Als zanger zou ie juist goed moeten kunnen rijmen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoger beroep Ali B | Rapper Ali B noemt aangifte Ellen ten Damme ‘krankzinnig’: ‘Zo moeilijk te rijmen voor mij’
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-voor-mij~a367c2ff/
Goed bezig Ali![]()
Het is geen zanger naar mijn meningquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als zanger zou ie juist goed moeten kunnen rijmen.
Ja, ik weet niet of het hier al langs is gekomen maar Naomi was ook aanwezig bij de rechtzaak tegen Kempi omdat ze ook met hem een relatie heeft gehad en de vrouw en die rechtzaak wou steunen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Advocaat Bernhard Sprenger krijgt nu het woord namens aangeefster Naomi. Hij beschrijft wat ze na de rechtszaak heeft moeten doorstaan. Ze werd online uitgemaakt voor slet, psycho, stalker, afgelikte boterham en hoer. Drie dagen na de rechtszaak stond het portiek van haar huis in brand. Ook stond er gevoelige informatie op een muur van het huis van haar ouders gekalkt.
Wtf?
Zit Ali hier ook achter ?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Advocaat Bernhard Sprenger krijgt nu het woord namens aangeefster Naomi. Hij beschrijft wat ze na de rechtszaak heeft moeten doorstaan. Ze werd online uitgemaakt voor slet, psycho, stalker, afgelikte boterham en hoer. Drie dagen na de rechtszaak stond het portiek van haar huis in brand. Ook stond er gevoelige informatie op een muur van het huis van haar ouders gekalkt.
Wtf?
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of het hier al langs is gekomen maar Naomi was ook aanwezig bij de rechtzaak tegen Kempi omdat ze ook met hem een relatie heeft gehad en de vrouw en die rechtzaak wou steunen.
Daar is ze buiten in elkaar getrapt door de entourage van Kempi en een gebroken neus aan overgehouden.
https://www.puna.nl/news/(...)ijdens-zitting-kempi
"Maar waarom hebben ze niet eerder wat gezegd???"
Idd daar heeft hij een mannetje op gezetquote:
De tering zeg..... wat een tuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf?
Maar wel lekker vreemdgaanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:51 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Prioriteiten stellen.... zou Allah zeggen.
Maar hier heeft Ali niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu spreekt Sébas Diekstra, de advocaat van Jill Helena. Hij zegt dat de zangeres na het gebruik van haar spreekrecht in de rechtszaak geconfronteerd is met bedreigingen, haat en negativiteit. Boodschappen doen en alleen over straat gaan werd beladen voor haar. Ze moest beveiliging inschakelen voor optredens. Daarom kiest ze er nu voor niet meer aanwezig te zijn in het gerechtshof.
Gaat lekker met al die bedreigingen…
Dat ziet Allah door de vingersquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel lekker vreemdgaan
En dat rijmtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |