SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zelfs via de huid wordt Kwik opgenomen....quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Link dump? Ik weet wat kwikvergiftiging is. Maar niet hoe het opgenomen wordt door het lichaam. Puur kwik is een metaal en wordt slecht opgenomen in het maag-darmkanaal. De longen zijn veel effectiever.
Ik kan helaas niet kopiëren uit deze pdf:
https://www.ggdzw.nl/wp-c(...)streek-Waterland.pdf
Vis die je eet... maag-darmkanaal.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En nu naar huis?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Mijn deel is gedaan. Nu weer wachten op de abder.![]()
Avond schoonheid.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Das lief !quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
Mooie TT. Virtuale knuffel voor iedereen (die dat wil)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zit nu in bad bij te komen van alles!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
O die blijft nog heel de avond stuiteren![]()
![]()
Ik ga al hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En @:Dotteke
En @:Kissingbird
En @:Monsterkoekie![]()
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En @:Dotteke
En @:Kissingbird
En @:Monsterkoekie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Mini-ToT heeft Juffen en meesters-dag gehad op school en was leuk verkleed, en daarna ging hij voor een verjaardagsfeestje van zijn favoriete haremvriendinnetje naar een soft play hall toe.![]()
![]()
Oh wat leukquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:24 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft Juffen en meesters-dag gehad op school en was leuk verkleed, en daarna ging hij voor een verjaardagsfeestje van zijn favoriete haremvriendinnetje naar een soft play hall toe.![]()
is die meester juffen dag een verkapte vorm om cadeau's binnen te harken![]()
Hoeft van mij niet. Vind het kinderachtig users te benoemen ook al zitten we in ONZ.quote:
Sorry JK, is misschien goed bedoeld van jou.Maar ik word hier niet door iedereen lief gevonden en vind dat prima. Ik weet van mezelf dat ik lief ben.
![]()
Niet te zwaar aan tillen allemaalquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet. Vind het kinderachtig users te benoemen ook al zitten we in ONZ.
Sorry JK, is misschien goed bedoeld van jou.Maar ik word hier niet door iedereen lief gevonden en vind dat prima. Ik weet van mezelf dat ik lief ben.
![]()
![]()
Nee dat is van Twisterquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijn je last van je rug te krijgen.![]()
![]()
En @ieniminimuis
En @AardappelSchotel
[ Bericht 35% gewijzigd door greysbones op 17-07-2024 18:40:24 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I second thatquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoeft van mij niet. Vind het kinderachtig users te benoemen ook al zitten we in ONZ.
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja je hebt misschien gelijk. Viel net ongelukkig binnen.
Trust nobody![]()
Knuffel dan maarquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja je hebt misschien gelijk. Viel net ongelukkig binnen.![]()
Het is tenslotte de knuffel SC![]()
![]()
Heb je er weer ingehangen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb nog 2 lampen die ze hier mag komen ophangen![]()
![]()
![]()
Knuffel voor @jezellufquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Knuffel dan maar![]()
Het is tenslotte de knuffel SCSmile, it's free therapy.![]()
Ik ben ff 2 minuten wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:34 schreef JustinK het volgende:
Ik ben ff 2 minuten wegOkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai niet hoor
Ik ben ff 2 minuten wegveel plezier met je ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben ff 2 minuten wegZet 'm op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben ff 2 minuten wegOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Haiquote:Geen reden.quote:
Ik wacht even op het filmpje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Zo ben ik nietquote:
In de top 10 drie spelers die al dan niet tijdelijk niet meer mee mogen doen. Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gezien.![]()
Zeker welquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef Shii het volgende:
In de top 10 drie spelers die al dan niet tijdelijk niet meer mee mogen doen. Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan ……. Brand. Zo wat gaat dat hard. Gelukkig kwam de buurman met een brandblusser dat heeft erger voorkomen. Lig nu op de eerste hulp. Zo foto’s maken kijken of de knie Kapoet is. Man wat doet die zeer
Brand in huis. Wilde naar buiten rennen en pal voorover gevallen. Kan amper lopen laat staan rennen
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jezus dot!quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
En dan ……. Brand. Zo wat gaat dat hard. Gelukkig kwam de buurman met een brandblusser dat heeft erger voorkomen. Lig nu op de eerste hulp. Zo foto’s maken kijken of de knie Kapoet is. Man wat doet die zeer
Brand in huis. Wilde naar buiten rennen en pal voorover gevallen. Kan amper lopen laat staan rennen
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ontzettend k..!
Knie dus kapot en verder ?
Longen ok?
En hoe erg is het thuis ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh neee dot!! wat erg!!quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.
pfff
Dat is schrikken!!! door die pot die op het vuur stond? zag vanmorgen iets voorbij komen
Beterschap, hoop dat ze niks vinden verder![]()
hoop dat het bij jou thuis ook meevalt.Smile, it's free therapy.![]()
Ditquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
Wat ontzettend kut!
Knie dus kapot en verder ?
Longen ok?
En hoe erg is het thuis ?![]()
Gekke is
Je weet nooit hoe je reageert tot je het mee maaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Who, kusje van mij en mijn parkiet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
kig kwam de buurman met een brandblusser dat heeft erger voorkomen. Lig nu op de eerste hulp. Zo foto’s maken kijken of de knie Kapoet is. Man wat doet die zeer
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.
Jeetje Dotquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Dat is indd schrikken zoiets. Maar gelukkig was de buurman er snel bij
Sterkte en een dikke knuffel
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Unicum denk ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:53 schreef Shii het volgende:
In de top 10 drie spelers die al dan niet tijdelijk niet meer mee mogen doen. Volgens mij heb ik dit nog niet eerder gezien.![]()
![]()
Wtf ....quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Whut!quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Keukenbrand?
Ik hoop dat er niet iets ernstigs is met je knie...
En wat een toffe buurman heb je
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Watermeloen![]()
![]()
ligt nog in de koelkast![]()
![]()
Sterktequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaat mijn draadjes vlees en bloemkool.Trust nobody![]()
Stiekem moest ik nu net wel even grinniken om Dots laatste zin in dat bericht.
Wat er ook gebeurtquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
Ze heeft wel humor ja
Het draadjesvlees.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
Mss zij zelf ook wel
Dot kapot, huis schade maar nee het draadjes vlees en de bloemkool dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt
Ze heeft wel humor ja
Het helpt vaak wel om te relativerenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dot kapot, huis schade maar nee het draadjes vlees en de bloemkool dat is het belangrijkste.
Kom, gofundme opstarten voor nieuw draadjesvlees en bloemkool
Die ziekenhuis maaltijd is vast niet zo goed neequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:23 schreef aeque het volgende:
Kom, gofundme opstarten voor nieuw draadjesvlees en bloemkoolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het helpt vaak wel om te relativeren
He gedsie, iddquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ziekenhuis maaltijd is vast niet zo goed neeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nou moet ik zeggen dat waar Dot ligt het nog wel meevaltquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen droge boterham met een plak zweetkaas?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat waar Dot ligt het nog wel meevaltOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:23 schreef aeque het volgende:
Kom, gofundme opstarten voor nieuw draadjesvlees en bloemkool
Nee best ok maaltijdenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen droge boterham met een plak zweetkaas?
Ik heb geen zin om te koken. Hm. Misschien is mijn schouder erg genoeg voor een plekje daar.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken. Hm. Misschien is mijn schouder erg genoeg voor een plekje daar.
Ja. Tijd voor wijn gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
pak meel kan ook wonderen doenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:31 schreef devzero het volgende:
Goed moment om eens te kijken of de brandblusser onder mijn aanrecht nog niet is verlopen 🤔![]()
maar brandblusser is wel beter.Smile, it's free therapy.![]()
Niets mis met een mooie stofexplosie door dat meelquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pak meel kan ook wonderen doen![]()
maar brandblusser is wel beter.![]()
![]()
Meel? Op vuur. Wat. Dat is zo brandbaar als de neten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pak meel kan ook wonderen doen![]()
maar brandblusser is wel beter.
Melkpoeder is ook leukquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Meel? Op vuur. Wat. Dat is zo brandbaar als de neten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo'n grote vuurbal jonguh!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Thuis keukenbrand gehad, ma had de elektrische frituurpan op gasfornuis gezet waar nog een pit van aanstondquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Niets mis met een mooie stofexplosie door dat meel![]()
![]()
Wij zaten buiten![]()
Buurman zag toen hij aan kwam rijden de brand.. kwam meteen naar ons toe met.... meel!
Dat doofde wel alles en ja.. wel een stofexplosie![]()
maar brand ging uit.
Ook een leuk rijmpje trouwensquote:
nee op olie kan datquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Meel? Op vuur. Wat. Dat is zo brandbaar als de neten.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ook
Maar zat herdenking mh17 te kijkenDamn!
![]()
Daar had ik al op gereageerdquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
"Oh ja, dat van Dot is ook best wel erg hoor."
MH17 zat een kennis bijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar had ik al op gereageerd
MH17 zat een kennis bijOw, damn...
![]()
Oh ja! Zag gisteren al 2 reportages/documentaires...quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ook
Maar zat herdenking mh17 te kijken
Daar had mn broertje in kunnen zitten![]()
![]()
We hoorden heel lang maar niks van hem (is bij hem wel gebruikelijk.... maar nu was het toch wel effe fijn geweest als hij meteen had teruggebeld als zijn werk dat toe had gelaten....![]()
:S)
Bloody hell, inderdaad!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja! Zag gisteren al 2 reportages/documentaires...
Daar had mn broertje in kunnen zitten![]()
![]()
We hoorden heel lang maar niks van hem (is bij hem wel gebruikelijk.... maar nu was het toch wel effe fijn geweest als hij meteen had teruggebeld als zijn werk dat toe had gelaten....![]()
:S)
![]()
![]()
Die vader komt elke dag langsquote:
Hardlopend
Die ouders zijn nooit meer dezelfde geweest
Door het verdrietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar had ik al op gereageerd
MH17 zat een kennis bij![]()
Dan kan ik me nu voorstellen dat jij er nog meer bij stil staat vandaag.![]()
Ja logisch!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vader komt elke dag langs
Hardlopend
Door het verdrietKolere....
![]()
Het is vandaag 10 jaar geledenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:43 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik me nu voorstellen dat jij er nog meer bij stil staat vandaag.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die vader komt elke dag langs
Hardlopend
Door het verdriet![]()
Dat die een hondje opgepeuzeld zouden hebben van achter een bankje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Dat wolven verhaal is ook weer lekker![]()
Ja. Klopt. Helemaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee kindje gebeten door een wolfquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat die een hondje opgepeuzeld zouden hebben van achter een bankje?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja daarom zie je de brandweer dat advies ook niet geven.quote:
ja dat las ikquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Dat wolven verhaal is ook weer lekker
beetje vaag verhaal
wel niet wel niet
kleding wordt nu onderzocht blijkbaarSmile, it's free therapy.![]()
Ook dat je geen heel haantje moet frituren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daarom zie je de brandweer dat advies ook niet geven.![]()
Die reacties van die mensenquote:
Echt wtf
Ja dan moet je er maar niet meer komen met kinderen
Welquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat las ik
beetje vaag verhaal
wel niet wel niet
kleding wordt nu onderzocht blijkbaar
Niet doorgebeten
Maar wel gebeten
Kleding wordt onderzocht of er iets is waardoor het kon gebeuren
Victimblaming!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel
Niet doorgebeten
Maar wel gebeten
Kleding wordt onderzocht of er iets is waardoor het kon gebeuren![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel
Niet doorgebeten
Maar wel gebeten
Kleding wordt onderzocht of er iets is waardoor het kon gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef maily het volgende:
[..]Wolf + wolf + wolf + moon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We slaan een beetje door in nlquote:
Maar dit soort dingen gebeurt wel vaker
Een dier dat beschermt wordt
Wat gierend uit de klauwen looptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Was een Amazon review: "This shirt cured my aids!"
Reactie van de verkoper: "There is no way that this shirt cured your aids."
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
#metooquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, dit soort opmerkingen waren sinds kort illegaal he?
Das niet sinds kort
Maar bij mannen duurt het vaak even voor het kwartje valt
![]()
Daffy de trekeend kwam op bezoek?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja denk dat het baking soda was
evengoed veel witte zooi![]()
Tr gemachtquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee, liever een piemel dan?
* ToT ritst z'n gulp open.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Niksquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je eenden er buiten laten.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je eenden er buiten laten.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: