Ideale hiervan is wel dat we meteen een goeie kopafwerking voor de vlonder hebben. Denk dat het dan toch zoiets wordt!quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Zoals ik 't met een aantal tredes met hardhout vlonderplank heb gedaan. Treehoogte = vlonderplankbreedte.
[ afbeelding ]
Stekker in het stopcontactquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:56 schreef jeroenvandeveen het volgende:
ben al een uur bezig met de fohn en merk 0 verschil enig idee hoe dit kan komen ?
In de winkel heeft de medewerker de shoppinglijst gemaild naar huis met een ordernummer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kreeg dat als vraag tijdens t bestellen in de winkel volgens mij. En bij t afrekenen en bestellen.
Maar wellicht weet iemand anders t concreter
fijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:40 schreef AnneX het volgende:
Dus: Via de chat van ikea alsnog een tel.nr en even gebeld voor de zekerheid.
Toen was het snel geregeld en bijtijds. Eerstvolgende leverdatum was zoals ik wilde.
#copy post.
Ook genoeg klussende dames hier hoorquote:
oh oh sorry! ik ben morgen weer bij mn schoonouders zou gelijk ff foto's maken!quote:Op donderdag 4 september 2025 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook genoeg klussende dames hier hoor
Maar heb je een foto? Want ik kan me er weinig van voorstellen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook genoeg klussende dames hier hoor
Maar heb je een foto? Want ik kan me er weinig van voorstellen.
Nou ja, ikzelf niet. Ik klus wel, maar als manquote:
Maakt niet uit, de opmerking was raakquote:Op donderdag 4 september 2025 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, ikzelf niet. Ik klus wel, maar als man![]()
Maar om nou na oerklusser Puala binnen te komen met "hallo heren"...
Koof heb ik ook gemaakt, van gipsplaten. Met latex gesausd terwijl de wanden een sierpleisterstructuur hebben. Geen probleem, overigens heb ik geen ervaring met glasweefselbehang.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga een koof maken in de keuken, voor de ventilatiebuis van de afzuigkap. Ik twijfel beetje over de afwerking daar van.
De muren worden afgewerkt met glasweefselbehang. Kun je dat ook over de koof plakken. Is wel het makkelijkste maar vind het altijd lastig te visualiseren
Is het een horizontale koof langs het plafond of een verticale langs de muur?quote:Op donderdag 11 september 2025 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga een koof maken in de keuken, voor de ventilatiebuis van de afzuigkap. Ik twijfel beetje over de afwerking daar van.
De muren worden afgewerkt met glasweefselbehang. Kun je dat ook over de koof plakken. Is wel het makkelijkste maar vind het altijd lastig te visualiseren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |