Ja, dit in combinatie met die luide geluiden vooraf doen wel vermoeden dat hij niet gewoon ineens onwel werd ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:37 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn oor lijkt wel echt geraakt, niet dat ze bloedblob op hem gegooid hebben ofzo.
I'm going to build a new big ear and its going to be awesome.......Its going to be amazing......It will be the greatest ear the world has ever seen.quote:
Als je met zwaar kaliber op je hoofd geschoten wordt, is het wel over ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
op de beelden lijkt hij wel van achter geraakt te worden. Ook meerdere knalletjes? Lijkt me meer een airsoft pistool. Als het een echte kogel was die z'n oor raakt zou z'n oor er toch afliggen
Juistem, die mensen willen maar één ding op zo’n moment: weg.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is hun werk. Bescherming, er zijn andere agenten in het publiek aanwezig die een dader moeten overmeesteren als daar sprake van is.
Ja, of gebeten door een eekhoorn. Boys, ff stoppen met die vreemde suggesties.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
op de beelden lijkt hij wel van achter geraakt te worden. Ook meerdere knalletjes? Lijkt me meer een airsoft pistool. Als het een echte kogel was die z'n oor raakt zou z'n oor er toch afliggen
Onder rechts vs wel ja. Ben dr bang voor.quote:
Zo snel kunnen ze toch geen krant drukken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
De grote kranten spreken enkel van het feit dat er geschoten is op een verkiezingsbijeenkomst van Trump. De foto's spreken voor zich..
Ah, hier was ik al naar aan het zoeken, dank uquote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
2024 attempted assassination of Donald Trump
https://en.wikipedia.org/(...)tion_of_Donald_Trump
Ga je lekker?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
De Dems zijn echt bang dat ze hem nu proberen te doden
MAGA
Nog geen half uur bezig en we krijgen al de eerste 'de mainstream media probeert het te verdraaien!'-ding, of lees ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
De grote kranten spreken enkel van het feit dat er geschoten is op een verkiezingsbijeenkomst van Trump. De foto's spreken voor zich..
Aan het filmpje te zien van rechts, hij grijpt gelijk naar zijn rechteroor alvorens hij naar de grond duikt.quote:
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
Yep. Hoe cynisch ook. Als dit meevalt, en laten we dat hopen, dan is het allemaal wel gespeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
Als de verwondingen meevallen is dit de natte droom van iedere campagneleider
Zie Trump er nog wel voor aan dat het gespeeld is ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
Maar goed, Biden kan nu wel met pensioen. Dit is gespeeld.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
Die zijn vooral teleurgesteld dat hij niet neergeknald isquote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.
Kansloos die dubbele standaard daar van die engnekken op de eindredactie
Hij zal niet de eerste zijn die puur op adrenaline nog een auto in stapt en er later toch nog ernstig aan toe blijkt. Laten we eerst wachten en hopen op goed nieuws, als hij echt in z’n hoofd geraakt is dan moet ik het nog zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
Verkiezingswinst voor Trump is wel zekerheidje nu. Neergeschoten en zo strijdbaar van het podium gaan. Dat verschil met de staat van Biden maken de dems niet meer goed
Alleen jammer voor hen dat het enkele maanden voor de verkiezingen is. Zo iets moet wel vlak voor de verkiezingen plaatsvinden, anders is de emotie en nieuwigheid er ook weer af.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
Als de verwondingen meevallen is dit de natte droom van iedere campagneleider
Attempted assassination met een balletjespistool?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
2024 attempted assassination of Donald Trump
https://en.wikipedia.org/(...)tion_of_Donald_Trump
De Reps zijn bang dat ze verliezen, dus zetten ze even een false flag in actie.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
De Dems zijn echt bang dat ze hem nu proberen te doden
MAGA
Juist dit soort zwart-wit onzin zorgt voor polarisatie in de samenleving. De meeste mensen in een samenleving willen echt niet dat politici worden neergeschoten, of ze op die gene zouden stemmen of er ver vandaan staan.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die zijn vooral teleurgesteld dat hij niet neergeknald is
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
En daar kan je ook weer je vraagtekens bij zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
Verkiezingswinst voor Trump is wel zekerheidje nu. Neergeschoten en zo strijdbaar van het podium gaan. Dat verschil met de staat van Biden maken de dems niet meer goed
Zal wel aangepast zijn, nu staat er gewoon een normale kop, gezien de nog totaal onduidelijke situatie:quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.
Kansloos die dubbele standaard daar van die engnekken op de eindredactie
Wat suggereer jij hier?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daar kan je ook weer je vraagtekens bij zetten.
Ik vind het maar raar dit. Nog ffies dat strijdbare vuistje. Waarom zou je dat doen als er potentiële moordenaars rondlopen?
Ja, mn hoela. Zullen we jou even in de koffie soppen?quote:
Lol, dit kan alleen maar ingestudeerd zijn. Trump zou alleen zo'n spontane reactie geven als zijn broodrooster opeens ham had toegevoegd aan een gegrillde kaasboterham.quote:
NOS geeft aan dat Trump al gereageerd heeft en liet weten dat het goed met hem ging, maar geen idee verder waar precies. Zal wel op dat rare platform van hem zijn?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die puur op adrenaline nog een auto in stapt en er later toch nog ernstig aan toe blijkt. Laten we eerst wachten en hopen op goed nieuws, als hij echt in z’n hoofd geraakt is dan moet ik het nog zien.
Adrenaline?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dit. Nog ffies dat strijdbare vuistje. Waarom zou je dat doen als er potentiële moordenaars rondlopen?
Op reddit lees ik anders vaak dat ze graag Trump dood zouden zien. En dat krijgt een stuk meer up dan downvotes.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Juist dit soort zwart-wit onzin zorgt voor polarisatie in de samenleving. De meeste mensen in een samenleving willen echt niet dat politici worden neergeschoten, of ze op die gene zouden stemmen of er ver vandaan staan.
Er is een statement namens hem uitgegaan door een woordvoerder. Dat zegt mij niets.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS geeft aan dat Trump al gereageerd heeft en liet weten dat het goed met hem ging, maar geen idee verder waar precies. Zal wel op dat rare platform van hem zijn?
Omdat Trump?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja. Kan.quote:
Huh?quote:
Je kijkt te veel films.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Morgen een nieuwe burgeroorlog in de vs tussen links en rechts. Ik zie dat wapengeile land er gerust voor aan.
En wie zijn "ze" dan ? Denk je dat een online commentaar met likes meteen staat voor ongeveer de helft van de bevolking? Betekend dat ook dat de andere helft staat te juichen als Biden, Timmermans of Kaag gewond zou raken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Op reddit lees ik anders vaak dat ze graag Trump dood zouden zien. En dat krijgt een stuk meer up dan downvotes.
Waanzin de BNW posts die ik hier lees.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
altijd bijzonder hoe men meteen complotten begint te bedenken
Zo dapper lijkt hij me niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat Trump?
Hij weet hoe belangrijk zijn houding die eerste secondes is. Ik ben niet per sé fan van zijn beleid, maar dit soort shit pakt hij altijd geweldig aan (voor zijn achterban)
de overheid faalt met alles maar toch zijn ze in staat om allemaal complotten uit te voeren. En niemand heeft het door behalve de denkers van BNWquote:
Defeated by FACTS and LOGICquote:Op zondag 14 juli 2024 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, mn hoela. Zullen we jou even in de koffie soppen?
Zie vorige post. Mening. Suggereer niks.quote:
Alleen als de helft het wil is het erg of hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Momo het volgende:
[..]
En wie zijn "ze" dan ? Denk je dat een online commentaar met likes meteen staat voor ongeveer de helft van de bevolking? Betekend dat ook dat de andere helft staat te juichen als Biden, Timmermans of Kaag gewond zou raken?
Je kan het dapper noemen, of zelfoverschattingquote:
“Shooter is down” wordt er geroepen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef heywoodu het volgende:
Wapens!
[ afbeelding ]
Maar serieus, C-SPAN heeft een beduidend langer filmpje dan die ene van Twitter, inclusief aandachtsjosti op 35 seconden
Omdat het een man van 78 jaar is niet zo maar overeind komt.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Maver24 het volgende:
Als het alleen het oor is waarom hadden ze dan zo moeite om hem overeind te helpen. Iets op adrenaline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |