je bent hier zo opgefocust dat ik mij afvraag hoe het met jou gaat. met mij gaat het primaquote:
doe hem de groetenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak @:Knutdeijsbeer vanmorgen nog.
Volgt hij het wielrennen nog op de voet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak @:Knutdeijsbeer vanmorgen nog.
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgt hij het wielrennen nog op de voet?
Hier werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Die storing bij Crowdstrike is wel een beetje genieten hoor.
En de vervanger van Joe wordt die Harris of?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm echt missen.
[ x ]
Gelukkig krijgen we the Donald ervoor terug
Ik heb geen idee maat. Wie het ook wordt; the Donald eet hem of haar op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de vervanger van Joe wordt die Harris of?
Ik hoop dat het meevalt makker.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond met Nightwing naar de dokter. Hij heeft een grote bult op zijn rug.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:oriente
Ik hou jullie op de hoogte.
Achquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm echt missen.
[ x ]
Gelukkig krijgen we the Donald ervoor terug
Graag mij ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Prima stad. Al vind ik de omgeving mooierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemorgen
Ik stap zo de bus in richting Tirana goden @:caland
Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af grote vriend, hou je taaiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Je bent een smeerlap, maar dat weet je hé.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gewoon mijn Subway broodje kunnen bestellen.
Ze zeggen het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een smeerlap, maar dat weet je hé.
Lijkt me wel fantastisch om de verantwoordelijke te zijn voor deze show.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je, zouden er al een paar onrustig worden bij Crowdstrike?
We blijven er enkel het weekend, mijn vriendin vliegt morgen richting Tirana (als het mag van Crowdstrike) en dan drie weken toeren. Zin in.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima stad. Al vind ik de omgeving mooier
Was je dan weer op anoniem gegaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel fantastisch om de verantwoordelijke te zijn voor deze show.
Nee dat lijkt me raar als iets fantastisch is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was je dan weer op anoniem gegaan?
Dombo lijkt de meest simpele dingen niet te begrijpenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me raar als iets fantastisch is.
Ik maak mij echt zorgen om domboquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt de meest simpele dingen niet te begrijpen
avg @:drizzt
Sinds het EK van 2024 of enkele EK’s geleden al?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:24 schreef Coco het volgende:
Sinds het EK volgt @:Dombohetolifantje1 het allemaal niet meer.
Ik ook. Hij is opeens zo onaardig tegen mij. Dacht dat we Kameraden waren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik maak mij echt zorgen om dombo
Helaas ben jij er op pijnlijke wijze achtergekomen dat Dombo niet te vertrouwen isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ook. Hij is opeens zo onaardig tegen mij. Dacht dat we Kameraden waren.
KBR @:Drizzt
Besef, we zaten samen op de Szymanski-trein.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ben jij er op pijnlijke wijze achtergekomen dat Dombo niet te vertrouwen is
Ik heb een pastaatje besteldquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Pad Thaiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la johannes).
Laat @Erasmus met rust.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind @:Erasmus een kei van een vent.
Wut had ik het goed geraden. Wow ben echt een kloonscanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind @:Erasmus een kei van een vent.
Gaat van links naar rechts in z'n hoofd, longoranjemarsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:24 schreef Coco het volgende:
Sinds het EK volgt @:Dombohetolifantje1 het allemaal niet meer.
Daar geniet jij van.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat wel weer veel over mij zeg.
Een groot kenner had het gelijk al door:quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ben jij er op pijnlijke wijze achtergekomen dat Dombo niet te vertrouwen is
quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:13 schreef tong80 het volgende:
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Maar ik heb hier helemaal geen review over geschrevenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
Ik ga dit weekend beginnen aan Cobra Kai.
Erg benieuwd. Eerst de review lezen van @:GGMM
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik heb hier helemaal geen review over geschreven
Akkoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast wacht ik tot het hele seizoen uit is. Volume 1 en Volume 2 aids doe ik NIET aan mee.
Waarom reis je trouwens niet samen met jouw vriendin naar de vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een groot kenner had het gelijk al door:
[..]
Heb ik toch weer mijn aandacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:32 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1 heeft nog niets geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @yvonneVBL SC influencer
Left, right, behind
Ik ben een goed mens.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb ik toch weer mijn aandacht.![]()
Bedankt vriend.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:38 schreef Caland het volgende:
Update
Goed nieuws. Vanmorgen op de poli de hechtingen + 2 weken na de laatste operatie eruit gehaald en groen licht gekregen, ondanks dat ze de operatiewond nog steeds deels open hebben gelaten, om weer te mogen belasten. Dus heb vanmiddag maar hinkelend de vierdaagse-intocht bekeken
Moet zeggen dat de wond er aardig uitziet. Ze verwachten dat hij binnen een maand helemaal dicht zit
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:Ik ben heel erg blij om dit te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonne
En natuurlijk gun ik jou dit van harte!!
Update
Goed nieuws. Vanmorgen op de poli de hechtingen + 2 weken na de laatste operatie eruit gehaald en groen licht gekregen, ondanks dat ze de operatiewond nog steeds deels open hebben gelaten, om weer te mogen belasten. Dus heb vanmiddag maar hinkelend de vierdaagse-intocht bekeken
Moet zeggen dat de wond er aardig uitziet. Ze verwachten dat hij binnen een maand helemaal dicht zit
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:Goed om te horen ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonne
Update
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:Heuglijk nieuws makker, goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonne
Update
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:Love your pubes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonneYea, she's on crack.
Omdat ik het ook leuk vond om er een weekje alleen reizen aan te plakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom reis je trouwens niet samen met jouw vriendin naar de vakantiebestemming.
Ik vind dat heel raar. (al begrijp ik haar wel)
Beter gelukkig. Het was een abces. Waarschijnlijk gevochten met een andere kat. Abces is lekgeprikt en hij heeft nu antibiotica en pijnstillers.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker, hoe gaat het met de kat?
Wat was de prijs voor inslapen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter gelukkig. Het was een abces. Waarschijnlijk gevochten met een andere kat. Abces is lekgeprikt en hij heeft nu antibiotica en pijnstillers.
206 euro lichter
Maar de kat heeft geen pijn meer
Erg mooi.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter gelukkig. Het was een abces. Waarschijnlijk gevochten met een andere kat. Abces is lekgeprikt en hij heeft nu antibiotica en pijnstillers.
206 euro lichter
Een 'rechtste'quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Solispolar deelt een rechtste uit aan @:Dombohetolifantje1 in het Feyenoordtopic.
Zo ken ik mede-forumgebruiker @Oriente helemaal niet. @Tjacka is ook van een lieve jongen naar botte lul tegen mij geworden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die trend is ingezet door @:Oriente .
Lekker laten gaan.
Tjacka heeft gewoon altijd last van mood swings. Die draait wel weer bijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zo ken ik mede-forumgebruiker @:Oriente helemaal niet. @:Tjacka is ook van een lieve jongen naar botte lul tegen mij geworden.
Wat zijn dit voor bizarre ontwikkelingen
Maakt sense. Zal wel beleefd en geduldig tegen hem blijvenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tjacka heeft gewoon altijd last van mood swings. Die draait wel weer bij
Aangetekende postquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wat bezorg je eigenlijk allemaal @:flitsbezorger
Top. Fijn dat we op mensen zoals jij kunnen bouwen.quote:
Lief, dank je wel! Voor verdere aanvragen en informatie kan je altijd in mijn Telegram-groepschat terecht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top. Fijn dat we op mensen zoals jij kunnen bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Solispolar deelt een onvervalste rechter uit aan @:Dombohetolifantje1 in het Feyenoordtopic.
Wat ben je toch een heerlijke zuunigerd.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
206 euro lichter
de andere helft van de krb van gisterenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
We gaan denk ik zometeen naar een ramentent, voor nu drink ik een Paulaner Spezi Zero op het terras tot mijn gezelschap is aangekomen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Wat fijn zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:34 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We gaan denk ik zometeen naar een ramentent, voor nu drink ik een Paulaner Spezi Zero op het terras tot mijn gezelschap is aangekomen.
Ik hou je op de hoogte
Update
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonne
@Zipportal
Lekker zwoel is het nu.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:40 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier opeens HEEL HARD te waaien
@:lenny_leonard
Waardeloze vetzak.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag 2 gebakjes gehaald voor Onlo jr. en mijzelf. Ik zie ze net nog in de koelkast staan. Vergeten dus
Nu eet ik 2 gebakjes
Wat voor gebakje?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:48 schreef onlogisch het volgende:
Vanmiddag 2 gebakjes gehaald voor Onlo jr. en mijzelf. Ik zie ze net nog in de koelkast staan. Vergeten dus
Nu eet ik 2 gebakjes
Onlo jr. kwam net de woonkamer in en vroeg 'Heb je allebei die gebakjes opgegeten?'quote:Op zondag 21 juli 2024 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Als je even geduld hebt post ik m'n Woordle
Heeft hij het nummer van de Kindertelefoon?quote:Op zondag 21 juli 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. kwam net de woonkamer in en vroeg 'Heb je allebei die gebakjes opgegeten?'
Hij had ze dus wel zien staan
Ik heb sowieso niet echt een levenquote:Op zondag 21 juli 2024 11:08 schreef alpeko het volgende:
Complimenten aan mijn Woordle vrienden. Zelfs in het weekend gewoon doorgaan @:ggmm @:vrijgevochten
quote:Op zondag 21 juli 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. kwam net de woonkamer in en vroeg 'Heb je allebei die gebakjes opgegeten?'
Dat heb ik hem ook beloofdquote:Op zondag 21 juli 2024 11:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou je sieren een nieuw gebakje te kopen voor hem (en niet voor jezelf, varken)
Zonder ruggengraat 2 gebakjes opeten.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel BROKKING gebak mag ik hopen.quote:
Is gras groen maatje?quote:Op zondag 21 juli 2024 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toch wel BROKKING gebak mag ik hopen.
We willen weten WANNEER je dat gebakje voor Onlo junior gaat fixen.quote:
@Mortaxx kent BROKKING niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een ontzettend matige gebakjes. Komen deze uit het vriesvak bij de Lidl
Dat waren de gebakjes die ik zojuist postte makker.quote:Op zondag 21 juli 2024 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We willen weten WANNEER je dat gebakje voor Onlo junior gaat fixen.
Junior krijgt 2 nieuwe?quote:Op zondag 21 juli 2024 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waren de gebakjes die ik zojuist postte makker.
Zucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brokkingquote:Op zondag 21 juli 2024 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:mortaxx kent BROKKING niet.
Hoe score jij ze@ @:alpeko
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb gisteravond die 2 gebakjes opgegeten. Nu 2 nieuwe gehaald. 1 voor Jr. 1 voor mij.Jeminee zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag echt geen commentaar meer op opgesomde maaltijden leveren.
Vraagt Onlo junior niks over die scheve 3-1?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Kom je er nu pas achter dat ik walgelijk hypocriet ben en met 2 maten meetquote:Op zondag 21 juli 2024 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeminee zeg.
Jij mag echt geen commentaar meer op opgesomde maaltijden leveren.
Om vervolgens over 2 weken te schrikken van zijn gewicht en z'n broccoli weer op de weegschaal te leggen.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht.
Ik heb gisteravond die 2 gebakjes opgegeten. Nu 2 nieuwe gehaald. 1 voor Jr. 1 voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:32 schreef onlogisch het volgende:
3 gebakjes op in 13 uur. Ik ben echt een mokergoor varken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
hatert???quote:Op zondag 21 juli 2024 14:18 schreef Caland het volgende:
Er stond hier net een vrouw op straat te schreeuwen dat iemand een pedofiel was en dat ze zijn hele kankerhuis ging leegjatten, een half uur lang
Stukje Vogelaarwijk.
@R-woud93 is het anders met mij eens.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:58 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 is aan het stokeren in het F1 topic.
Ik ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:R-woud93 is het anders met mij eens.
Laten we zeggen er is een reden waarom hij daar weg is.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ze zelfs al posts van de liefste moderator @:r-woud93 gaan weg modereren weet je hoe het er aan toe is.
Verstandige jongens maken verstandige keuzes.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we zeggen er is een reden waarom hij daar weg is.
Max maakt wat los bij de mensen, de een kan daar wat beter mee omgaan als de ander.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ze zelfs al posts van de liefste moderator @:r-woud93 gaan weg modereren weet je hoe het er aan toe is.
Tonijn saladequote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kip met broccoli (al op)quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bounty.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op zondag altijd, ja.quote:
Hiermee ga ik akkoord.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op zondag altijd, ja.
Dan kan ik daarna nog even sporten en heb ik daarna ook nog wat aan m'n avond
Ik ook, ik ga NU bestellen!quote:Op zondag 21 juli 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iig nog voor dat zijn hart er mee stopt. Wie heeft het ooit heeft verzonnen om hem voor te dragen? De paus is nog vitaler.quote:
Je gunt die arme man toch ook wat rust.quote:
Zouden ze daar nu eindelijk ook eens een kanidaat zonder incontinentie luier kunnen vinden? Veertiger ofzo.quote:
Karl Kaniquote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zouden ze daar nu eindelijk ook eens een kanidaat zonder incontinentie luier kunnen vinden? Veertiger ofzo.
Nieuw topic graag.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Snotteren in de zomer: FLiRT-variant corona zorgt voor stevige besmettingsgolf
Is er nog een r0na topic??? @:Coco
Op naar dat topic dan
[ afbeelding ]
Hier had ik vorige week ook enorm last van. CORREDquote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Op naar dat topic dan
[ afbeelding ]
Was uw winkelwagen!quote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Op naar dat topic dan
[ afbeelding ]
Ik mag niks zeggen met 3 gebakjes in 12 uur tijd.quote:
Mijn pa had het ook zwaar te pakken, maar is niet het type dat daar dood aan gaat.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Op naar dat topic dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2024 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit is trouwens één van de favoriete gifjes van @:Kapiteintje.
Ter info.
Deze persoon figureert ook in een ander gifje, welke ook in zijn top3 staat. Ik zoek hem er even bijquote:
Kapiteintje leef je nog iaaadeeaaaaquote:Op maandag 22 juli 2024 12:43 schreef onlogisch het volgende:
Dit is trouwens één van de favoriete gifjes van @:Kapiteintje.
Ter info.
Heen?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:29 schreef KingRoland het volgende:
Heb heen coca cola zero meer in de koelkast dus na werk even naar de appie
Update
Voor de mensen die niet tegen viezigheid kunnen:Geweldig! En nou niet meteen overdrijven hè. Kalmpjes aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na vier maanden eindelijk weer iets van vooruit kijken. Ter info @:yvonneYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Zonder Messi wil geen hond naar Argentiniequote:Zijn er nog tickets? Jazeker, veel zelfs
Nog honderdduizenden tickets zijn een week voordat de Olympische Spelen beginnen nog niet verkocht, meldt de Britse krant The Times. De olympische organisator zegt dat er nog tussen de 500.000 en 600.000 tickets beschikbaar zijn. Zelfs voor de finale van de 100 meter sprint bij de vrouwen en mannen. Normaal gesproken zijn die vlot uitverkocht.
Voor een prijs tussen de 295 en 980 euro kun je er nog bij zijn, bij die finalesessie van het atletiek.
15 euro voor voetbal, 230 euro voor zwemmen
Overigens kun je nog voor 15 euro naar de groepswedstrijd in het voetbaltoernooi tussen Argentinië en Marokko, en voor 24 euro naar Oezbekistan-Spanje. Voor 230 euro zit je bij de heats van de 100 meter rugslag (vrouwen) en 800 meter vrije slag (mannen). Voor 50 tot 160 euro zie je de halve finales van het tafeltennis bij de mannen en de vrouwen.
Pas maar op dat je niet als Prince eindigtquote:Op maandag 22 juli 2024 15:36 schreef yvonne het volgende:
Vandaag maar weereens voor de pijn de poli bezocht.
Ik ben vanaf vandaag officieel een Fentanyl junkie.
Einde tijdperk OS.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zonder Messi wil geen hond naar Argentinie
@:Gurley pakt nu z'n creditcard
Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne.quote:
Volgende keer naar Duitsland voor een goedkope fles Bacardi?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne.
Dan ben je langs @Oriente gefietst.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne.
Zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 22 juli 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
@Zipportal post nooit in de SC.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:14 schreef 3rr0r het volgende:
Macron heeft inmiddels lunch gehad in het olympisch dorp
[ afbeelding ]
Braddie kan er ook z'n holle kies vullen @:Zipportal
Ik wil sowieso een keer de grens over, ff naar Gronau (25km) of Nordhorn (30km) fietsen, wat rondhangen, fles drank kaufen en weer naar huisquote:Op maandag 22 juli 2024 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgende keer naar Duitsland voor een goedkope fles Bacardi?
Wat pleur je er op?quote:
Ik heb spareribs besteld met stokbrood en kruidenboter. GENOT.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond.
Bohhh lang niet meer gehad.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb spareribs besteld met stokbrood en kruidenboter. GENOT.
Creabea hoor, poeh.quote:
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan zin in in gewoon niet meer horen.
Dus vandaar.
Door zin te makenquote:Op maandag 22 juli 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
Als je al te lui bent om te koken hoe krijg je dan uberhaupt iets gedaan in het leven
Daar heb ik ook zin in inquote:Op maandag 22 juli 2024 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan zin in in gewoon niet meer horen.
Dus vandaar.
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar woon ik al lang niet meer sukkel, of ligt dat ineens in de Achterhoek?!
Die 6.1 zie je wel weer terug zeg.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht The Boys
Wie vroeg daar dan laatst om
Ikquote:Op maandag 22 juli 2024 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht The Boys
Wie vroeg daar dan laatst om
Geleerd van @Pisces29quote:Op maandag 22 juli 2024 19:42 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ook jij
Coco in EK / [20-06 21:00] Spanje - Italië (Groep B) #4
Je bent wel erg veeleisend
Ik wilde je er niet aan herinneren. Maar omdat je er uit jezelf over begint geef ik je een like. Maar als je zo bijdehand blijft doen kun je het vergeten.quote:
Oh oke ik hou op graag een likequote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde je er niet aan herinneren. Maar omdat je er uit jezelf over begint geef ik je een like. Maar als je zo bijdehand blijft doen kun je het vergeten.
Heb je al de review voor de Dune films?quote:
Nee, nog niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al de review voor de Dune films?
Allemaal van die IT certificaten /gokjequote:
Fijn, ik wacht geduldig af.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.Ik was erg druk met m'n studie
Gelukkig heeft die moeite zich inmiddels uitbetaald in een 6,1 en volgend weekend zal ik 11 uur tijd vrijmaken om de films te gaan kijken.
Ik mis deze tijden.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit nu op HAVO. Al mijn vrienden zijn naar MBO en maken een nieuwe frisse start. Ik zit in 4 HAVO met allemaal stoere kneusjes en wijven die te lelijk zijn voor woorden maar toch arrogant doen. De leraren zijn fucking streng en heb het eigenlijk wel gezien met deze school na 4 jaar. Had er veel eerder over moeten nadenken maar heb altijd in mijn hoofd gehad ik wil terug naar de HAVO als ik me MAVO diploma heb. Nu zit ik toch te twijfelen om alsnog een MBO opleiding te zoeken.. want dit is ontzettend klote. Het hangt voor mij niet af hoe welke vrienden er zijn etc. maar die hele sfeer hier bevalt me totaal niet.
Goeie genadequote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Alaphilippe_ haalt genadig hard uit in het Ajax topic.
Hopelijk kan @:tjacka nog opstaan.
En prijst PSV in het PSV topic. Ongekend.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga METEEN kijkenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan doe ik meequote:Op maandag 22 juli 2024 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet.Ik was erg druk met m'n studie
Gelukkig heeft die moeite zich inmiddels uitbetaald in een 6,1 en volgend weekend zal ik 11 uur tijd vrijmaken om de films te gaan kijken.
Ik kan stijn ook geen ongelijk gevenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is een open forum waar emoties vrij spel hebben.
Sinds ik terug ben heb je alleen maar nare dingen tegen mij gezegd terwijl ik aardig tegen je was, ik hoop dat dit je nog vaker zal overkomenquote:
Tjacka is wel vaker vervelend. Bijna net zo vervelend als dombo.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben heb je alleen maar nare dingen tegen mij gezegd terwijl ik aardig tegen je was, ik hoop dat dit je nog vaker zal overkomen
Nergens voor nodig, hij kan een lieve jongen zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Tjacka is wel vaker vervelend. Bijna net zo vervelend als dombo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |