SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Fatima vele malen erger, die bemoeit zich echt overal meequote:Op dinsdag 16 juli 2024 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind die Rob een vreselijke man, weet alles beter, luistert niet naar een ander. Bradley mag al helemaal niets zeggen, dan wordt hij meteen boos, Rob presteert zelf helemaal niets. Fatima zelfde laken een pak, grote bek, tettert er lustig op los. Dus Rob, ga lekker naar huis aardappels eten![]()
Huh? Dat is toch echt andersom. Zodra iemand in een discussie een zin begint, breekt Rob in: "Neeh...."quote:Op dinsdag 16 juli 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Fatima vele malen erger, die bemoeit zich echt overal mee
Rob weet ik niet goed wat ik daar van moeten denken.
Hij komtook niet echt goed aan bod daar. WOrdt wel vaak de mond gesneoerd door Bradley/ Vind eigenlijk Bradley erger dan Rob
Bratley wilde vorige maand al gaan, maar werd toen omgeluld door Rob, omdat dan diens hoofd op het hakblok zou liggen als zij laatste zouden worden. Fatima en Bruce hadden elkaar niet naar huis gestemd, namelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:44 schreef wolffie het volgende:
Bradley is de grootste trigger die er rond loopt ik had ehm allang eruit geschopt jankend de poort uit.
Rob is een goeie vent, doe bedoeld het goed en wil dingen uitleggen.
Fatima is ook een hittepetit, maar beschermd Rob en ze had gelijk Rob moet soms aardappels eten voor zijn gezondheid.
Bradly is een "snelle jongen" je ziet hem al tot op het bot verveeld zijn, die blijft niet lang, en de Nederlandse TV is vergeven van "Snelle Jongens" Shows waar Bradly sneller kan scoren dan maandenlang nixdoen in één Show..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Bratley wilde vorige maand al gaan, maar werd toen omgeluld door Rob, omdat dan diens hoofd op het hakblok zou liggen als zij laatste zouden worden. Fatima en Bruce hadden elkaar niet naar huis gestemd, namelijk.
Die foto niet. De rest was bekend, ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
En beneden nog steeds een meisje.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
[ afbeelding ]
Toen keek hij al zo boos. Ik kan nu best plaatsen dat er in principe weinig veranderd is aan de persoon. Denk dat het karakter hem als vrouw wel beter staat.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
Wisten we dit van Bo?
[ afbeelding ]
Dit slaat nergens opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:58 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Toen keek hij al zo boos. Ik kan nu best plaatsen dat er in principe weinig veranderd is aan de persoon. Denk dat het karakter hem als vrouw wel beter staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |