Avondetappe denk ik grotendeels vanwege het EKquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat de Tour totaal niet leeft bij de ‘casual’ kijker/sportliefhebber?
Avondetappe kijkt bijna niemand nog naar, reguliere uitzendingen ook matig bekeken. Slechte jaargang of mensen even ‘sport-moe’ door het EK?
ik heb sowieso nu geen tijd om te kijken ik luister via de radio.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat de Tour totaal niet leeft bij de ‘casual’ kijker/sportliefhebber?
Avondetappe kijkt bijna niemand nog naar, reguliere uitzendingen ook matig bekeken. Slechte jaargang of mensen even ‘sport-moe’ door het EK?
Nee het is veel te laat op de avondquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
beide, en de kwaliteit gaat al jaren naar omlaag, waarschijnlijk door lagere budgettenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:14 schreef RipCity het volgende:
Ja met veertien tanden door z'n knie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als die ploegleider daar remt voor zijn collega dan zit Kulset op de achterbank
Er is een reden dat je niet zo achterlijk dicht op die auto mag rijden normaal gesproken. Maar hier hoor je de rennersvakbond gek genoeg niet over.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als die ploegleider daar remt voor zijn collega dan zit Kulset op de achterbank
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:18 schreef TAmaru het volgende:
de slechte kwaliteit en omdat er een groot aanbod aan andere informatiebronnen is met een hoger niveau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |