Hoe heb je dan de oude boorkop van de as gehaald?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde gehad en vervolgens ene nieuwe boorkop moeten kopen. Bankschroef, tank, hamer niets haalde uit.
Dat ging heel makkelijk bij Bosch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Hoe heb je dan de oude boorkop van de as gehaald?
Wat je moet meten is de afstand tussen de bevestigingsgaten en de afstand van de bevestiging tot het 'zitgat'.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:24 schreef Hupje het volgende:
In het scharnier mechanisme van mijn softclose toiletbril brak wat af, dus ik vrees dat ik een nieuwe bril moet kopen. Hoe weet ik welke toiletbrillen (met deksel) geschikt zijn?
Het gaat volgens de papieren om een Catalano Verso wandcloset 45cm 6l (maar op de pot zelf staat 4,5l) uit 2011.
Of kan ik dan het beste de sanitairwinkel bellen?
Het is mij ook nog steeds niet gelukt..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde gehad en vervolgens ene nieuwe boorkop moeten kopen. Bankschroef, tank, hamer niets haalde uit.
Uitborenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:10 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Het is mij ook nog steeds niet gelukt..
Als het in het frame zit, maar niet in die huidige plaat, dan welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:23 schreef baskick het volgende:
Bestaande kast heeft een hardboard achterkant die in gleufjes van de zijkanten valt. Dat geeft dus te weinig stabiliteit. Wordt zo'n instabiele kast steviger als ik er een rechthoekige plaat mdf of multiplex achter tegenaan schroef?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |