Dozen zitten nog om z'n schoenen jaquote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef wimderon het volgende:
Yamal komt er totaal niet aan te pas @:Alaphilippe_
Gelukkig zijn de compilaties weer vol gevoetbald.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:38 schreef wimderon het volgende:
Yamal komt er totaal niet aan te pas @:Alaphilippe_
Zo even wat ik gezien heb spelen Saka en Shaw ook wel aardig.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nico voorlopig de beste man van het veld.
Al ligt de lat vrij laag, voorzichtig wedstrijdje waarin men het liefst zo weinig mogelijk risico neemt. Hij is de enige die af en toe wat probeert.
Isco inbrengenquote:Op zondag 14 juli 2024 21:48 schreef wimderon het volgende:
Ik kijk uit naar de analyse van Rafael.
'Spanje moet gewoon lekker gaan foeballuh' is mijn gok.
We gaan dit nog 30 jaar moeten aan horen: iT CaMe HoMequote:Op zondag 14 juli 2024 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan me enige trots op een Engels kampioenschap echt totaal niet voorstellen.
Ze zien nota bene de Premier League, dan is dit toch absoluut niet om aan te zien.
Engeland gaat niet scoren.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We gaan dit nog 30 jaar moeten aan horen: iT CaMe HoMe
Opzich is die haat jegens die debiele shows voor de wedstrijd wel terecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Volgens pannekoek Bassie ligt het aan het missen van een warming-up!
Nou hebben de Engelsen zelf vrij veel geklaagd, tot aan deze finale dan.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan me enige trots op een Engels kampioenschap echt totaal niet voorstellen.
Ze zien nota bene de Premier League, dan is dit toch absoluut niet om aan te zien.
Wel een aardig gevonden bruggetje vond ik. Sjoerd pruttelde nog dat ze het verplicht moesten uitzenden terwijl de bbc lachend doorging met hun voorbeschouwing.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:55 schreef Szura het volgende:
Volgens pannekoek Bassie ligt het aan het missen van een warming-up!
De Belg praatte er ook doorheen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een aardig gevonden bruggetje vond ik. Sjoerd pruttelde nog dat ze het verplicht moesten uitzenden terwijl de bbc lachend doorging met hun voorbeschouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |