Ik vond de live op tv gekochte nationale titel in 2006 eigenlijk erger.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
2004; zullen ze het nog over het dopinggebruik van michael boogerd hebben?
Zeg, als dat klokkie van jou beschadigd is....quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Tokkiegedoe over een klokkie van 3,5 ton
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeg, als dat klokkie van jou beschadigd is....
Dan moet je er best veel uit het wielrennen verbannenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vond de live op tv gekochte nationale titel in 2006 eigenlijk erger.
Dat hij en Langeveld niet levenslang uit het wielrennen zijn verbannen is nog steeds een schande.
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hij en Langeveld niet levenslang uit het wielrennen zijn verbannen is nog steeds een schande.
Nee daar is hij te laf voor. heb het altijd hypocriet gevonden dat Danny Nelissen werd ontslagen bij Eurosport toen hij wel doping gebruik toegaf. En dat Boogerd het altijd bleef ontkennen en daarna zijn plek in mocht nemen... om na zijn ontslag bij Eurosport uiteindelijk toch doping gebruik toe te geven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
2004; zullen ze het nog over het dopinggebruik van michael boogerd hebben?
Zijn daar beelden van? Zo ja, link ajb?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
vinokourovquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.
Ah ja de gevleugelde kreet: de breuk vraagt of het oké is.. huh?? de breuk vraagt of het oké is. die herinner ik me nog wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? ZO ja, link ajb?
FDJ (en Total) probeerde nog, maar Küng en Dujardin geen zin in een onzinnige duotocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:26 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ik snap een ploeg als FDJ, Decathlon of Arkea ook nog wel. Juist nu demonstratief niks doen, en hopen dat er volgend jaar een beter parcours wordt uitgetekend.
Als je als Thierry alles op alles zet om Cav zijn strive for 35 te laten slagen, dan krijg je deze puinzooi. Even op de blaren zitten. En vanaf nu einde tijdperk type Ewan, Philipsen, Demare, Bennett en Groenewegen, en begin tijdperk type Cosnefroy, Gregoire, Strong, en (tsja..) Van Aert, Van der Poel, en Pogacar.
Nelissen kwam uiteindelijk ook gewoon weer terug. En Kroon mag ook gewoon blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:52 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee daar is hij te laf voor. heb het altijd hypocriet gevonden dat Danny Nelissen werd ontslagen bij Eurosport toen hij wel doping gebruik toegaf. En dat Boogerd het altijd bleef ontkennen en daarna zijn plek in mocht nemen... om na zijn ontslag bij Eurosport uiteindelijk toch doping gebruik toe te geven.
https://nos.nl/video/222789-breuk-vraagt-of-het-in-orde-isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van? Zo ja, link ajb?
Senk joe.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/222789-breuk-vraagt-of-het-in-orde-is
Na ongeveer 2 minuten
Goede acteur is Langeveld wel.
Dat pliet niet bepaald in het voordeel van wielrennenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat gebeurt aan de lopende band op allerlei manieren, hier ving een microfoon het toevallig op.
Die heeft net een EK achter de rug joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:16 schreef franklop het volgende:
Williams, dat is zo'n renner waar je misschien wel qua aanvalswerk meer van had verwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |