SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verder=beter?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Soms wel soms niet. Het is allemaal relatiefquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Net als tijd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Het is allemaal relatiefI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Alsof je naar de Keukenhof gaatquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vorige week nog langsgereden. Ellende joh, het verkeer daar.![]()
![]()
Mijn zolderkamer is de beste plek om te zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zwarte zaterdagen kan je idd beter vermijdenquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vorige week nog langsgereden. Ellende joh, het verkeer daar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het was een dinsdagavondquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwarte zaterdagen kan je idd beter vermijden![]()
Jij kunt het weten.quote:
Ik ben de moeilijkste nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je toestemming heb![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ben toen #ANONIEM gegaan en uiteindelijk alsnog weer dezelfde account aangemaaktquote:
Blijft uiteindelijk toch altijd bij Fok! terugkomen (ik i.i.g.)![]()
Dat is wel eh, creatiefquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben toen #ANONIEM gegaan en uiteindelijk alsnog weer dezelfde account aangemaakt
![]()
FOK! is dan ook gewoon een versie van Hotel Californiaquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben toen #ANONIEM gegaan en uiteindelijk alsnog weer dezelfde account aangemaakt
Ik heb sinds mid jaren 2000 ook al verschillende accounts gehad en uiteindelijk het meeste gepost sinds ik dit account hebt.
Ik ken jou ook alleen onder deze accountquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is dan ook gewoon een versie van Hotel California![]()
Ik heb sinds mid jaren 2000 ook al verschillende accounts gehad en uiteindelijk het meeste gepost sinds ik dit account hebt.![]()
Verzin dan op zijn minst iets nieuws om het interessant te houden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijft uiteindelijk toch altijd bij Fok! terugkomen (ik i.i.g.)
Geen idee hoe lang en te lui om te kijken, maar wel altijd dit account gehad.
Ik weiger origineel te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Verzin dan op zijn minst iets nieuws om het interessant te houden.![]()
geregistreerd op: donderdag 10 november 2005 @ 18:51quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:19 schreef aeque het volgende:
Geen idee hoe lang en te lui om te kijken, maar wel altijd dit account gehad.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jullie zijn ook veel te gezellig om niet in mijn leven te hebben![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-07-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2314 / +264 / +100 / 8961 / 9448
2. Dr.Mikey / 1507 / +20 / +0 / 1543 / 1978
3. Jacquelinehasselbaink / 477 / +0 / +0 / 1202 / 1354
4. loveyoulongtime / 387 / +12 / +0 / 2282 / 2488
5. Kissingbird / 363 / +0 / +6 / 2694 / 2828
6. FreshFruit / 357 / +0 / +0 / 1594 / 1860
7. hemarookworst / 291 / +17 / +4 / 824 / 986
8. Lovely / 261 / +9 / +24 / 1589 / 1810
9. aeque / 257 / +36 / +71 / 1172 / 1358
10. MizzezAmy / 245 / +14 / +6 / 2120 / 2337
11. HappyCharly / 233 / +14 / +34 / 1223 / 1382
12. kree / 205 / +0 / +0 / 934 / 1067
13. KillemWieft / 205 / +3 / +9 / 139 / 220
14. Superbadeendje / 184 / +31 / +0 / 934 / 1108
15. gebrokenglas / 159 / +1 / +0 / 1260 / 1394
16. Bally-b / 158 / +0 / +0 / 216 / 271
17. AardappelSchotel / 152 / +8 / +0 / 1336 / 1481
18. ToT / 131 / +15 / +16 / 1874 / 1980
19. Fogel / 127 / +6 / +3 / 648 / 761
20. devzero / 113 / +2 / +22 / 307 / 375SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo'n punt van maken![]()
Dat magquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stapte gewoon over op t volgende liedje![]()
![]()
Een serenade aan ons?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stapte gewoon over op t volgende liedje![]()
Hai lui.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je zoveel punten wil pakken etcAnders kan ik niet meer thuiskomen
![]()
![]()
Anders ik welquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had je graag willen horen zingen![]()
Ik weet zeker van nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat je de enige bent![]()
Dus het is oké![]()
![]()
Rivella?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb n gek drankje.. weet niet zeker of ik t lekker vind![]()
![]()
Ik heb gezien hoe de meeste mensen hier doenquote:
Het maakt me te verdrietig
Dus helaas
Ander onderwerp
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe de meeste mensen hier doen
Het maakt me te verdrietig
Dus helaas
Ander onderwerp![]()
![]()
Die heb ik toevallig ook net gekochtquote:
Maar ik drink nu Why not. In de snaak pomegranate cucumber
MwaTrust nobody![]()
Ik ken @Driepink niet.quote:
En jij moet eerst winnen. Dan zal ik overwegen ipv een gedicht een liedje te maken, op een reeds bekende melodie natuurlijk, ik ben geen componist. Nog voorkeuren?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Why is het not lekker?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook net gekocht
Maar ik drink nu Why not. In de snaak pomegranate cucumber
Mwa![]()
Met dezelfde naam?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Blijft uiteindelijk toch altijd bij Fok! terugkomen (ik i.i.g.)
Hm
Dus ik kan beter gewoon niet meer inloggen. Dat kan ook.Trust nobody![]()
Staat genoteerdquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ken @:Driepink niet.
En jij moet eerst winnen. Dan zal ik overwegen ipv een gedicht een liedje te maken, op een reeds bekende melodie natuurlijk, ik ben geen componist. Nog voorkeuren?
Bij voorkeur iets van Scooter uiteraard![]()
![]()
Misschien is dat ook maar beter zoquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ken jou ook alleen onder deze account
Ja, ik kon dezelfde naam weer gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met dezelfde naam?
Hm
Dus ik kan beter gewoon niet meer inloggen. Dat kan ook.![]()
![]()
Toch ben ik blij dat ik je kenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is dat ook maar beter zo![]()
Uiteraard. Maar dacht misschien heeft ie nog onbekende voorkeurenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Bij voorkeur iets van Scooter uiteraard
Ik heb ook een lange break van FOK! gehad, 6 of 9 maand.
Ik miste het totaal niet, maar ik werd wel gemist!![]()
Toch maar weer terug gekomen en ik moet wel zeggen dat het wel fijn is weer terug te zijn!Maar ik vat alles nu gewoon een heel stuk minder serieus op hier.
![]()
![]()
je kan ook zelf een ban aanvragenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met dezelfde naam?
Hm
Dus ik kan beter gewoon niet meer inloggen. Dat kan ook.![]()
Dat kan volgens mij niet meer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik kon dezelfde naam weer gebruikenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je kan je mailadres veranderen in iets wat niet bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met dezelfde naam?
Hm
Dus ik kan beter gewoon niet meer inloggen. Dat kan ook.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee daar ben ik veel te voorspelbaar voorquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dacht misschien heeft ie nog onbekende voorkeuren![]()
![]()
Ingelijks!quote:
Op vorige accounts heb ik gewoon veel stront in KLB en zulks lopen plempen. Niet allemaal even noemenswaardig achteraf bekeken
Verstandigquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
Toch maar weer terug gekomen en ik moet wel zeggen dat het wel fijn is weer terug te zijn!Maar ik vat alles nu gewoon een heel stuk minder serieus op hier.
![]()
![]()
Toch is het altijd wel jammer als mensen weg zijn na zoveel jaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ingelijks!
Op vorige accounts heb ik gewoon veel stront in KLB en zulks lopen plempen. Niet allemaal even noemenswaardig achteraf bekeken
Ook al spreek ik ze verder nooit, toch een gemis![]()
Bij sommige mensen heb ik dat ook inderdaad. Ook bij een aantal users die helaas op veel te vroege leeftijd zijn overledenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Toch is het altijd wel jammer als mensen weg zijn na zoveel jaar
Ook al spreek ik ze verder nooit, toch een gemis
Sommigen zelfs al na een paar maandenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mee eens. Als je oude topics terug kijkt en je ziet #ANONIEM staan en verderop zie je dat diegene gequote is waardoor je kunt zien wie het was, dan is het toch vaak wel een momentje van "Ah, kut!"quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig post je nu louter kwaliteitsposts!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ingelijks!
Okquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
Trust nobody![]()
Louter kwaliteitquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig post je nu louter kwaliteitsposts!![]()
![]()
Rip Markquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik dat ook inderdaad. Ook bij een aantal users die helaas op veel te vroege leeftijd zijn overleden![]()
![]()
Mmquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij sommige mensen heb ik dat ook inderdaad. Ook bij een aantal users die helaas op veel te vroege leeftijd zijn overleden
T leven is te zwaar vaakTrust nobody![]()
Precies!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens. Als je oude topics terug kijkt en je ziet #ANONIEM staan en verderop zie je dat diegene gequote is waardoor je kunt zien wie het was, dan is het toch vaak wel een momentje van "Ah, kut!"![]()
In ieder geval een heel groot stuk meer dan vroegerquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig post je nu louter kwaliteitsposts!![]()
Ik had een break van enkele jaren zelfs... Maar dat kwam omdat mijzelf wat was overkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook al spreek ik ze verder nooit, toch een gemis
Ooit toch weer bij F1 binnen gevallen en weer meegepost.
En toen door @greysbones naar ONZ gevraagd om daaar mee te posten (DTS), en later dat weer opgeven om er vervolgens toch weer voor te vallen, lolEn dus ook maar hier in de ONZ SC
Het gezeik over puntjes en wie elkaar wat gunt hing me de keel uit. Plus wat sommigen postten (in DTS).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wel fijn, al die onvoorspelbaarheid levert maar stress opquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee daar ben ik veel te voorspelbaar voor
Die valt zeker in het rijtje toffe usersquote:![]()
![]()
Mis hem nog regelmatig
Oh daar merk ik nou helemaal niks vanquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een break van enkele jaren zelfs... Maar dat kwam omdat mijzelf wat was overkomen.
En toen door @:greysbones naar ONZ gevraagd om daaar mee te posten (DTS), en later dat weer opgeven om er vervolgens toch weer voor te vallen, lolEn dus ook maar hier in de ONZ SC
Het gezeik over puntjes en wie elkaar wat gunt hing me de keel uit. Plus wat sommigen postten (in DTS).![]()
![]()
Ik ben hier in eerste instantie ook gekomen via F1 ergens rond 2005 of 2006.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had een break van enkele jaren zelfs... Maar dat kwam omdat mijzelf wat was overkomen.
En toen door @:greysbones naar ONZ gevraagd om daaar mee te posten (DTS), en later dat weer opgeven om er vervolgens toch weer voor te vallen, lolEn dus ook maar hier in de ONZ SC
Het gezeik over puntjes en wie elkaar wat gunt hing me de keel uit. Plus wat sommigen postten (in DTS).![]()
Voorheen was ik wel echt fanatiek DTSer (heb ooit eens zelfs nog 1x gewonnen) maar nu post ik hier meer omdat dit verreweg het meest actieve topic isquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
En tevens @greysbonesquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gezeik over puntjes en wie elkaar wat gunt hing me de keel uit. Plus wat sommigen postten (in DTS).
Daarom en dat willen we nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel fijn, al die onvoorspelbaarheid levert maar stress op![]()
![]()
Je méént het! Het gaat wel weer die kant op, ja..............................................quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh daar merk ik nou helemaal niks van
Gelukkig dat... eh. Laat maar.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-07-2024 15:20:34 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weetquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Je méént het! Het gaat wel weer die kant op, ja..............................................
Gelukkig dat... eh. Laar maar.![]()
![]()
![]()
Ik las "een lange broek van FOK"quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:06 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Ik vond ONZin altijd het ergste stukje FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben hier in eerste instantie ook gekomen via F1 ergens rond 2005 of 2006.![]()
Begonnen bij F1, en SPT, later FOK!sportcrew geworden![]()
![]()
Maar dankzij Paultjuhhh was ONZ altijd een-deeltje van het forum voor me
![]()
En ik kon niet zo goed tegen trollposts - of wanneer het wel echt onzin was en wanneer niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh, ik dacht opeens dat we hier in de ONZ SC zaten. Snapte al dat gezeur over de puntjes al nietquote:
Gib mir punktquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht opeens dat we hier in de ONZ SC zaten. Snapte al dat gezeur over de puntjes al niet![]()
![]()
Ik vond ONZ altijd geweldig, met de paint topics van ToT o.a.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vond ONZin altijd het ergste stukje FOK!
![]()
![]()
En ik kon niet zo goed tegen trollposts - of wanneer het wel echt onzin was en wanneer niet![]()
Alles is onzin!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik kon niet zo goed tegen trollposts - of wanneer het wel echt onzin was en wanneer niet
Toch?
Onder mijn huidige account heb ik vroegah (2015 tot 2018 ofzo) nog redelijk veel gepost in een andere SC hier in ONZ waar toen een paar leuke mensen zaten. Maar die is helaas ook in een stille dood gestorven.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ik geef je gelijk dat DTS de laatste paar jaar het algemene beeld van ONZ behoorlijk naar beneden heeft getrokken
quote:![]()
en dat is dan Spellingchecker....
Dan kan ik het beter maar weer oppakken?![]()
ToT-god!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vond ONZ altijd geweldig, met de paint topics van ToT o.a.![]()
![]()
Waarom ben jij op anoniem gegaan?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vond ONZ altijd geweldig, met de paint topics van ToT o.a.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
Zal ik na deze maand ook maar op anoniem gaan?![]()
Nou, dat weet ik dus zelf ook niet meerquote:
Was Fok op een gegeven moment beetje zat, gebruikte alleen nog maar Discord etc
Toen op anoniem gegaan, maar achteraf wel spijt van gehad.. nu weer terug naar de 100k posts![]()
![]()
cafe Geerd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onder mijn huidige account heb ik vroegah (2015 tot 2018 ofzo) nog redelijk veel gepost in een andere SC hier in ONZ waar toen een paar leuke mensen zaten. Maar die is helaas ook in een stille dood gestorven.
Maar ik geef je gelijk dat DTS de laatste paar jaar het algemene beeld van ONZ behoorlijk naar beneden heeft getrokkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan moeten we al je lieflijke bolkjes gaan missenquote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef JustinK het volgende:
Zal ik na deze maand ook maar op anoniem gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jupquote:![]()
Volgens mij ken ik jou daar ook van
Dan nog maar snel een bolkjequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we al je lieflijke bolkjes gaan missen![]()
![]()
heb daar nauwelijks gepost, volgens mij ken je mij van KLB. Heb sws wel een paar topics in KLB waar je had gepostquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup![]()
Volgens mij ken ik jou daar ook van
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Das niet goedquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja beetje zelfde principe
Ik kan gewoon beter gaan
Het raakt me te veel![]()
![]()
Daar zit mijn probleem gelukkig ook helemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh daar merk ik nou helemaal niks vanTrust nobody![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet jij wetenIwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het is KLB of Cafe Geerd. Maar ik kon me nog herinneren dat ik je daar ook wel eens een paar keer in hebt gepost. KLB kan ik me ook nog een aantal topics van je en topics waarin je hebt gepost.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb daar nauwelijks gepost, volgens mij ken je mij van KLB. Heb sws wel een paar topics in KLB waar je had gepostOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar dat zei ik toch ook niet?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar zit mijn probleem gelukkig ook helemaal niet![]()
ToT kende ik nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vond ONZ altijd geweldig, met de paint topics van [u][b]ToT [/b][/u]o.a.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vond ONZ altijd geweldig, met de paint topics van ToT o.a.woei...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Discord heb ik nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik dus zelf ook niet meer
Was Fok op een gegeven moment beetje zat, gebruikte alleen nog maar Discord etc
Toen op anoniem gegaan, maar achteraf wel spijt van gehad.. nu weer terug naar de 100k posts
Oh, 100k posts is wel een uitdaging. Spreek ik hier met de volgende DTS winnaar?
Ik heb #13 al gewonnen ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Discord heb ik nog nooit gebruikt
Oh, 100k posts is wel een uitdaging. Spreek ik hier met de volgende DTS winnaar?![]()
![]()
Dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil je gelijk geven, maar dan heb ik helemaal de poppen aan het dansen
De spreekwoordelijkeTrust nobody![]()
Ander deel van FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil je gelijk geven, maar dan heb ik helemaal de poppen aan het dansen
Oh dan gaat t niet gebeuren, bananen zijn ranzigquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bananenschil op de grond gooien en er vervolgens over uitglijden?![]()
![]()
Daarom gooi je 'm ook weg!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan gaat t niet gebeuren, bananen zijn ranzig![]()
![]()
Mag hoor, meld je maar aanquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
en dat is dan Spellingchecker....
Dan kan ik het beter maar weer oppakken?![]()
![]()
![]()
Misschien kreeg je 'm wel in je handen gedouwdquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zonde van t geld, eerst kopen en dan weggooien![]()
![]()
gedouwd? Lekker genederlandstquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kreeg je 'm wel in je handen gedouwd![]()
![]()
Die moest ik googlenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind dat edgen wel tot pesten gerekend kan worden![]()
![]()
Ik doe mezelf dat nooit aanquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met mij eens dus?![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:41 schreef Driepink het volgende:
[..]Dan vind ik 4-op-een-rij een leuker spelletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het ging om pestenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan vind ik 4-op-een-rij een leuker spelletje![]()
![]()
Deze moet je mij even uitleggen, of bedoel je echt het spel 4 op een rij?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan vind ik 4-op-een-rij een leuker spelletje![]()
ja hej dis geen KPD hequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze moet je mij even uitleggen, of bedoel je echt het spel 4 op een rij?![]()
KEL niet meer, KPD wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik weet alleen dat het modje daar toen ooit er uit geknikkerd is omdat hij zat te vertellen wat daar allemaal gebeurde.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
KEL nooit in gekeken om eerlijk te zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh je gaat jezelf alsnog pesten zie ik![]()
![]()
Dat is niet slimquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het modje daar toen ooit er uit geknikkerd is omdat hij zat te vertellen wat daar allemaal gebeurde.![]()
Is KPD nog wel actief dan?![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is niet slim![]()
![]()
Ga kijken, zou ik zeggen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is niet slim![]()
![]()
Kwartje viel nog nietquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:55 schreef ToT het volgende:
Ik had het er net ook al over dat je gemolken moest worden he!![]()
![]()
selectief lezen werktquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:55 schreef ToT het volgende:
Ik had het er net ook al over dat je gemolken moest worden he!![]()
![]()
Die staat wel op mn insta ergensquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nu gaan ze vragen naar je bouwvakkersdecolleté![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vind ik met gereedschap spelen toch leukerDat wat onder een afdakje hangt?
![]()
![]()
Inb4 "je mag met mijn gereedschap spelen"quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
vind ik met gereedschap spelen toch leuker![]()
Op dit moment???quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:58 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat van mij ligt gewoon in de garage![]()
![]()
weet je hoe veel scrolwerkquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
pics & links nodig voor het nageslacht![]()
![]()
oh dat andere ligt gewoon in de slaapkamer hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef ToT het volgende:
Okee okee, we hebben het dus toch over gewoon gereedschap, helder!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat andere ligt gewoon in de slaapkamer hoor![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
oh dat andere ligt gewoon in de slaapkamer hoor![]()
![]()
![]()
Ik snap wel waarom jij van klussen houdtquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef Puala het volgende:
Zo pinkie heeft mn bouwvakkersdecollete gezien![]()
Oh pinkie wel hoorquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:01 schreef Puala het volgende:
Zo pinkie heeft mn bouwvakkersdecollete gezien![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij van klussen houdt![]()
![]()
Doet me denken aan een foto van een verhuizing.quote:
De dame had een traagschuimen matras, en de afdruk van haar speeltje was ERG duidelijk te zien toen het matras in de gang van het appartementencomplex stond!![]()
![]()
Maar dan is die recent gebruiktquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van een verhuizing.
De dame had een traagschuimen matras, en de afdruk van haar speeltje was ERG duidelijk te zien toen het matras in de gang van het appartementencomplex stond!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een foto van een verhuizing.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: