Jij ook alquote:
Mooie dagen waren dat.quote:
Lord!quote:
Hete dagen in het verschietquote:
Zeven dagen feestenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hete dagen in het verschiet
Luuntjequote:
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?quote:
Wil je ook een tattoo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?
Ik ben in discussie met wat mensen daarover ja; mijn vader is aan het einde van zijn leven gekomen en ergens wil ik dat een plaats geven , mogelijk op dit manier.quote:
Dapper. Dan zou ik zeker naar een goede professionele shop gaan en iedere stap overwegen. Het is tenslotte wel een eerbetoon aan je vader.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben in discussie met wat mensen daarover ja; mijn vader is aan het einde van zijn leven gekomen en ergens wil ik dat een plaats geven , mogelijk op dit manier.
Een van mijn ooms heeft adelaarvleugels met als "ruggegraat" de naam van zijn vader.
Ik zal niet doordenkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij ook al
Verrekte mijn schouder vanmorgen ook nog
Eerder drakenvleugelsquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn dat eigenlijk engelenvleugeltjes, op jouw schouderbladen? Of adelaarsvleugels?
Oehh... I like Dragons...quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerder drakenvleugels
Engelenvleugels heb ik op mijn borst, die zitten vast aan een engel.
Als eerbetoon aan mijn moeder.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Twee van die op mijn linkerboven arm...
Voor mij speciaal, en symbolisch (heb ze nog niet).quote:
Nieuwe tattoo voor Luuntje:quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Eerder drakenvleugels
Engelenvleugels heb ik op mijn borst, die zitten vast aan een engel.
Als eerbetoon aan mijn moeder.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:35 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Voor mij speciaal, en symbolisch (heb ze nog niet).
Dan bedek ik die wat ik al heb....dacht het niet!quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nieuwe tattoo voor Luuntje:
[ afbeelding ]
Mag jij vinden, ik heb er een stuk of 13....allemaal met een betekenis.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dan bedek ik die wat ik al heb....dacht het niet!
quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik heb er een stuk of 13....allemaal met een betekenis.
Ja?quote:
Niksquote:
Nou ja, ehh... Blijkbaar was het iets (wereld)schokkends voor je dat ik zei dat ik graag tattoo(s) wil.quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks
Niet zo aangevallen doen
Ik had dat niet gezienquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, ehh... Blijkbaar was het iets (wereld)schokkends voor je dat ik zei dat ik graag tattoo(s) wil.![]()
Ik had net nog de reden uitgelegd ook nog(naar iemand anders, dat dan wel).
quote:
Snotverquote:
Nostalgiequote:Op donderdag 18 juli 2024 16:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ja - letterlijk!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb hier in huis een Noorse Trol als souvenir uit NoorwegenLove those!
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
Daar speelde mijn zusje vroeger mee, nu heeft ze een echte trol om mee te spelen.
Dertien nog wel. Dat zijn er best veel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik heb er een stuk of 13....allemaal met een betekenis.
Nog niet eens genoeg...maar ja...quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dertien nog wel. Dat zijn er best veel.
Wat is je eindtotaal?quote:
Mijn budgetquote:
Luuntje kunstwerkquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn budget![]()
Tattoos zijn duur tegenwoordig.. .en ik laat het niet ten koste van mijn gezin gaan.
Zodra ik genoeg heb gespaard komen er nog wel bij. Stuk of 10
Wel tien grote!quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn budget![]()
Tattoos zijn duur tegenwoordig.. .en ik laat het niet ten koste van mijn gezin gaan.
Groot budget nodigquote:
Tijd voor een crowd fund actie.quote:
Crowdpaint actiequote:Op donderdag 18 juli 2024 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd voor een crowd fund actie.
Whehe, scherp.quote:
Wat betaal je voor een beetje tatoeage? Laten we zeggen 10x10 centimeter in kleur.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn budget![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |