Dat is geen BNW topic meer binnenkort, dus dat zal echt in de daarvoor geldende sub fora moeten. En als zaken binnen de policy passen van de betreffende sub fora zie ik daar ook geen problemen in.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
Neem aan dat topics over stemfraude (waar vaak geen bewijs voor is) binnen de complottheorieën vallen. Volgens mij zitten ze daar in POL/NWS niet op te wachten toch? Waar moeten die heen?
Nieuwe gevallen/beschuldigingen in NWS, in de Vergaarbak is daar denk ik ook wel plaats voor.quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:50 schreef Mikeytt het volgende:
Neem aan dat topics over stemfraude (waar vaak geen bewijs voor is) binnen de complottheorieën vallen. Volgens mij zitten ze daar in POL/NWS niet op te wachten toch? Waar moeten die heen?
Waarom passen bovenstaande onderwerpen dan niet meer? Waar zouden die dan wel besproken moeten worden? En wat zijn een paar voorbeelden van wel typisch BNW onderwerpen?quote:Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Het welkomstwoord wordt op 25 juli ook aangepast. Heb geduld.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:29 schreef Perrin het volgende:
Als je dit leest:
[..]
Waarom passen bovenstaande onderwerpen dan niet meer? Waar zouden die dan wel besproken moeten worden? En wat zijn een paar voorbeelden van wel typisch BNW onderwerpen?
En waarom passen deze onderwerpen hier niet meer? Wil je ze helemaal van Fok! weren? Welke topics zijn wél BNW-onderwerpen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het welkomstwoord wordt op 25 juli ook aangepast. Heb geduld.
Idd, dit soort topics naar NWS en voorál POL verwijzen is in principe die topics hun nek omdraaien.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
En waarom passen deze onderwerpen hier niet meer? Wil je ze helemaal van Fok! weren? Welke topics zijn wél BNW-onderwerpen?
De tekst die je net aangaf is in 2019 voor het laatst aangepast, dus het werd sowieso tijd om eens naar het welkomstwoord te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
En waarom passen deze onderwerpen hier niet meer? Wil je ze helemaal van Fok! weren? Welke topics zijn wél BNW-onderwerpen?
Ze niet verwijzen is vooral het oude BNW de nek omdraaien. En dat oude BNW is ook gemist.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Idd, dit soort topics naar NWS en voorál POL verwijzen is in principe die topics hun nek omdraaien.
Zullen we dat eerst maar eens afwachten?quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:40 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Idd, dit soort topics naar NWS en voorál POL verwijzen is in principe die topics hun nek omdraaien.
Lijkt mij ook ja. Ik neem aan dat men wist waar BNW vandaan komt. Namelijk van een boek over een maatschappij die volledig beheerst wordt door overheden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:29 schreef Perrin het volgende:
Als je dit leest:
[..]
Waarom passen bovenstaande onderwerpen dan niet meer? Waar zouden die dan wel besproken moeten worden? En wat zijn een paar voorbeelden van wel typisch BNW onderwerpen?
Waarom topics sluiten in plaats van ze te verplaatsen naar waar ze volgens jullie wel thuis horen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
We laten de betreffende topics open tot de 25e deze maand en daarna gaan deze echt gesloten worden.
Ja populaire topics sluiten en onderwerpen verboden verklaren lijkt me persoonlijk niet een manier om een discussieforum levend te houden. Ooit is in POL het POL-café ook zo de nek omgedraaid, het duurde jaren voor POL weer een beetje levendig werd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 01:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom topics sluiten in plaats van ze te verplaatsen naar waar ze volgens jullie wel thuis horen?
Dit dus.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Ik neem aan dat men wist waar BNW vandaan komt. Namelijk van een boek over een maatschappij die volledig beheerst wordt door overheden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brave_New_World_(roman)
"geen probleem" alsof de mysteries der aard in een stramien moeten worden geplaatst om gecontroleerd te worden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 01:07 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij zijn onderwerpen als Bilderberg, Stonehenge, Haarp, Illuminati, Nazca Lines, Guanabara Bay, maar ook de moord op John F Kennedy geen probleem.
Aha. Er wordt iets geëist. Er is dus een agenda aanwezig die dit nieuwe reglement vooruit schuift.quote:We willen
Allen hebben een politieke insteek.quote:zeker verder met complotten, mysterieuze zaken en verborgen agenda's
Net zoals dit nieuwe reglement is de wijzende hand naar het tegenovergestelde van de eigen gewilde waarheid een politiek standpunt waartegen gewapend moet worden. Dat doet men door de pen te hanteren en te gaan schrijven. En nu wil het richtlijn aangevend team BNW van FOK! dat er niet meer over geschreven mag worden.quote:maar geen topics over hoe Biden de verkiezing heeft gestolen van Trump of dat Trump een pedoseksueel is.
Het was een politieke moord, met politieke motieven, tegen een politieke figuur. De aanslag schrééuwt politiek.quote:De moord op John F. Kennedy raakt ook politiek, maar heeft ruim 60 jaar geleden plaatsgevonden en nog zijn veel vragen onbeantwoord gebleven.
fixed that for youquote:De scheidslijn tussen 'verdachtmakingen omdat het kan' en 'conspiracy' is flinterdun bestaat niet
BNW op FOK! is vanaf nu een conspiracy politiestaat op het internet. Gefeliciteerd, jullie hebben BNW om zeep geholpen.quote:maar we gaan hem wel bewaken.
Dus oude, uitgekauwde complottheorieën die bijna niemand meer bezighoudt mogen wel maar complottheorieën die mensen wel bezig houden zoals een nieuwe pizzagate of covidcomplotten die echt nog spelen mogen niet?quote:Op donderdag 18 juli 2024 01:07 schreef Jippie het volgende:
Volgens mij zijn onderwerpen als Bilderberg, Stonehenge, Haarp, Illuminati, Nazca Lines, Guanabara Bay, maar ook de moord op John F Kennedy geen probleem.
We willen zeker verder met complotten, mysterieuze zaken en verborgen agenda's maar geen topics over hoe Biden de verkiezing heeft gestolen van Trump of dat Trump een pedoseksueel is. De moord op John F. Kennedy raakt ook politiek, maar heeft ruim 60 jaar geleden plaatsgevonden en nog zijn veel vragen onbeantwoord gebleven.
De scheidslijn tussen 'verdachtmakingen omdat het kan' en 'conspiracy' is flinterdun maar we gaan hem wel bewaken. De babbelbox blijft overigens gewoon open.
Vragen en opmerkingen kunnen jullie richten
aan forum@fok.nl
Mooi staaltje geschiedvervalsingquote:Op donderdag 18 juli 2024 01:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja populaire topics sluiten en onderwerpen verboden verklaren lijkt me persoonlijk niet een manier om een discussieforum levend te houden. Ooit is in POL het POL-café ook zo de nek omgedraaid, het duurde jaren voor POL weer een beetje levendig werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |