Over het algemeen gebeuren hier ook vrij weinig ongelukken mee omdat iedereen weet dat er een renner zit en je geen onverwachte dingen moet doen als bestuurder, maar ben het verder wel met je eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is een reden dat je niet zo achterlijk dicht op die auto mag rijden normaal gesproken. Maar hier hoor je de rennersvakbond gek genoeg niet over.
Als de knakworsten nog wat grappen uithalen dan lukt dat welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:20 schreef vaarsuvius het volgende:
we gaan niet eens topic#2 halen vandaag op deze manier
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, primaquote:
Ik kijk alleen als ze Tessa Neefjes er vaker neerzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, prima
het grappige van onverwachte dingen is dat ze onverwacht zijn.... dus wat moet die pipo achter het stuur doen als er ineens een kleuter op de weg stapt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Over het algemeen gebeuren hier ook vrij weinig ongelukken mee omdat iedereen weet dat er een renner zit en je geen onverwachte dingen moet doen als bestuurder, maar ben het verder wel met je eens.
dat is een hele domme kleuter dus die ligt dan op de motorkapquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het grappige van onverwachte dingen is dat ze onverwacht zijn.... dus wat moet die pipo achter het stuur doen als er ineens een kleuter op de weg stapt?
EK, matige tour, geen Nederlanders die een rol van betekenis spelen, geen zomergevoel, radio en tv zijn uitstervende mediaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat de Tour totaal niet leeft bij de ‘casual’ kijker/sportliefhebber?
Avondetappe kijkt bijna niemand nog naar, reguliere uitzendingen ook matig bekeken. Slechte jaargang of mensen even ‘sport-moe’ door het EK?
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als die ploegleider daar remt voor zijn collega dan zit Kulset op de achterbank
ik kijk het sowieso niet ‘s avonds omdat het me te laat is, maar als het zo tenenkrommend slecht is, ga ik me eraan zitten ergeren. dus ik vind het zo slecht dat het ook niet vermakelijk meer isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je gaat toch rond bedtijd niet TV zitten kijken om kwaliteit man serieus. Gewoon lekker een uurtje over de koers lullen, prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |