Mogelijk, nog over aan het twijfelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een omslachtig gesleep. Hierna beëindig je het lidmaatschap?
Succes Kaatje! Ontvang je ook nog verjaarsbezoek straks?
Hopelijk valt het mee?
"Brood is niet meegenomen in dit onderzoek" - zou ook lastig zijn, want de sjoemelkaders zijn wettelijk vastgelegd voor brood. Volkorenbrood uit de super van gebuild meel met minder volledige vezel dan wat ik als bruin brood verkocht, mag wettelijk prima volkoren heten.quote:
Heel netjes gedaan!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat danst de hele dag door mien kop![]()
En ik kwam blij en met energie over thuis
Het kènnetquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:blues je zou haast de toko sluiten
Goed zoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat danst de hele dag door mien kop![]()
En ik kwam blij en met energie over thuis
ugh....fake it till you make it?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Van de 8 zijn we nu nog maar met 3
En ik laat me niet gek make
Weer een zieke erbij, dat maakt 3.
En 2 op vakantie.
Uit pure WTF is er toch met deze poli steeds, beginnen we elke werkochtend weer positief met de paar mensjes die er zijn door goed elkaar even te spreken, hoe gaat t en even door de dag heen te vragen of het nog oké is met je.quote:
Yuzu ijs! Lijkt me zalig! Ga ik aan de chef hier vragen of ie dat kan makenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:49 schreef AnneX het volgende:
Vooraf aan de film aten wij een ijsje. De ijsmaakster was enthousiast over het speciale ijs - op is op - nl. de smaak yuzu ijs.
Via een Japanse relatie kon zij aan de vruchten komen. Anders gaan die rechtstreeks naar Japanse restaurants bijv.
Wat is yuzu voor smaak?
Wat betreft de smaak én het uiterlijk lijkt de Japanse citrusvrucht yuzu zowel op citroen, limoen en mandarijn. De smaak is een mix van de drie citrusvruchten: yuzu is een stuk zachter van smaak dan een citroen en heeft het zoetige van mandarijn.
De film Fly me to the moon was vermakelijk en amusant.
Fake it till you make it, dus de maanlanding. Zoals veel mensen nog steeds denken.
Yuzuquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:49 schreef AnneX het volgende:
Vooraf aan de film aten wij een ijsje. De ijsmaakster was enthousiast over het speciale ijs - op is op - nl. de smaak yuzu ijs.
Via een Japanse relatie kon zij aan de vruchten komen. Anders gaan die rechtstreeks naar Japanse restaurants bijv.
Wat is yuzu voor smaak?
Wat betreft de smaak én het uiterlijk lijkt de Japanse citrusvrucht yuzu zowel op citroen, limoen en mandarijn. De smaak is een mix van de drie citrusvruchten: yuzu is een stuk zachter van smaak dan een citroen en heeft het zoetige van mandarijn.
De film Fly me to the moon was vermakelijk en amusant.
Fake it till you make it, dus de maanlanding. Zoals veel mensen nog steeds denken.
Ach, de ijsmaakster klonk enthousiast en dat verkoopt (ook).quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Yuzu
De Hanos heeft ze met regelmaat.
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemeptquote:Op woensdag 17 juli 2024 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Yuzu ijs! Lijkt me zalig! Ga ik aan de chef hier vragen of ie dat kan maken
En de aarde is plat![]()
Maar waren jullie ook enthousiast?quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, de ijsmaakster klonk enthousiast en dat verkoopt (ook).
Jij weet er alles van. 😉
quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als de aarde plat was, hadden katten al lang van alles er af gemept
Fijn dat jullie goed op elkaar letten. Prioriteiten stellen is wel het minste wat je kan doen, alleen als je lage prioriteit maar lang genoeg vooruitschuift wordt dat ook vanzelf hoge prioriteit. Hopelijk zijn mensen dan terug van vakantie en/of niet meer ziek.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:56 schreef Blues het volgende:
Uit pure WTF is er toch met deze poli steeds, beginnen we elke werkochtend weer positief met de paar mensjes die er zijn door goed elkaar even te spreken, hoe gaat t en even door de dag heen te vragen of het nog oké is met je.
En bijsturen, de hele dag en heel veel laten liggen.
Prio's kennen en goed voor elkaar zorgen.
Dat doen de artsen trouwens ook erg goed
Zeker. De combi met pure choco ijs is verrukkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar waren jullie ook enthousiast?
Dat is wat mij betreft ook de beste combiquote:Op woensdag 17 juli 2024 08:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zeker. De combi met pure choco ijs is verrukkelijk.
Anders kies ik vrijwel altijd voor limoen of citroen bol onder en pure choco boven.
De studente gaat nog even door. Vrijdagmiddag heeft zij mij bij haar thuis uitgenodigd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook de beste combi![]()
Beetje saai misschien zonder je vrijwilligerswerk? MrX zal nu ook wel vaker varen zijn?
Gezellig. Hier staan ook wat lunches gepland.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja @:annex verjaardagscadeau. En natuurlijk gezellig bijkletsen en ik kan mijn cadeautje aan haar geven, want toen zij jarig was, was ik ziek
Kom bij de boxen clubquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:36 schreef Tuindier het volgende:
Dat nadenken elke dag over wat te eten, dat ben ik wel een beetje zat ook ja.
Ik heb nog geen vegan box gevonden waar ik tevreden over ben. Green chef was gewoon echt te veel werk, vaak 45 minuten, en dat heb ik (er) niet (voor) over als ik weer aan het werk ben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kom bij de boxen club![]()
Zojuist gedeeld met de bezorger en met de buurvrouw: een verse dikke plak met boter besmeerde verrukkelijke groninger koek ofwel fladarakkoek uit Bierum.
Eigenlijk had ik er gelijk twee kunnen bestellen!
TGTG bepaalt hier vaak. Maar ja, ik woon naast een deliquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:36 schreef Tuindier het volgende:
Zover vooruit kijk ik niet eens (zelfbescherming).quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat jullie goed op elkaar letten. Prioriteiten stellen is wel het minste wat je kan doen, alleen als je lage prioriteit maar lang genoeg vooruitschuift wordt dat ook vanzelf hoge prioriteit. Hopelijk zijn mensen dan terug van vakantie en/of niet meer ziek.
[..]
Als ik dat doe, eten we alleen maar pasta met whatever groente er in de koelkast ligt. Of friet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:36 schreef Tuindier het volgende:
Hehe, ik zie het zo voor me. Ik heb dat als ik een migraineaanval heb. Dan werkt mijn hooft niet meer. Hoe simpel de maaltijd ook is, ik zie alleen maar een groot drama voor me. En uitleggen aan J is al helemaal onmogelijk. Heel maf hoe dat werkt.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef AnneX het volgende:
Zojuist bleek nrc in de brievenbus i.p.v. volkskrant.
En mijn oog viel op de column https://www.nrc.nl/nieuws/2024/07/17/aculinaria-nervosa-a4859905
Kunnen jullie vast terugvinden via archive😇
De reden, dat hier al lange tijd met boxen wordt gekookt.
De stress: een oudje van de radio: “Groenteman, wat eten we vandaag?”
[..]
Ben je stiekem één van mijn bakkerij buren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
TGTG bepaalt hier vaak. Maar ja, ik woon naast een deli
Ik vind het voor eten na het werk nog altijd echt onmisbaar dat er gewoon opties in de vriezer liggen. Qua creativiteit in de keuken is het dan nog altijd treurig, maar creativiteit kost gewoon teveel tijd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog geen vegan box gevonden waar ik tevreden over ben. Green chef was gewoon echt te veel werk, vaak 45 minuten, en dat heb ik (er) niet (voor) over als ik weer aan het werk ben.
Ik had ooit een leidinggevende die droomde van de dag dat ie zijn hele team zou mogen doen staan naast naast hun werkplek, sochtends, om deze wijze woorden hardop te reciteren, als groep.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een uitgekauwd en licht slijmerig citaat:
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien.
Maar zoals elke open deur die ingetrapt wordt zit er nogal veel zinnigs in.
En is die dag ooit aangebroken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ooit een leidinggevende die droomde van de dag dat ie zijn hele team zou mogen doen staan naast naast hun werkplek, sochtends, om deze wijze woorden hardop te reciteren, als groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met motorrijden van mw. fietsie?
Ja daar moet je opnieuw theorie examen voor doen, eerder dan het behalen van dat examen mag er ook geen afrijden worden aangevraagd.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:53 schreef AnneX het volgende:
Is dat de theorie voor motor rijbewijs? als er al een autorijbewijs is? 🙃
In dit kader zag ik vandaag deze oproepquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:49 schreef fietsie het volgende:
mw Fietsie loopt, met 25 jaar autorij ervaring, op tegen de overduidelijk achter een bureau door met de NS en Arriva reizende theoretici bedachte "gevaarzettingen" aan.
Plaatjes waarin een ervaren bestuurder helemaal niets anders ziet dan in de praktijk zichzelf vanzelf ontrollende verkeerssituatie, maar waarin de bureauheld "het juiste antwoord" kan aanwijzen.
Een crosscheck bij de rijleraren leverde hetzelfde op: "Het CBR antwoord zal vast in theorie passen, maar in de praktijk...."
2 onderwerpen mogen wat mij betreft -wel- zwaarder:quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In dit kader zag ik vandaag deze oproep
“Dag mensen, mijn naam is Achmed Majid en ik ben verslaggever bij De Gelderlander. Momenteel schrijf ik een artikel over het autotheorie-examen van CBR. Die schijnt de afgelopen jaren een stuk moeilijker geworden zijn.
Ik zoek uit of dit examen inderdaad moeilijker is gemaakt en waarom dit gebeurd is. Voor mijn verhaal ben ik op zoek naar mensen die het theorie-examen al erg vaak moesten maken. (Meer dan zeven keer bijvoorbeeld).
Mocht je willen meewerken aan een artikel dan hoor ik het graag! Dat kan via een bericht op messenger of per mail “
Ik denk dat ook enorm meespeelt dat verkeer iets bewegends is, en dat 1 stilstaand plaatje gevuld met instinkers gewoon niet lijkt op werkelijke verkeerssituaties.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In dit kader zag ik vandaag deze oproep
“Dag mensen, mijn naam is Achmed Majid en ik ben verslaggever bij De Gelderlander. Momenteel schrijf ik een artikel over het autotheorie-examen van CBR. Die schijnt de afgelopen jaren een stuk moeilijker geworden zijn.
Ik zoek uit of dit examen inderdaad moeilijker is gemaakt en waarom dit gebeurd is. Voor mijn verhaal ben ik op zoek naar mensen die het theorie-examen al erg vaak moesten maken. (Meer dan zeven keer bijvoorbeeld).
Mocht je willen meewerken aan een artikel dan hoor ik het graag! Dat kan via een bericht op messenger of per mail “
Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg. Vooral als de lokale gemeente zelf in al haar wijsheid een rotonde ontwerpt met haaientanden voor fietsers (die alleen gelijkwaardig kruisend verkeer regelen), en een auto die een rotonde verlaat dus géén gelijkwaardig kruisend verkeer is. Of fietspad paralel aan weg, auto en fietser haaientanden, fietser gaat door en auto slaat af.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
2 onderwerpen mogen wat mij betreft -wel- zwaarder:
- Hoe herken ik een gelijkwaardige kruising
- Wist je al dat fietsers van rechts.... enz enz
Weg geasfalteerd? Of de fundering van het tunneltje aan het verzakken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens gaat ProRail ook geen leuke week tegemoet denk ik. Het tunneltje met een max doorrijhoogte van 2.70m in mijn oude buurt, waar wekelijks boxwagens zich vastrijden, had van de week weer beet.
De boxwagens bleek 2.65 meter.
Spoortunnel, indien dat laatste dan heeft ProRail wel een nog groter probleemquote:Op woensdag 17 juli 2024 17:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Weg geasfalteerd? Of de fundering van het tunneltje aan het verzakken?
Ik kan dat bevestigen nog ontkennenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ben je stiekem één van mijn bakkerij buren?
Ik moet dan altijd denken aan een groot vraagteken, met schroefdraad, 2 ringen en een moer...quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen nog ontkennen
En volgens de gps tracker is de motor sinds vrijdag onbewogen. Geen verplaatsing, geen poging tot starten en sinds hij van de druppellader af is zie ik alleen het stroomverbruik van de tracker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de ANWB heeft het garagebedrijf de motor aan de zijkanten open gehad, nog niet kunnen ontdekken en aangegeven dat het minstens 830 euro gaat kosten.
"Ik lees dit en vind het zelf ook heel raar". Er is dus nog geen diagnose. Maar wel een bedrag. Dat meer kost dan mijn vorige grote beurt (minus dan de remklauw, maar wel vsnaar / olie / filters / variorollen / remblok / arbeid).
Ze gaan een gespecificeerde offerte opvragen, maar inmiddels heb ik ook het aanbod om de motor naar Gijon te verplaatsen op kosten van de ANWB maar dan vervalt daarmee wel ieder recht op pechhulp of repatriëring.
Als ik ook maar iets van een diagnose heb leg ik dat bij de monteur hier neer en dan maar verplaatsen want dit klopt voor geen meter.
Heb je dat aan de anwb gezegd?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En volgens de gps tracker is de motor sinds vrijdag onbewogen. Geen verplaatsing, geen poging tot starten en sinds hij van de druppellader af is zie ik alleen het stroomverbruik van de tracker.
Een oplossing waarbij chauffeurs van Spareribexpress niet op dat stuk weg kunnen komen.quote:
Ik zou ‘m meteen laten verplaatsen naar de garage die je vertrouwt. Daarna ANWB opzeggen en motor in Spanje invoeren en gewoon Spaanse verzekering met pechhulp nemen. Heb je al een NIE?quote:Op woensdag 17 juli 2024 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens de ANWB heeft het garagebedrijf de motor aan de zijkanten open gehad, nog niet kunnen ontdekken en aangegeven dat het minstens 830 euro gaat kosten.
"Ik lees dit en vind het zelf ook heel raar". Er is dus nog geen diagnose. Maar wel een bedrag. Dat meer kost dan mijn vorige grote beurt (minus dan de remklauw, maar wel vsnaar / olie / filters / variorollen / remblok / arbeid).
Ze gaan een gespecificeerde offerte opvragen, maar inmiddels heb ik ook het aanbod om de motor naar Gijon te verplaatsen op kosten van de ANWB maar dan vervalt daarmee wel ieder recht op pechhulp of repatriëring.
Als ik ook maar iets van een diagnose heb leg ik dat bij de monteur hier neer en dan maar verplaatsen want dit klopt voor geen meter.
Ik heb een nie ja, maar vooralsnog ben ik hier 'op vakantie' tot we iets gevonden hebben om te kopen. Ik heb wel een post maar geen inschrijvingsadres. En de originele uitlaat van de motor ligt in de opslag, die zal er ook op moeten voor import (al zijn die burgmans hier dermate algemeen dat dat ongetwijfeld via de garage hier te regelen valt). Verplaatsen gaat het nu ook worden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:35 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik zou ‘m meteen laten verplaatsen naar de garage die je vertrouwt. Daarna ANWB opzeggen en motor in Spanje invoeren en gewoon Spaanse verzekering met pechhulp nemen. Heb je al een NIE?
Ik dacht dat je vol in de immigratiemodus zat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een nie ja, maar vooralsnog ben ik hier 'op vakantie' tot we iets gevonden hebben om te kopen. Ik heb wel een post maar geen inschrijvingsadres. En de originele uitlaat van de motor ligt in de opslag, die zal er ook op moeten voor import (al zijn die burgmans hier dermate algemeen dat dat ongetwijfeld via de garage hier te regelen valt). Verplaatsen gaat het nu ook worden.
Jij lijkt me niet echt het type dat om het mooie geluid een andere uitlaat monteert en een scooter is nou ook niet het meest sportieve type tweewielerquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een nie ja, maar vooralsnog ben ik hier 'op vakantie' tot we iets gevonden hebben om te kopen. Ik heb wel een post maar geen inschrijvingsadres. En de originele uitlaat van de motor ligt in de opslag, die zal er ook op moeten voor import (al zijn die burgmans hier dermate algemeen dat dat ongetwijfeld via de garage hier te regelen valt). Verplaatsen gaat het nu ook worden.
Inschrijven op ons tijdelijke woonadres is niet mogelijk, dit is een perceel bouwgrond met een Horreoquote:Op woensdag 17 juli 2024 18:47 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vol in de immigratiemodus zat.
De eerste eigenaar was wel zo'n typequote:Op woensdag 17 juli 2024 18:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet echt het type dat om het mooie geluid een andere uitlaat monteert en een scooter is nou ook niet het meest sportieve type tweewielerVanwaar de andere uitlaat
Ja, dat is al beter inderdaad, maar ook als ik dat in het weekend probeer is het een flinke puzzel. De maaltijdboxleveranciers zijn op zich wel een aardige bron van recepten zag ik.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik dat doe, eten we alleen maar pasta met whatever groente er in de koelkast ligt. Of friet.
Daarom maak ik een weekmenu. Ik vind het plannen ook heerlijk en door de week hoef ik alleen maar te doen wat er op mijn lijst staat.
En dit ja. En de lat iets lager op sommige dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het voor eten na het werk nog altijd echt onmisbaar dat er gewoon opties in de vriezer liggen. Qua creativiteit in de keuken is het dan nog altijd treurig, maar creativiteit kost gewoon teveel tijd.
Het verschilt hier ook nog per C.O. (Bundesland).quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik?Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.
In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
Ook maar weer eens begonnen met een weekmenu. Misschien dat ik zo weer goed aan het koken kom en niet snel denk “er zit nog zelfgemaakte soep in de vriezer, broodje erbij en klaar” Is ook prima maar niet 3x per weekquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik dat doe, eten we alleen maar pasta met whatever groente er in de koelkast ligt. Of friet.
Daarom maak ik een weekmenu. Ik vind het plannen ook heerlijk en door de week hoef ik alleen maar te doen wat er op mijn lijst staat.
Hij moet origineel fabrieksaf of voor alles (muv uitlaat) een conformiteitscertificaat. Dat coc gaat voor de motor sowieso wel een di g worden, want in 2014 kregen die nog geen coc. Voor de bus heb ik die (minus de trekhaak)quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Huh een trekhaak aan die scooter dacht ik?Maar wat een idiote regels ook voor de trekhaak bijvoorbeeld.
In Frankrijk moeten volgens mij ook alle 4 banden van hetzelfde merk/type zijn dacht ik (ook als buitenlander) en mag er geen andere bandenmaat dan origineel onder liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:50 schreef AnneX het volgende:
Drukte met auto’s, mensen en bloemen.
Op het kerkhof ligt een jongeman begraven, die omkwam bij de MH17 ramp, tien jaar geleden.Ik kijk naar die serie “de echo van mh17” heel indrukwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Blues hoe is het gegaan vandaag?We have far more in common than that which devides us..
Hoe lang duurt deze ellende nog?quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:16 schreef Blues het volgende:
Pittiger nog dan gister.
Had nl ook nog een lange ochtend een snuffelstagiare bij me.
Die werkt in de keuken en wil graag wat anders.
Ogen op schoteltjes... 'doen jullie dat ook nog ALLEMAAL![]()
nooit geweten!!!!'
![]()
Ik heb geprobeerd om ons werk met enthousiasme en rust te laten zien.
Morgen vrij, even bijkomen en vrijdag met smorgens 3 en smiddags 2
Ik heb in mijn recepten bookmark app ook best een aantal recepten van maaltijdboxen staan. Vaak prima voor inspiratiequote:Op woensdag 17 juli 2024 19:01 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja, dat is al beter inderdaad, maar ook als ik dat in het weekend probeer is het een flinke puzzel. De maaltijdboxleveranciers zijn op zich wel een aardige bron van recepten zag ik.
[..]
En dit ja. En de lat iets lager op sommige dagen.
In Duitsland mag er ook alleen een bandenmaat op die op het voertuig formulier staat. En alle andere aan/verbouw dingen moet goedgekeurd zijn incl een TÜV stikker.quote:Op woensdag 17 juli 2024 18:58 schreef derLudolf het volgende:
Halverwege september of zo.quote:
Ik laat me niet slopen!quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Och hemel @:blues tegen die tijd ben je gesloopt![]()
Maaltijdboxen doe ik ook niet (meer) aan. Wel een tijdje Marley spoon gehad maar daarvan vond ik de opgewarmde dingen niet lekker en éénpersoons was er niet (nauwelijks te vinden of schreeuwend duur). Hello fresh vond ik ook niet wat. AH heeft het ook een tijd gehad maar zijn gestopt, daar was ik best blij mee.
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me opquote:Op woensdag 17 juli 2024 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen ik ziek was en nog geen intoleranties had, hebben we ook een tijd maaltijdboxen gehad. Dat was ideaal destijds.
Zeker. Ik heb er best wel wat ingrediënten door leren kennen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op![]()
Zo mooi zijn diequote:Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
En wat is de vlinderstruik hier vol wild mooi en donkerpaars![]()
Was vandaag bij een vriendin die een verbouwing had gehad. Ook nieuwe ramen en nu had ze veel beter uitzicht op haar vlinderstruik. Ze ziet nu pas hoeveel vlinders daar komenquote:
Waar staat die bij jou? De onze heeft maar weinig aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
En wat is de vlinderstruik hier vol wild mooi en donkerpaars![]()
Ik heb door de maaltijdboxen denk ik vooral geleerd dat vegetarische en veganistische gerechten super lekker kunnen zijn, zónder zo'n vleesvervangerding.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:00 schreef Blues het volgende:
Wij hebben een paar x wat geprobeerd, en het zijn wel gerechten die je zelf niet snel bedenkt viel me op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |