Ze kunnen nog wel open, maar er zit wel heel veel ijs.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eens in de drie maanden is echt absurd veel. Ik heb nog ouderwetse apparaten en ontdooi eens in het jaar. Dan kunnen de lades nog gewoon open enzo, is het niet te laat.
Ja doe ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik dacht dat nieuwe van 2 jaar oud het zelluf deed. Niet dus.
Alles eruit ( in koeltas/coolbox met elementen) -dikke handdoek - pan heet water op de bodem. # Gepiept.
Cc @Bluesquote:Op zondag 21 juli 2024 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat was geen succesvolle nacht. Vanaf 0.00 kon ik een paar uur lang elke 10 minuten naar de wc. Terwijl ik een medicatie met effect van slaappil light (tegen migraine) had genomen. Ik ben maar beneden op de bank gaan liggen want steeds slaapdronken de trap af was niet zo veilig. Na 3.00 kreeg ik steeds wat meer speling. Na 6.15 zelfs een uur
Inmiddels gaat het weer. Voel me alleen een zombie.
Dat zou niet moeten. Ook niet bij een apparaat dat op de ouderwetsche manier werkt. Kieren? Stiekem toch een rubber? Staat de koelkast niet waterpas zodat er ergens een pietsje lucht toch door komt?quote:Op zondag 21 juli 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel open, maar er zit wel heel veel ijs.
Oh geinig. Ben benieuwd wat dat met de rest van de klachten doet. Dat het de hoofdpijn weghaalt vind ik nog wel plausibel maar de verwardheid enzo is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cc @:blues
Op basis van een viral filmpje gaat de meubelmakert bij de volgende migraine proberen haar voeten in een voetenbad 'as hot as you can handle' te doen. Het idee zou zijn dat de vaten in je voeten daardoor enorm verwijden en de bloeddruk in je hoofd zakt en daardoor de vaten in je hoofd hun verwijding die de migraine veroorzaakt kwijt zijn.
De belofte is dat de migraine in één klap verlicht of zelfs weg is.
Heb je al eens een koelkastthermometer in je vriezer gelegd? Dan heb je een indicatie of alles wel goed gaat.quote:
Kouder zetten? Die van mij stonden (of staan, al zit er geen stekker in op het moment) op -23 en -26.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:02 schreef Blues het volgende:
Staat op -6
Waterpas.
Tis alweer bijna gedaan.
@ voeten in een heet bad bij begin migraine.... dus als ik al niks meer zie, want zo begint het (er vallen gaten in mijn gezichtsveld, daarna die bewegende gekleurde grote aura's en dan nog allemaal stippen, duurt ong een uur + een verward raar krakend hoofd en dan komt de olifant binnen gegalopeerd) moet ik dat gaan doen.
Het is te proberen
Collega loopt met een oorbelletje in haar dingesstukkie van haar oor. Die is bij dat centrum geweest met kwakzalvers allerlei oplossingen voor aandoeningen.
Foutjequote:Op zondag 21 juli 2024 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kouder zetten? Die van mij stonden (of staan, al zit er geen stekker in op het moment) op -23 en -26.
Ik kom in comments ook dingen tegen van 'helpt enorm' tot 'doet niks' en meerdere mensen die zeggen dat hun medicatie vaak maar matig of niet werkt, maar veel beter werkt als ze dit doen. Het is in elk geval iets dat geen kwaad kan om te proberenquote:Op zondag 21 juli 2024 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Foutje![]()
![]()
Koelkast staat op 6, g leest ergens dat die 4 moet zijn.
Vriezer nu (stond op -18) Nu op -20
Eens kijken hoe het gaat![]()
Toch nog alles na zitten lezen over dat viral gebeuren tav je voeten in zo heet mogelijk water en waar dat op gebaseerd is.
Ze hebben het vooral over de hoofdpijn. Tis een 10 jr oud stuk en maar weinig mensen hebben meegedaan aan het onderzoek...
Maar zoals met alles; als het je helpt vooral doen!
Die borden zijn echt leuk ja.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:27 schreef Blues het volgende:
Was lekker bij Bastijan gisteravond.. die borden ook... ik was in 1 klap terug bij mijn moedertje aan tafel, die had alles van Boerenbont
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #34
En ja, koelkast kouder is ook een handige. Als je koelkast maar één pomp heeft dan kan het zijn dat je vriezer niet koud genoeg wordt omdat de koelkast leidend is voor wanneer de compressor aan gaat.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Foutje![]()
![]()
Koelkast staat op 6, g leest ergens dat die 4 moet zijn.
Vriezer nu (stond op -18) Nu op -20
Eens kijken hoe het gaat![]()
Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit klinkt zo zen
Knap je al een beetje op van alles?
Een Engelse vriendin opperde dat jaren geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Cc @:blues
Op basis van een viral filmpje gaat de meubelmakert bij de volgende migraine proberen haar voeten in een voetenbad 'as hot as you can handle' te doen. Het idee zou zijn dat de vaten in je voeten daardoor enorm verwijden en de bloeddruk in je hoofd zakt en daardoor de vaten in je hoofd hun verwijding die de migraine veroorzaakt kwijt zijn.
De belofte is dat de migraine in één klap verlicht of zelfs weg is.
Dus katten en coolpacksquote:Op zondag 21 juli 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een Engelse vriendin opperde dat katten geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.
Kak.quote:
Kost zoveel tijd.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:57 schreef Vanyel het volgende:
Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.
Komt nog een ok-festijn aan, dit is even soort van reservetijd voor opbouw tot dan. En dan weer van onderaf opnieuw
Las ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een Engelse vriendin opperde dat jaren geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.
Dat weet je nooit hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |