Als zanger zou ie juist goed moeten kunnen rijmen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoger beroep Ali B | Rapper Ali B noemt aangifte Ellen ten Damme ‘krankzinnig’: ‘Zo moeilijk te rijmen voor mij’
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-voor-mij~a367c2ff/
Goed bezig Ali![]()
Het is geen zanger naar mijn meningquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als zanger zou ie juist goed moeten kunnen rijmen.
Ja, ik weet niet of het hier al langs is gekomen maar Naomi was ook aanwezig bij de rechtzaak tegen Kempi omdat ze ook met hem een relatie heeft gehad en de vrouw en die rechtzaak wou steunen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Advocaat Bernhard Sprenger krijgt nu het woord namens aangeefster Naomi. Hij beschrijft wat ze na de rechtszaak heeft moeten doorstaan. Ze werd online uitgemaakt voor slet, psycho, stalker, afgelikte boterham en hoer. Drie dagen na de rechtszaak stond het portiek van haar huis in brand. Ook stond er gevoelige informatie op een muur van het huis van haar ouders gekalkt.
Wtf?
Zit Ali hier ook achter ?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Advocaat Bernhard Sprenger krijgt nu het woord namens aangeefster Naomi. Hij beschrijft wat ze na de rechtszaak heeft moeten doorstaan. Ze werd online uitgemaakt voor slet, psycho, stalker, afgelikte boterham en hoer. Drie dagen na de rechtszaak stond het portiek van haar huis in brand. Ook stond er gevoelige informatie op een muur van het huis van haar ouders gekalkt.
Wtf?
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of het hier al langs is gekomen maar Naomi was ook aanwezig bij de rechtzaak tegen Kempi omdat ze ook met hem een relatie heeft gehad en de vrouw en die rechtzaak wou steunen.
Daar is ze buiten in elkaar getrapt door de entourage van Kempi en een gebroken neus aan overgehouden.
https://www.puna.nl/news/(...)ijdens-zitting-kempi
"Maar waarom hebben ze niet eerder wat gezegd???"
Idd daar heeft hij een mannetje op gezetquote:
De tering zeg..... wat een tuig.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf?
Maar wel lekker vreemdgaanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:51 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Prioriteiten stellen.... zou Allah zeggen.
Maar hier heeft Ali niets mee te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu spreekt Sébas Diekstra, de advocaat van Jill Helena. Hij zegt dat de zangeres na het gebruik van haar spreekrecht in de rechtszaak geconfronteerd is met bedreigingen, haat en negativiteit. Boodschappen doen en alleen over straat gaan werd beladen voor haar. Ze moest beveiliging inschakelen voor optredens. Daarom kiest ze er nu voor niet meer aanwezig te zijn in het gerechtshof.
Gaat lekker met al die bedreigingen…
Dat ziet Allah door de vingersquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar wel lekker vreemdgaan
En dat rijmtquote:
Een mannetje zoals je hier ziet, de bekende achterban van 'rappers' of rapers, zo u wenst.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd daar heeft hij een mannetje op gezet
Nu vanavond maar naar Natascha Harlequin kijken bij shownieuws, die heeft altijd goede kijk op dit soort dingen![]()
![]()
Ik denk dat er voor Ali nog een grote toekomst ligt voor het schrijven van smartlappen.quote:Ali B hoopt dat hij er na dit proces kan zijn voor zijn gezin. Dat hij leert wat hij hen heeft aangedaan en wil zijn kinderen opvoeden. Maar hij wil ook de deur open houden voor een gesprek met de aangeefsters en voor iedereen die daar behoefte aan heeft.
Aan optredens wil hij liever nog niet denken. ,,Ik wil het wel, maar ik ben bang dat mijn kinderen last hebben van discussies daarover."
Ook wil hij niet stilstaan bij het idee dat hij mogelijk opnieuw wordt veroordeeld. ,,Hoe moet een mens die gelooft dat hij onschuldig is dat idee accepteren? Ik zal tot de laatste snik vechten voor mijn onschuld."
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:07 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Een mannetje zoals je hier ziet, de bekende achterban van 'rappers' of rapers, zo u wenst.
Kankerhomo's, kanker Joden, ik snijd je keel door twee keer op beeld enz. enz.
[ x ]
quote:Voor The Passion 2026 (aankomende donderdag) is de rol van Barabbas (nog) niet officieel bekendgemaakt.
De hoofdcast (zoals Jezus, Maria, Judas, etc.) is al wel bekend, maar Barabbas wordt traditioneel pas vlak voor de uitzending onthuld — vaak op de ochtend zelf via radio (bijvoorbeeld NPO 3FM).
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:43 schreef Koortsdroom het volgende:
En als Ali B. dit allemaal achter de rug heeft, gaat hij zijn rust vinden in de islam en dat actief promoten. Ik zie de Netflix feelgoodserie al voor me.
Is die ondertussen bezig met een docu? Er zat iemand op de achterbank in die wagen waarin hij ging zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B wil weinig kwijt na zitting: 'Heel verdrietig'
Ali B wilde dinsdag bij het vertrek uit de rechtbank weinig kwijt aan de pers. "Het is heel verdrietig allemaal."
https://www.nu.nl/325107/(...)heel-verdrietig.html
Die vieze rotkop
Als dat geen portiek bom wordt komende weekquote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Goed betoog van de advocaat van Ellen Ten Damme.
De liefdevolle synergie die Ali B heeft ervaren, komt totaal niet overeen met de acht vrouwen die in het dossier zitten en die juist een negatieve ervaring hebben met Ali B. Rechtspsycholoog Van Koppen had niet hun verklaringen op betrouwbaarheid moeten toetsen, maar de geloofwaardigheid van Ali B moeten onderzoeken. De vrouwen hebben volgens Jager allemaal vergelijkbare ervaringen.
Zal best, als hij wordt vrijgesproken wil hij weer optreden en dus eerst docu op tv hoezielig hij wasquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Is die ondertussen bezig met een docu? Er zat iemand op de achterbank in die wagen waarin hij ging zitten.
Ah weer een forum admin met vrouwonvriendelijke teksten…quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:52 schreef GGMM het volgende:
Als iemand 2 zinnen aan elkaar gerapt heeft, heeft Naomi er een relatie mee gehad.
Nieuw is dat alle dames na de eerste rechtzaak allemaal bedreigd zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:08 schreef Tengano het volgende:
Denk inderdaad dat het niet minder dan die twee jaar gaat worden zoals het nu gaat; en het is net alsof ik veel meer details heb gehoord dan de vorige keer. Of ik heb toen niet goed opgelet![]()
Dit vond ik wel schokkend. Eerst doe je je verhaal in het openbaar, waardoor je (helaas) de rest van je leven met een stempel rondloopt.. en vervolgens moet je door bedreigingen noodgedwongen ook nog naar het buitenland verhuizenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Wtf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |