Greysquote:
Sallyquote:
ToTGod!quote:
Skattiequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:23 schreef maily het volgende:
[..]
Mogge tong![]()
[..]
Mogge stig 🏍
[..]
Mogge ToT 🚚🚛🛻🚙🚘🚗
ToTGodquote:
Mailyquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:23 schreef maily het volgende:
[..]
Mogge tong![]()
[..]
Mogge stig 🏍
[..]
Mogge ToT 🚚🚛🛻🚙🚘🚗
Maantjequote:
Tof, erg indrukwekkend om zo'n schip van binnen te zienquote:
Beter dat je daar nu een goed beeld van hebtquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tof, erg indrukwekkend om zo'n schip van binnen te zienHeb nu ook een beter beeld als ik weer een reis simuleer
Leuke middag gehad!
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Beter dat je daar nu een goed beeld van hebtFijn!
Ja hier gaat het wel okequote:Op woensdag 17 juli 2024 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
En hoe is het daar?
Fijn te horenquote:
Niet fijn te horenquote:
Greysquote:
Valt wel mee hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[ afbeelding ]
Ben onderweg naar Vught.
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?quote:
Wellicht was ze gewoon in verwarring gebracht door Amsterdam CS of is ze zo moe dat ze slaapwandelend het verkeerde topic is binnen gelopenquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?![]()
Hahaha - en jij dan nu?!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht was ze gewoon in verwarring gebracht door Amsterdam CS of is ze zo moe dat ze slaapwandelend het verkeerde topic is binnen gelopen
Ik kom hier ook veel te weinigquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - en jij dan nu?!
Zie ik hier ook nooit![]()
Maar wel gezellig hoor!![]()
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom hier ook veel te weinig![]()
Ben afgelopen maand of 1,5 sowieso maar sporadisch actief op FOK! en kijk dan meestal in MyAT en dan is ONZ SC net iets tever naar beneden om direct op te vallen
Ik ga wel proberen als ik op FOK ben ook wat meer naar deze SC te kijken. Hier word tenminste vaker lekker geauwehoerd dan in die andere "sc" van ONZquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.
Slower nog dan die in KPD
Ja DTS kaapt alle slowchat weg van hier!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.
Slower nog dan die in KPD
Achja, kunnen we in alle rust nadenken over louter kwaliteits postsquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS kaapt alle slowchat weg van hier!
Het eerstequote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?![]()
Catch the Blue Trainquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[ afbeelding ]
Ben onderweg naar Vught.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Catch the Blue Train
All the way to Cocomo
You will find me
Somewhere down the crazy river
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
En vervolgens gone till november draaien.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef DJMO het volgende:
Of wake me up when september ends
(eind juli mag ook overigens)
Gaan we nou alle Vier Seizoenen doen hier?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens gone till november draaien.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaan we nou alle Vier Seizoenen doen hier?
Gaat dat over Maart, dan?quote:
Nee, mutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, muts
Zoek Scaffold maar op
Scaffold... steiger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, muts
Zoek Scaffold maar op
Die spoiler, dat dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou me nu inmiddels wel een beetje moeten kennen!![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Die spoiler, dat dus!
Je zou me nu inmiddels wel een beetje moeten kennen!
Maar in dit geval die van de galg, jaquote:
Ook die betekent niet 'de maand' ?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
Van april zal er vast wel wat te vinden zijn.
Verder met mei:
I love you period?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand met een song 'Period' komt
Eh, eerst de maanden he!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zit te wachten tot iemand met een song 'Period' komt
Dit is toch leuk?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat we hier leuke dingen deden?
Doe eens een gek dansje!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat we hier leuke dingen deden?
Dat moet natuurlijk BLÅF zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]BLÄF!
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Zal jou eens gek!quote:
Sinterklaas, wie kent hem niet!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef Sally het volgende:
jaja.
ik kruip wel weer in mn hok.
De rest van de NL-talige muziek vind ík van weer geen neuk aan, op een hele enkele artiest na.
BLOF heeft gewoon geweldige teksten.
Whehe boeiuh wat je wel of niet leuk vindt; als je het zelf maar leuk vindt!quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:44 schreef Sally het volgende:
jaja.
ik kruip wel weer in mn hok.
De rest van de NL-talige muziek vind ík van weer geen neuk aan, op een hele enkele artiest na.
BLOF heeft gewoon geweldige teksten.
Zo is datquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe boeiuh wat je wel of niet leuk vindt; als je het zelf maar leuk vindt!
Een uitdaging nog. Tanden poetsen, verhaaltje lezen, vertellen wat hij allemaal beleefd heeft vandaag....quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
Hyperactief mannetje hier, die over 5 minuten naar bed moet!
quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een uitdaging nog. Tanden poetsen, verhaaltje lezen, vertellen wat hij allemaal beleefd heeft vandaag....
Owacht dit was drie kwartier geleden. Is het gelukt?
Dus nu effe uitpuffen, op de bank, met een goeie film op....quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Hij was SUUUUUUUPER vrolijk!
Maar het is gelukt!
Ik laat hem lekker vrolijk en maf doen, maar stuur hem daarbij wel bij.
Op een vrolijke manier steeds meer en meer in de richting van dat hij met een gepoetste bek op z'n bedje tegen me aan ligt maar het verhaaltje luisteren dat ik aan hem voorlees!![]()
Tig kopstoten tegen m'n pens voor het zo ver was!
Of een goede serie, heb je langer plezier vanquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu effe uitpuffen, op de bank, met een goeie film op....
Niks d'r van; achter de pc op FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus nu effe uitpuffen, op de bank, met een goeie film op....
ToTGodquote:
Knijn 🥕🥕🥕quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:43 schreef DerRabbit het volgende:
Goeiemorgen op deze veel te vroege morgen![]()
Stig 🏍quote:
ToT 🚗🚘🚙🛻🚛🚚quote:
Mailyquote:
Vogeltje!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
kom me aanmelden om leuke dingen te doen
![]()
![]()
Gezellie!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
GeSallyquote:
quote:
Rustig maar ...quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:20 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
Ja, maar thuisquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stiggie!![]()
![]()
[..]![]()
[..]
Gmogguh Sally
moet je werken vandaag?
Oh kom hier dan!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben ik volgens @:greysbones niet
quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh kom hier dan!
Hier mag je zijn wie je bent!![]()
![]()
Maar als je zo druk bent/doet krijg je het zo warmquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben ik volgens @:greysbones niet
Trap er niet inquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet dat ze het zegt om me op de kast te krijgen
Ach ja, jullie zijn laatst nog leuk uit geweest saamquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Airco genotquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Maar als je zo druk bent/doet krijg je het zo warm
Jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, jullie zijn laatst nog leuk uit geweest saam
Beter op de kast dan uit de kast?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
tsss uit de kast komen is alleen maar goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter op de kast dan uit de kast?
Uiteraard!quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tsss uit de kast komen is alleen maar goed
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Lucky you.
Hier nog niet. En nog geen datum bekend.
Oeh.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Maar als je zo druk bent/doet krijg je het zo warm
Ohh nog steeds geen datum gekregen wanneer de airco geplaatst gaat wordenquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:23 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Lucky you.
Hier nog niet. En nog geen datum bekend.
Hangt nog in de luchtquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh nog steeds geen datum gekregen wanneer de airco geplaatst gaat worden
Leuke woordspeling.quote:
quote:
Hoi jijquote:
En hoi jijquote:
quote:
Greysquote:
En ik heb blijkbaar de hele dag nixxxxxx .quote:
Sallyquote:
F1 kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik heb blijkbaar de hele dag nixxxxxx .
Leuk. Maar toch niet, want had liever wèl de Thuishulp gehad vanmiddag. De afspraak van de ochtend was sowieso verzet naar eerder deze week.
Jaaaaaaquote:
Oeh check!quote:
Het begint zoquote:
Hier geen centje pijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het begint zo
Met allerlei computer storingen
Bijquote:
Ik heb nu F1TV aan, gaat gewoon van startquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij
Sky
En allerlei bedrijven en luchthavens
Sallyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:38 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
Eigenlijk nog wat vroeg...
Ik denk dat ik me omdraai ben verder ga metzzzz
Greysquote:
Hey Stigquote:
Whut?quote:Op zondag 21 juli 2024 09:07 schreef greysbones het volgende:
Ik heb daar een mrs doubtfire beeld bij
ToTGodquote:
Best wel ja, maar zonder race-pak en helm lekker buiten in je blote bast in het zonnetje zitten is best lekker nu!quote:
Helm heeft aircoquote:Op zondag 21 juli 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja, maar zonder race-pak en helm lekker buiten in je blote bast in het zonnetje zitten is best lekker nu!
ToTGodquote:
Betere temperaturenquote:
Gelukkig wel. Beetje normaal doen.quote:
Ik hou wel van warmte, maar dan moet je wel wat kunnen doen wat er op kan inspelen, zoals met de kleine naar een zwemplas toe gaan of zo.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Beetje normaal doen.
Ik haat warmte. 23 graden is warm zat.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte, maar dan moet je wel wat kunnen doen wat er op kan inspelen, zoals met de kleine naar een zwemplas toe gaan of zo.
Leuk op vakantie als je idd aan het water zit. Met een parasol.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou wel van warmte, maar dan moet je wel wat kunnen doen wat er op kan inspelen, zoals met de kleine naar een zwemplas toe gaan of zo.
En antimuggenspray.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk op vakantie als je idd aan het water zit. Met een parasol.
Nou...quote:
Niet fijn als je even langs het water zit ergens en binnen geen tijd je muggen om je heen hebtquote:
Lovelyquote:
Greysquote:
Skattiequote:
Afgekoeldquote:
ToTGodquote:
quote:
quote:
Haha okee dan!quote:
Even opwarmen?quote:
Sallyquote:
Redelijk jaquote:
Kom je me afkoelen?quote:
Als we bij jou langskomen, krijg jij het alleen maar heetquote:
Fair point.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Als we bij jou langskomen, krijg jij het alleen maar heet
Ik ben niet zo van de herenliefde.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Als we bij jou langskomen, krijg jij het alleen maar heet
Ow!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Wij = @:greysbones & ik...
Wij toch niet man...?Niet dat ik weet, iig...
Nopequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Even checken!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb ik weer.quote:
Sallyquote:
ToTGodquote:
Greysquote:
Ik ben er altijd, weet je tochquote:
Lovelyquote:
Dom lullenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
Wat voor leuke dingen worden hier gedaan?
Spaquote:
Stigquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, weet je toch
[..]
Lovely
Zolang hij maar niet meer booswoest isquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spa
Gridstraf Max
Inhaalrace
Hopen op een goed resultaat!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet meer booswoest is
Wat leuk joh!quote:
Volgende keer neem ik Rennies mee!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wat leuk joh!
Nou ben je helemaal naar de klote maar mini heeft genoten! Vergeet hij nooit meer!![]()
Ik heb een vrij gevoelige maag, en die Butterfly draait heel snel rond terwijl hij ook op en neer gaat......en dan krijg je die ellende ook nog achteruit terwijl de kap er overheen gaat en je in een zweterig afgesloten geheel zit terwijl je maag op z'n flikker krijgt!quote:
ToTGodquote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar!Probeer je mij nu ook af te leiden?
Verzinnen wat we straks gaan eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga je nog leuke dingen doen vandaag?
Allemaal kleine klussen hier vandaag. Er ligt best wel wat wasgoed, even wat dingen ophangen en wat fixen, nog naar de gamma voor wat dingen, ditjes en datjes. En mijn koelkast is leeg, dus ook nog boodschappen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Verzinnen wat we straks gaan eten.
En er moet nog in de tuin gewerkt worden.
Jij?
Maily komt mij helpenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Verzinnen wat we straks gaan eten.
En er moet nog in de tuin gewerkt worden.
Jij?
Wat is er met de vijver? Last van algen? Bladeren kunnen het nog niet zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily komt mij helpen![]()
Met de vijver
Klinkt als n nuttige zaterdagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal kleine klussen hier vandaag. Er ligt best wel wat wasgoed, even wat dingen ophangen en wat fixen, nog naar de gamma voor wat dingen, ditjes en datjes. En mijn koelkast is leeg, dus ook nog boodschappen.
Ja. Dingen te doen, dat is altijd wel leuk. Goedemorgen HC.quote:
Gras moet hier nog gemaaid worden en heb nog een leuk excel projectje. Mag iemand komen doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dingen te doen, dat is altijd wel leuk. Goedemorgen HC.
Moet het gras worden afgedaan? Maar dat was toch recentelijk gebeurd?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gras moet hier nog gemaaid worden en heb nog een leuk excel projectje. Mag iemand komen doen![]()
week of 6 terug denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het gras worden afgedaan? Maar dat was toch recentelijk gebeurd?
40cm? Wow.... Dat is nog hoger dan in mijn tuin.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
week of 6 terug denk ik
Op sommige plekken weer iets van 40 cm hoog![]()
Moet er weer met de kantenmaaier of hoe dat ding heet doorheen
Heyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Vandaag mn gezicht weer eens laten zien bij mn vrijwilligerswerk.
Lief van je! Ik ga ook naar een soort van tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
HeyGa ik ook doen, lekker tuinieren, dit keer bij een bejaarde die elke keer als ik daar ben hetzelfde verhaal vertelt op precies dezelfde manier
Grastrimmer heet het zie ik. Jup staat in de garage. Heb het daar al een keer meegedaan omdat de grasmaaier er niet doorheen kwam.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
40cm? Wow.... Dat is nog hoger dan in mijn tuin.
Zo'n strimmer bedoel je. Ondingen zijn dat. Heb je zo'n ding?
Leuk! Doe je dat via een centrale of gewoon eigen netwerk? Ik doe dat via Nextdoor, superhandig en altijd in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lief van je! Ik ga ook naar een soort van tuin![]()
Moestuin in dit geval, mensen mogen zelf oogsten en ik mag het afrekenen
Bofkont!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
HeyGa ik ook doen, lekker tuinieren, dit keer bij een bejaarde die elke keer als ik daar ben hetzelfde verhaal vertelt op precies dezelfde manier
"hoeveel heeft u geplukt? 3 kilo aardbeien? Dat is dan 15 euro mevrouw. Ja, dank u."quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Lief van je! Ik ga ook naar een soort van tuin![]()
Moestuin in dit geval, mensen mogen zelf oogsten en ik mag het afrekenen
Dat had ik gisteravond ook, ze was tevredenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op sommige plekken weer iets van 40 cm hoog
Nee, ooit via Facebook iemand waar ik wat ging ophalen, en die nam me mee naar haar vrijwilligerswerk daar. Ze zei dat ze nog mensen zochten dus eens gekeken op hun FB paginaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Leuk! Doe je dat via een centrale of gewoon eigen netwerk? Ik doe dat via Nextdoor, superhandig en altijd in de buurt.
Wel even afwegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"hoeveel heeft u geplukt? 3 kilo aardbeien? Dat is dan 15 euro mevrouw. Ja, dank u."
mooie maat voor een komkommer als je komkommersalade gaat makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat had ik gisteravond ook, ze was tevreden
Goedemorgen GGquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Dingen te doen, dat is altijd wel leuk. Goedemorgen HC.
Zie het nu pasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily komt mij helpen![]()
Met de vijver
Ik post dat ook weleensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het gras worden afgedaan? Maar dat was toch recentelijk gebeurd?
Dan moet je nieuwe kopen.quote:
Hoe staat Max er voor?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef greysbones het volgende:
P1![]()
Lekkahhh
Starten vanaf p11 is dan wel weer jammer
Benieuwd wel morgen.quote:
Greysquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:46 schreef greysbones het volgende:
P1![]()
Lekkahhh
Starten vanaf p11 is dan wel weer jammer
Stiggyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wel morgen.
[..]
Greys
Mailyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |