Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
Maar goed, Biden kan nu wel met pensioen. Dit is gespeeld.
Die zijn vooral teleurgesteld dat hij niet neergeknald isquote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.
Kansloos die dubbele standaard daar van die engnekken op de eindredactie
Hij zal niet de eerste zijn die puur op adrenaline nog een auto in stapt en er later toch nog ernstig aan toe blijkt. Laten we eerst wachten en hopen op goed nieuws, als hij echt in z’n hoofd geraakt is dan moet ik het nog zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
Verkiezingswinst voor Trump is wel zekerheidje nu. Neergeschoten en zo strijdbaar van het podium gaan. Dat verschil met de staat van Biden maken de dems niet meer goed
Alleen jammer voor hen dat het enkele maanden voor de verkiezingen is. Zo iets moet wel vlak voor de verkiezingen plaatsvinden, anders is de emotie en nieuwigheid er ook weer af.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
Als de verwondingen meevallen is dit de natte droom van iedere campagneleider
Attempted assassination met een balletjespistool?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
2024 attempted assassination of Donald Trump
https://en.wikipedia.org/(...)tion_of_Donald_Trump
De Reps zijn bang dat ze verliezen, dus zetten ze even een false flag in actie.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
De Dems zijn echt bang dat ze hem nu proberen te doden
MAGA
Juist dit soort zwart-wit onzin zorgt voor polarisatie in de samenleving. De meeste mensen in een samenleving willen echt niet dat politici worden neergeschoten, of ze op die gene zouden stemmen of er ver vandaan staan.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die zijn vooral teleurgesteld dat hij niet neergeknald is
Daar lijkt het wel op, ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
Maar goed, Biden kan nu wel met pensioen. Dit is gespeeld.
En daar kan je ook weer je vraagtekens bij zetten.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
Verkiezingswinst voor Trump is wel zekerheidje nu. Neergeschoten en zo strijdbaar van het podium gaan. Dat verschil met de staat van Biden maken de dems niet meer goed
Zal wel aangepast zijn, nu staat er gewoon een normale kop, gezien de nog totaal onduidelijke situatie:quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.
Kansloos die dubbele standaard daar van die engnekken op de eindredactie
Wat suggereer jij hier?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daar kan je ook weer je vraagtekens bij zetten.
Ik vind het maar raar dit. Nog ffies dat strijdbare vuistje. Waarom zou je dat doen als er potentiële moordenaars rondlopen?
Ja, mn hoela. Zullen we jou even in de koffie soppen?quote:
Lol, dit kan alleen maar ingestudeerd zijn. Trump zou alleen zo'n spontane reactie geven als zijn broodrooster opeens ham had toegevoegd aan een gegrillde kaasboterham.quote:
NOS geeft aan dat Trump al gereageerd heeft en liet weten dat het goed met hem ging, maar geen idee verder waar precies. Zal wel op dat rare platform van hem zijn?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste zijn die puur op adrenaline nog een auto in stapt en er later toch nog ernstig aan toe blijkt. Laten we eerst wachten en hopen op goed nieuws, als hij echt in z’n hoofd geraakt is dan moet ik het nog zien.
Adrenaline?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dit. Nog ffies dat strijdbare vuistje. Waarom zou je dat doen als er potentiële moordenaars rondlopen?
Op reddit lees ik anders vaak dat ze graag Trump dood zouden zien. En dat krijgt een stuk meer up dan downvotes.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Juist dit soort zwart-wit onzin zorgt voor polarisatie in de samenleving. De meeste mensen in een samenleving willen echt niet dat politici worden neergeschoten, of ze op die gene zouden stemmen of er ver vandaan staan.
Er is een statement namens hem uitgegaan door een woordvoerder. Dat zegt mij niets.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS geeft aan dat Trump al gereageerd heeft en liet weten dat het goed met hem ging, maar geen idee verder waar precies. Zal wel op dat rare platform van hem zijn?
Omdat Trump?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja. Kan.quote:
Huh?quote:
Je kijkt te veel films.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Morgen een nieuwe burgeroorlog in de vs tussen links en rechts. Ik zie dat wapengeile land er gerust voor aan.
En wie zijn "ze" dan ? Denk je dat een online commentaar met likes meteen staat voor ongeveer de helft van de bevolking? Betekend dat ook dat de andere helft staat te juichen als Biden, Timmermans of Kaag gewond zou raken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:49 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Op reddit lees ik anders vaak dat ze graag Trump dood zouden zien. En dat krijgt een stuk meer up dan downvotes.
Waanzin de BNW posts die ik hier lees.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
altijd bijzonder hoe men meteen complotten begint te bedenken
Zo dapper lijkt hij me niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat Trump?
Hij weet hoe belangrijk zijn houding die eerste secondes is. Ik ben niet per sé fan van zijn beleid, maar dit soort shit pakt hij altijd geweldig aan (voor zijn achterban)
de overheid faalt met alles maar toch zijn ze in staat om allemaal complotten uit te voeren. En niemand heeft het door behalve de denkers van BNWquote:
Defeated by FACTS and LOGICquote:Op zondag 14 juli 2024 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, mn hoela. Zullen we jou even in de koffie soppen?
Zie vorige post. Mening. Suggereer niks.quote:
Alleen als de helft het wil is het erg of hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Momo het volgende:
[..]
En wie zijn "ze" dan ? Denk je dat een online commentaar met likes meteen staat voor ongeveer de helft van de bevolking? Betekend dat ook dat de andere helft staat te juichen als Biden, Timmermans of Kaag gewond zou raken?
Je kan het dapper noemen, of zelfoverschattingquote:
“Shooter is down” wordt er geroepen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef heywoodu het volgende:
Wapens!
[ afbeelding ]
Maar serieus, C-SPAN heeft een beduidend langer filmpje dan die ene van Twitter, inclusief aandachtsjosti op 35 seconden
Omdat het een man van 78 jaar is niet zo maar overeind komt.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Maver24 het volgende:
Als het alleen het oor is waarom hadden ze dan zo moeite om hem overeind te helpen. Iets op adrenaline
Het is een man van 78, die staat niet meer zo makkelijk opquote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Maver24 het volgende:
Als het alleen het oor is waarom hadden ze dan zo moeite om hem overeind te helpen. Iets op adrenaline
Volgens mij moeten die lijfwachten hem net laag houden en er boven op gaan liggen / voor gaan staan tot het gevaar geweken is. Hem zeker niet zijn hoofd laten zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:51 schreef Maver24 het volgende:
En je weet niet of het gevaar is gewekenquote:Op zondag 14 juli 2024 00:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Het is een man van 78, die staat niet meer zo makkelijk op
Jij denkt dat de mensen in november op Trump gaan stemmen omdat hij in juli een slappe aanslag overleefde?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga maar alvast een Zwitsers paspoort aanvragen. Trump gaat nu definitief de verkiezingen winnen en zal de spanningen tussen Rusland en de NAVO nog verder opvoeren.
Wat een idiote, trieste actie. Ik hoop dat de schutter gepakt wordt en voor een lange tijd de bak in gaat.
Trump gaat gewoon bukken voor Poetin.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ga maar alvast een Zwitsers paspoort aanvragen. Trump gaat nu definitief de verkiezingen winnen en zal de spanningen tussen Rusland en de NAVO nog verder opvoeren.
Wat een idiote, trieste actie. Ik hoop dat de schutter gepakt wordt en voor een lange tijd de bak in gaat.
Precies, dat is niet even een kwestie van hem gelijk overeind tillenquote:Op zondag 14 juli 2024 00:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die lijfwachten hem net laag houden en er boven op gaan liggen / voor gaan staan tot het gevaar geweken is. Hem zeker niet zijn hoofd laten zien.
We hebben het hier over de VS. Dus: ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen in november op Trump gaan stemmen omdat hij in juli een slappe aanslag overleefde?
Moet je dan wel president willen worden als je niet zo vitaal bent. Geef mij dan maar een jongere man. Staat ook beter vind ikquote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat het een man van 78 jaar is niet zo maar overeind komt.
Ik denk dat dit wel degelijk van invloed is Jaquote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen in november op Trump gaan stemmen omdat hij in juli een slappe aanslag overleefde?
Nou ja meestal wel hoor. Autootje in sleuren en wegwezen. Misschien kun je je de beelden nog herinneren van Beatrix bij de damschreeuer.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, dat is niet even een kwestie van hem gelijk overeind tillen
eerste schoten de shooter en de daaropvolgende schoten is de beveiliging?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Shooter is down” wordt er geroepen.
Ja, dit soort dingen spelen gewoon mee als mensen gaan stemmen. Hij heeft nu ook een iconische foto er bij etc. Dit gaat hem sowieso stemmen opleverenquote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iedereen die geweld tegen politici toejuicht is een idioot, links of rechts. Laten we niet dat soort domme generalisaties gebruiken om te doen alsof links of rechts dat wel ok zou vinden. Typisch giftige zwart-wit politiek.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Alleen als de helft het wil is het erg of hoe moet ik dit lezen?
Martelaarschap is sterk, dus ja dit zal hem zeker stemmen opleveren, hoeveel? Dat is moeilijk te zeggen niet heel veel maar in deze strijd is een beetje al veel.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, maar het zal aan de situatie liggen. Als hier geschoten is (dat zullen ze al wel nagenoeg zeker weten op dat moment), dan zal toch op z'n minst gezorgd moeten worden dat er genoeg mensen om hem heen lopen en dat een eventuele schutter op geen enkele manier bijvoorbeeld zijn hoofd in het vizier krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou ja meestal wel hoor. Autootje in sleuren en wegwezen. Misschien kun je je de beelden nog herinneren van Beatrix bij de damschreeuer.
Beide kandidaten zijn te oud en niet zo vitaal, zet de max leeftijd op 70 jaar. Maar goed wat offtopic hier.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je dan wel president willen worden als je niet zo vitaal bent. Geef mij dan maar een jongere man. Staat ook beter vind ik
Sowieso, als neergeschoten worden de zekerheid tot overwinning zou zijn liet iedere kandidaat zich wel neerschieten. Als Trump wint is dat omdat Biden niet wil opflikkeren.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Er zit een paar seconde tussen en ze klinken ook net anders.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eerste schoten de shooter en de daaropvolgende schoten is de beveiliging?
Reactie van secret service leek sowieso beetje slap maar goed, dunno hoe ze dit normaal aanpakken.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:57 schreef FvanS het volgende:
Ik mis wel een beetje de kogelwerende koffertjes terwijl hij wegloopt.
Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen die geweld tegen politici toejuicht is een idioot, links of rechts. Laten we niet dat soort domme generalisaties gebruiken om te doen alsof links of rechts dat wel ok zou vinden. Typisch giftige zwart-wit politiek.
Tegen een mr garrison die de jeugd staat toe te spreken in de gymzaal?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik wed dat South Park met een aflevering komt waarin Randy Marsh de schutter is.
rond 9 min 7 sec roept een van die secret service agenten "shooter is down"quote:
Haha. Die CAT lui die je zag zijn tot de tanden bewapend. Waarschijnlijk was de dreiging al uitgeschakeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Reactie van secret service leek sowieso beetje slap maar goed, dunno hoe ze dit normaal aanpakken.
Ik denk eerder dat hij het vreselijk vind voor de President van Frankrijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:00 schreef polderturk het volgende:
Biden is net geïnformeerd over de aanslag.
Hij zal het stiekem wel jammer vinden dat de aanslag is mislukt.
ze schermen hem af met hun lichaam, wtf kunnen ze nog meer doen?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Reactie van secret service leek sowieso beetje slap maar goed, dunno hoe ze dit normaal aanpakken.
Biden: I condemn the terrorist attack on my vice president Trump, eh gwhrrhhrhfh, I...quote:Op zondag 14 juli 2024 01:00 schreef polderturk het volgende:
Biden is net geïnformeerd over de aanslag.
Hij zal het stiekem wel jammer vinden dat de aanslag is mislukt.
Hem gelijk meesleuren en in een gepantserde wagen proppen roflquote:Op zondag 14 juli 2024 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze schermen hem af met hun lichaam, wtf kunnen ze nog meer doen?
Terugschieten. En dat hebben ze ook gedaan zo te zien.quote:Op zondag 14 juli 2024 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |