Woon je vlak bij de grens met Duitsland?quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Hupje het volgende:
Waar koop je fatsoenlijk laminaat? Het hoeft geen topkwaliteit te zijn maar moet wel een poosje meegaan. Eerder was ik tevreden met Ikea, maar die verkopen het niet meer.
Wij hebben net deze gelegd en alvast in huis gehaald voor de overige kamers boven als die ook aan de “anti-kraak” behandeling toekomenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:25 schreef Hupje het volgende:
Waar koop je fatsoenlijk laminaat? Het hoeft geen topkwaliteit te zijn maar moet wel een poosje meegaan. Eerder was ik tevreden met Ikea, maar die verkopen het niet meer.
Zoals deze van Karwei; Laminaat Extra Breed Grand Oak naturel eikenquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik zag laatst bij de Karwei hier in de buurt nog laminaat liggen, alleen ik heb geen idee van de kwaliteit..
In principe moet een afvoer/sifon zonder kit werken, alleen op ringen (rubber- en teflonring).quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:04 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, de badkamerwasbak zat verstopt en heb vandaag alle leidingen eronder los geschroeft en schoon gemaakt. Er zat veel haar in en dat weg gehaald.
Nadat ik alles in elkaar had geschroeft en na constatering van lekkage weer uit elkaar en in elkaar x20 loopt de boel nu zonder lekkage.
Ik kwam veel oude kapotte kit tegen bij de muur aansluiting en direct bij het eerste afvoerputje zeg maar op de wasbak geschroeft, doe ik er nog goed aan om opnieuw dat te kitten of is het goed zo?
Hij lekt nu niet iig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |