Dozen zitten nog om z'n schoenen jaquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef wimderon het volgende:
Yamal komt er totaal niet aan te pas @:Alaphilippe_
Gelukkig zijn de compilaties weer vol gevoetbald.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef wimderon het volgende:
Yamal komt er totaal niet aan te pas @:Alaphilippe_
Zo even wat ik gezien heb spelen Saka en Shaw ook wel aardig.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nico voorlopig de beste man van het veld.
Al ligt de lat vrij laag, voorzichtig wedstrijdje waarin men het liefst zo weinig mogelijk risico neemt. Hij is de enige die af en toe wat probeert.
Isco inbrengenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
Ik kijk uit naar de analyse van Rafael.
'Spanje moet gewoon lekker gaan foeballuh' is mijn gok.
We gaan dit nog 30 jaar moeten aan horen: iT CaMe HoMequote:Op zondag 14 juli 2024 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan me enige trots op een Engels kampioenschap echt totaal niet voorstellen.
Ze zien nota bene de Premier League, dan is dit toch absoluut niet om aan te zien.
Engeland gaat niet scoren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We gaan dit nog 30 jaar moeten aan horen: iT CaMe HoMe
Opzich is die haat jegens die debiele shows voor de wedstrijd wel terecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Volgens pannekoek Bassie ligt het aan het missen van een warming-up!
Nou hebben de Engelsen zelf vrij veel geklaagd, tot aan deze finale dan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan me enige trots op een Engels kampioenschap echt totaal niet voorstellen.
Ze zien nota bene de Premier League, dan is dit toch absoluut niet om aan te zien.
Wel een aardig gevonden bruggetje vond ik. Sjoerd pruttelde nog dat ze het verplicht moesten uitzenden terwijl de bbc lachend doorging met hun voorbeschouwing.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Volgens pannekoek Bassie ligt het aan het missen van een warming-up!
De Belg praatte er ook doorheen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een aardig gevonden bruggetje vond ik. Sjoerd pruttelde nog dat ze het verplicht moesten uitzenden terwijl de bbc lachend doorging met hun voorbeschouwing.
In Amerika kunnen ze er ook wat van.quote:Vlak voor de Copa América-finale tussen Argentinië en Colombia houdt het aangekondigde optreden van Shakira de gemoederen bezig. De Zuid-Amerikaanse voetbalbond CONMEBOL heeft aangekondigd dat het optreden in de rust van het duel liefst twintig minuten zal duren.
Zullen ze toch 5 minuten om haar heen moeten spelenquote:
Alleen gelezen over dat toernooi maar gaat goed: coaches straffen voor 1 minuut te laat en dan wel dit toestaan, waardeloze velden, spelers die staan te matten op de tribune omdat hun familie wordt aangevallen.quote:
Er komt wel iemand binnen.quote:Heiko Westermann wordt de nieuwe assistent-trainer van FC Barcelona. Dat heeft de club bevestigd via de officiële kanalen.
Als Henderson had mee gedaan had Engeland zonder problemen gewonnenquote:
Als het Baskenland mee zou doen zouden ze een eind komen.quote:
Setford in de goal.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Henderson had mee gedaan had Engeland zonder problemen gewonnen
Zou een prima Barca speler zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 22:23 schreef DeeBee het volgende:
Bellingham is een ernstig vervelende speler, duikelen bij elk contact
Southgaids die weer met geluk onder de bus komt als hij er eindelijk achter is dat Watkins en Palmer betere basisklanten zijn dan hij het hele toernooi heeft neergezetquote:Op zondag 14 juli 2024 22:31 schreef DeeBee het volgende:
Zoals altijd al gezegd, Ingurlund aids gaat dit winnen
Ik met 50 dronken Britse bejaardenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:44 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben dit met 300 dronken Britten in een bar aan het kijken, R.I.P. in peace
De knie van die Engelse verdediger was ietsje verder dan de voet van zaadbalquote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef H.Vviv het volgende:
Ben dan wel benieuwd naar de buitenspellijn.
Toneyquote:Op zondag 14 juli 2024 22:47 schreef wimderon het volgende:
Oh toch, jawel!
Nu wachten op de paniekwissel van Southgate die de gelijkmaker tegen zich aan geschoten krijgt.
Tot over het dijbeen vond ik toch nog wat lastiger spelenquote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie wel eens met de sokken over de knieën gevoetbald? Ik vond dat toch een partij oncomfortabel.
Vanaf het moment dat kunstgras een ding werd altijd eigenlijk. Heel wat open knieën mee voorkomen.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:49 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie wel eens met de sokken over de knieën gevoetbald? Ik vond dat toch een partij oncomfortabel.
Terechtquote:
Daarna enkeltje woestijn genotquote:Op zondag 14 juli 2024 22:55 schreef Szura het volgende:
Dronken Engelsen gaan de bar van @:deebee verbouwen
We weten nu wel dat Trump nog leeft.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:03 schreef wimderon het volgende:
De NOS mist de ceremonie met hun ellenlange reclameblokken.
Toch de ETA maar weer even wat nieuw leven inblazen.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
EK 2028 kan Baskenland wel solo winnen.
Die hebben een uitstekende jeugdopleiding!quote:Op zondag 14 juli 2024 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch de ETA maar weer even wat nieuw leven inblazen.
Disclaimer: dit is satire!
Als je het moet opnemen tegen de PR-machine van Barcelona leg je het al snel af. Het is vaak toch een marketingprijs.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:10 schreef wimderon het volgende:
Williams bestolen als beste jonge speler.
Turkije - Georgië en Kroatië - Albaniëquote:Op zondag 14 juli 2024 23:23 schreef franklop het volgende:
Kom niet direct op een leukste wedstrijd van toernooi (die ik helemaal heb gezien)
Spanje - Frankrijk (met name eerste helft)
Turkije - Oostenrijk wellicht?
Dan is ie ten opzichte van de Tour van 2020 wel enigszins van mening veranderd!quote:Op zondag 14 juli 2024 23:36 schreef Slobeend het volgende:
Tom D. weet voor 99% zeker dat Pogacar dit schoon doet zei hij net bij de Avondetappe. @:rellende_rotscholier
Had je deze keiharde burn richting Wielerflits alsm gezien?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan is ie ten opzichte van de Tour van 2020 wel enigszins van mening veranderd!
Tevens neem ik de mening van Tom net zo serieus als die van Steef. Welterusten.
[ x ]
Nergens gisteren bij de NOS in het bericht over EK final dat niet aanvoerder Morata (die gewisseld was), maar invaller Oyarzabal het winnende doelpunt maakte.quote:Niet aanvoerder Lionel Messi maar invaller Lautaro Martinez maakte de winnende. Messi was na ruim een uur spelen gewisseld vanwege een blessure. Huilend had de 37-jarige sterspeler het veld verlaten. Nadat Martinez de diepte in was gestuurd door Giovanni Lo Celso en raak had geschoten, rende hij naar de bank. Voor een knuffel aan Messi.
Terwijl Morata qua status toch niet veel onder doet voor Messiquote:Op maandag 15 juli 2024 09:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nergens gisteren bij de NOS in het bericht over EK final dat niet aanvoerder Morata (die gewisseld was), maar invaller Oyarzabal het winnende doelpunt maakte.
Dani de Wit vergelijken met de gemiddelde amateurvoetballer zou al een doodzonde moeten zijn als professioneel analist. Afvoeren deze gek.quote:Op maandag 15 juli 2024 07:44 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Kan dit?
Hebben hier in Nederland gewoon onze eigen versies van Toni Kroos en Dani Olmo.
Ja hier sneuvelt wel een flink stokpaardje.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-van-de-tweede-week/
Speciaal voor @:rellende_rotscholier en @:wimderon
Influencertroepquote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Dubai-reep![]()
Eten jullie dat echt @:deebee ?
Hahaquote:Op maandag 15 juli 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
JD Vance de volgende VP, we gaan Pence nog hard missen.
JD Vance klinkt als een kledingmerk.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
JD Vance de volgende VP, we gaan Pence nog hard missen.
Je hebt JD sports en je hebt Vans schoenen.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
JD Vance klinkt als een kledingmerk.
Waarom doen al die Spanjaarden zo vervelend na hun winst? Ik vind dat altijd zo zielig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodri heeft in de feestvreugde geroepen dat Gibraltar Spaans is.
Niet zo handig als je je geld verdient binnen het Brits koninkrijk
Namen en rugnummers. Ik heb alleen Cucurekiki gezien en dan deze opmerking van Rodri. Geen idee verder, al vind ik het ook flauwekul dat Gibraltar nog steeds Brits is maar goed dat is ooit zo afgesproken ofzo in tijden dat mensen nog oorlogje speelden als een soort vredesbetaling.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom doen al die Spanjaarden zo vervelend na hun winst? Ik vind dat altijd zo zielig.
Ik wilde die ook net posten. Manmanman.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)mpaign=FrankeVitesse
En er lijkt een 'ach Vitesse' aan te komen.
quote:‘Franke had altijd geweldige verhalen maar er werd nooit iets concreet. En geld hebben we nooit gezien. Wij doen altijd alles transparant en dat was bij hem niet zo.’
Die puber had ook al een grote bek met zijn zeuventien jaar, koekoerella is inderdaad altijd vervelend, Morata was al mad, Carvajal kon zich niet inhouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Namen en rugnummers. Ik heb alleen Cucurekiki gezien en dan deze opmerking van Rodri
Morata is natuurlijk altijd een beetje beschimpt door de Spanjaarden, toch een beetje zoals Depay maar ik vind ten onrechte, snap wel dat hij een keer terugslaat na dit succes, dat kan ik wel hebben. Carvajal is altijd debiel. Wat Yamal heeft gedaan niet gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die puber had ook al een grote bek met zijn zeuventien jaar, koekoerella is inderdaad altijd vervelend, Morata was al mad, Carvajal kon zich niet inhouden.
Het lijken wel Argentijnen.
Bijzonder weinig zin in een Spaanse hegemonie.
Dit lijkt me de definitieve ach.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ftm.nl/artike(...)mpaign=FrankeVitesse
En er lijkt een 'ach Vitesse' aan te komen.
Je hebt flinke mazzel dat Barça de pronkstukken van de nieuwe generatie fysiek maximaal aan het uitbuiten is. Moderne slavernij, i would say.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die puber had ook al een grote bek met zijn zeuventien jaar, koekoerella is inderdaad altijd vervelend, Morata was al mad, Carvajal kon zich niet inhouden.
Bijzonder weinig zin in een Spaanse hegemonie.
En Koemanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren alle voetballiefhebbers.
Nu Deschamps nog.
Van de Looi?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan krijgen we er een nog grotere infantiel voor terug, ben ik bang.
Weet ik veel. Narcistisch Nederland gaat niet buiten de landsgrenzen kijken. Peter Sylvester zit op zijn plek, Haggie kloot voorlopig nog aan bij United. Wie wil of kun je dan aanstellen? Een bodemloze gierput vol lijkrottende stank.quote:
Ik voel aan alles dat Steijn dan aangesteld wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Narcistisch Nederland gaat niet buiten de landsgrenzen kijken. Peter Sylvester zit op zijn plek, Haggie kloot voorlopig nog aan bij United. Wie wil of kun je dan aanstellen? Een bodemloze gierput vol lijkrottende stank.
Gio mijn Gio gaat het doen en het wordt een ongekend succes.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Narcistisch Nederland gaat niet buiten de landsgrenzen kijken. Peter Sylvester zit op zijn plek, Haggie kloot voorlopig nog aan bij United. Wie wil of kun je dan aanstellen? Een bodemloze gierput vol lijkrottende stank.
Gio zou nog wel oké zijn, alhoewel die bijna net zo conservatief is in zijn keuzes als Koeman. Maar je kan er vergif op innemen dat hij of Petertje het gaat worden na het WK 2026. Tenzij de Ajax-lobby een nieuwe DROOMkandidaat heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 15:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gio mijn Gio gaat het doen en het wordt een ongekend succes.
Daley Blind?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio zou nog wel oké zijn, alhoewel die bijna net zo conservatief is in zijn keuzes als Koeman. Maar je kan er vergif op innemen dat hij of Petertje het gaat worden na het WK 2026. Tenzij de Ajax-lobby een nieuwe DROOMkandidaat heeft.
Geen tokkiesport.quote:Op de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse zijn zeven wandelaars gediskwalificeerd. Een van hen, een man van 68, is uitgesloten van deelname vanwege een doodsbedreiging, aldus de organisatie.
De man deed voor de 35ste keer mee aan de wandelprestatietocht, meldt Omroep Gelderland. Nadat hij vandaag finishte, bedreigde hij volgens een woordvoerder een medewerker van de organisatie.
De man kreeg tijdens de etappe al een waarschuwing. Hij had zijn onvrede geuit over de safety car. Wandelaars mogen deze auto, die 8 kilometer per uur rijdt, niet inhalen.
De wandelaar geeft tegenover de omroep toe dat hij tegen de medewerker zei dat hij "de volgende keer een pistool mee zou nemen". "Ik ben te ver gegaan", zei hij daar achteraf over. "Zo was het niet bedoeld." Door zijn actie mag hij morgenochtend niet aan de tweede etappe beginnen. "Ik vind het heel zuur, maar spijt is misschien overdreven."
Nee, maar ik krijg wel een dertiende maand.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:35 schreef franklop het volgende:
Hebben jullie ook wel eens 163 miljoen dollar als tekenbonus gehad?
En 8% vakantiegeld, gratis bonenkoffie, fruit in de kantine, een fitness-aanbod en hele spontane bedrijfsfeesten.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg wel een dertiende maand.
Safety car die maar 8 km/h gaat, klinkt als wat voor Sergio Perez, meer zijn niveauquote:
https://www.nu.nl/voetbal(...)amgenoten-woest.htmlquote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met je luie Mossad-reet alleen maar Eichmann meenemen, en dan nu wel alles op alles zetten om straat voor straat de Gazastrook af te lopen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)amgenoten-woest.html
Chelsea is teleurgesteld dat middenvelder Enzo Fernández na de Copa América-winst van Argentinië een racistisch lied heeft gezongen. De club is een interne strafprocedure gestart. Franse teamgenoten zijn na het incident woest op Fernández.
Fernández deelde na de Copa América-finale tegen Colombia (1-0) een omstreden video op Instagram. In het filmpje zingen de spelers van het nationale elftal bij het vieren van hun titel een denigrerend lied over Fransen van Afrikaanse afkomst. Dit liedje dateert van na de gewonnen WK-finale van 2022 tegen Frankrijk.
In Argentinië wordt iedereen geboren met een ernstig verstandelijke beperking.
Welk filmpje?quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb dag filmpje van die vrouw bij de Vierdaagse nog een paar keer een bekeken
Ach, de altijd onderduikende Argentijnse kast Nazi's, benieuwd of aanvoerder MeSSi dit gaat veroordelenquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)amgenoten-woest.html
Chelsea is teleurgesteld dat middenvelder Enzo Fernández na de Copa América-winst van Argentinië een racistisch lied heeft gezongen. De club is een interne strafprocedure gestart. Franse teamgenoten zijn na het incident woest op Fernández.
Fernández deelde na de Copa América-finale tegen Colombia (1-0) een omstreden video op Instagram. In het filmpje zingen de spelers van het nationale elftal bij het vieren van hun titel een denigrerend lied over Fransen van Afrikaanse afkomst. Dit liedje dateert van na de gewonnen WK-finale van 2022 tegen Frankrijk.
In Argentinië wordt iedereen geboren met een ernstig verstandelijke beperking.
Al besprokenquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd allen met Trump 2024-2028
Schattig naïeve post.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gefeliciteerd allen met Trump 2024-2028
Niet serieus te nemen die lijst als Max Verstappen er niet instaat!quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
https://www.espn.com/espn(...)thletes-21st-century
Geen wielrenners. Uit de hele lijst blijkt maar weer dat Amerikanen naar de wereld kijken dan wij.
Michael Phelpsquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
Geen wielrenners. Uit de hele lijst blijkt maar weer dat Amerikanen naar de wereld kijken dan wij.
Oververtegenwoordiging van Amerikaanse sporten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
Geen wielrenners. Uit de hele lijst blijkt maar weer dat Amerikanen anders naar de wereld kijken dan wij.
Alsof Trump dan nog niet vermoord is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Schattig naïeve post.
Alsof Trump gewoon braaf tot 2028 blijft zitten. Alsof er ooit nog verkiezingen zullen zijn in de VS met Trump.
Sowieso, alsof de VS überhaupt nog bestaat in 2028.
5 sporters uit Europaquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oververtegenwoordiging van Amerikaanse sporten.
30 Basketballers en geen Kaori Icho (in een goede lijst staat die top 20). Kutlijst.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
Geen wielrenners. Uit de hele lijst blijkt maar weer dat Amerikanen anders naar de wereld kijken dan wij.
Ook nog mooi een cricketer toevoegen op plek 97 om je diversiteit-quotum te halen!quote:
Is chauvinisme geen Engels woord. ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
Is altijd in dit soort lijstjes. Vaak staat er David Beckham in als voetballer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Oververtegenwoordiging van Amerikaanse sporten.
Ik heb niet eens de hele lijst gekeken.quote:
Klopt ik las het verkeerd, 22 alsnog natuurlijk niet representatief.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer toch.
Sowieso al Federer, Nadal, Hamilton, Zidane, Schumacher.
Ook geen Ole Einar Bjørndalen, Martin Fourcade, JT Bø, Marit Bjørgen, Ireen Wust, Sven Kramer of andere wintersporters behalve ijshockeyers en een skister.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd in dit soort lijstjes. Vaak staat er David Beckham in als voetballer.American Football is in feite een kleinere sport dan korfbal. Raymond Ceulemans, Karelin, Phil Taylor of Jan Ove Waldner zal je er niet in aantreffen.
Al die Murican FootballersChronische traumatische encefalopathie-lijers mogen alleen maar in een lijstje als ze op hun 50e nog hun eigen naam kunnen spellen zonder het blaadje onder te kwijlen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:07 schreef Aguero het volgende:
Iedereen die zijn eigen lijst samenstelt? Of dat we samen een lijst samenstellen op 1 of andere manierquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
Het zou misschien leuk zijn om onze eigen Fok! lijst te maken van de beste wielrenners van de afgelopen 24 jaar (of 30 misschien, dan kunnen we de toppers uit eind jaren 90 ook nog meenemen). Is hier animo voor?
Ja, een beetje het Fok! albumlijst idee, iedereen levert dan een top 10/25/50 in (of top 100) en dat levert dan punten op. Nr. 1 altijd 100 punten, nr. 2 99/98/96/90 afhankelijk van de lengte van de lijst die je inlevert.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Iedereen die zijn eigen lijst samenstelt? Of dat we samen een lijst samenstellen op 1 of andere manier
Denk dat iemand daar na vandaag geen baan meer heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:41 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Crowdstrike.
Ergens wel beangstigend hoe simpel het is om alles plat te leggen.
Ze zullen dan wel tot volgende week moeten wachten met het ontslaan omdat de computersystemen vandaag niet werken!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat iemand daar na vandaag geen baan meer heeft.
Hier ligt de helft platquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:41 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Crowdstrike.
Ergens wel beangstigend hoe simpel het is om alles plat te leggen.
Los van wat je van Biden vindt (en er is genoeg op hem aan te merken uiteraard) is het echt een gruwelijk dom en kortzichtig idee om hem nu nog te willen vervangen.quote:
Dat Biden zichzelf een half jaar geleden al niet liet vervangen geeft wel aan dat ie volkomen ongeschikt is. Dus dan moet je hem misschien toch maar vervangen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Los van wat je van Biden vindt (en er is genoeg op hem aan te merken uiteraard) is het echt een gruwelijk dom en kortzichtig idee om hem nu nog te willen vervangen.
Als je hem had willen vervangen als kandidaat voor 2024-2028 dan had je dat een half jaar geleden moeten doen. Nu is het te laat en gaat het alleen maar een gigantische hoeveelheid infighting en financiële en logistieke problemen veroorzaken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat Biden zichzelf een half jaar geleden al niet liet vervangen geeft wel aan dat ie volkomen ongeschikt is. Dus dan moet je hem misschien toch maar vervangen.
Het is maar een naam. Het beste argument - dit is niet Trump - blijft bestaan, maar dan zonder de aftakelingsverschijnselen. En Biden heeft zijn eigen kandidatuur redelijk stug doorgedrukt, dat hadden ze niet moeten toestaan. Vier jaar geleden dacht Joe nog dat ie een tussenpaus was. Ratzinger wist ook wanneer het genoeg was.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je hem had willen vervangen als kandidaat voor 2024-2028 dan had je dat een half jaar geleden moeten doen. Nu gaat het alleen maar een gigantische hoeveelheid infighting en financiële en logistieke problemen veroorzaken.
Ik wilde Marcel Hirscher ook nog noemenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook geen Ole Einar Bjørndalen, Martin Fourcade, JT Bø, Marit Bjørgen, Ireen Wust, Sven Kramer of andere wintersporters behalve ijshockeyers en een skister.
Weet je wie op een bepaald moment ook wist dat het genoeg was?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is maar een naam. Het beste argument - dit is niet Trump - blijft bestaan, maar dan zonder de aftakelingsverschijnselen. En Biden heeft zijn eigen kandidatuur redelijk stug doorgedrukt, dat hadden ze niet moeten toestaan. Vier jaar geleden dacht Joe nog dat ie een tussenpaus was. Ratzinger wist ook wanneer het genoeg was.
Rintje Ritsma?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weet je wie op een bepaald moment ook wist dat het genoeg was?
Die had het juist niet door!quote:
Erg mooiquote:
Arend Martijn een bald fraud noemenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg mooi
Dat die 2 bald frauds daar in Engeland ook gewoon even Johnny Heitinga en Jelle ten Rouwelaar of all people naar binnen weten te loodsen vind ik toch zo'n leuke rubriek.
De KNVB is een parodie op een voetbalbond.quote:
Huldequote:Op zondag 21 juli 2024 10:26 schreef Momo het volgende:
Nouja, maar serieus gereageerd als mod zijnde.
POL en NWS worden nog fantastischer!quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef Szura het volgende:
Mag ik er een ach BNW, ach desinformatiehol aan toevoegen
BNW / Belangrijk. Veranderingen in BNW.
quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef Szura het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2024 10:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FB / Het gedrag van de mod Rellende_Rotscholier
Meltdown jaaaaaa
https://olympics.com/en/p(...)-noc/men-s-road-racequote:Op zondag 21 juli 2024 11:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
De mugshots voor de OS zijn weer uit.
[ afbeelding ]
Wie van deze criminelen zal er goud pakken?
Nee, het vlassige snorretje dat uit vier haren bestaat past beter bij de huidige look en dat ontbreekt hier gelukkig.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:13 schreef Szura het volgende:
Is dit kapsel in de mode in Brazilië @:heywoodu?
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FB / Het gedrag van de mod Rellende_Rotscholier
Meltdown jaaaaaa
Laat je niet gek maken.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:22 schreef Slobeend het volgende:
Ook allemaal users die nooit in TDF komen die mij de les gaan lezen.
Maar goed, het is te vroeg voor een meltdown.
quote:Op zondag 21 juli 2024 11:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://olympics.com/en/p(...)-noc/men-s-road-race
Het is wel weer een ongekende goudmijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wout is gekoloniseerdquote:Has shared a decades-long rivalry with Dutch rider Wout van Aert. The pair have raced each other more than 200 times since their first encounter in the cyclo-cross novice division in 2009.
https://nos.nl/artikel/25(...)vergroot-rond-spelenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verdomme, we hebben de komende weken dus weer last van de doodvermoeiende Pieter van den Hoogenband.
Gecondoleerd allen.
Chef de mission vind ik ook een verschrikkelijke term om een nobody op te hemelen.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)vergroot-rond-spelen
Ik heb het idee dat een overdosis chloor niet goed voor je is.
Hij kan toch prima naar de Spelen?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)vergroot-rond-spelen
Ik heb het idee dat een overdosis chloor niet goed voor je is.
Het failliet van NWS en POL gaat nog harder.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:21 schreef Szura het volgende:
Gaat ook nog wel terug gedraaid worden.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het failliet van NWS en POL gaat nog harder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Nederland een bekrompen homofoob kutland is.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Waarom krijg ik in TL op twitter allemaal mensen die zich enorm druk maken over Rob Jetten en dit filmpje met allemaal kots emoticons ?
Nedertwitter vooral.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat Nederland een bekrompen homofoob kutland is.
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:54 schreef Pistolero het volgende:
Definitief begin einde tijdperk Trump?Het wordt interessant als vice premier Trump het voor de democraten moet gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |