Bradley, zal het me niet verbazen dat die of een rode kaart heeft of zelf opstapt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ippies op 20-07-2024 13:33:50 (Typo) ]
pi_214348768
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Dan is er echt wat urgents gebeurd of iets in de familie sfeer waardoor hij er uit moest. Maar mooie scoop want niemand heeft het er nog over.
Oh ja, 'zwarte brief' kan inderdaad ook nog, maar die gun ik niemand, zelfs Bradley niet. Zoals isitmeoryou ook zei, die 24u dreigementen worden de laatste tijd ingetrokken/uitgesteld tot eind van de cyclus. Voor de sensatie dan toch beter een rode kaart. ~O>

Er zijn er overigens maar 3 daadwerkelijk voor het einde van een cyclus vertrokken na een 24u aanvraag. De laatste was Michelle (2e maand). Jelle vertrok kort daarvoor ook in de 2e maand. Sylvia gaf in de 1e maand al vrijwillig op. Daniëlle en John vertrokken ook voortijdig, maar dat was vanwege haar eigen gezondheid en zijn prive-omstandigheden.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 20 juli 2024 @ 18:19:50 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214352747
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 13:40 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oh ja, 'zwarte brief' kan inderdaad ook nog, maar die gun ik niemand, zelfs Bradley niet. Zoals isitmeoryou ook zei, die 24u dreigementen worden de laatste tijd ingetrokken/uitgesteld tot eind van de cyclus. Voor de sensatie dan toch beter een rode kaart. ~O>

Er zijn er overigens maar 3 daadwerkelijk voor het einde van een cyclus vertrokken na een 24u aanvraag. De laatste was Michelle (2e maand). Jelle vertrok kort daarvoor ook in de 2e maand. Sylvia gaf in de 1e maand al vrijwillig op. Daniëlle en John vertrokken ook voortijdig, maar dat was vanwege haar eigen gezondheid en zijn prive-omstandigheden.
Persoonlijk vind ik het tijd worden dat elke cyclus een heel team moet oprotten, als groep Team Sukkels worden, dan lekker als Team pleitte maken.. elke cyclus 5 Nieuwe.. heerlijk :P
pi_214355061
Ergens hoop ik nog op zo,n brief waarbij 1 team de 3 andere teams door elkaar mag husselen
pi_214355995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 18:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik het tijd worden dat elke cyclus een heel team moet oprotten, als groep Team Sukkels worden, dan lekker als Team pleitte maken.. elke cyclus 5 Nieuwe.. heerlijk :P
Wordt zo langzamerhand wel tijd voor wat veranderingen, we zijn nu bijna een jaar onderweg met deze show dus om het niet te sleets te laten worden mag er wel wat veranderen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214356548
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 23:00 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wordt zo langzamerhand wel tijd voor wat veranderingen, we zijn nu bijna een jaar onderweg met deze show dus om het niet te sleets te laten worden mag er wel wat veranderen.
Mee eens. Dat extra kwartiertje vind ik niet genoeg.
Editing team aanvullen en wellicht de zaterdag- en zondagen ook gewoon gaan uitzenden. Moeten ze wel puzzelen met verbeterde opnameschema’s. Een creatieve edit team, moet makkelijk 2 gescheiden weekend afleveringen kunnen opstellen, die wat extra context meegeven rondom de werkdag scenes.
Grappig of opvallend cliffje tussendoor, of iig goed in scene gezet. Of gewoon focussen op interessante emoties/gesprekken die niet tussen de normale uitzendingen passen.
Dit kunnen nét de afleveringen zijn die voor tal extra kijker bindingen gaan zorgen en het financieel risico lijkt me klein.
pi_214356562
Ik vraag me af hoevaak het is voorgekomen dat een deelnemer specifieke momenten niet in de uitzending wilt. Of de FEBO dan luistert of in de meeste gevallen naar een contract wijst. Veel wat we niet meekrijgen.
pi_214356705
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 00:45 schreef TowtjeMar het volgende:

[..]
Mee eens. Dat extra kwartiertje vind ik niet genoeg.
Editing team aanvullen en wellicht de zaterdag- en zondagen ook gewoon gaan uitzenden. Moeten ze wel puzzelen met verbeterde opnameschema’s. Een creatieve edit team, moet makkelijk 2 gescheiden weekend afleveringen kunnen opstellen, die wat extra context meegeven rondom de werkdag scenes.
Grappig of opvallend cliffje tussendoor, of iig goed in scene gezet. Of gewoon focussen op interessante emoties/gesprekken die niet tussen de normale uitzendingen passen.
Dit kunnen nét de afleveringen zijn die voor tal extra kijker bindingen gaan zorgen en het financieel risico lijkt me klein.
Dus dat. Je mist in deze aflevering gewoon heel veel context en relativering die je bij live streams wel hebt, aangezien er (nog steeds) geen streams zijn zou dat wel wenselijk zijn inderdaad. De show heeft zeker potentie om voor langere tijd op TV te blijven maar dan moeten ze er wel wat aan doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214363703
Vraag me toch af wat ze zo zoal de hele dag doen, wat wij zien max 3 uur in de week, is niks. En ofdat er ooit streams komen, denk het niet. Maar zou wel leuker zijn, eigenlijk is het begonnen als een spelprogramma, maar inmiddels is het meer een reality soap. We zullen zien, of het in september oktober stopt. Na 1 jaar, zolang ze nog bewoners zoeken zal het nog wel ff doorgaan.
  zondag 21 juli 2024 @ 17:52:56 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214363878
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef wolffie het volgende:
Vraag me toch af wat ze zo zoal de hele dag doen, wat wij zien max 3 uur in de week, is niks. En ofdat er ooit streams komen, denk het niet. Maar zou wel leuker zijn, eigenlijk is het begonnen als een spelprogramma, maar inmiddels is het meer een reality soap. We zullen zien, of het in september oktober stopt. Na 1 jaar, zolang ze nog bewoners zoeken zal het nog wel ff doorgaan.
Als je EJVJL gezien hebt, weet je dat ze 12 slapen en 12 uur rondhangen elkaar irriteren en één spelleje doen voor eten , en daar knipt de Regie 45min p/d het allerbeste uit ..

Ik zou geen streams meer willen na dit :{
pi_214364341
Ja heb ik gezien, maar ik keek geen streams.
pi_214364345
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als je EJVJL gezien hebt, weet je dat ze 12 slapen en 12 uur rondhangen elkaar irriteren en één spelleje doen voor eten , en daar knipt de Regie 45min p/d het allerbeste uit ..

Ik zou geen streams meer willen na dit :{
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken. Er is bovendien heel veel vraag naar streams.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214364352
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken.
Ik zou dan ook verslaafd zijn :@
pi_214364362
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef wolffie het volgende:
Dit gaat nog wel een jaar door. Sterker nog het is al verlengt heb ik begrepen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214364442
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:30 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dit gaat nog wel een jaar door. Sterker nog het is al verlengt heb ik begrepen.
Het is voor onbepaalde tijd verlengd. Maar ze kunnen als ze wat beters hebben / de kijkcijfers onvoldoende zijn natuurlijk gewoon na de huidige cyclus de stekker eruit trekken. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien, alleen de deelnemers verschillen steeds maar het spel mechanisme kan je niet al te lang uitrekken. Op een gegeven moment interesseert het de kijker echt niet meer wie de ton wint.
  zondag 21 juli 2024 @ 18:45:25 #17
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214364526
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:28 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik wel. Met streams is het veel leuker. Je zit nu naar een fake shitshow te kijken. Er is bovendien heel veel vraag naar streams.
Je kijkcijfers geven anders aan , dat EJVJL veel lager scoorde werd continue verweten aan het 48uur spoileren van de TV uitzendingen , nu zijn er geen streams en DBG scoort veel hoger ;)
pi_214365075
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je kijkcijfers geven anders aan , dat EJVJL veel lager scoorde werd continue verweten aan het 48uur spoileren van de TV uitzendingen , nu zijn er geen streams en DBG scoort veel hoger ;)
Goede kijkcijfers wil niet zeggen dat er geen streams hoeven te zijn. Het scoort vaak even hoog als wat Utopia scoorde en dat was mét streams.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214365097
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Het is voor onbepaalde tijd verlengd. Maar ze kunnen als ze wat beters hebben / de kijkcijfers onvoldoende zijn natuurlijk gewoon na de huidige cyclus de stekker eruit trekken. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien, alleen de deelnemers verschillen steeds maar het spel mechanisme kan je niet al te lang uitrekken. Op een gegeven moment interesseert het de kijker echt niet meer wie de ton wint.
Kijkcijfers zijn goed, dus geen reden om te stoppen. Lang Leve de Liefde draait ook al jaren, met deze show hebben ze 2 reality peilers in de vooravond. Ik zou dus niet zomaar stoppen....
Allemaal cabaretteketet!
pi_214371463
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 10,4 Kijkcijfer: 408.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19
Allemaal cabaretteketet!
pi_214373296
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 18:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Geloof niet dat die spoilers veel te maken hebben met de kijkcijfers. Het hele concept van de bondgenoten is met of zonder streams gewoon interessanter. Weet niet of ik EJVJL was blijven kijken zonder streams.

EJVJL was eigenlijk niet meer dan 40 man in die loods dumpen, af en toe eens een verdienopdracht voor de hele groep zodat er gegeten kon worden en met geluk 1x per maand een exit totdat er een jaar later 1 iemand overblijft.
  maandag 22 juli 2024 @ 15:18:55 #22
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214373620
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 14:37 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Geloof niet dat die spoilers veel te maken hebben met de kijkcijfers. Het hele concept van de bondgenoten is met of zonder streams gewoon interessanter. Weet niet of ik EJVJL was blijven kijken zonder streams.

EJVJL was eigenlijk niet meer dan 40 man in die loods dumpen, af en toe eens een verdienopdracht voor de hele groep zodat er gegeten kon worden en met geluk 1x per maand een exit totdat er een jaar later 1 iemand overblijft.
Wat daar de kijkcijfer maakte was dat ze elkaar regelmatig naar de strot vlogen en zo vaak het maar kon met elkaar in bed doken, live op stream .. geen van dat in DBG en toch betere kijkcijfers kan maar één conclusie zijn, de wanhoop er nix beters ;(
  maandag 22 juli 2024 @ 16:01:03 #23
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214373946
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 22 juli 2024 @ 16:03:40 #24
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_214373970
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt leuk speculeren dan.. één klote opmerking teveel gemaakt tegen tegen Jason gok ik.. fatshaming dattie zo'n dikke kop heeft en 2x zoveel masker nodig zou hebben :P
pi_214374073
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2024 15:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Wat daar de kijkcijfer maakte was dat ze elkaar regelmatig naar de strot vlogen en zo vaak het maar kon met elkaar in bed doken, live op stream .. geen van dat in DBG en toch betere kijkcijfers kan maar één conclusie zijn, de wanhoop er nix beters ;(
Ook weer zo, voor de rest is er niet veel te zien tegenwoordig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')