Whehequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder aan wat anders gaan knagen
Ik daarentegen zou het wel doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn puppy ogen kom ik met veel weg
Ohw. Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met mijn puppy ogen kom ik met veel weg
Dan zit je bij fietsie volgens mij wel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik daarentegen zou het wel doen.
Ben niet vies van een spanking
Uhuquote:
Lol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Die kon ook vliegen btw.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:17 schreef Sally het volgende:
Xena - Warrior Princess (toch die prinses, maar ja zo is haar titel nu eenmaal)
Dat je puppy ogen hebt, of dat je ermee weg komt?quote:
Ik ehm, heb feedback op beiden ontvangenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je puppy ogen hebt, of dat je ermee weg komt?
Whehe-hahahahahaquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ehm, heb feedback op beiden ontvangen
Deze koffie... op je werk?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:48 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig wat helpt deze koffie slecht tegen mijn slaapgebrek
Ik ben thuis, en heb koffie gezet met in Duitsland gekochte Melitta filtermaling. En die is me een potje tam...quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Deze koffie... op je werk?
Dan moet je toch eens naar ons restaurant komen![]()
Peeze koffie. Schijnt erg lekker te zijn
![]()
Je kan bij ons ook prima vergaderen, in 1 van de vergaderzalen!
Oh. Zo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben thuis, en heb koffie gezet met in Duitsland gekochte Melitta filtermaling. En die is me een potje tam...
Die was niet negatiefquote:
Dat begreep ik alquote:
Ik denk erover om straks ook eens even op te stappen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:02 schreef fietsie het volgende:
Nu heb ik zin in een rondje motorrijden met een Rugzakje...
Ik kan helaas niet, taxidienst voor de puber vanavondquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk erover om straks ook eens even op te stappen.
Die pubers ook altijdquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet, taxidienst voor de puber vanavond
Ik heb een motorpak...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:02 schreef fietsie het volgende:
Nu heb ik zin in een rondje motorrijden met een Rugzakje...
Kom dan!quote:
*stapt op de trein.quote:
Genoeg!quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
*stapt op de trein.
Tot straks dan!
Heb jij nog wel wat te eten in huis... ?!![]()
Die kan ook best lopen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet, taxidienst voor de puber vanavond
Precies!quote:
Moest ik vroeger ook en nu nog steeds.quote:
Ik heb niet eens een fiets. Ik doe veel lopend.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest ik vroeger ook en nu nog steeds.
Heb ook geen fiets meer. Ik moet wel lopen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets. Ik doe veel lopend.
Ahwquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ook geen fiets meer. Ik moet wel lopen.
Enorm!quote:
Goeie fiets dan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm!
Ik had ooit een fiets, en het slot was duurder dan de fiets zelf
Roestbak tot en met. Constant lekke band ook.quote:
Whehehe, ik kocht mijn laatste fiets van een zwerver voor 10 euro.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roestbak tot en met. Constant lekke band ook.
Daar kan ik niet tegenopquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, ik kocht mijn laatste fiets van een zwerver voor 10 euro.
Nee, dat was echt een koopje. Was er ook erg blij mee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop
Dan is het een goede aankoop geweest!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat was echt een koopje. Was er ook erg blij mee.
Mwoah.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is het een goede aankoop geweest!
Nou zegquote:
Ja joh, rammelbak.quote:
Klinkt als een ouwe autoquote:
Deze klonk net zo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een ouwe auto
quote:
Whehe, nee nee. Er zat een slag in het achterwiel waardoor er de hele tijd een akelig schurend geluid was te horen. Het was zo luid dat ik geen bel meer nodig had.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"In welke versnelling zit ik. De 2 of zijn achteruit?"
Weekend wordt wel warm!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:36 schreef fietsie het volgende:
Toch mooi.
Collega: "Wat ga je doen in de vakantie?"
Ik: "De kozijnenschilderen"
Buienradar: de 1e week zeker niet.
Dus ergens wel handig!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, nee nee. Er zat een slag in het achterwiel waardoor er de hele tijd een akelig schurend geluid was te horen. Het was zo luid dat ik geen bel meer nodig had.
Ja, vroeger misschien. Als je last had van lepra en dat soort dingen.quote:
Dan val je uit elkaar!quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, vroeger misschien. Als je last had van lepra en dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |