Ik vind het zelf wel een mooi gebaarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Ocon heeft ook zo'n soort helm, voor hem is het ook om zijn overwinning in Hongarije te vieren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Volgende keer spankingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
Sorry, niet door dat ik LaPo had, maar dat maakt in [F1] toch niet uit
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
Oeh. Kom maar -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch op 1 staan!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Perez heeft overigens geen update gekregen, Max wel
Ik bedoel maarquote:
Je juicht te vroegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
PER nog bovenaan hoor. Zelfs Max staat onder hemquote:
Na flink aantal snuifjes wiet en cocainequote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Maar Charles maakt nog wel kans op het kampioenschap hoor
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Maar Charles maakt nog wel kans op het kampioenschap hoor
gohquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay kan Ferrari dit éigenlijk niet gebruiken ...
Goh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay kan Ferrari dit éigenlijk niet gebruiken ...
In zijn dromenquote:
Gras is groenquote:
Wereldkampioen reclameborden mollen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.
Poe hé en dat in de vrije trainingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
PER nog bovenaan hoor. Zelfs Max staat onder hem
Denk het niet nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.
Heeft samen met Perez aan de mezcal gezeten.. 3 keer raden wie de worm kreegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na flink aantal snuifjes wiet en cocaine
LOL.quote:
Alleen op zon en feestdagen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
LOL.
Sarcasme is lastig in tekst, niet?
KLABATS!quote:
Er zijn bordjes voor blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
LOL.
Sarcasme is lastig in tekst, niet?
harder dan de grond aan kanquote:
Een echte uitdagingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef Montov het volgende:
Leclerc wil weer racen tegen Perez in de achterhoede.
FTFYquote:
Ftfyquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
harder dan de grondreclame borden aan kunnen
Hij is nog maar op bladzijde drie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Charles heeft zeker het boek Op welke manieren kan ik crashen met een F1 auto gelezen
En, van welke pagina komt deze?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Charles heeft zeker het boek Op welke manieren kan ik crashen met een F1 auto gelezen
Ja en je punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
*mompelt iets met een dominante motor voor jaaaaren aaneen....![]()
Kan ook, ik ken het liedje verder niet.quote:
pagina 16 van de 1000quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En, van welke pagina komt deze?
627 van 750?
Hm, hij is toch al vaker van de baan gecrasht inmiddels....quote:
mijn zin komt achter de jouwe aanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan ook, ik ken het liedje verder niet.
Ferrari kennende nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Zou de motor en versnellingsbak nog heel zijn?
Is het erg als ik zeg 'Ik hoop van niet' ??quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Liep er geen poll gisteren?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
We kunnen wel iets afstrepen van de F1 bingokaart
versnellingsbak lijkt mij best wel stuk. Motor moet toch wel te herstellen zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Dat ging over Perezquote:
streep ik er bij af dat ik een peuk wilquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
We kunnen wel iets afstrepen van de F1 bingokaart
Gemist.quote:
Misschien kunnen ze het er op gokkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Oh. Dat was dan FP2...?quote:
quote:
Crash van Leclerc, dus op zich niks uitzonderlijks.quote:
En Perez nog bovenaan. Voorlopig.quote:
update gehad van windows?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
En Perez nog bovenaan. Voorlopig.
Edit:
(op mediums)
[hier net hikje in internet... hmmm... :S ]
De update was van Crowdstrike..quote:
Ik draai geen Crowdstrike, en nee: de update moet ik nog doenquote:
hij kan het welquote:
Ik hoorde dat Mercedes wel Crowdstrike gebruikt, die hadden ook problemenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik draai geen Crowdstrike, en nee: de update moet ik nog doen
Automagisch zet ik altijd uit als ik de kans krijg
Confirmed vind ik een groot woord. Daarvoor moet die nog meer dan 80 punten inlopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit is gespeeld. NOR WDC confirmed.
Dat doet elk team logischerwijs.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Perez lijkt happier met z'n oude specs. Max rijdt met upgrades.
Hm, toch wel grappig.
Hoorde net iets over de motor van de RBR's knijpen op de vrijdagen - er zit meer in.
Dat roepen ze elke race. Waarom uitgerekend RBR nu altijd als enige een lagere motorstand rijdt is me een compleet raadsel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Hm, toch wel grappig.
Hoorde net iets over de motor van de RBR's knijpen op de vrijdagen - er zit meer in.
Waarschijnlijk omdat ze hopen dat RBR alsnog wint (lol)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat roepen ze elke race. Waarom uitgerekend RBR nu altijd als enige een lagere motorstand rijdt is me een compleet raadsel.
Op vrijdag gebnruiken de teams een oudere motor uit de pool.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
Hm, toch wel grappig.
welles...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het hoeft niet zo te zijn dat Max en Sergio hetzelfde programma hebben voor de vrije trainingen.
Ik begreep dat Perez dat niet heeft?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op vrijdag gebnruiken de teams een oudere motor uit de pool.
Dat spaart de motor waarmee uiteindelijk geraced moet worden.
Dat doen ze dan toch allemaal?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op vrijdag gebnruiken de teams een oudere motor uit de pool.
Dat spaart de motor waarmee uiteindelijk geraced moet worden.
Ja maar Sally had er nog wat vragen over.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat doen ze dan toch allemaal?
Die coureur of die engineer?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:55 schreef Nizno het volgende:
Weer een bevestiging dat je die niet in de RBR moet hebben
voornamelijk de coureur.quote:
Die engineer was idd ook niet bepaald GP.quote:
Vragen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar Sally had er nog wat vragen over.
Zou kunnen hoor.. maar dan heeft Perez dus geen oude motoren meer in z'n pool zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Vragen?
Het was een opmerking.
Perez werd van gezegd dat hij de vorige keer een niuewe power unit had genomen, straf ervoor had gekregen maar dat hij dan nu de motor wat meer op z'n staart mocht trappen.
Daaruit haalde ik min of meer dat Perez dan met die nieuwe motor hier deze FP deed.
Ehm, verkeerd begrepen?
*bron: F1 TV Pro commentaar
Zoiets.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor.. maar dan heeft Perez dus geen oude motoren meer in z'n pool zitten.
Geen idee, maar vond het gewoon een teringdroog beeld.quote:
Had McLaren het vorige races niet moeilijker als het warmer werd ( en dan vooral naam temperatuur)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef Red_85 het volgende:
Norris is al sneller op een compound harder.
Mercedes dacht ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had McLaren het vorige races niet moeilijker als het warmer werd ( en dan vooral naam temperatuur)
Is wel drogere warmte, maar lijkt me niet erg aangenaam nee..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:32 schreef Managarm het volgende:
Ik ben er ook, hitte in Nederland? Hier in Portugal is het iets koeler in vergelijking met gisteren: 38 graden.
Hee jij ook hierquote:
Bikkel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze sessie pak ik nog even mee, daarna ondanks de hitte toch maar even een eind fietsen
quote:
Gek hè?quote:
Gooi er es wat in dan.quote:
En de rest... No Timequote:
Nou, ik doe alleen maar aardig hoorquote:
Morgen ben je er toch niet, dus weinig gezeurquote:
Klinkt raar.quote:
Ik ben er nuquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgen ben je er toch niet, dus weinig gezeur
ah mooi, kunnen we daarna los gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nu
Nog even want ik dacht dat VT3 tot 13u was.
Wat gemeenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah mooi, kunnen we daarna los gaan
Nattekat in stig kostummmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee. Niet nog meer sprintraces.
Max maakt er goed gebruik van in ieder gevalquote:
Skattiequote:
Hij gaat hard op de hardquote:
hang opquote:
Ik ontken dit.quote:
Maar alleen Norris ging sneller op de hard, zucht….quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij gaat hard op de hard
Rubber kan je recyclenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bandjes slijten, heel eng.
Te veel banden, heel slecht voor het milieu
Stigsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die mensen doen echt alles om de Verstappen fanclub lekker te maken (lol)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
Wel goede opmerking net van Viaplay
RBR meest volgas percentage gisteren
Die hebben dus de motor nog niet volledig open staan
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stigs
Je weet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ow jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die mensen doen echt alles om de Verstappen fanclub lekker te maken (lol)
Max heeft nog niet alles laten zienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar alleen Norris ging sneller op de hard, zucht….
JAWELquote:
Klopt als hij naar Mercedes gaat ben ik Mercedes fan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die mensen doen echt alles om de Verstappen fanclub lekker te maken (lol)
Je zou het denken hèquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft nog niet alles laten zien
quote:
We gaan het zienquote:
quote:
Welke is Stig en welke ben ikquote:
Water is nat etcquote:
Ik zou je knuffelen hoorquote:
En mij!quote:
Heb jij live timing?quote:
Ik had hongerquote:
Ja hij doet nu een longrunquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij live timing?
Want in beeld is de band waar de tijd op is gezet..
Is dat ooit begonnen?quote:
DTS season 2025 wordt smullenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef DKUp het volgende:
Charlie en Hamilton gaan volgend jaar voor een hoop plezier zorgen.
quote:
quote:
ja dat vroeg ik me ook afquote:
Nee hoor en zie dit via VPquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb jij live timing?
Want in beeld op tv is de band waar de tijd op is gezet..
Wijquote:
Eentje iig.quote:
Tijd voor de bouncer?quote:
Jawel. De tijd links in beeld op tv met de compound erachter. Die compound is de compound waar de tijd op gezet is.quote:
Was Sainzquote:
Alweer gecorrigeerdquote:
Futzpiemelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
De normaal zo vrolijke Nico zal boos zijn
Ze moeten nog even goed doen - nu ja, Ocon danquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
Glorytijd voor Alpine is weer voorbij
quote:
Die is mentaal al lang weer uitgecheckt voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Charlie is tot nu toe ook weer verschrikkelijk ja.
Lekkere longruns.quote:
Is niet snel voor een long runquote:
LeCracked?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die is mentaal al lang weer uitgecheckt voor dit seizoen.
Longruns.quote:
de enige verwijzing dat google kentquote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
De één heeft het over futzpiemel, de ander gewoon over z'n lul.
Paar dagen geleden was het volgens hem nog mogelijk wereldkampioen dit seizoen te worden……quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die is mentaal al lang weer uitgecheckt voor dit seizoen.
Nee, niet precies.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had Norris gisteren ?
Weet jij dat ?
Is @mario390 taalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige verwijzing dat google kent
[..]
verbaast me nixquote:
Nee, ik vergiste me. Zie editquote:
Trots op jouquote:
kan nu prima vergelijken met Perezquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef DKUp het volgende:
Verstappen bezig met data verzamelen van de updates?
Neem aan ook bandenslijtagequote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:02 schreef DKUp het volgende:
Verstappen bezig met data verzamelen van de updates?
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat had Norris gisteren ?
Weet jij dat ?
Dat ook. Maar die longruns zijn lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem aan ook bandenslijtage
Met updates gaan de banden er minder snel doorheen ?
Wat ik verwacht na de runs die Max gisteren deed op de softs
Ziet er goed uit jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook. Maar die longruns zijn lekker.
De longrun van gister was trouwens op mediumquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ziet er goed uit ja
En Max die rustig en tevreden is
Zegt ook heeeeel veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |