Die prijzen van Louis Vutton mogen idd wel wat omlaag, peperduur die zooiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel meer blauw hier inmiddels. Hopelijk snel wat LV omlaag.
heb je meerere koelvesten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gaat rap heet worden vandaag vrees ik.
dus overwerken ivm angst voor thuis?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor waar de airco lekker staat te blazen momenteel
Maar je moet nog naar huis straksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hey ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom thuis, gooi de airco aan, en stap meteen weer in de auto omdat ik ergens wezen moet. Bij terugkomst zal het weer dik in orde zijn. Ik vrees niets, behalve de komende nacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar je moet nog naar huis straks
Maar ik wil een Klammekatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom thuis, gooi de airco aan, en stap meteen weer in de auto omdat ik ergens wezen moet. Bij terugkomst zal het weer dik in orde zijn. Ik vrees niets, behalve de komende nacht.
Limbabwe aircoregio van het landquote:De meeste mensen koelen hun huis door 's nachts het raam open te zetten, bleek uit het onderzoek: dat gaat om 72 procent. Verder houdt een groot deel (60 procent) de ramen en gordijnen overdag dicht. Slechts 10 procent heeft een airco. Ook daar is een verschil tussen kopers en huurders: bij huurwoningen bezit 5 procent een vaste airco en bij koopwoningen is dat 17 procent.
Opvallend is dat vooral in Limburg relatief veel vaste airco's zijn: zo'n 28 procent van de ondervraagde huishoudens heeft er eentje in huis.
'Opvallend'quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)iet-goed-koelen.html
[..]
Limbabwe aircoregio van het land
Maar wel thuis 🫣.quote:
Er staan vast heel veel airco's aan in de stad die allemaal warme lucht naar buiten blazen ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar allemaal aan het doen dan
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat net in een vergaderruimte waar het afschuwelijk was.
Tuurlijk. Limburgers zijn dan ook de slimste mensen van Nederlandquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Opvallend'
Wij in WKN weten precies waarom.
Iedereen in WKN weet waarom*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tuurlijk. Limburgers zijn dan ook de slimste mensen van Nederland
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen in WKN weet waarom*
*uitzonderingen daargelaten
Jep, het ziet er best goed uit t/m eind juli.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim blijft wel voor aanhoudend zomerweer.
Gisteren, vandaag en morgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Op welke dagen slaan de TT eigenlijk?
Daarom moet het ook gewoon max 20 graden zijn. Is er iig geen benauwdheid bijquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Het is zo benauwd dat de juli-zon niet eens de bewolking weg kan branden.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarom moet het ook gewoon max 20 graden zijn. Is er iig geen benauwdheid bij
Maar het zijn er 20.5 en 42%quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jouw lijdensweg is 29 graden en 60% luchtvochtigheid ideaal.
Niet gek met dit weer. Begint hier nu nog te druppelen ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:04 schreef xpompompomx het volgende:
Heb wel weer van die enorme klotsoksels met de bekende bijbehorende natte plekken nu.
Whut?, regenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet gek met dit weer. Begint hier nu nog te druppelen ook
Wat een intense kutzomer en vooral jaar..
Paar druppels, het is hier ook gewoon grijzig.quote:
Voor mijn gevoel is het niet veel anders. Dat is tot nu toe elke keer zo (op die ene verloren week na) boven de 25 = hoge dauwpunten = kutquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het wel lekker vandaag. Niet zo benauwd als laatst.
Utrecht regenmagneet forever!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:26 schreef zatoichi het volgende:
Die regenwolk bij Utrecht
Dat ding voedt zichzelf continu. Het druppelt al een hele tijd maar dat ding blijft maar op dezelfde plek hangen.
Hier regio midden en het regende net paar spetters, dus sowieso geen 49%. Drukkend warm inderdaad, goor weerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
O ik zie luchtvochtigheid 49%. Voelt veel hoger.
Morgen nog warmer, 32 graden geeft het aan. Dat weer snel veranderlijk is wel grappig, keek vanochtend stond aangegeven onweersbuien vanavond en morgenochtend en nu keek ik en ik zie ik maandag pas weer onweersbuien. Dat word ff uitzitten de warmtequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier regio midden en het regende net paar spetters, dus sowieso geen 49%. Drukkend warm inderdaad, goor weer
Ga je mond schrobbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik gedij slecht op dit weer, van mij mag het wel een maand of 4 verder in de tijd zijn.![]()
Nee. Niets erger dan eeuwige duisternis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Alles beter dan die ranzige warmte die we nu hebben.
Hele ochtend regen gehad, dat was niet de afspraak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
jij hebt overal koeling in zitten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Weinig wind?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe het komt dat het niet zo lekker is buiten. Zo vochtig lijkt het niet te zijn en het dauwpunt is ook niet heel hoog. Volgens koekel dan
Koelvesten, koelsokken, koelonderbroeken, koeloorwarmers, allesquote:
Morgenochtend om 11 uur wordt het al 27 gradenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Het mag nu wel zo langzamerhand eens beginnen met afkoelen zeg
Dit keer hopelijk wel met zon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Morgenochtend om 11 uur wordt het al 27 graden
Hier trekt de sluierbewolking weg dus begint nu pas echt heet te wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Koelbloedig!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Koelvesten, koelsokken, koelonderbroeken, koeloorwarmers, alles
28,6 nog ja, heb de neiging alles even open te gooien maar meh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Was vandaag niet beterquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Morgenochtend om 11 uur wordt het al 27 graden
als je doodstil zitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben nu voor het eerst buiten gaan zitten vandaag. Nu 28c met 70% RV en vrijwel windstil.
Het is te doen zullen we maar zeggen.
Gewoon een halve marathon doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah. Het is niet alsof ik nu idd van plan was de shuttletest te doen ofzo
Watje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De altijd zo bewierookte, andere Spaanse warmtequote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ben nu voor het eerst buiten gaan zitten vandaag. Nu 28c met 70% RV en vrijwel windstil.
Wel een vestje aan gedaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:58 schreef dick_laurent het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt. Enne?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Fact: het is dus hier net zo warm als in Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |