Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit vond ik wel schokkend. Eerst doe je je verhaal in het openbaar, waardoor je (helaas) de rest van je leven met een stempel rondloopt.. en vervolgens moet je door bedreigingen noodgedwongen ook nog naar het buitenland verhuizenDat was deze dame toch?
Ik hoop dat hij nooit meer een podium krijgt. Liever een serie waarin de slachtoffers laten zien wat voor impact aangifte doen heeft op hun leven. Misschien zou er dan iéts meer begrip voor slachtoffers zijn en minder victim blaming.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:43 schreef Koortsdroom het volgende:
En als Ali B. dit allemaal achter de rug heeft, gaat hij zijn rust vinden in de islam en dat actief promoten. Ik zie de Netflix feelgoodserie al voor me.
Shownieuws besprak het net, met beelden. Er zat dus echt iemand met een vlogcamera.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zal best, als hij wordt vrijgesproken wil hij weer optreden en dus eerst docu op tv hoezielig hij was
Dan talkshow optredens en dan weer optreden en poen ophalen
Alleen gaat dat dus niet gebeuren![]()
![]()
Surviving R Kelly ali 'de knuffelmarokkaan' bquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:34 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nooit meer een podium krijgt. Liever een serie waarin de slachtoffers laten zien wat voor impact aangifte doen heeft op hun leven. Misschien zou er dan iéts meer begrip voor slachtoffers zijn en minder victim blaming.
Zijn artiesten naam Ali B. komt ook wel goed uit nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 23:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Surviving R Kelly ali 'de knuffelmarokkaan' b
Die bijnaam heeft echt een abdere betekenis gekregen.
Tralie B.quote:Op woensdag 25 maart 2026 09:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zijn artiesten naam Ali B. komt ook wel goed uit nu.
En geen Ali Biquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:20 schreef Zoddie het volgende:
Leg deze ff uitquote:Op woensdag 25 maart 2026 09:20 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit vermoed ik ook ja.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:14 schreef _martijn_ het volgende:
Is het niet een juridisch truucje om zijn hele vermogen in een BV te flikkeren zodat ze er bij in beslagname niet bij kunnen oid? Ben geen financieel expert, dus ik gok ook maar wat...
Kan daar geen financiële vergoeding voor de slachtoffers bij horen? Om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:37 schreef vosss het volgende:
Hoezo zouden zij geld of spullen in beslag nemen? Hij krijgt gewoon een straf of niet.
Plan B loopt niet lekker voor Ali.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb het idee dat het hoger beroep slecht aan het uitpakken is voor Ali.
Een tiktokquote:Op donderdag 26 maart 2026 10:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een TikTok waarbij de rechter het met Ali B. had over Ali zijn piemel. Jakkes.
En is de uitspraak dan definitief? Dus geen extra zaken meer en Ali B. die dan daadwerkelijk in de bak moet en niet gewoon kan chillen in Dubai of Marokko?quote:
Waar wordt er gezegd dat Ali B achter die bedreigingen zit?quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:57 schreef Tjoent het volgende:
Tja, zo rollen bepaalde mensen... intimidatie, bedreiging etc. maar meneer is uiteraard het slachtoffer.
[ x ]
3 uur?!quote:Na de pauze krijgt Ali's advocaat Bart Swier het woord. Hij zegt drie uur nodig te hebben.
Dubai schijnt niet meer zo chill te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
En is de uitspraak dan definitief? Dus geen extra zaken meer en Ali B. die dan daadwerkelijk in de bak moet en niet gewoon kan chillen in Dubai of Marokko?
gast. zelfs in de rechtszaal leek Ali B pogingen te doen om een slachtoffer te intimideren.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waar wordt er gezegd dat Ali B achter die bedreigingen zit?
Lekker speculeren.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
gast. zelfs in de rechtszaal leek Ali B pogingen te doen om een slachtoffer te intimideren.
Er is een reden waarom de slachtoffers niet naar het hoger beroep komen.
wie zou er anders achter moeten zitten. 'fans' van Ali B?
3 uur is voor een beetje advocaat helemaal niks.quote:
ik heb een vermoeden dat Ali B schuldig is, ja. Is dat zo gek?quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Lekker speculeren.
Ik heb zo'n vermoeden dat Ali B volgens jou al schuldig is en dat we deze rechters die er decennia voor geleerd hebben niet meer nodig hebben.
Wilders en Baudet worden ook bedreigd door GL-PVDA stemmers. Is dat de schuld van Timmermans of Klaver?
De butler heeft het gedaan!!quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
gast. zelfs in de rechtszaal leek Ali B pogingen te doen om een slachtoffer te intimideren.
Er is een reden waarom de slachtoffers niet naar het hoger beroep komen.
wie zou er anders achter moeten zitten. 'fans' van Ali B?
Dat zeiden ze niet op de radioquote:Op donderdag 26 maart 2026 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
En is de uitspraak dan definitief? Dus geen extra zaken meer en Ali B. die dan daadwerkelijk in de bak moet en niet gewoon kan chillen in Dubai of Marokko?
Ik heb dat vermoeden bij Marco Borsato vanwege al het steunbewijs. Maar goed in het strafrecht geldt de onschuldpresumptie.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat Ali B schuldig is, ja. Is dat zo gek?
"het geeft geen ene moer want het is Ali, het Ali met Jesser. en partieskwat. en partieskwat."quote:
Hij kan sowieso nog in cassatie gaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat zeiden ze niet op de radio
dan zal niet de hele zaak opnieuw worden gedaan zoals nu. Dan zal alleen gekeken worden of de wet goed is toegepast. dus of alle procedures goed doorlopen zijn. Zie het niet als een nóg hoger beroep.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:29 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hij kan sowieso nog in cassatie gaan.
Maar hopelijk komt er nog een rechtszaak over de bedreigingen aan de adressen van de slachtoffers.
En dan te bedenken dat we deze ellende te danken hebben aan Marco Borsato met dat Warchild nummer.quote:Op donderdag 26 maart 2026 11:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"het geeft geen ene moer want het is Ali, het Ali met Jesser. en partieskwat. en partieskwat."
zucht. het was een hele slechte dag voor mensen met oren, toen dat uit kwam.
Ik weetquote:Op donderdag 26 maart 2026 11:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dan zal niet de hele zaak opnieuw worden gedaan zoals nu. Dan zal alleen gekeken worden of de wet goed is toegepast. dus of alle procedures goed doorlopen zijn. Zie het niet als een nóg hoger beroep.
Was het een grote Marokkaanse penis?quote:Op donderdag 26 maart 2026 10:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag net een TikTok waarbij de rechter het met Ali B. had over Ali zijn piemel. Jakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |