Greysquote:
Sallyquote:
ToTGod!quote:
Skattiequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:23 schreef maily het volgende:
[..]
Mogge tong![]()
[..]
Mogge stig 🏍
[..]
Mogge ToT 🚚🚛🛻🚙🚘🚗
ToTGodquote:
Mailyquote:Op woensdag 17 juli 2024 07:23 schreef maily het volgende:
[..]
Mogge tong![]()
[..]
Mogge stig 🏍
[..]
Mogge ToT 🚚🚛🛻🚙🚘🚗
Maantjequote:
Tof, erg indrukwekkend om zo'n schip van binnen te zienquote:
Beter dat je daar nu een goed beeld van hebtquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tof, erg indrukwekkend om zo'n schip van binnen te zienHeb nu ook een beter beeld als ik weer een reis simuleer
Leuke middag gehad!
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Beter dat je daar nu een goed beeld van hebtFijn!
Ja hier gaat het wel okequote:Op woensdag 17 juli 2024 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
En hoe is het daar?
Fijn te horenquote:
Niet fijn te horenquote:
Greysquote:
Valt wel mee hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[ afbeelding ]
Ben onderweg naar Vught.
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?quote:
Wellicht was ze gewoon in verwarring gebracht door Amsterdam CS of is ze zo moe dat ze slaapwandelend het verkeerde topic is binnen gelopenquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?![]()
Hahaha - en jij dan nu?!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht was ze gewoon in verwarring gebracht door Amsterdam CS of is ze zo moe dat ze slaapwandelend het verkeerde topic is binnen gelopen
Ik kom hier ook veel te weinigquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - en jij dan nu?!
Zie ik hier ook nooit![]()
Maar wel gezellig hoor!![]()
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom hier ook veel te weinig![]()
Ben afgelopen maand of 1,5 sowieso maar sporadisch actief op FOK! en kijk dan meestal in MyAT en dan is ONZ SC net iets tever naar beneden om direct op te vallen
Ik ga wel proberen als ik op FOK ben ook wat meer naar deze SC te kijken. Hier word tenminste vaker lekker geauwehoerd dan in die andere "sc" van ONZquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.
Slower nog dan die in KPD
Ja DTS kaapt alle slowchat weg van hier!quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja. deze SC is wel Slow idd af en toe. En vooral in de avond/nacht.
Slower nog dan die in KPD
Achja, kunnen we in alle rust nadenken over louter kwaliteits postsquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS kaapt alle slowchat weg van hier!
Het eerstequote:Op woensdag 17 juli 2024 14:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Belandde je in het verkeerde topic, of kwam je ons gewoon weer gezellig opzoeken?![]()
Catch the Blue Trainquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[ afbeelding ]
Ben onderweg naar Vught.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
Catch the Blue Train
All the way to Cocomo
You will find me
Somewhere down the crazy river
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
En vervolgens gone till november draaien.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:19 schreef DJMO het volgende:
Of wake me up when september ends
(eind juli mag ook overigens)
Gaan we nou alle Vier Seizoenen doen hier?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens gone till november draaien.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaan we nou alle Vier Seizoenen doen hier?
Gaat dat over Maart, dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |