Het klinkt ook niet als een echte gun. Maar goed, ik ben ook geen deskundige wat betreft vuurwapens.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:23 schreef Buitendam het volgende:
Hij lijkt gewoon weg te lopen met bloed op z’n hoofd. Volgens mij valt het wel mee
Volgens mij is dit wel hoe een geweer klinkt buiten. Wat je in films hoort is juist niet realistisch.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet als een echte gun. Maar goed, ik ben ook geen deskundige wat betreft vuurwapens.
Ik vind het maar raar deze rare shizzle.quote:
Live op cnn nuquote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Ik zie dit op geen enkele serieuze nieuws website gemeld worden.
https://news.sky.com/stor(...)d-off-stage-13177651quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Niks over schotenquote:Op zondag 14 juli 2024 00:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu wel.
https://edition.cnn.com/p(...)-07-13-24/index.html
Zo serieus zijn ze dan niet. Is gewoon echtquote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Er zijn beelden en in de Op staat cnn gelinkt.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Het is net een half uur geleden gebeurt, en jij vind CNN niet een serieuze nieuwswebsite?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Een geweer maakt veel lawaai en dan waren er bij de missers ook omstanders omgevallen. Het is vreemd. .22 buks of zo?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef takura het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel hoe een geweer klinkt buiten. Wat je in films hoort is juist niet realistisch.
quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is wel een hele stupide take, nieuws is nieuws maar ik zie het nu ook bij de NY Times gemeld worden, ik was dus abuis.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
https://news.sky.com/stor(...)d-off-stage-13177651
Zegt misschien wel wat over de media?
Social media is altijd sneller met ontwikkelingen tegenwoordig.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Denk je dan aan air soft/balletjes pistool? Zoiets?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:29 schreef PotjeSambal het volgende:
Schoten is niet 100% zeker toch? Hij heeft bloed bij z'n oor. Kan ook door iets anders dan een kogel komen? Heftig wel. Afwachten.
Ja,quote:Op zondag 14 juli 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk je dan aan air soft/balletjes pistool? Zoiets?
Nou ja, CNN.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
Zo'n klein 2 kogel pistooltje wat je makkelijk in je naad kan stoppen om door de sec. te komen.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Een geweer maakt veel lawaai en dan waren er bij de missers ook omstanders omgevallen. Het is vreemd. .22 buks of zo?
Stond niet op de website van CNN toen ik keek, overigens.quote:
Ja, dit heeft waarschijnlijk al te veel energie:quote:Op zondag 14 juli 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk je dan aan air soft/balletjes pistool? Zoiets?
Politicus, dat is ook een aardige benaming voor iemand die dictator wil zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou je bek man. Aanslag op een politicus. Dat is gewoon niet best.
Of het nu the orange man is of niet.
Met biden had je moord en brand geschreeuwt.
Wat een vreemd filmpje. Niemand rent weg.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
Nog onduidelijk dus wat er precies is gebeurd, of er is geschoten, of hij daardoor is geraakt of dat het bloed ergens anders vandaan komt, etc.
Op Twitter hoor je wel schoten bij de filmpjes.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
Nog onduidelijk dus wat er precies is gebeurd, of er is geschoten, of hij daardoor is geraakt of dat het bloed ergens anders vandaan komt, etc.
Lijkt wel redelijk mee te vallen, aangezien hij wel gelijk zijn vuist omhoog steekt.
Dat is hun werk. Bescherming, er zijn andere agenten in het publiek aanwezig die een dader moeten overmeesteren als daar sprake van is.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:36 schreef Momo het volgende:
Agenten/beveiliging lijkt meteen naar Trump te gaan, maar niet meteen een dader duidelijk?
Wat ik raar vind is dat er nergens een dader lijkt te zijn, zou meteen duidelijk zijn wie schiet toch?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een vreemd filmpje. Niemand rent weg.
Dat weet ik wel zekerquote:
Ja, dit in combinatie met die luide geluiden vooraf doen wel vermoeden dat hij niet gewoon ineens onwel werd ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:37 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn oor lijkt wel echt geraakt, niet dat ze bloedblob op hem gegooid hebben ofzo.
I'm going to build a new big ear and its going to be awesome.......Its going to be amazing......It will be the greatest ear the world has ever seen.quote:
Als je met zwaar kaliber op je hoofd geschoten wordt, is het wel over ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
op de beelden lijkt hij wel van achter geraakt te worden. Ook meerdere knalletjes? Lijkt me meer een airsoft pistool. Als het een echte kogel was die z'n oor raakt zou z'n oor er toch afliggen
Juistem, die mensen willen maar één ding op zo’n moment: weg.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is hun werk. Bescherming, er zijn andere agenten in het publiek aanwezig die een dader moeten overmeesteren als daar sprake van is.
Ja, of gebeten door een eekhoorn. Boys, ff stoppen met die vreemde suggesties.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
op de beelden lijkt hij wel van achter geraakt te worden. Ook meerdere knalletjes? Lijkt me meer een airsoft pistool. Als het een echte kogel was die z'n oor raakt zou z'n oor er toch afliggen
Onder rechts vs wel ja. Ben dr bang voor.quote:
Zo snel kunnen ze toch geen krant drukken?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
De grote kranten spreken enkel van het feit dat er geschoten is op een verkiezingsbijeenkomst van Trump. De foto's spreken voor zich..
Ah, hier was ik al naar aan het zoeken, dank uquote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
2024 attempted assassination of Donald Trump
https://en.wikipedia.org/(...)tion_of_Donald_Trump
Ga je lekker?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
De Dems zijn echt bang dat ze hem nu proberen te doden
MAGA
Nog geen half uur bezig en we krijgen al de eerste 'de mainstream media probeert het te verdraaien!'-ding, of lees ik het nu verkeerd?quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
De grote kranten spreken enkel van het feit dat er geschoten is op een verkiezingsbijeenkomst van Trump. De foto's spreken voor zich..
Aan het filmpje te zien van rechts, hij grijpt gelijk naar zijn rechteroor alvorens hij naar de grond duikt.quote:
Nu.nl ook zo'n heerlijk agnostische kop nu.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:42 schreef PzKpfw het volgende:
Yep. Hoe cynisch ook. Als dit meevalt, en laten we dat hopen, dan is het allemaal wel gespeeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:41 schreef Filosoofert het volgende:
Als de verwondingen meevallen is dit de natte droom van iedere campagneleider
Zie Trump er nog wel voor aan dat het gespeeld is ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 00:44 schreef takura het volgende:
Maar goed, Biden kan nu wel met pensioen. Dit is gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |