Waarom krijgen ze dan namen mee als Electra Glide of Street Glide?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het in stadverkeer en bij parkeer akties echt soms niet handig is, een 1200c 2-cylinder.
Zo'n ding wil niet even soepel glijdend een paar cm verder...
Nou....de BMW R1250GSA anders wel hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het in stadverkeer en bij parkeer akties echt soms niet handig is, een 1200c 2-cylinder.
Zo'n ding wil niet even soepel glijdend een paar cm verder...
Op deze manier zit ze wel goed vast aan de buddysit... *schljoep*quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh Lord.
Heb vaag het idee dat die onderste niet in dit deel van het forum hoort![]()
Gek... mijn R1200GSA gaat dan aardig lopen bokken en hopsenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou....de BMW R1250GSA anders wel hoor.
Hihiquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op deze manier zit ze wel goed vast aan de buddysit... *schljoep*
Wat moet ik daarmee?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
(Nu hopen op een knappe prinses.)
Ja maar dat heb ik bij die R1250 niet gemerkt. Die gleed over de weg. Maar ja....ik zat slechts achterop....de bestuurder vind hem zelf ook heel soepel rijden. Ook in stadsverkeer, parkeren...meh, is ie toch wat lomp inquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gek... mijn R1200GSA gaat dan aardig lopen bokken en hopsen
De 1250 heeft een andere kleppenmechanisme en is daardoor inderdaar veel.. soepeler in zijn loopquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik bij die R1250 niet gemerkt. Die gleed over de weg. Maar ja....ik zat slechts achterop....de bestuurder vind hem zelf ook heel soepel rijden.
Goddess dan ?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee?
Daarbij....ik ben geen prinses *haat die term*
Je ging toch terug de vijver in? Vijvers... kikkers... sprookjes... hint, hint.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wat moet ik daarmee?
Daarbij....ik ben geen prinses *haat die term*
Ach, Lenny moet sowieso een bril. No problem.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh Lord.
Heb vaag het idee dat die onderste niet in dit deel van het forum hoort![]()
Dancing Queen ?quote:
Ja wacht effe....als we het over sprookjes gaan hebben....ben ik Malificent.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je ging toch terug de vijver in? Vijvers... kikkers... sprookjes... hint, hint.
Die kan ookquote:
Oh, ik meende vrouw Holle.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja wacht effe....als we het over sprookjes gaan hebben....ben ik Malificent.
Kekke hoorntjes welquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja wacht effe....als we het over sprookjes gaan hebben....ben ik Malificent.
Owww Xena...quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:17 schreef Sally het volgende:
Xena - Warrior Princess (toch die prinses, maar ja zo is haar titel nu eenmaal)
Die was van de meisjes toch >?\quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:17 schreef Sally het volgende:
Xena - Warrior Princess (toch die prinses, maar ja zo is haar titel nu eenmaal)
Oeehhhhhhquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Owww Xena....die menig meisje liet twijfelen
Zeker een lekker dingquote:
Ik zou ook eerder aan wat anders gaan knagenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeker een lekker ding
En ook een die de kaas niet van d'r brood liet eten![]()
![]()
Zou ik bij haar niet doen...quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder aan wat anders gaan knagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |