je bent hier zo opgefocust dat ik mij afvraag hoe het met jou gaat. met mij gaat het primaquote:
doe hem de groetenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak @:Knutdeijsbeer vanmorgen nog.
Volgt hij het wielrennen nog op de voet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik sprak @:Knutdeijsbeer vanmorgen nog.
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgt hij het wielrennen nog op de voet?
Hier werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Die storing bij Crowdstrike is wel een beetje genieten hoor.
En de vervanger van Joe wordt die Harris of?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm echt missen.
[ x ]
Gelukkig krijgen we the Donald ervoor terug
Ik heb geen idee maat. Wie het ook wordt; the Donald eet hem of haar op.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de vervanger van Joe wordt die Harris of?
Ik hoop dat het meevalt makker.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond met Nightwing naar de dokter. Hij heeft een grote bult op zijn rug.
@:maxi-mus
@:GGMM
@:oriente
Ik hou jullie op de hoogte.
Achquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga 'm echt missen.
[ x ]
Gelukkig krijgen we the Donald ervoor terug
Graag mij ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Prima stad. Al vind ik de omgeving mooierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemorgen
Ik stap zo de bus in richting Tirana goden @:caland
Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af grote vriend, hou je taaiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef onlogisch het volgende:
Je bent een smeerlap, maar dat weet je hé.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gewoon mijn Subway broodje kunnen bestellen.
Ze zeggen het inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een smeerlap, maar dat weet je hé.
Lijkt me wel fantastisch om de verantwoordelijke te zijn voor deze show.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je, zouden er al een paar onrustig worden bij Crowdstrike?
We blijven er enkel het weekend, mijn vriendin vliegt morgen richting Tirana (als het mag van Crowdstrike) en dan drie weken toeren. Zin in.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima stad. Al vind ik de omgeving mooier
Was je dan weer op anoniem gegaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lijkt me wel fantastisch om de verantwoordelijke te zijn voor deze show.
Nee dat lijkt me raar als iets fantastisch is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was je dan weer op anoniem gegaan?
Dombo lijkt de meest simpele dingen niet te begrijpenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me raar als iets fantastisch is.
Ik maak mij echt zorgen om domboquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dombo lijkt de meest simpele dingen niet te begrijpen
avg @:drizzt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |