Dat had ik nog niet geprobeerd volgens mijquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Zal het gaan om een linkse schroefdraad, tegen de rotatierichting in?
Is het een waterleiding? Hitte maakt alles los, maar het moet wel veilig kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:01 schreef stavromulabeta het volgende:
Voetventiel zit muurvast
Ik heb een voetventiel dat volledig dicht zit. Maar er is met geen mogelijkheid beweging in te krijgen. Ik heb er al wat WD40 in proberen te spuiten maar dat levert niets op. Zijn er nog trucs die ik kan proberen voordat ik de boel ga vervangen door een nieuwe?
[ afbeelding ]
CV-leiding. De prijs van een nieuwe ventiel is het probleem ook niet. Meer het gedoe van systeem leeg laten lopen, geknoei mer smerig zwart water en daarna weer vullen en ontluchten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:50 schreef whY... het volgende:
[..]
Is het een waterleiding? Hitte maakt alles los, maar het moet wel veilig kunnen.
Ik weet niet hoe duur die ventielen precies zijn, maar vervangen is natuurlijk ook een optie.
Draai je wel de goede kant op?quote:Op woensdag 6 november 2024 06:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
CV-leiding. De prijs van een nieuwe ventiel is het probleem ook niet. Meer het gedoe van systeem leeg laten lopen, geknoei mer smerig zwart water en daarna weer vullen en ontluchten.
Dat lijkt mij vrij lastig ja. Of vooral onpraktisch.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:49 schreef Anne het volgende:
Ben ik nou op zoek naar iets heel lastigs?
Ik wil graag twee inbouwspots, op batterijen.
Iemand tips? Ik kan ze niet vinden (of gebruik niet de juiste zoektermen).
Dat zijn opbouw (nou ja opplak) spots. Dus niet inbouw.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij lastig ja. Of vooral onpraktisch.
Maar ik vind ze wel met Google. Vraag is, waar moeten ze voor je aan voldoen? Want ik krijg genoeg hits op inbouwspot+accu en inbouwspot+batterij. Zoals
https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9200000095485786/
Dus ik vermoed dat de hits die ik krijg niet voldoen aan je requirements.
Die kan je toch ook gewoon in een gat plakkenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat zijn opbouw (nou ja opplak) spots. Dus niet inbouw.
Ik kan met Google ook geen inbouw spots vinden op batterij. Maar het lijkt me ook wel een beetje het een of het ander. Als je inbouw wil zit er vaak al een gat met een kabel. Heb je geen kabel liggen, dan zit er vaak ook geen gat en zou ik voor opbouw gaan zodat je niet onnodig moet boren.
Lijkt me ook niet ideaal telkens de batterijen moeten vervangen terwijl de spot is ingebouwd. Dat betekent dat ie er regelmatig uit moet, lijkt me het gat ook niet ten goede doen (beschadiging rondom)
We hebben dus twee gaten met kabels erachter, en ik denk een (kapotte) trafo. We krijgen geen enkel lampje werkend aan die kabels en we kunnen er verder niet bij komen zonder de hele keukenkast eraf te halen. En ook dat gaat niet makkelijk want die kast is helemaal ingebouwd qua plinten ed.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat zijn opbouw (nou ja opplak) spots. Dus niet inbouw.
Ik kan met Google ook geen inbouw spots vinden op batterij. Maar het lijkt me ook wel een beetje het een of het ander. Als je inbouw wil zit er vaak al een gat met een kabel. Heb je geen kabel liggen, dan zit er vaak ook geen gat en zou ik voor opbouw gaan zodat je niet onnodig moet boren.
Lijkt me ook niet ideaal telkens de batterijen moeten vervangen terwijl de spot is ingebouwd. Dat betekent dat ie er regelmatig uit moet, lijkt me het gat ook niet ten goede doen (beschadiging rondom)
Er zijn daar natuurlijk ook rest stukken heb je daar ook nagekeken ?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef kalinhos het volgende:
Gekke vraag wellicht maar waar kan je goedkoop een strook zeil/vynyl halen? Ik wil achter de schotten op mijn zolder wat neerleggen, nu is dat gewoon beton met pur. Ik ben niet van plan vaak achter mn zolderschotten te komen, maar wil er wat spullen neerleggen dus ik dacht wellicht ff een zeiltje erin leggen. Maar ik heb maar 2 stukken van 5mx1.20 nodig dus bij elkaar net geen 12m2. Ben nu kwantum en carpetright geweest maar vind t best prijzig eigenlijk?
Marktplaats?quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef kalinhos het volgende:
Gekke vraag wellicht maar waar kan je goedkoop een strook zeil/vynyl halen? Ik wil achter de schotten op mijn zolder wat neerleggen, nu is dat gewoon beton met pur. Ik ben niet van plan vaak achter mn zolderschotten te komen, maar wil er wat spullen neerleggen dus ik dacht wellicht ff een zeiltje erin leggen. Maar ik heb maar 2 stukken van 5mx1.20 nodig dus bij elkaar net geen 12m2. Ben nu kwantum en carpetright geweest maar vind t best prijzig eigenlijk?
Wij hadden bij de hornbach een aantal jaar geleden voor niet te veel zeil.quote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef kalinhos het volgende:
Tafelzeil bij de Blokker? Is niet zo heel dik maar als het alleen is om spullen van de grond te houden voldoet dat primaquote:Op donderdag 7 november 2024 17:53 schreef kalinhos het volgende:
Gekke vraag wellicht maar waar kan je goedkoop een strook zeil/vynyl halen?
Je kan er een doek gedrenkt in azijn tegenaan hangen. En als je een tijd zonder water kan dan ook aan de binnenkant een lap met azijn in proppen.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:45 schreef loveli het volgende:
Is er een middel zoals kruipolie voor kalk ipv roest?
Goeie tip (en de rest ook trouwens, dank allemaal)quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:20 schreef 215 het volgende:
[..]
Tafelzeil bij de Blokker? Is niet zo heel dik maar als het alleen is om spullen van de grond te houden voldoet dat prima
Gedaan, maar niet genoeg effect.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:56 schreef 215 het volgende:
[..]
Je kan er een doek gedrenkt in azijn tegenaan hangen. En als je een tijd zonder water kan dan ook aan de binnenkant een lap met azijn in proppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |