Zat net ook al te kijken maar we gaan snel binnenland in daar is het al wat minder zie ik?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:53 schreef Momo het volgende:
Redelijke windkracht 4 aan de kust daar, wind uit het noordwesten.
Ja dan zit je eerder op windkracht 3.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zat net ook al te kijken maar we gaan snel binnenland in daar is het al wat minder zie ik?
quote:Twee coronagevallen: Van Gils en Harper naar huis
Chris Harper en Maxim Van Gils stappen niet meer op de fiets na de rustdag. Australiër Harper kampt met symptomen van corona, meldt zijn ploeg Jayco AlUla op sociale media. "Op basis van medisch advies zal hij naar huis gaan om te rusten en goed te herstellen voor zijn volgende doelen.
Ook de Belg Van Gils, wellicht nog best een kanshebber voor etappe 17 en 18, testte maandag positief op corona, nadat hij wakker was geworden met "milde klachten".
Mauro Gianetti weet vast een erg goede dokterquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pogacar heeft een HEEL GROOT probleem
Gewoon wat synthetisch bloed er in en gaan, ja toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mauro Gianetti weet vast een erg goede dokter
Rustdaggedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:47 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Adam Yates en Tim Wellens ook covid/ziek?
Ik vind Mou een hele vermoeiende rubriek.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Pogacar heeft voor de koers nog even op twitter gezeten.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind Mou een hele vermoeiende rubriek.
Wel benieuwd wie die gozer nou daadwerkelijk is, want hij had volgens mij wel allemaal info die een random fanboy nooit had kunnen weten.
Je zou denken dat voor de Franse ploegen en paar anderen wel interessant is om iemand mee te sturen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn een hoop ploegen met niets en met zware derde week is dit toch een kansje?...
Laatste kans voor de sprintersquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn een hoop ploegen met niets en met zware derde week is dit toch een kansje?...
Ik denk dat mensen verbaasd zijn dat uberhaupt niemand iets anders probeertquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn jullie echt verbaasd dat de laatste kans voor de sprinters een massasprint gaat worden?
Nee, al hoop je misschien tegen beter weten in dat je toch een leuke etappe krijgt te zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn jullie echt verbaasd dat de laatste kans voor de sprinters een massasprint gaat worden?
Dat verbaast niemand.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Krijgt Küng straks de strijdlust hiervoorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat verbaast niemand.
De totale passiviteit wel
Het is juist teveel waard geworden, waardoor ploegen liever hun renners vers houden in steun van een debiele sprinter die zodoende 9e in plaats van 12e kan worden. Het is waarom ploegen als Alpecin vanaf meter 0 beginnen met irritant doen door vol op ieder achterwiel te rijden en/of de weg blokkeren als er een groep wegrijdt van een dermate kleine omvang dat goedkeuring krijgt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is zielig hoeveel touretappe nog waard is tegenwoordig. Helemaal niets meer.
Met Jeroen en Karsten zou dat geen probleem zijn. Je geeft ze een taartje en je bent zo een uur verder.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
Respect voor mensen die hier vier uur commentaar kunnen geven
En dan heb je eens een leuke vluchtersgroep, springt Eddum Jeets meequote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is juist teveel waard geworden, waardoor ploegen liever hun renners vers houden in steun van een debiele sprinter die zodoende 9e in plaats van 12e kan worden. Het is waarom ploegen als Alpecin vanaf meter 0 beginnen met irritant doen door vol op ieder achterwiel te rijden en/of de weg blokkeren als er een groep wegrijdt van een dermate kleine omvang dat goedkeuring krijgt.
Ik snap een ploeg als FDJ, Decathlon of Arkea ook nog wel. Juist nu demonstratief niks doen, en hopen dat er volgend jaar een beter parcours wordt uitgetekend.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is juist teveel waard geworden, waardoor ploegen liever hun renners vers houden in steun van een debiele sprinter die zodoende 9e in plaats van 12e kan worden. Het is waarom ploegen als Alpecin vanaf meter 0 beginnen met irritant doen door vol op ieder achterwiel te rijden en/of de weg blokkeren als er een groep wegrijdt van een dermate kleine omvang dat goedkeuring krijgt.
Ik hoop dat Pogacar (of wie dan ook, maar die kans lijkt me het grootst) dat record snel uit de boeken rijdt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik snap een ploeg als FDJ, Decathlon of Arkea ook nog wel. Juist nu demonstratief niks doen, en hopen dat er volgend jaar een beter parcours wordt uitgetekend.
Als je als Thierry alles op alles zet om Cav zijn strive for 35 te laten slagen, dan krijg je deze puinzooi. Even op de blaren zitten. En vanaf nu einde tijdperk type Ewan, Philipsen, Demare, Bennett en Groenewegen, en begin tijdperk type Cosnefroy, Gregoire, Strong, en (tsja..) Van Aert, Van der Poel, en Pogacar.
Snel gaar dat sowieso niet gebeuren.. en vraag me af of het überhaupt gaat gebeuren, tenzij Pogi echt gaat voor elke kans die hij krijgtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Pogacar (of wie dan ook, maar die kans lijkt me het grootst) dat record snel uit de boeken rijdt.
Flutrecord.
Een beetje 250m hard vooruit fietsen en er verder geen zak van kunnen
Rit naar Superdevoluy winnen, Isola 2000, Col de Couillole dan heb je er al drie, en dan tijdrit nog.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snel gaar dat sowieso niet gebeuren.. en vraag me af of het überhaupt gaat gebeuren, tenzij Pogi echt gaat voor elke kans die hij krijgt
Maar dan is hij nog steeds pas op de helft..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rit naar Superdevoluy winnen, Isola 2000, Col de Couillole dan heb je er al drie, en dan tijdrit nog.
Sta je al op 18. Dat gaat hard.
Hij is ook maar pas 25 natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan is hij nog steeds pas op de helft..
Vandaag zijn 100e Tourrit!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rit naar Superdevoluy winnen, Isola 2000, Col de Couillole dan heb je er al drie, en dan tijdrit nog.
Sta je al op 18. Dat gaat hard.
En na volgend jaar staat hij op 25quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan is hij nog steeds pas op de helft..
Zeker, maar hij moet dus wel elk jaar met dit gemiddelde door blijven gaan en hij moet elk jaar de Tour blijven rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is ook maar pas 25 natuurlijk
Incorrect, gisterennacht was er de finale Copa America.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:16 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren was er een hele dag geen sport op tv. Dat was kut. Maar dit is nog kutter.
Denk niet dat er meer in zit dan een 6e/7e plek.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:24 schreef franklop het volgende:
Van Poppel mag vandaag dus sprinten. Ben benieuwd.
De meest recente top 10 in de Tour de France in een daguitslag, waarvan alle renners inmiddels zijn gestopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mijn natte kin syndroom liggen, wat staat hier?
De meest recente TDF-rit waarin alle top 10-finishers op dit moment niet meer rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er sindsdien elke rit in de top-10 minstens één renner zat die nu nog actief is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de live op tv gekochte nationale titel in 2006 eigenlijk erger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
2004; zullen ze het nog over het dopinggebruik van michael boogerd hebben?
Zeg, als dat klokkie van jou beschadigd is....quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Tokkiegedoe over een klokkie van 3,5 ton
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg, als dat klokkie van jou beschadigd is....
Dan moet je er best veel uit het wielrennen verbannenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vond de live op tv gekochte nationale titel in 2006 eigenlijk erger.
Dat hij en Langeveld niet levenslang uit het wielrennen zijn verbannen is nog steeds een schande.
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hij en Langeveld niet levenslang uit het wielrennen zijn verbannen is nog steeds een schande.
Nee daar is hij te laf voor. heb het altijd hypocriet gevonden dat Danny Nelissen werd ontslagen bij Eurosport toen hij wel doping gebruik toegaf. En dat Boogerd het altijd bleef ontkennen en daarna zijn plek in mocht nemen... om na zijn ontslag bij Eurosport uiteindelijk toch doping gebruik toe te geven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
2004; zullen ze het nog over het dopinggebruik van michael boogerd hebben?
Zijn daar beelden van? Zo ja, link ajb?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
vinokourovquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.
Ah ja de gevleugelde kreet: de breuk vraagt of het oké is.. huh?? de breuk vraagt of het oké is. die herinner ik me nog wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? ZO ja, link ajb?
FDJ (en Total) probeerde nog, maar Küng en Dujardin geen zin in een onzinnige duotocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik snap een ploeg als FDJ, Decathlon of Arkea ook nog wel. Juist nu demonstratief niks doen, en hopen dat er volgend jaar een beter parcours wordt uitgetekend.
Als je als Thierry alles op alles zet om Cav zijn strive for 35 te laten slagen, dan krijg je deze puinzooi. Even op de blaren zitten. En vanaf nu einde tijdperk type Ewan, Philipsen, Demare, Bennett en Groenewegen, en begin tijdperk type Cosnefroy, Gregoire, Strong, en (tsja..) Van Aert, Van der Poel, en Pogacar.
Nelissen kwam uiteindelijk ook gewoon weer terug. En Kroon mag ook gewoon blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee daar is hij te laf voor. heb het altijd hypocriet gevonden dat Danny Nelissen werd ontslagen bij Eurosport toen hij wel doping gebruik toegaf. En dat Boogerd het altijd bleef ontkennen en daarna zijn plek in mocht nemen... om na zijn ontslag bij Eurosport uiteindelijk toch doping gebruik toe te geven.
https://nos.nl/video/222789-breuk-vraagt-of-het-in-orde-isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Zo ja, link ajb?
Senk joe.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/222789-breuk-vraagt-of-het-in-orde-is
Na ongeveer 2 minuten
Goede acteur is Langeveld wel.
Dat pliet niet bepaald in het voordeel van wielrennenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.
Die heeft net een EK achter de rug joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:16 schreef franklop het volgende:
Williams, dat is zo'n renner waar je misschien wel qua aanvalswerk meer van had verwacht.
Lastig aanvallen als Potjekar alles wil winnenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:16 schreef franklop het volgende:
Williams, dat is zo'n renner waar je misschien wel qua aanvalswerk meer van had verwacht.
Dan kan je alsnog in de vlucht van de dag komen. Voor hetzelfde geld wil Pogacar niet winnen!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lastig aanvallen als Potjekar alles wil winnen
Steef, hallo als je mee leest, wordt helemaal wild van dit soort statistieken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:35 schreef Marcoss het volgende:
PCS heeft vrij regelmatig hele random statistieken.
Of meestal eigenlijk
Heel Sporza in diepe rouw.quote:
eerst even het halve pulleton onder blaffenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Zonder echte klachten zal die wel doorrijden neem ik aan
Het is nog wel zoiets dat Bini zou kunnen overkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is nog wel zoiets dat Bini zou kunnen overkomenDie zal dan vast ook gewoon doorfietsen tot hij echt van de fiets valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avondetappe denk ik grotendeels vanwege het EKquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat de Tour totaal niet leeft bij de ‘casual’ kijker/sportliefhebber?
Avondetappe kijkt bijna niemand nog naar, reguliere uitzendingen ook matig bekeken. Slechte jaargang of mensen even ‘sport-moe’ door het EK?
ik heb sowieso nu geen tijd om te kijken ik luister via de radio.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat de Tour totaal niet leeft bij de ‘casual’ kijker/sportliefhebber?
Avondetappe kijkt bijna niemand nog naar, reguliere uitzendingen ook matig bekeken. Slechte jaargang of mensen even ‘sport-moe’ door het EK?
Nee het is veel te laat op de avondquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
beide, en de kwaliteit gaat al jaren naar omlaag, waarschijnlijk door lagere budgettenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Ja met veertien tanden door z'n knie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als die ploegleider daar remt voor zijn collega dan zit Kulset op de achterbank
Er is een reden dat je niet zo achterlijk dicht op die auto mag rijden normaal gesproken. Maar hier hoor je de rennersvakbond gek genoeg niet over.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:18 schreef TAmaru het volgende:
de slechte kwaliteit en omdat er een groot aanbod aan andere informatiebronnen is met een hoger niveau
Over het algemeen gebeuren hier ook vrij weinig ongelukken mee omdat iedereen weet dat er een renner zit en je geen onverwachte dingen moet doen als bestuurder, maar ben het verder wel met je eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is een reden dat je niet zo achterlijk dicht op die auto mag rijden normaal gesproken. Maar hier hoor je de rennersvakbond gek genoeg niet over.
Als de knakworsten nog wat grappen uithalen dan lukt dat welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
we gaan niet eens topic#2 halen vandaag op deze manier
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, primaquote:
Ik kijk alleen als ze Tessa Neefjes er vaker neerzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, prima
het grappige van onverwachte dingen is dat ze onverwacht zijn.... dus wat moet die pipo achter het stuur doen als er ineens een kleuter op de weg stapt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeuren hier ook vrij weinig ongelukken mee omdat iedereen weet dat er een renner zit en je geen onverwachte dingen moet doen als bestuurder, maar ben het verder wel met je eens.
dat is een hele domme kleuter dus die ligt dan op de motorkapquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het grappige van onverwachte dingen is dat ze onverwacht zijn.... dus wat moet die pipo achter het stuur doen als er ineens een kleuter op de weg stapt?
EK, matige tour, geen Nederlanders die een rol van betekenis spelen, geen zomergevoel, radio en tv zijn uitstervende mediaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik kijk het sowieso niet ‘s avonds omdat het me te laat is, maar als het zo tenenkrommend slecht is, ga ik me eraan zitten ergeren. dus ik vind het zo slecht dat het ook niet vermakelijk meer isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, prima
"Tis pas voorbij als t voorbij is"quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
MATHEMATISCH KAN DE GROENE TRUI NOG
Zeker als Bini een blessure oploopt hier....quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
MATHEMATISCH KAN DE GROENE TRUI NOG
de Heere geeft en de Heere neemtquote:
Zat hij met zijn vuist op tafel te slaan?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zat hij met zijn vuist op tafel te slaan?
Belgen zijn ook jammer volkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Renaat JUICHT onbeschaamd voor valpartij van Girmay
Wat triest.quote:
Hij heeft wel redelijk wat snelheid maar hij kan deze inspanning zo niet doortrekken tot de streep in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Noobvraag: kan vd poel hier zelf niet winnen met een redelijke leadout?
Of überhaupt de sprints die Philipsen soms wint waar het zoals vandaag redelijk uitgerekt is
Denk eerder De Cauwer, maar blijft gewoon triest.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zat hij met zijn vuist op tafel te slaan?
dat zou kunnen, maar als iemand anders nog sneller is dan gaan ze voor diequote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Noobvraag: kan vd poel hier zelf niet winnen met een redelijke leadout?
Of überhaupt de sprints die Philipsen soms wint waar het zoals vandaag redelijk uitgerekt is
Wat is een peleton?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:49 schreef Xylos het volgende:
186km geen hol aan, laatste 2km van een sprintetappe één en al bocht en dranghekken![]()
En waar was groenewegen nu weer als snelste van het peleton
Een groep renners die geen inbreuk maakt op het merkenrecht.quote:
Groenewegen rijdt ze allemaal eraf op de hometrainer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:49 schreef Xylos het volgende:
186km geen hol aan, laatste 2km van een sprintetappe één en al bocht en dranghekken![]()
En waar was groenewegen nu weer als snelste van het peleton
Rechteram hing er lekker bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan nu een koers in de koers krijgen, want Philipsen gaat honderdduizend keer springen in de hoop mee te zitten in de vlucht en Wanty gaat alles moeten dichtrijden.
Ik hoop dat Wanty met 8 op de eerste rij start en vanaf de eerste meter de weg blokkeert tot aan de tussensprint.
Etappe 18 heeft nog wel een interessante tussensprintlocatie om wat te proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Girmay de tijdslimieten kan halen, is er nog niet heel veel aan de hand. Met de resterende etappes is morgen in principe al do or die voor Philipsen.
Philipsen moet in principe morgen en rit 19 de tussensprint winnen en Girmay mag dan nauwelijks meesprinten. Rit 18 lijkt me te zwaar voor Philipsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Etappe 18 heeft nog wel een interessante tussensprintlocatie om wat te proberen.
Het tempo in het openingsuur gaat enorm hoog zijn omdat iedereen mee wil zijn op donderdag, ik denk niet dat Philipsen dat haalt. Het is bijkans ook nog eens de etappe die aangekruist staat bij Van der Poel en Laurance.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Etappe 18 heeft nog wel een interessante tussensprintlocatie om wat te proberen.
de avondetappe kijk ik ook niet meer, de reguliere uitzending wel, als ik op tijd thuis ben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
DE KNIEquote:"Ik ben wel oké", stelde hij gerust. "Ik ben op mijn knie gevallen. Die is wat gezwollen en ook in mijn elleboog heb ik al twee hechtingen gehad. Maar dat wordt geen probleem."
"Als je valt, dan voel je je best oké, maar morgen opstaan zal pijn doen. Maar mentaal voel ik me goed. Dat wordt dus geen probleem."
Wat gebeurde er bij de val? "Het was geen gemakkelijke aankomst en iedereen stond te popelen voor de laatste sprint, maar het waren smalle wegen met veel rotondes."
"Ik raakte het stuur van een renner van EF-EasyPost en ik kon niets doen. Ik remde zo hard als ik kon, maar daarna lag ik tegen de grond."
Zo zijn de mechanismes gewoon. Het is ook de enige sport die ik kan bedenken waar je als grote concurrenten ineens bondgenoten wordt als je met elkaar in de aanval bent. Ga je dan niet met elkaar praten dan doe je jezelf in principe alleen maar tekort.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat pliet niet bepaald in het voordeel van wielrennen
Waarbij vd Poel wel zei dat die etappe mogelijk te zwaar is voor hem. Al kan dat ook indekken zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het tempo in het openingsuur gaat enorm hoog zijn omdat iedereen mee wil zijn op donderdag, ik denk niet dat Philipsen dat haalt. Het is bijkans ook nog eens de etappe die aangekruist staat bij Van der Poel en Laurance.
Als Girmay niet geblesseerd is dan is het enige wat hij hoeft te doen het wiel van Philipsen houden, aangezien hij in principe de sterkere is als het parcours lastiger is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan nu een koers in de koers krijgen, want Philipsen gaat honderdduizend keer springen in de hoop mee te zitten in de vlucht en Wanty gaat alles moeten dichtrijden.
Ik hoop dat Wanty met 8 op de eerste rij start en vanaf de eerste meter de weg blokkeert tot aan de tussensprint.
De avondetappe vind ik niks aan. De podcast "De kopgroep''s ochtends vind ik wel leuk, vooral met Peter Heerschop als presentator.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Philipsen gaat niet meer voor de groene trui, want dat geeft geen zin meer. Alleen de tussensprint morgen kan nog wat punten voor hem opleveren, maar dan zitten Girmay en Philipsen toch nog bij elkaar.. Het onderlinge verschil in Nice blijft ongeveer gelijk op 30 punten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is geschreven in de veronderstelling dat Girmay niet 100% is, waar het bij het binnenbollen veel schijn van had.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Girmay niet geblesseerd is dan is het enige wat hij hoeft te doen het wiel van Philipsen houden, aangezien hij in principe de sterkere is als het parcours lastiger is.
Van der Poel dekt zich nog in voor een veldrit waar de grootste tegenstanders Niels Vandeputte en Jens Adams zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij vd Poel wel zei dat die etappe mogelijk te zwaar is voor hem. Al kan dat ook indekken zijn
En verwachten we W-W-W morgen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarschijnlijk wel een furieuze start morgen, dat gaat doorbijten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |