SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zelfs via de huid wordt Kwik opgenomen....quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Link dump? Ik weet wat kwikvergiftiging is. Maar niet hoe het opgenomen wordt door het lichaam. Puur kwik is een metaal en wordt slecht opgenomen in het maag-darmkanaal. De longen zijn veel effectiever.
Ik kan helaas niet kopiëren uit deze pdf:
https://www.ggdzw.nl/wp-c(...)streek-Waterland.pdf
Vis die je eet... maag-darmkanaal.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En nu naar huis?quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Mijn deel is gedaan. Nu weer wachten op de abder.![]()
Avond schoonheid.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Das lief !quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
Mooie TT. Virtuale knuffel voor iedereen (die dat wil)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij zit nu in bad bij te komen van alles!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
O die blijft nog heel de avond stuiteren![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga al hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En @:Dotteke
En @:Kissingbird
En @:Monsterkoekie![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
En @:Dotteke
En @:Kissingbird
En @:Monsterkoekie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()