SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Fatima vele malen erger, die bemoeit zich echt overal meequote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die Rob een vreselijke man, weet alles beter, luistert niet naar een ander. Bradley mag al helemaal niets zeggen, dan wordt hij meteen boos, Rob presteert zelf helemaal niets. Fatima zelfde laken een pak, grote bek, tettert er lustig op los. Dus Rob, ga lekker naar huis aardappels eten![]()
Huh? Dat is toch echt andersom. Zodra iemand in een discussie een zin begint, breekt Rob in: "Neeh...."quote:Op dinsdag 16 juli 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Fatima vele malen erger, die bemoeit zich echt overal mee
Rob weet ik niet goed wat ik daar van moeten denken.
Hij komtook niet echt goed aan bod daar. WOrdt wel vaak de mond gesneoerd door Bradley/ Vind eigenlijk Bradley erger dan Rob
Bratley wilde vorige maand al gaan, maar werd toen omgeluld door Rob, omdat dan diens hoofd op het hakblok zou liggen als zij laatste zouden worden. Fatima en Bruce hadden elkaar niet naar huis gestemd, namelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:44 schreef wolffie het volgende:
Bradley is de grootste trigger die er rond loopt ik had ehm allang eruit geschopt jankend de poort uit.
Rob is een goeie vent, doe bedoeld het goed en wil dingen uitleggen.
Fatima is ook een hittepetit, maar beschermd Rob en ze had gelijk Rob moet soms aardappels eten voor zijn gezondheid.
Bradly is een "snelle jongen" je ziet hem al tot op het bot verveeld zijn, die blijft niet lang, en de Nederlandse TV is vergeven van "Snelle Jongens" Shows waar Bradly sneller kan scoren dan maandenlang nixdoen in één Show..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Bratley wilde vorige maand al gaan, maar werd toen omgeluld door Rob, omdat dan diens hoofd op het hakblok zou liggen als zij laatste zouden worden. Fatima en Bruce hadden elkaar niet naar huis gestemd, namelijk.
Die foto niet. De rest was bekend, ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
En beneden nog steeds een meisje.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
[ afbeelding ]
Toen keek hij al zo boos. Ik kan nu best plaatsen dat er in principe weinig veranderd is aan de persoon. Denk dat het karakter hem als vrouw wel beter staat.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
[ afbeelding ]
Dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:58 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Toen keek hij al zo boos. Ik kan nu best plaatsen dat er in principe weinig veranderd is aan de persoon. Denk dat het karakter hem als vrouw wel beter staat.
Ik mag Serena graag. Bradley vind ik ook nog altijd leuk al is ie soms irritant. Maar zijn klachten zijn over het algemeen terecht. Rob en Fatima moeten vaker hun waffel houden. Rob moet naar huis, Fatima mag blijven ondanks haar irritante gedrag.quote:Op zondag 14 juli 2024 09:10 schreef wolffie het volgende:
Wie vinden jullie de leukste bewoner en wie stuur je gelijk naar huis?
Het is het één of het ander, niet allebei.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat wisten ze van tevoren ook wel neem ik aan als deelnemers het contract tekenen. Sowieso is de kansspelbelasting al bekend en inderdaad (wat veel mensen vergeten) telt dit als inkomen dus betaal je ook nog inkomstenbelasting volgend jaar (en mogelijk vermogensbelasting). Dus als je geluk hebt blijft er 50.000 netto overmaar ja dan moet je maar niet meedoen. De winnaar van EJVJL moet ook nog gewoon werken neem ik aan, het is een leuk bedrag maar niet dekkend voor de rest van je leven (hooguit hypotheekvrij).
Luisteren doe je toch niet met je ogen?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe weet de Jury met blinddoeken op of er samengespeeld wordt?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die Rob een vreselijke man, weet alles beter, luistert niet naar een ander. Bradley mag al helemaal niets zeggen, dan wordt hij meteen boos, Rob presteert zelf helemaal niets. Fatima zelfde laken een pak, grote bek, tettert er lustig op los. Dus Rob, ga lekker naar huis aardappels eten![]()
Dat weet je niet, want ik heb het niet nader verklaard. Het slaat puur op mijn persoonlijke beleving, Bo beter te handelen als hij er nog zo uitzag. Stel dat Sam werkelijk het zelfde pad op gaat, dan denk ik dat ze serieus moet oppassen. Dit zijn maar twee personen. Iedereen is anders.quote:
Dat weet ik wel , ik reageer niet voor niets op die idiote post van je.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:34 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want ik heb het niet nader verklaard. Het slaat puur op mijn persoonlijke beleving, Bo beter te handelen als hij er nog zo uitzag. Stel dat Sam werkelijk het zelfde pad op gaat, dan denk ik dat ze serieus moet oppassen. Dit zijn maar twee personen. Iedereen is anders.
Nee, je reageert om dat je Puzzie bent.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel , ik reageer niet voor niets op die idiote post van je.
We gaan het zien, ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
AardappelGate. Gaat Rob wel of niet naar huis
Klopt, natuurlijk krijgt Rob wat 'ie wil.. Regie neemt geen enkel risico meer.. één zwaailcht auto door de poort was zátquote:
Het graadverschil tussen bijv. Chelsea en Sam. Bo tussenin, ietsje meer richting de laatste.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:50 schreef wolffie het volgende:
En Bo is gewoon een jaloers mannetje dat kan hij nog veranderen, maar dat zal hij zelf moeten onder vinden. Loslaten in een relatie is het beste en elkaar dingen gunnen
Niet alles samen willen doen. Blij zijn voor de ander. Ik denk dat Chelsea verder is, op dat gebied.
Voorlopig wint Nieuwe Bo nixquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Gokje; die vooruitblik van gisteren voorspelt dat de gieren het weer niet winnen?
graagquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dus.. Als Rob vrijwillig gaat, en de gieren onderaan blijven hangen, is dat een Bradley exit?![]()
Jawel..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet wat ik van Rob vind eigenlijk...
Vertel mij eens waarom je aardappels moet eten voor je gezondheid? Volkorenpasta zit ook voldoende voedingswaarde in. En mssn wat gezonde (meer) groente, zoals tomaten die op dit moment overal goed betaalbaar zijn oftewel goedkoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:44 schreef wolffie het volgende:
Bradley is de grootste trigger die er rond loopt ik had ehm allang eruit geschopt jankend de poort uit.
Fatima is ook een hittepetit, maar beschermd Rob en ze had gelijk Rob moet soms aardappels eten voor zijn gezondheid.
Vervelend joch iddquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:44 schreef wolffie het volgende:
Het is volgens mij puur om de vezels van doen. Dus volkoren is idd primaquote:Op woensdag 17 juli 2024 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vertel mij eens waarom je aardappels moet eten voor je gezondheid? Volkorenpasta zit ook voldoende voedingswaarde in. En mssn wat gezonde (meer) groente, zoals tomaten die op dit moment overal goed betaalbaar zijn oftewel goedkoop.
Als je Jason's postuur ziet, denk ik wel dat hij aan meer eten gewend is dan goed voor hem is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Jason mekkert nu ook al over te weinig eten .. dat is een favoriet scripje blijkbaar..
Waarom zou Sam 'in transitie' gaan? Ze is gewoon lesbisch! Of kan dat ook niet meer, tegenwoordig?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef TowtjeMar het volgende:
Als Sam in transitie gaat, dan moet ze zeker oppassen dat ze geen gele kaarten in het echte leven krijgt.
Als Rob vertrekt, ligt Bratley's hoofd op het hakblok, natuurlijk. Weet niet of hij dit zelf door heeft, of er iets om geeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Straks.. De Exitchantage van Rob.. ik ga benieuwd zijn of Febo erin trapt
Denk dat hij ook met Rob weg is (maar situaties veranderen met de dag)quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Rob vertrekt, ligt Bratley's hoofd op het hakblok, natuurlijk. Weet niet of hij dit zelf door heeft, of er iets om geeft.
Vorige maand was het andersom: Toen wilde Bratley weg, en zou dat nadelig zijn geweest voor Rob, als zij laatste waren geworden.
Ze heeft aangegeven er al langer aan te denken en stond helemaal te springen, toen ze er via Bos meer over kon leren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou Sam 'in transitie' gaan? Ze is gewoon lesbisch! Of kan dat ook niet meer, tegenwoordig?
Ze laten Rob nooit weggaan, hij vertegenwoordig nu de oudjes thuis, daarnaast zie je duidelijk dat zijn Exit dreiging alleen maar op Bradly gericht is die hem zogenaamd zijn aardappeltje weigert.. Rob is een ouwe zeur die geen tegenspraak gewend is van jonge blaagjes, ten slotte, Rob heeft al een Mega-Show achter de rug incl zwaailichten en dramatische mini extit..quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Rob vertrekt, ligt Bratley's hoofd op het hakblok, natuurlijk. Weet niet of hij dit zelf door heeft, of er iets om geeft.
Vorige maand was het andersom: Toen wilde Bratley weg, en zou dat nadelig zijn geweest voor Rob, als zij laatste waren geworden.
Oh, dat heb ik gemist dan. Wel gezien dat ze het allemaal heel interessant vond, maar niet meegekregen dat ze dat zelf ook wil.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:33 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven er al langer aan te denken en stond helemaal te springen, toen ze er via Bos meer over kon leren.
SPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:27 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een acteur die Floris!Dat Floortje ook moet huilliie.. die zt er niet eens een weekSPOILER: promo voor vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja precies!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Floortje ook moet huilliie.. die zt er niet eens een week
Dat Productie die Emo-Show van Rob nog even flink moet aandikken voor straks zeg ook al genoeg.. ik ben benieuwd of Febo zwicht en de "noodransoenen" voor alle TeamSukkels" gaat aanpassen ook voor in de toekomst.. ( Rob gaat vast niet.. gokjequote:
Rob zei toch zelf dat het niks uitmaakte wat hij te eten kreeg?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Productie die Emo-Show van Rob nog even flink moet aandikken voor straks zeg ook al genoeg.. ik ben benieuwd of Febo zwicht en de "noodransoenen" voor alle TeamSukkels" gaat aanpassen ook voor in de toekomst.. ( Rob gaat vast niet.. gokje)
Dat zei 'ie vaak ja, tot de ambulans gierend aankwam en beroerd eten onmiddelijk de schuld kreegquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rob zei toch zelf dat het niks uitmaakte wat hij te eten kreeg?
Zo irritantquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
En de volgende Slijmert.. Ohhw,,, jahoor.. Rob gaat er nog één nachtje over slapen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:58 schreef Pindakaastostie het volgende:
Bradley had er gewoon uit gemoeten vorige cyclus. Laat hem maar terug komen als hij uit de luiers is. Idioot joch
Hij slijmt verplicht, net als de rest daar.. een fenomeen dat al jaren in dit soort programmas terug komt. onverklaarbaar een potentiele winnaar dwangmatig binnenhouden ten koste van hun eigen kansenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Zet 'm net aan. Maar Bradley zegt dat ie z'n gedrag aangepast heeft?! Vind 'm juist de laatste tijd nog erger dan daarvoor
Zelfde hierquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En weer de vuurmaken opdracht... een heel verhaal ik snap er nix van
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Prima vent die Rob , alleen jammer dat hij vroeg of Floris gay was
Ja heel raar was datquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Ik kijk heel somsquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Haha, ja bizarre vraag zo ineens.
Leuk dat je ook bent (of, lijkt) aangehaakt!
Proestquote:
Ik kijk altijd achteraf.quote:
Zijn Ex.. een stoere gozerquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Ik verstond: "... Van z'n moeder, z'n tante, en een heks" toen de voiceover het bezoek aankondigde..
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn Ex.. een stoere gozer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn Ex.. een stoere gozer
[ afbeelding ]
Hoezo is dat jammer? Het leek erop dat hij gewoon kans gaf om vast te stellen dat gevoelig en lief zijn niet perse aan gay zijn gekoppeld is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Pa Flodderquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En alweer ochtend.. zo snel kan het gaan..
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij zich gewoon gevleid voelde op dat ze laat zien dat hij niet zo’n fout/ongewassen mannetje is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:35 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen lust Rob er wel aardappel pap van, die act zal 'ie nog wel vaker herhalen![]()
[ afbeelding ]
Omdat dat niet nodig was , het zou daar op punt ook helemaal niet over hoeven gaan , Flo is okay dat is genoegquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:16 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Hoezo is dat jammer? Het leek erop dat hij gewoon kans gaf om vast te stellen dat gevoelig en lief zijn niet perse aan gay zijn gekoppeld is.
Typisch, op zijn manier weer, maar het First Dates gehalte werd ook wel heel erg hoog
Als Floris het ongemakkelijk vond heeft hij het goed kunnen verbergen, maar ook dat zou niet nodig hoeven zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat dat niet nodig was , het zou daar op punt ook helemaal niet over hoeven gaan , Flo is okay dat is genoeg
Nee daar gaat het helemaal niet om , je hoeft niet alles te weten en te vragen dat is mij punt . Floris staat daar helemaal buiten . Het heeft gewoon met respect en iemand 'laten' te maken, zonder aannames en invullingen iemand kunnen zien.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:00 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Als Floris het ongemakkelijk vond heeft hij het goed kunnen verbergen, maar ook dat zou niet nodig hoeven zijn.
Tranen uit medeleven waren direct te plaatsen, maar dat gesprek op de bank weer niet. No homo had ook niemand hoeven zeggen, maar enige aftasting werd best begrijpelijk
gelukkig begint ze haar zinnen wel met hoofdletters....quote:
Helemaal eens,gemiste kans.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
gelukkig begint ze haar zinnen wel met hoofdletters....
wat is dat voor rare trend om geen hoofdletters meer te gebruiken aan het begin van een zin. snap daar niets van.
Maar alle gekheid, ze heeft natuurlijk wel gelijk dat niet alles op TV wordt uitgezonden en daarom zijn streams zeer wenselijk zodat je als stream kijker meer mee krijgt en je de boel wat meer kan relativeren hoe zaken zijn gegaan. Dat het dan niet in de uitzending is geweest is dan tot daar aan toe, dan wordt het toch wel duidelijk uit eindelijk hoe dingen echt gegaan zijn.
Het is intriest dat mama in de media feedback moet geven over het klotegedrag van haar kindje, gelukkig zijn er geen Live shows waarin de kijker elke week kan aangeven wie de echte klootzakjes zijn, voordeel is dan wel weer dat ze in de loods geen enkele feedback krijgen over hun eigen gedragquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
gelukkig begint ze haar zinnen wel met hoofdletters....
wat is dat voor rare trend om geen hoofdletters meer te gebruiken aan het begin van een zin. snap daar niets van.
Maar alle gekheid, ze heeft natuurlijk wel gelijk dat niet alles op TV wordt uitgezonden en daarom zijn streams zeer wenselijk zodat je als stream kijker meer mee krijgt en je de boel wat meer kan relativeren hoe zaken zijn gegaan. Dat het dan niet in de uitzending is geweest is dan tot daar aan toe, dan wordt het toch wel duidelijk uit eindelijk hoe dingen echt gegaan zijn.
Tja, worstenbroodjes met mayo als ontbijt is voor hem normaal zei hij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:44 schreef Gia het volgende:
Als je Jason's postuur ziet, denk ik wel dat hij aan meer eten gewend is dan goed voor hem is.
Dan vind ik zijn postuur nog meevallenquote:Op donderdag 18 juli 2024 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Tja, worstenbroodjes met mayo als ontbijt is voor hem normaal zei hij.
Het enige interessante van dit bericht is dat er een gesprek tussen haar en Rob niet is uitgezonden en het dus lijkt dat zij hem heeft genegeerd in de uitzending. De rest is typisch facebook geouwehoer wat de boel alleen maar kan escaleren.quote:
Maar zie je ook hoeveel extra duiding je daar uiteindelijk voor nodig hebt? Ik vraag jou weinig specifiek waarom iets jammer is, begrijpende dat het om jouw mening gaat. Je blijft er vervolgens op draaien als een Bradleyquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee daar gaat het helemaal niet om , je hoeft niet alles te weten en te vragen dat is mij punt . Floris staat daar helemaal buiten . Het heeft gewoon met respect en iemand 'laten' te maken, zonder aannames en invullingen iemand kunnen zien.
sommige dingen zijn niet in wat makkelijke steekwoorden uit te leggen, ik mag toch hopen dat je dat zelf ook wel snapt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:05 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Maar zie je ook hoeveel extra duiding je daar uiteindelijk voor nodig hebt? Ik vraag jou weinig specifiek waarom iets jammer is, begrijpende dat het om jouw mening gaat. Je blijft er vervolgens op draaien als een Bradley
Sorry maar ik merk dat het me triggerd. Als wij samen in de loods zaten en het zou me opvallen hoe jij praat, zoals hier op Fok.. ik zou blijven happen tot je weg bent.
Gelukkig blijft het bij scenario uit mijn bericht
Gemakkelijke opdracht om punten te snoepen ten koste van een andere ploeg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vuurtje brand nog .. 1 uurtje nog
[ afbeelding ]
Voordeel als je binnen een groep zit met jongelingen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Groepsopdracht.. Regie heeft haast om de punten te nivelleren
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoop dat Febo voldoende aardappelhapjes bij de prijs doet
Als geaardheid voor hem een onderdeel is voor het bepalen van een waardeoordeel, of voor het vormen van een beeld van een persoon, mag dat inderdaad best jammer genoemd wordenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
sommige dingen zijn niet in wat makkelijke steekwoorden uit te leggen, ik mag toch hopen dat je dat zelf ook wel snapt.
Moet je ook hier een kwartier later komenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Zal ook eens beginnen met de aflevering, kan ik de meeste reclame skippen
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je ook hier een kwartier later komen
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
En een heuse echte kogelstootster in Huis..
Ze is nu 35 en uitgeteld..
[ afbeelding ]
Dat wil ik niet zeggen , maar kan ook niets over haar vinden als sportserquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Saaiste onderdeel van een olympische spelen.
Dat is wel duidelijk nu met twéé Team Sukkels.. Regie moet zich nu in bochten draaien om 8 sukkels goed te eten gevenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef Pindakaastostie het volgende:
Het is ook best saai dat we nu al een beetje weten dat het tussen de vossen en de haaien gaat deze maand.
Melissa Boekelman was in 2014 zelfs reserve voor het bobsleeteam, I kid you notquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen , maar kan ook niets over haar vinden als sportser
Wanr zo'n emo-verhaal is oooooh zooooo mooiquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hup.. weer een Emo verhaal... Bo heeft een Papa thuis die niet goed gaat.. en twijfelt of ze daar wel moet zitten ..
Jaahhaahh "we Horen het wel..als het zover is.." Aldus Opa Rob
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godkolere.. casten ze elke cyclus een ingbouwd Emo-Mormel?
Behalve als die wolf op de veluwe een stuk uit je kindje bijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:13 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik dacht dat Bradley een aap was maar je hebt gelijk Bo dieren oordelen niet en maken geen drama =3
Dat je daar gaat zitten begrijp ik niet, en ook niet dat de productie meewerkt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wanr zo'n emo-verhaal is oooooh zooooo mooi
Je kan er op wachten dat ze elk moment naar huis moet/mag voor Papa, Rob merkte dat gelijk al.. een extra kijkcijcer boost inbouwen .. ik kan ze het niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat je daar gaat zitten begrijp ik niet, en ook niet dat de productie meewerkt.
Maar die ruikt weer een zielig verhaallijntje.
Ja, heb ook het idee dat deze actrice een beetje op is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
SkreewKut Sam vangt bot met een mislukt relletje,, Jankéhh..![]()
[ afbeelding ]
Sam is heel gevoelig dus haar stemming slaat dan gelijk om.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
SkreewKut Sam vangt bot met een mislukt relletje,, Jankéhh..![]()
[ afbeelding ]
Ze laten haar jammer genoeg teveel met rust.. een beetje pushen en die borderliner gaat weer met spullen gooien en misschien wel gelijk Exit.. maar ja teveel slijmjurken eromheen voorkomen dat wel weerquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:39 schreef wolffie het volgende:
[..]
Sam is heel gevoelig dus haar stemming slaat dan gelijk om.
Pas op he? Anders wordt zijn Mama boosquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef Pindakaastostie het volgende:
Bradley is een kakkerlak waar we nooit meer van af komen.
Vind dat je nogal denigrerend hiermee omgaat, iemand met een stoornis kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze laten haar jammer genoeg teveel met rust.. een beetje pushen en die borderliner gaat weer met spullen gooien en misschien wel gelijk Exit.. maar ja teveel slijmjurken eromheen voorkomen dat wel weer
Ze doet het prima in een TV Show, waar ongeveer 80 camera's alles opnemen.. misschien is dit wel een doorbraak voor hele nieuwe therapie voor Sam's op haar minst "variabel" gedragquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:01 schreef wolffie het volgende:
[..]
Vind dat je nogal denigrerend hiermee omgaat, iemand met een stoornis kan er ook niks aan doen.
Ja, merendeel sukkels met een steekje los die vrijgelaten worden voor de Wolven, de meesten niet eens realiseren in wat voor wespennest ze zicht gestoken hebben...quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef wolffie het volgende:
Precies en jij ziet het volgens mij anders, ik kijk echt naar een persoon hun karakter hoe ze overkomen.
En denk dat jij het meer ziet als een soap, script ect😃
En hij komt niet eens uit Rotterdam....quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef Pindakaastostie het volgende:
Bradley is een kakkerlak waar we nooit meer van af komen.
Dat die VrouwBo ineens met haar zieltogende Papa thuis begint om het beroerde eetgeklaag van Rob aan te klagen omdat Papa thuis bijna dood gaat was voor mij de duppel om nog iets fatsoenlijks te voelen voor dat mens ... (Vergeet niet dat ze in een familie programma zit met een ½miljoen kijkers)quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
Ze overvoeren ze weer met opdrachten wat ik de verhaallijnen niet echt ten goede vind komen. Bo komt ook een beetje los. Die was wat te saai vond de FEBO dus die gaat nu maar wat aanleggen met die brabo om zo haar 'relasie' thuis op het spel te zetten al dan niet in scene gezet...
Ik vind het maar een grijze muis dus slechte casting. Ook wat dat betreft is het komkommertijd dus spraakmakende types komen na de zomer pas weer.
Er gaan per jaar 170.000 mensen dood, een paar hebben toevallig iemand in een TV Show zitten. Ik zou zeggen neem de hele Wereld gelijk op je nekquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:48 schreef wolffie het volgende:
[..]
Het zal jou vader maar zijn die dood gaat ik zou zeggen kijk niet als je alles triest vind.
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bentquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als geaardheid voor hem een onderdeel is voor het bepalen van een waardeoordeel, of voor het vormen van een beeld van een persoon, mag dat inderdaad best jammer genoemd worden
Beetje onzin, het gaat om je eigen vader, en die andere 169.999 zijn slechts cijfers.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er gaan per jaar 170.000 mensen dood, een paar hebben toevallig iemand in een TV Show zitten. Ik zou zeggen neem de hele Wereld gelijk op je nek
Ik hoop het en ook dat Beau dit keer zijn woord houdt en niet NOG een maand er achteraan plakt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:30 schreef Pindakaastostie het volgende:
Het zou mij niets verbazen als dit de laatste cyclus van Sam is.
Dat was voor mij een doorspoelmomentje. 👍🏾quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Hup.. weer een Emo verhaal... Bo heeft een Papa thuis die niet goed gaat.. en twijfelt of ze daar wel moet zitten ..
Jaahhaahh "we Horen het wel..als het zover is.." Aldus Opa Rob
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godkolere.. casten ze elke cyclus een ingbouwd Emo-Mormel?
Eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:29 schreef Gia het volgende:
Vind wel Chelsea een stuk leuker nu, zonder Bo.
Zeker! Het 'jammer vraagstuk' duiden, althans duiden waarom ik die vraag raar vind. Steeds dat onnodige gezever over geaardheid; hoor bijvoorbeeld nooit iets over het hetero zijn van Robert, of een ander daar. Dat zou kunnen komen omdat het gewoon 0 toevoegt. Maar zo kijk ik er tegen aan, daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn op een forumquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:52 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar je mee bezig bent
Yup! Alleen jammer dat ze -zoals Rowena het noemde- steeds beren op de weg ziet bij sommige opdrachten. Maar ach, zo heeft iedereen wel wat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:29 schreef Gia het volgende:
Vind wel Chelsea een stuk leuker nu, zonder Bo.
Ook die ene is een nummer die niet in de Emo publiciteit hoeftquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje onzin, het gaat om je eigen vader, en die andere 169.999 zijn slechts cijfers.
Gedraagt zich als een corpsballetje die het lekkerste wijf van het dispuut mag neuken.. prima act.. ook het meespel van Roquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd wat Chi hem misdaan heeft dan. Stookhout beschrijft eigenlijk hoe ik hem zie, heb helemaal niks met dat omhooggevallen ventje; 'hoe die praat, hoe die zich gedraagt, hoe die doet' ..
Je hoefde er niet op in te gaan hoor, maar ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Het 'jammer vraagstuk' duiden, althans duiden waarom ik die vraag raar vind. Steeds dat onnodige gezever over geaardheid; hoor bijvoorbeeld nooit iets over het hetero zijn van Robert, of een ander daar. Dat zou kunnen komen omdat het gewoon 0 toevoegt. Maar zo kijk ik er tegen aan, daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn op een forum
Je vroeg je af waarom die vraag van Rob zo vreemd was, daarop gaf ik mijn aanvulling op de reactie van Puzzie. De 'hem' in die aanvulling was dan ook een verwijzing naar Rob en niet naar jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:12 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Je hoefde er niet op in te gaan hoor, maar ik vind het wel leuk
Die specifieke vraag, daar blijf o.a. jijzelf de nadruk op leggen! Dat suggestief generaliseren over vragen, terwijl die niet eens een negatief effect hebben bereikt. Daarbij weet jij niet eens of ik een ‘hem’ ben, zoals je eerder aannam*
Niet gezien, maar denk soms wel dat er meer aan 'de drugs' zittenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Had Diederik trouwens een jointje in zijn hand? Ik meen dat net 2 keer gezien te hebben.
"Hedde gij gepist?!"quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
En de stinkhond heeft ook op de bank gezeken
Camera inzoomen op die nekband, de lef.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een bijzondere beste vriend
Vaag figuur
Met hoe je dat schreef kwam het meer over alsof je over iemand lult waar diegene bij staat, om wat flauw te stoken op een forum. Ik vind het puur leuk daarop te poken als ik tijd heb en in discussie te gaan als het genoeg relateert aan de show* dus inderdaad ieder z’n ding!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je vroeg je af waarom die vraag van Rob zo vreemd was, daarop gaf ik mijn aanvulling op de reactie van Puzzie. De 'hem' in die aanvulling was dan ook een verwijzing naar Rob en niet naar jou.
Het is niet aan mij, of in dit geval Rob, om te vissen naar iemands geaardheid. Je zou met zo'n vraag iemand (onbedoeld) voor het blok kunnen zetten, of in geval van een foute aanname juist kunnen beledigen. Als iemand daar iets over wil mededelen doet die dat maar op een moment die voor die diegene zelf het prettigste is en niet omdat een ander het zo nodig wil weten.
Onnodig om er verder een groot ding van te maken, want zoals ik zei, het beeld van een persoon valt of staat niet met diens geaardheid. Het maakt verder helemaal niks uit. Ieder z'n ding.
Ik had het idee dat ze vooral genoot van haar dronk, terwijl ze zo stoer in zijn gladde gezicht durfde te doen. Kon er alleen maar om lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Die Diederik valt me trouwens ontzettend mee, hoe hij Sarina op haar plek zetten was ik het volkomen mee eens. Wat een vreselijk kindvrouwtje.
Voor Sam is het einde oefening hopelijk einde van deze cyclus, zal je net zien wint ze 'heel toevallig' de ton. (met dank aan de FEBO), uit die tokkie mond van haar moeder kwam nog wel wat zinnigs gelukkig. Wat een familie trouwens, echt gekkigheid.
Ah op die manier, dat zou inderdaad erg flauw zijn, maar zo was het zeker niet bedoeld! Nadeel van text onlyquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:33 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Met hoe je dat schreef kwam het meer over alsof je over iemand lult waar diegene bij staat, om wat flauw te stoken op een forum.
No worryquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah op die manier, dat zou inderdaad erg flauw zijn, maar zo was het zeker niet bedoeld! Nadeel van text only
Als ie eruit is moet dat nog uitgezonden worden. Vrijwillig of met 'een Jorritje' dan, aangezien de knockouts nog wel even durenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:14 schreef Ippies het volgende:
Sinds wanneer is Bradley er eigenlijk uit? Ik zag hem gisteren in de stad lopen. Of heb ik iets gemist nu?
Zou het? Als dat zo is zou dat al lang opgemerkt moeten zijn door juice en andere shownieuwssites zoals LoveReality.nl b.v.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:14 schreef Ippies het volgende:
Sinds wanneer is Bradley er eigenlijk uit? Ik zag hem gisteren in de stad lopen. Of heb ik iets gemist nu?
Ja, 100%, gisteren liep die op de Tilburgse Kermis, samen met zijn ex vriend? Weet even zijn naam niet meer. Ik heb een foto gemaakt, ik zal eens kijken hoe ik die kan uploaden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het? Als dat zo is zou dat al lang opgemerkt moeten zijn door juice en andere shownieuwssites zoals LoveReality.nl b.v.
Ze zitten nu in de uitzendingen op afgelopen zondag dus dan zou er iets in de afgelopen dagen voor gevallen moeten zijn waardoor hij er nu uit is per direct want je krijgt meestal eerste een gele kaart.
Haha, geloof me, dit is echt Bradley. Over een paar dagen zul je zeggen dat ik gelijk heb zodra het op tv bekend is. Ik vond het een beetje raar om van de voorkant een foto te maken, maar heb hem zeker gezien, ook zijn gezicht. Hij liep er met zijn ex. De foto is idd van de achterkant, maar goed, Bradley is er dus uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Mm, foto op de rug. Heb je hem ook in zijn gezicht gezien?
Ik las hier dat hij voor opnames in Zuid Amerika is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:09 schreef Ippies het volgende:
[..]
Haha, geloof me, dit is echt Bradley. Over een paar dagen zul je zeggen dat ik gelijk heb zodra het op tv bekend is. Ik vond het een beetje raar om van de voorkant een foto te maken, maar heb hem zeker gezien, ook zijn gezicht. Hij liep er met zijn ex. De foto is idd van de achterkant, maar goed, Bradley is er dus uit.
Een vraag van mijn kant, heeft Jan zolang vakantie? Of is die permanent vervangen door Tooske?
Yupquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las hier dat hij voor opnames in Zuid Amerika is.
quote:Opnames Muscles & Brains in de soep door orkaan op Dominicaanse Republiek
3 juli 2024 11:53 | actualiteiten
De opnames van het NET5-programma Muscles & Brains hebben last van orkaan Beryl die daar de boel flink onveilig maakt. Presentator Jan Versteegh laat de chaos zien.
Opnames
Het kamp op de Dominicaanse Republiek, waar de opnames zijn, ziet er gehavend uit. De kandidaten zijn uit het kamp geëvacueerd, want de piek moet nog komen. Ze zitten veilig in een hotel om dat af te wachten.
Concept
Muscles & Brains is een fysiek realityspel waarin zes teams het tegen elkaar opnemen. Elk team bestaat uit iemand met een goed stel hersenen en een sterk persoon. Het programma is een beetje vergelijkbaar met Squid Game.
Als ie een 24u heeft aangevraagd kunnen ze dat goed uitmelken tot vrijdagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:09 schreef Ippies het volgende:
[..]
Haha, geloof me, dit is echt Bradley. Over een paar dagen zul je zeggen dat ik gelijk heb zodra het op tv bekend is. Ik vond het een beetje raar om van de voorkant een foto te maken, maar heb hem zeker gezien, ook zijn gezicht. Hij liep er met zijn ex. De foto is idd van de achterkant, maar goed, Bradley is er dus uit.
Een vraag van mijn kant, heeft Jan zolang vakantie? Of is die permanent vervangen door Tooske?
Bijna niemand lijkt te vertrekken na 24u aanvraag, alsof de productie op ze inpraat. Vertrekken heeft ook weinig zin want er komt pas een nieuwe bij de bondjeswissel. Dan maak je dat maandje toch maar af.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie een 24u heeft aangevraagd kunnen ze dat goed uitmelken tot vrijdag
Ach ja, good riddance..
Wie is Sarina?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:32 schreef freaky40 het volgende:
Die Diederik valt me trouwens ontzettend mee, hoe hij Sarina op haar plek zetten was ik het volkomen mee eens. Wat een vreselijk kindvrouwtje.
Voor Sam is het einde oefening hopelijk einde van deze cyclus, zal je net zien wint ze 'heel toevallig' de ton. (met dank aan de FEBO), uit die tokkie mond van haar moeder kwam nog wel wat zinnigs gelukkig. Wat een familie trouwens, echt gekkigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |