SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kan ookquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het speeltje chronisch op dezelfde plek terug gelegd werd.![]()
![]()
Ik zat al eentje te maken met "Goed gereedschap hangt onder een afdakje", maar dat was te lang.quote:![]()
Of heel lang kwijt geweest onder die matras, hahahah!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Of heel lang kwijt geweest onder die matras, hahahah!![]()
![]()
Bouwvakkersdecollete had ook gekundquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat al eentje te maken met "Goed gereedschap hangt onder een afdakje", maar dat was te lang.![]()
![]()
welk plaatje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
Ik kan het plaatje ff niet terug vinden, helaas.![]()
ah!quote:
Mijn zusje heeft dr matras ooit verhuisd incl zwart hoeslaken met witte vlekken. Vond ik ook eh, bijzonder.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
ah!
Mijn zusje heeft dr matras ooit verhuisd incl zwart hoeslaken met witte vlekken. Vond ik ook eh, bijzonder.Ah fijn!
En kwam haar vriend ook helpen met verhuizen, of was het een one night stand?![]()
![]()
Hey, verkeerde account..?quote:![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die komt dus wel aan der trekkenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
ah!
Mijn zusje heeft dr matras ooit verhuisd incl zwart hoeslaken met witte vlekken. Vond ik ook eh, bijzonder.![]()
Nee dr vent heeft ook meegeholpenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn!
En kwam haar vriend ook helpen met verhuizen, of was het een one night stand?![]()
![]()
Tja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Andersom is ook eh, bijzonder.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef Puala het volgende:
[..]
ah!
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar fuck it; gewoon bier tanken!![]()
![]()
red bull sugar free hierquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook, maar fuck it; gewoon bier tanken!![]()
![]()
Puur voor de kleurquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Een druppeltje daarvan door een glas wodka?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, misschien valt ze wel op Afrikanen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde zwart zaad!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:14 schreef maily het volgende:
[..]Je moet niet afgeven op AfrikanenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
Wel je bed goed droog houden, anders zit-ie straks vol met oranje bloemen.
[ afbeelding ]_!
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]ALLEMAAL.quote:samen![]()
Als je je ogen 'n beetje dichtknijpt zijn het net bitterballenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oeh, bruin fruitquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Als je je ogen 'n beetje dichtknijpt zijn het net bitterballen![]()
![]()
True thatquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De wereld kan meer knuffels gebruiken![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Als je je ogen 'n beetje dichtknijpt zijn het net bitterballenWTF!
![]()
![]()
Dan zie ik een close-up van een Afrikaan!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je je ogen nog verder dicht doen![]()
![]()
Gewoon je ogen dicht doen en dromen over bitterballenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zie ik een close-up van een Afrikaan!![]()
![]()
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De wereld kan meer knuffels gebruiken
Trust nobody![]()
Gelikt?quote:
Hadtie toestemming gevraagd....?! ?!?!?!![]()
![]()
Misschien wel beter voor de maatschappijquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je 9 maand voor je geboorte werd geslikt.![]()
![]()
Wat een niveau weer.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nee een hondquote:Nee, ik werd beslopen en geliktquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelikt?
Hadtie toestemming gevraagd....?! ?!?!?!![]()
![]()
![]()
Heb je vlak daarvoor iemand in de bosjes zien liggen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee een hond
[..]
Nee, ik werd beslopen en gelikt
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar daar ga jij verandering in brengen?
Haal die juicy pear dan ook weg!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen virtuele tong door mijn scherm graag![]()
![]()
Had eigenlijk een LIK ALERT moeten wezenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Gelikt? Doet zelfs FOK! mee aan die rage?![]()
of lik-ert ?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had eigenlijk een LIK ALERT moeten wezen![]()
Ik zal een BUG report makenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Had eigenlijk een LIK ALERT moeten wezen![]()
Oh. Daar staat een typo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Gelikt? Doet zelfs FOK! mee aan die rage?
Dus.
https://nl.wiktionary.org/wiki/liken/vervoegingOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh jee... ik zal me inhoudenquote:![]()
Dan heb je ook vast OPPO ijs voor mij...?quote:![]()
https://nl.wiktionary.org/wiki/likken/vervoegingquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh. Daar staat een typo.
Dus.
https://nl.wiktionary.org/wiki/liken/vervoeging![]()
Huhquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:38 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Gelikt? Doet zelfs FOK! mee aan die rage?
Trust nobody![]()
Nee. Werd niet gewaardeerdquote:
En ik had je vóór je ninja-edit![]()
![]()
![]()
Ow ik dacht dat je geliked bedoelde!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee een hond
[..]
Nee, ik werd beslopen en gelikt![]()
![]()
schunnige grappen mag je altijd maken tegen mijquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee. Werd niet gewaardeerd
En ik had je vóór je ninja-edit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan heb je ook vast OPPO ijs voor mij...?![]()
![]()
![]()
Morgen even naar Leusden denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gingetnietomquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
schunnige grappen mag je altijd maken tegen mij
*oordopjes indoet...quote:
GO!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Schatjes.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De filmquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Generatiekloof!quote:
Van de films Schatjes en Mama is boos.
Het jonge broertje van die griet zei regelmatig "Kut met peren!"![]()
Nope ik ben een badeend.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Mama is boos haalde het niet bij Schatjes.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Generatiekloof!
Van de films Schatjes en Mama is boos.
Het jonge broertje van die griet zei regelmatig "Kut met peren!"Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volkomen mee eens!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mama is boos haalde het niet bij Schatjes.![]()
![]()
Schatjes is toch wel één vd betere Ned films.quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schatjes is toch wel één vd betere Ned films.![]()
![]()
Samen met De Lift en Amsterdamned?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
![]()
quote:
Dit zegt meer over de kwaliteit van de rest van de nederlandse films, dan over die schatjes filmquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
Flodder blijft ook echt een waanzinnig goede klassieker!![]()
![]()
Zegt mij niets.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:59 schreef ToT het volgende:
[ [url=https://filmfest.imgix.net/https%3A%2F%2Fwww.filmfestival.be%2Fvolumes%2Ffiona%2Feff36518-ca0d-4e24-a717-80f00d331d3d.jpg%3Fv%3D1681723007?auto=compress%2Cformat&crop=focalpoint&fit=crop&fp-x=0.5&fp-y=0.5&h=598&q=80&w=1282&s=d24776a3d6fd115124346195e52584d6]afbeelding[/url] ]
Dit blijft ook echt 1 van mijn favorieten!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja, wa is da nouw.quote:
Dorp aan de rivier.quote:
Ooit puur op de gok het boek in de bieb geleend, de cover sprak me wel aan.
Ernstig goed boek!
En veel, VEEL later kwam ik er achter dat er ook een film van was gemaakt.![]()
![]()
Jij ook een fijne avond.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het zegt mij nog geen reet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dorp aan de rivier.
Ooit puur op de gok het boek in de bieb geleend, de cover sprak me wel aan.
Ernstig goed boek!
En veel, VEEL later kwam ik er achter dat er ook een film van was gemaakt.
Gaat over @FreshFruit z;n provincie-genoot; een koppige Fries!quote:
Hij is een huisarts en gaat in een klein, enorm achtergebleven dorpje in Noord-Brabant werken.
Ondanks zijn ongelooflijk stugge houding wint hij snel het respect van de mensen daar omdat hij altijd voro de mensen klaar staat en schijt heeft aan meneer de burgemeester en meneer pastoor enzo die een soort machtsverbond met hem willen opbouwen tegenover het gepeupel van het dorp.
De dorpsverhalen zijn geweldig!In het boek nog gaver dan in de film!
![]()
![]()
Boek uit '34 en film uit '58.quote:
De beste vriend van die huisarts werd niet meneer de burgemeester, maar een vrijwel dove stroper die regelmatig gearresteerd werd als-ie weer een haas geschoten had voor het avondeten.
1X probeerde hij te ontsnappen en verstopte zich in zo'n wc-huisje.
Een agent liep op het huisje af dus kroop hij in de schijt-opvangbak onder de wc.
En toen moest de agent blijkbaar ineens schijten!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Boek uit '34 en film uit '58.
De beste vriend van die huisarts werd niet meneer de burgemeester, maar een vrijwel dove stroper die regelmatig gearresteerd werd als-ie weer een haas geschoten had voor het avondeten.
Een agent liep op het huisje af dus kroop hij in de schijt-opvangbak onder de wc.
En toen moest de agent blijkbaar ineens schijten!![]()
![]()
Dat fragment ken ik wel maar kan ook uit een andere film zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Boek uit '34 en film uit '58.
En toen moest de agent blijkbaar ineens schijten!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hij schreeuwde "STOOOOOOOOOOOOOP!!!!!"quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat fragment ken ik wel maar kan ook uit een andere film zijn.
"Ja meneer de rechter, Stop, dat riep ik dus." En de hele rechtbank bulderde van het lachen.
(De overgang tussen die wc en de rechtbank was erg leuk gemaakt!)
De agent: "IK HEB MIJN PLICHT GEDAAN!" en stormde woest weg over dat hij feitelijk zo uitgelachen werd!![]()
![]()
Dan maar iets laterquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu ben ik te laat
Maar dat is met vanalles
Dus tja..![]()
![]()
Dan heb je nog evenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mm..
Kreeg al reminder via mail..![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Ales staat te koken bijna gaar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwak uh ik bedoel kwaak.quote:
Kwakkie de kwak kwak zei de kwaakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over 10 minuten ongeveerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Tot zo 😘 rij je voorzichtigquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan moet ik opschieten [ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die moet toch bijna geen vel er meer op hebben zittenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef ToT het volgende:
Daffy raakt opgewonden van al dat gekwaak en gekwak hier.![]()
Kwakend gekwak?
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet toch bijna geen vel er meer op hebben zittenidd!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef ToT het volgende:
Daffy raakt opgewonden van al dat gekwaak en gekwak hier.![]()
Kwakend gekwak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of ik het hier altijd mee eens benquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nou ja, een eendenpenis schijnt bizar lang te zijn; hij moet gewoon ff een andere plek vasthouden als er blaren ontstaan!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Kwik is ook gevaarlijkquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier altijd mee eens benMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Doeiquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan moet ik opschieten [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem ruim!!
En een toetje!
En helpen afruimen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kwik is redelijk ongezond.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het hier altijd mee eens ben![]()
Ehm...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neem ruim!!
En een toetje!
En helpen afruimen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Spuit 11!quote:
Ja, beter geen kwik doorslikken
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11!
Ja, beter geen kwik doorslikken
Dit wel!Maar zonder het flesje, dop of het glas dan natuurlijk!
Of de houder.![]()
![]()
Is dat echt zo? Hmm ja, ze hebben misschien ook wel onhandig gevormde lichamenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Nou ja, een eendenpenis schijnt bizar lang te zijn; hij moet gewoon ff een andere plek vasthouden als er blaren ontstaan!
Ik voel me niet meer gewenst hierquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Tjop tjop.
Anders wordt het koud.
@:Dotteke niet laten wachten!![]()
![]()
Zeg maar "kwak"quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wel!Maar zonder het flesje, dop of het glas dan natuurlijk!
Of de houder.
Dan krijg je er twee![]()
![]()
Jij bent juist overal gewenst! Dat is het probleemquote:
Nou dat sowieso niet natuurlijk ,. of je moet dood willenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11!
Ja, beter geen kwik doorslikkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tijd voor vakantie dusquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij bent juist overal gewenst! Dat is het probleem![]()
![]()
Hmm ik betwijfel of dat een prettige manier is om dood te gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat sowieso niet natuurlijk ,. of je moet dood willen
Ik sla nog even over.
Doe mij maar een kwak!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat is een hele nasty dood iddquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik betwijfel of dat een prettige manier is om dood te gaan.
Ik sla nog even over.
Doe mij maar een kwak!
Maar misschien ook een idee om niet alles serieus te nemen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik bel hier wel afquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dan @:Dotteke afbellen.
Dat is wel het minste wat je kunt doen voor de gastvrouw.![]()
![]()
Heb ik voor je!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik sla nog even over.
Doe mij maar een kwak!![]()
![]()
Het is tenslotte ONZquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is een hele nasty dood idd
Maar misschien ook een idee om niet alles serieus te nemen![]()
![]()
Haha is ook zo! Doe ik vaak ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is een hele nasty dood idd
Maar misschien ook een idee om niet alles serieus te nemen
Maar soms als iemand een grapje maakt, dan ga ik daar serieus over nadenken, ook al weet ik wel dat het een grapje is
Same!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha is ook zo! Doe ik vaak ook niet.
Maar soms als iemand een grapje maakt, dan ga ik daar serieus over nadenken, ook al weet ik wel dat het een grapje is![]()
![]()
Gekkiejquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar soms als iemand een grapje maakt, dan ga ik daar serieus over nadenken, ook al weet ik wel dat het een grapje is![]()
![]()
Herkenbaar hoor , of het moet echt duidelijk een grap zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, maar jij bent al onderweg naar Dot!quote:
En ik moet zo naar het zuiden afzakken
Sterkte!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al onderweg naar Dot!
En ik moet zo naar het zuiden afzakken![]()
Lijkt me wel verstandig!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we daar een disclaimer van laten maken door een mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat leuk!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
ff koter ophalen van een feestje.Hij heeft echt een geweldige dag vandaag!
![]()
![]()
O die blijft nog heel de avond stuiterenquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Kwik vergiftiging is toch alleen door inademen? Dus als je niet ruikt tijdens het drinken van een bekertje kwik, dan zou je weinig verwachten. Geen scheetjes gaan laten natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik sla nog even over.
Doe mij maar een kwak!![]()
Feestje met zijn harem zeker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig!Staat toch al in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het wordt wel echt Limburg waar ik heen moet, ik slinger mn google translator vast aanquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel echt Limburg waar ik heen moet, ik slinger mn google translator vast aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, je moet niet alles zo serieus nemen![]()
![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kwikvergiftigingquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kwik vergiftiging is toch alleen door inademen? Dus als je niet ruikt tijdens het drinken van een bekertje kwik, dan zou je weinig verwachten. Geen scheetjes gaan laten natuurlijk.![]()
Duh.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha, je moet niet alles zo serieus nemenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Onzinquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Kwik vergiftiging is toch alleen door inademen? Dus als je niet ruikt tijdens het drinken van een bekertje kwik, dan zou je weinig verwachten. Geen scheetjes gaan laten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En soms...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
Soms moeten dingen nog eens extra dubbel benadrukt worden![]()
![]()
Dat stond eerder in de topic pointerquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:48 schreef maily het volgende:
[..]
Soms moeten dingen nog eens extra dubbel benadrukt worden
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Onzinhttps://nl.m.wikipedia.org/wiki/KwikvergiftigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link dump? Ik weet wat kwikvergiftiging is. Maar niet hoe het opgenomen wordt door het lichaam. Puur kwik is een metaal en wordt slecht opgenomen in het maag-darmkanaal. De longen zijn veel effectiever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kwikvergiftiging
Ik kan helaas niet kopiëren uit deze pdf:
https://www.ggdzw.nl/wp-c(...)streek-Waterland.pdf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: