quote:Tijd voor een absolute kraker donderdagavond. Grootmachten Spanje en Italië staan tegenover elkaar en gaan uitmaken wie groepswinnaar wordt van poule B.
Voetballiefhebbers worden donderdag getrakteerd op twee mooie partijen. Waar Denemarken eerder deze avond speelde tegen Engeland, staat nu de kraker Spanje – Italië op het programma. De Spanjaarden zijn favoriet voor de Europese titel en Italië is juist de titelverdediger.
Beide landen zijn het EK voetbal goed begonnen. Zo wisten de Spanjaarden de Kroaten weg te spelen met 3-0 en won Italië met 2-1 van Albanië.
Luciano Spalletti
De Italiaanse bondscoach Luciano Spalletti weet al hoe hij het gaat aanpakken met zijn team. “Spanje zal zich waarschijnlijk anders opstellen dan tegen de Kroaten. Ze gaan ons nog een beetje meer onder druk zetten. We moeten niet in hun val trappen door continu de bal naar de centrale verdedigers te spelen en dan aan de doelman geven”
Stadion: Arena AufSchalke
Aftrap: Donderdag 20 juni om 21:00
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:30 schreef Perox het volgende:
Die Italianen spelen niet in het blauw is daar een reden voor?
Contrast met Spanje, voor de zwart-wit kijkers.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:30 schreef Perox het volgende:
Die Italianen spelen niet in het blauw is daar een reden voor?
chipsquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat zit er in die ballen dat ze allemaal zo heerlijk vliegen van afstand dit toernooi
hahaha - echt?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Contrast met Spanje, voor de zwart-wit kijkers.
Spanje komt altijd weg met zulke dingen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit had een tweede geel moeten zijn.
Mad.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Spanje komt altijd weg met zulke dingen.
Lijkt me niet, maar anders heb ik ook geen verklaring.quote:
Noem mij een mafkees maar ik geloof wel in het spelen in de eigen kleur. Ik vraag me af of daar statistieken van zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar anders heb ik ook geen verklaring.
stom hé maar ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:34 schreef Perox het volgende:
[..]
Noem mij een mafkees maar ik geloof wel in het spelen in de eigen kleur. Ik vraag me af of daar statistieken van zijn.
Voor sommige typen kleurenblindheid is rood en blauw niet goed uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Lijkt me niet, maar anders heb ik ook geen verklaring.
Zeker, ik ga naar Pinkpopquote:
Ja. Ik kan niet zeggen dat ik ooit dacht "Ik zou willen dat het geen morgen meer wordt"quote:
Ach, het zijn alleen nog maar vrije trainingen...quote:
Coco ben je altijd zo negatief of alleen dronken? Frankrijk is matig man. En zonder Mbappe zie ik het gewoon goed komen.quote:
ik ga nog wat wasa volkoren crackers met kaas eten en dan m'n bedje inquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie doen na deze wedstrijd?
Ik ga na de straks even Sea of Thieves spelen.
Dacht dat Mbappe wel speelt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Coco ben je altijd zo negatief of alleen dronken? Frankrijk is matig man. En zonder Mbappe zie ik het gewoon goed komen.
Slapen (ik werk gewoon doordeweeks)quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat is ook mijn doordeweekse avondsnack.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga nog wat wasa volkoren crackers met kaas eten en dan m'n bedje in
Sea of Thievesquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Het weer ziet er toch wel stukken beter uit dan eerder voorspelt gelukkigquote:
Naar bed. Morgen wekker weer om 6 uur.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Tik op z'n neus.quote:
ja lekker gezond en goed voor de gainsquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:38 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dat is ook mijn doordeweekse avondsnack.
Die gaat inderdaad het risico niet lopen dat ie m de rest van het toernooi kwijt is....quote:
Elden Ring heb ik op de PS5quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Sea of Thieves![]()
Shadow of the Erdtree is zo speelbaar.
Hoe raak je nou je PS5 kwijtquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Elden Ring heb ik op de PS5, en ik ben mijn PS5 kwijt.
#hoedanquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde vragenquote:
Slapen, want morgen werken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Verhuizen. Staat vermoedelijk of bij mijn ouders of ergens in mijn schuur. Geen zin om te zoeken.quote:
Misschien gestolen door een Servier?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik wacht totdat het hele seizoen uit isquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Vergeet niet je review te plaatsen van The Boys.
Kimoko is nog steedsquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Vergeet niet je review te plaatsen van The Boys.
pardon @KingRoland en ik zijn goede vriendenquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap wel dat @:kingroland vindt dat jij issues hebt.
hey ga er maar aan staan voor een mexicano en een oranje AAquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheidsje hep het niet in de hand
Ik ben een beetje eigen goal moe.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:45 schreef Zorro het volgende:
Een eigen goal van Spanje zou het wel afmaken.
Stelling: dit is niet jouw eerste accountquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
stelling: Italie weet niet wat ze met een bal moeten in de 16 meter.
Dit is een nieuwe user.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Stelling: dit is niet jouw eerste account
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:46 schreef vul_maar_in het volgende:
stelling: Italie weet niet wat ze met een bal moeten in de 16 meter.
Dat is de reden dat @GGMM denkt dat je issues hebt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pardon @:kingroland en ik zijn goede vrienden
sowquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is de reden dat @:ggmm denkt dat je issues hebt.
Hij lurkt al langer en de stelling meme wordt om de haverklap hier gepost (vandaag nog volgens mij)quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan van de stelling meme?
Hmm vooruit dan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij lurkt al langer en de stelling meme wordt om de haverklap hier gepost (vandaag nog volgens mij)
wat zijn dat voor aantijgingen :pquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Stelling: dit is niet jouw eerste account
ITALIAquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Dat pak van Spalletti is ook echt aardslelijk trouwens
aha!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat zijn dat voor aantijgingen :p
(serieus ik heb ooit een blauwe maandag onder een ander account gepost, maar ik heb vandaag al meer gepost dan ooit) Ik heb angstvallig veel gelurkt.
Stukje herhalingsgevaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In tegenstelling tot user @:cilantro die we al kennen.
Benieuwd wat ie tegen de scheids zei.quote:
“Ik heb het poultje van Gurney verneukt”quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wat ie tegen de scheids zei.
Spanje lijkt Nederland wel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Tering he, hoeveel kansen moet je krijgen
quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je verlangt bijna terug naar Fernando Torres of David Villa
Ik naar Nesta, Maldini etc.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je verlangt bijna terug naar Fernando Torres of David Villa
Vandaag voetballen en vanaf morgen autootje rijden.quote:
Llorente.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Spanje lijkt Nederland wel.
Wie is de Spaanse Wout?
Nico Williams, met afstand.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Cucurella vanavond de beste Spanjaard
Hij heeft wel een bon gepaktquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:51 schreef DeeBee het volgende:
Cristante komt nog niet echt tot bloei deze wedstrijd
Ik vind dat een leuke naam.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Cucurella vanavond de beste Spanjaard
Dit gaat niet het EK winnen nee. Wordt gewoon Nederland.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou Spanje heeft mij ook niet overtuigd.
Omdat hij maar 1 gele kaart kreeg.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Normand het eindsignaal gehaald, wat een poepscheids
wowquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gaat niet het EK winnen nee. Wordt gewoon Nederland.
Oh, waren het vandaag geen wedstrijden?quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:56 schreef vul_maar_in het volgende:
bedankt allen, het was gezellig. morgen:
MATCHDAY!
Ik hoop echt dat die flapdrol klaar is op dit toernooi.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheids heeft het niet in de hand
Ga heen :-)quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh, waren het vandaag geen wedstrijden?
Oh dat. Als Nederland verstandig is komen ze gewoon niet opdagen. Slecht 3-0 verlies en extra rust, win-win.quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ga heen :-)
je weet best wat ik bedoel, ONS ALLER ORANJE
Nations league vergeten? En zelfs nu vind ik ze erg matig, met Mbappe de enige die wat creëert. En ik zeg dat hij iig niet start. Frankrijk hoeft deze wedstrijd niet te winnen (denken ze) dus Dechamps gaat geen risico nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh dat. Als Nederland verstandig is komen ze gewoon niet opdagen. Slecht 3-0 verlies en extra rust, win-win.
Een chipquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat zit er in die ballen dat ze allemaal zo heerlijk vliegen van afstand dit toernooi
Ik vind deze uitspraak niet kunnen. Ik doe mijn bestquote:
Gebbetjequote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak niet kunnen. Ik doe mijn best
Ja weet ik check mijn piquote:
quote:
pas nou maar op het slotje en dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak niet kunnen. Ik doe mijn best
Jij hebt flink zitten lurken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
[..]
pas nou maar op het slotje en dan is er niks aan de hand.
edit: ik hoop een gifje, stuk mkkelijker voor wat ik wil.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:14 schreef vul_maar_in het volgende:
OK tijd voor een user icon: kan ik een gifje gebruiken? Of alleen zo'n ref link naar een updating javascript page?
Fijn dat je dit met ons deelt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:20 schreef vul_maar_in het volgende:
yay gifjes zijn toegestaan. ik ga er wat moois van maken
Zo was ik ook ooit begonnen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zei het je toch o_O
Ik zit hier al veel te lang zonder te posten. My bad.
Ik dacht, internet gebruiker Kopiko kan vast niet gerust slapen zonder dat ik mijn FOK! avatar plannen deel. Vandaar :-)quote:
Wij waarderen ditquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik dacht, internet user Kopiko kan vast niet slapen zonder dat ik mijn avatar plannen deel, dus
[..]
Ik dacht, internet gebruiker Kopiko kan vast niet gerust slapen zonder dat ik mijn FOK! avatar plannen deel. Vandaar :-)
Dat zou jammer zijn, de enige twee toplanden die een beetje leuk proberen te spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 08:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Genoten van Spanje gisterenals ik al een beetje vooruit kijk zie ik een kwartfinale Spanje - Duitsland in de kaarten zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |