Jij ook alquote:
Mooie dagen waren dat.quote:
Lord!quote:
Hete dagen in het verschietquote:
Zeven dagen feestenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hete dagen in het verschiet
Luuntjequote:
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?quote:
Wil je ook een tattoo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?
Ik ben in discussie met wat mensen daarover ja; mijn vader is aan het einde van zijn leven gekomen en ergens wil ik dat een plaats geven , mogelijk op dit manier.quote:
Dapper. Dan zou ik zeker naar een goede professionele shop gaan en iedere stap overwegen. Het is tenslotte wel een eerbetoon aan je vader.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben in discussie met wat mensen daarover ja; mijn vader is aan het einde van zijn leven gekomen en ergens wil ik dat een plaats geven , mogelijk op dit manier.
Een van mijn ooms heeft adelaarvleugels met als "ruggegraat" de naam van zijn vader.
Ik zal niet doordenkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ook al
Verrekte mijn schouder vanmorgen ook nog
Eerder drakenvleugelsquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?
Oehh... I like Dragons...quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerder drakenvleugels
Engelenvleugels heb ik op mijn borst, die zitten vast aan een engel.
Als eerbetoon aan mijn moeder.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Twee van die op mijn linkerboven arm...
Voor mij speciaal, en symbolisch (heb ze nog niet).quote:
Nieuwe tattoo voor Luuntje:quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerder drakenvleugels
Engelenvleugels heb ik op mijn borst, die zitten vast aan een engel.
Als eerbetoon aan mijn moeder.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Voor mij speciaal, en symbolisch (heb ze nog niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |