Ik vind het zelf wel een mooi gebaarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Ocon heeft ook zo'n soort helm, voor hem is het ook om zijn overwinning in Hongarije te vieren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
De helm van Lando is een goedmaker voor het beker-incident van vorig jaar. In de Hongaarse porselein-stijl.
Norris had toen de beker van Max gesloopt toen hij de fles champagne op de grond drukte. Daardoor stootte hij de porseleinen beker van Verstappen om en die barstte in stukjes.
Volgende keer spankingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
Sorry, niet door dat ik LaPo had, maar dat maakt in [F1] toch niet uit
Jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
Oeh. Kom maar -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch op 1 staan!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef SiGNe het volgende:
Perez heeft overigens geen update gekregen, Max wel
Ik bedoel maarquote:
Je juicht te vroegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
Goh. Het lek is boven bij Perez?
Of juich ik nou te vroeg....
PER nog bovenaan hoor. Zelfs Max staat onder hemquote:
Na flink aantal snuifjes wiet en cocainequote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Maar Charles maakt nog wel kans op het kampioenschap hoor
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Maar Charles maakt nog wel kans op het kampioenschap hoor
gohquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay kan Ferrari dit éigenlijk niet gebruiken ...
Goh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Volgens viaplay kan Ferrari dit éigenlijk niet gebruiken ...
In zijn dromenquote:
Gras is groenquote:
Wereldkampioen reclameborden mollen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.
Poe hé en dat in de vrije trainingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
PER nog bovenaan hoor. Zelfs Max staat onder hem
Denk het niet nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Charles wordt nooit kampioen, in geen enkele auto.
Heeft samen met Perez aan de mezcal gezeten.. 3 keer raden wie de worm kreegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Na flink aantal snuifjes wiet en cocaine
LOL.quote:
Alleen op zon en feestdagen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
LOL.
Sarcasme is lastig in tekst, niet?
KLABATS!quote:
Er zijn bordjes voor blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:19 schreef Sally het volgende:
[..]
LOL.
Sarcasme is lastig in tekst, niet?
harder dan de grond aan kanquote:
Een echte uitdagingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef Montov het volgende:
Leclerc wil weer racen tegen Perez in de achterhoede.
FTFYquote:
Ftfyquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
harder dan de grondreclame borden aan kunnen
Hij is nog maar op bladzijde drie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Charles heeft zeker het boek Op welke manieren kan ik crashen met een F1 auto gelezen
En, van welke pagina komt deze?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Charles heeft zeker het boek Op welke manieren kan ik crashen met een F1 auto gelezen
Ja en je punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
*mompelt iets met een dominante motor voor jaaaaren aaneen....![]()
Kan ook, ik ken het liedje verder niet.quote:
pagina 16 van de 1000quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En, van welke pagina komt deze?
627 van 750?
Hm, hij is toch al vaker van de baan gecrasht inmiddels....quote:
mijn zin komt achter de jouwe aanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan ook, ik ken het liedje verder niet.
Ferrari kennende nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Zou de motor en versnellingsbak nog heel zijn?
Is het erg als ik zeg 'Ik hoop van niet' ??quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Liep er geen poll gisteren?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
We kunnen wel iets afstrepen van de F1 bingokaart
versnellingsbak lijkt mij best wel stuk. Motor moet toch wel te herstellen zijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Dat ging over Perezquote:
streep ik er bij af dat ik een peuk wilquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
We kunnen wel iets afstrepen van de F1 bingokaart
Gemist.quote:
Misschien kunnen ze het er op gokkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef THEFXR het volgende:
Oh. Dat was dan FP2...?quote:
quote:
Crash van Leclerc, dus op zich niks uitzonderlijks.quote:
En Perez nog bovenaan. Voorlopig.quote:
update gehad van windows?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
[..]
En Perez nog bovenaan. Voorlopig.
Edit:
(op mediums)
[hier net hikje in internet... hmmm... :S ]
De update was van Crowdstrike..quote:
Ik draai geen Crowdstrike, en nee: de update moet ik nog doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |