quote:Op zondag 21 juli 2024 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.
Komt nog een ok-festijn aan, dit is even soort van reservetijd voor opbouw tot dan. En dan weer van onderaf opnieuw
Helpt wel de zenuwen in je voeten naar de klote trouwens.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kom in comments ook dingen tegen van 'helpt enorm' tot 'doet niks' en meerdere mensen die zeggen dat hun medicatie vaak maar matig of niet werkt, maar veel beter werkt als ze dit doen. Het is in elk geval iets dat geen kwaad kan om te proberen
Sterk wijf ben je. En wens je veel sterkte voor wat komtquote:Op zondag 21 juli 2024 13:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.
Komt nog een ok-festijn aan, dit is even soort van reservetijd voor opbouw tot dan. En dan weer van onderaf opnieuw
De vruchten hier zijn diep blauw.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Prunus brigantina? Wilde pruim, eigenlijk abrikoos?
Hier zijn ze al een week of twee klaar. De gele droegen eerst vrucht, de rode een week of wat later.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dito, mijn lijstje is verre van compleetquote:Op zondag 21 juli 2024 11:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelf ben ik gecharmeerd van de jaren 80 Nederpop (met name Goede Doel, De Dijk), maar van bovenstaand rijtje kan ik ook wel wat waarderen…
Een voetenbad? Mijn wederhelft heeft met migraine een hele lage tolerantie voor warmte, dus ik neem aan dat de 'as hot as you can handle' niet gaat om water uit de waterkoker maar hooguit badwater temperatuur...quote:Op zondag 21 juli 2024 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Helpt wel de zenuwen in je voeten naar de klote trouwens.
Oh ik keek net op NOS (daar stond het nog niet) of hij zich had teruggetrokken. Ik begrijp dat je verbaasd bent?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, Biden trekt zich terug uit de race om het presidentschap
Hij kon echt niet door maar dat was wel een besluit dat hij zelf moest nemen.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik keek net op NOS (daar stond het nog niet) of hij zich had teruggetrokken. Ik begrijp dat je verbaasd bent?
https://www.hln.be/verkie(...)ntsrace-br~a5d1f374/quote:Op zondag 21 juli 2024 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik keek net op NOS (daar stond het nog niet) of hij zich had teruggetrokken. Ik begrijp dat je verbaasd bent?
Jup, maar het hing al een tijdje in de lucht dat hij dat dit weekend zou doen toch?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij kon echt niet door maar dat was wel een besluit dat hij zelf moest nemen.
Nee, hij bedenkt haar toch enkel in die brief?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef z80 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/verkie(...)ntsrace-br~a5d1f374/
En steunt Kamala Harris.
Trump gaat alvast los op haar.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef fietsie het volgende:
Of dit nu de move is waarmee de Democraten Trump verslaan..
Het is een logische move, maar veel te laat.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef fietsie het volgende:
Of dit nu de move is waarmee de Democraten Trump verslaan..
Ik betwijfel in hoeverre dat een individuele keuze is of bepaald wordt door de partij.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij kon echt niet door maar dat was wel een besluit dat hij zelf moest nemen.
De partij kon in dit stadium officieel niks meer bepalen wat dat betreft.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik betwijfel in hoeverre dat een individuele keuze is of bepaald wordt door de partij.
Nouwwwwww de plannen zijn gewijzigd... voorlopig gaan we ff niet weg in september door redenen.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:35 schreef fietsie het volgende:
Het was net 27 graden op de fiets.
Moest nog aan @:Blues denken: jij ging hier / zou hier toch op vakantie? Ik reed langs dat gehucht
Het is nog maaaanden. En mocht het Harris worden, dan hebben ze met een zwarte vrouw een bijzonder sterke kandidaat aangezien dat groepen zijn (poc, vrouwen, en de combinatie van), die nogal wat te vrezen hebben onder Trump. En qua Palestina-standpunten maakt ze onder de jonge aanhang van de democraten ook meer fans dan Biden.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een logische move, maar veel te laat.
De opgelopen schade zal niet, in de relatief korte tijd die er nog is, te repareren zijn.
Helaas, want ik walg van Trump…
Ah. Het was daar iig ook klam warm en vochtigquote:Op zondag 21 juli 2024 20:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Nouwwwwww de plannen zijn gewijzigd... voorlopig gaan we ff niet weg in september door redenen.
Ben wel 2 weken vrij.. mss wat losse dagen weg.
We gaan het zien, maar buiten de vaste democratische Staten geef ik haar (of welke andere opvolg(st)er van Biden) weinig kans. Vooral omdat Trump al maanden bezig is met zijn indoctrinatie van domme Amerikanen campagne en een hoop Amerikanen nog steeds 'wraak' willen voor het resultaat 4 jaar geleden…quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is nog maaaanden. En mocht het Harris worden, dan hebben ze met een zwarte vrouw een bijzonder sterke kandidaat aangezien dat groepen zijn (poc, vrouwen, en de combinatie van), die nogal wat te vrezen hebben onder Trump. En qua Palestina-standpunten maakt ze onder de jonge aanhang van de democraten ook meer fans dan Biden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |