abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214358918
‘morgen. Hier vergaat de wereld niet maar is de temperatuur wel aangenamer dan gisteren, dus de voortuin is nu grofweg onkruidvrij. Wel iets te licht ontbeten dus nu snel voor wat lunch zorgen want ik ben er een beetje gammel van.
pi_214358934
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Eens in de drie maanden is echt absurd veel. Ik heb nog ouderwetse apparaten en ontdooi eens in het jaar. Dan kunnen de lades nog gewoon open enzo, is het niet te laat.
Ze kunnen nog wel open, maar er zit wel heel veel ijs.
pi_214358939
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
En ik dacht dat nieuwe van 2 jaar oud het zelluf deed. Niet dus.

Alles eruit ( in koeltas/coolbox met elementen) -dikke handdoek - pan heet water op de bodem. # Gepiept.
Ja doe ik ook.
pi_214358943
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat was geen succesvolle nacht. Vanaf 0.00 kon ik een paar uur lang elke 10 minuten naar de wc. Terwijl ik een medicatie met effect van slaappil light (tegen migraine) had genomen. Ik ben maar beneden op de bank gaan liggen want steeds slaapdronken de trap af was niet zo veilig. Na 3.00 kreeg ik steeds wat meer speling. Na 6.15 zelfs een uur O+

Inmiddels gaat het weer. Voel me alleen een zombie.
Cc @Blues

Op basis van een viral filmpje gaat de meubelmakert bij de volgende migraine proberen haar voeten in een voetenbad 'as hot as you can handle' te doen. Het idee zou zijn dat de vaten in je voeten daardoor enorm verwijden en de bloeddruk in je hoofd zakt en daardoor de vaten in je hoofd hun verwijding die de migraine veroorzaakt kwijt zijn.

De belofte is dat de migraine in één klap verlicht of zelfs weg is.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214358945
Ik ga vandaag heel veel bessen plukken, dan kan daarna het net eromheen weg en mogen de vogels de rest opruimen.
10kg bessen in de vriezer gaan we zeker wel halen, maar hoeveel meer durf ik niet te schatten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214358948
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze kunnen nog wel open, maar er zit wel heel veel ijs.
Dat zou niet moeten. Ook niet bij een apparaat dat op de ouderwetsche manier werkt. Kieren? Stiekem toch een rubber? Staat de koelkast niet waterpas zodat er ergens een pietsje lucht toch door komt?
pi_214358954
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja doe ik ook.
Ben het met je eens hoor! Een klusje om tegenaan te hikken. -O-
  zondag 21 juli 2024 @ 12:03:19 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214358985
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Cc @:blues

Op basis van een viral filmpje gaat de meubelmakert bij de volgende migraine proberen haar voeten in een voetenbad 'as hot as you can handle' te doen. Het idee zou zijn dat de vaten in je voeten daardoor enorm verwijden en de bloeddruk in je hoofd zakt en daardoor de vaten in je hoofd hun verwijding die de migraine veroorzaakt kwijt zijn.

Oh geinig. Ben benieuwd wat dat met de rest van de klachten doet. Dat het de hoofdpijn weghaalt vind ik nog wel plausibel maar de verwardheid enzo is natuurlijk een ander verhaal.
Spoilers!
  zondag 21 juli 2024 @ 12:39:50 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214359252
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja doe ik ook.
Heb je al eens een koelkastthermometer in je vriezer gelegd? Dan heb je een indicatie of alles wel goed gaat.
Spoilers!
pi_214359375
Staat op -6
Waterpas.
Tis alweer bijna gedaan.

@ voeten in een heet bad bij begin migraine.... dus als ik al niks meer zie, want zo begint het (er vallen gaten in mijn gezichtsveld, daarna die bewegende gekleurde grote aura's en dan nog allemaal stippen, duurt ong een uur + een verward raar krakend hoofd en dan komt de olifant binnen gegalopeerd) moet ik dat gaan doen.
Het is te proberen :P

Collega loopt met een oorbelletje in haar dingesstukkie van haar oor. Die is bij dat centrum geweest met kwakzalvers allerlei oplossingen voor aandoeningen.
pi_214359390
Goed.
Verder met een lekkere vrije dag en niet aan het M woord denken ;)
pi_214359533
Was lekker bij Bastijan gisteravond.. die borden ook... ik was in 1 klap terug bij mijn moedertje aan tafel, die had alles van Boerenbont :D

golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #34
pi_214359606
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:02 schreef Blues het volgende:
Staat op -6
Waterpas.
Tis alweer bijna gedaan.

@ voeten in een heet bad bij begin migraine.... dus als ik al niks meer zie, want zo begint het (er vallen gaten in mijn gezichtsveld, daarna die bewegende gekleurde grote aura's en dan nog allemaal stippen, duurt ong een uur + een verward raar krakend hoofd en dan komt de olifant binnen gegalopeerd) moet ik dat gaan doen.
Het is te proberen :P

Collega loopt met een oorbelletje in haar dingesstukkie van haar oor. Die is bij dat centrum geweest met kwakzalvers allerlei oplossingen voor aandoeningen.
Kouder zetten? Die van mij stonden (of staan, al zit er geen stekker in op het moment) op -23 en -26.
pi_214359640
Voor mensen, die het willen weten: over gedroogde vileine (thee) blaadjes.
Het potje met schroefdeksel rook bij openen ‘grassig’, gemalen grassig.
Zoiets als bij legen van de korf met gemalen gras van de grasmaaier in de kliko.

Men zei: 4 blaadjes in de pot. Nu hou ik wel van sterke smaken, dus deed er ook 4 in een groot theeglas. Opgeschonken en laten trekken.
Glas smaakte naar warm water. Een hand blaadjes +/- 20 erbij in de pot (1 liter).
Dat geeft een heel flauwe niet thuis te brengen geur en smaak.

# tot zover mijn recensie. w/
pi_214359664
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Kouder zetten? Die van mij stonden (of staan, al zit er geen stekker in op het moment) op -23 en -26.
Foutje :D :D
Koelkast staat op 6, g leest ergens dat die 4 moet zijn.
Vriezer nu (stond op -18) Nu op -20
Eens kijken hoe het gaat ^O^

Toch nog alles na zitten lezen over dat viral gebeuren tav je voeten in zo heet mogelijk water en waar dat op gebaseerd is.
Ze hebben het vooral over de hoofdpijn. Tis een 10 jr oud stuk en maar weinig mensen hebben meegedaan aan het onderzoek...
Maar zoals met alles; als het je helpt vooral doen!
pi_214359695
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Toch nog alles na zitten lezen over dat viral gebeuren tav je voeten in zo heet mogelijk water en waar dat op gebaseerd is.
Ze hebben het vooral over de hoofdpijn. Tis een 10 jr oud stuk en maar weinig mensen hebben meegedaan aan het onderzoek...
Maar zoals met alles; als het je helpt vooral doen!
Ik kom in comments ook dingen tegen van 'helpt enorm' tot 'doet niks' en meerdere mensen die zeggen dat hun medicatie vaak maar matig of niet werkt, maar veel beter werkt als ze dit doen. Het is in elk geval iets dat geen kwaad kan om te proberen :)
pi_214359728
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:27 schreef Blues het volgende:
Was lekker bij Bastijan gisteravond.. die borden ook... ik was in 1 klap terug bij mijn moedertje aan tafel, die had alles van Boerenbont :D

golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #34
Die borden zijn echt leuk ja.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_214359732
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:48 schreef Blues het volgende:

[..]

En ja, koelkast kouder is ook een handige. Als je koelkast maar één pomp heeft dan kan het zijn dat je vriezer niet koud genoeg wordt omdat de koelkast leidend is voor wanneer de compressor aan gaat.

In veel hele koude landen hebben de koelkasten twee pompen omdat anders, als de koelkast in een bijkeuken of een garage staat, de vriezer simpelweg niet vriest als de omgeving koud genoeg is :D
pi_214359775
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit klinkt zo zen O+
Knap je al een beetje op van alles?
Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.
Komt nog een ok-festijn aan, dit is even soort van reservetijd voor opbouw tot dan. En dan weer van onderaf opnieuw *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214359804
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2024 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Cc @:blues

Een Engelse vriendin opperde dat jaren geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.

[ Bericht 17% gewijzigd door Vanyel op 21-07-2024 14:07:41 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214359850
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een Engelse vriendin opperde dat katten geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.
Dus katten en coolpacks *O* :D
pi_214359856
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 14:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Dus katten en coolpacks *O* :D
Kak.
Ik edit
pi_214359860
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 13:57 schreef Vanyel het volgende:

Was ook, ik had het nodig. Was voor het eerst een halve dag op pad en voelde me alsof ik een marathon had gelopen terwijl er iemand in mijn oor tetterde en ik moeilijke vraagstukken moest oplossen.
Komt nog een ok-festijn aan, dit is even soort van reservetijd voor opbouw tot dan. En dan weer van onderaf opnieuw *O*
Kost zoveel tijd.
Je hebt de tijd(weer) :*
pi_214359895
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Een Engelse vriendin opperde dat jaren geleden ook al maar dan in combi met coolpacks op je hoofd.
Las ik ook.
pi_214360100
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2024 14:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Kost zoveel tijd.
Je hebt de tijd(weer) :*
Dat weet je nooit hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')