Ja, gewoon mailen.quote:
En poespics sturen!quote:
Prrrrrrrrr.quote:
Niet van die beesten.quote:
Spinnen ze bij jou niet dan?quote:
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:quote:
inderdaad.quote:
Striking Sally!quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:
[..]
inderdaad.
Was effe nodig.
Persoonlijk gesprek.
Neen.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spinnen ze bij jou niet dan?
Doe maar weer.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... er vielen rake en stevige woorden. Dus:
[..]
inderdaad.
Was effe nodig.
Persoonlijk gesprek.
Nog veel te lerenquote:
Ik hou niet van katten.quote:
Maar wel van poesjesquote:
Ja, anders klopte er iets niet.quote:
Vind van niet. @Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.quote:
En terecht.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind van niet. @:Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.
Vind ik ook, al is het best patserig.quote:
Mwah, goed resource management.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind ik ook, al is het best patserig.
Da's andersquote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind van niet. @:Sally heeft een slaaf met een waaier naast haar bedje staan.
Uhuhquote:
Altijd erboven! We zijn nette mensen.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's anders
Maar... jij toch onder de dekens dus. Maar met de handjes erboven....?
Goed subjequote:Op maandag 22 juli 2024 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, goed resource management.
Dat heb je toch niet afgewezen eh?quote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Uhuh
Er bood zich van de week daadwerkelijk iemand aan, om aan mijn voeten te gaan zitten en mij koelte toe te waaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^^
De vraag was niet aan jou, maar aan degene die ons zei om neetjes handjes boven de dekens te houden...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd erboven! We zijn nette mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop