abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214274716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er worden hier twee dingen door elkaar gehaald: de felle kritiek op Biden heeft vooral betrekking op zijn geschiktheid als kandidaat tegenover Trump, niet als huidig of toekomstig President. Het 25ste amendment is helemaal niet aan de orde, tenzij je het hebt over een hypothetisch scenario over drie of vier jaar. Maar goed, zelfs de Amerikaanse pers maakt die sprong met behoorlijk wat nonchalance.
Ik noemde het ook niet voor niets de nucleaire optie voor het geval Biden niet opzij wilt stappen.
pi_214274729
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:19 schreef Ulx het volgende:

Is de VS nu in oorlog?
Kun jij 100% garanderen dat er geen acties tegen bijvoorbeeld terroristen of zelfs een oorlog komen in de komende 4 jaar?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214274751
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hier heeft Trump ook last van. Die begint over elektrische boten, haaien en executie. Of over Hannibal Lecter
[..]
Trump viel in slaap tijdens zijn eigen proces. Het enige gunstige voor hem is dat er geen video's en foto's van zijn.
Trump heeft in deze discussie niks te zoeken, je gaat het ook niet over Macron hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_214274781
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Kun jij 100% garanderen dat er geen acties tegen bijvoorbeeld terroristen of zelfs een oorlog komen in de komende 4 jaar?
Nee, maar denk je dat een POTUS dan constant rond een grote tafel met daarop allemaal blokjes die divisies voorstellen moet staan of zo? Hij moet gewoon beslissingen nemen en de uitvoering delegeren.
pi_214274811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, maar denk je dat een POTUS dan constant rond een grote tafel met daarop allemaal blokjes die divisies voorstellen moet staan of zo? Hij moet gewoon beslissingen nemen en de uitvoering delegeren.
Nee, hij zit wel in de situation room en neemt de eindbeslissingen. Dat kan Biden gewoon niet meer.
pi_214274826
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, hij zit wel in de situation room en neemt de eindbeslissingen. Dat kan Biden gewoon niet meer.
En dat baseer je op wat precies?
pi_214274838
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
Op wat hij zelf zegt: hij kan niks als hij niet goed geslapen heeft.
pi_214274938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:27 schreef Hanca het volgende:

[..]
Op wat hij zelf zegt: hij kan niks als hij niet goed geslapen heeft.
Dat ging over het debat. Niet over het micromanagen van een oorlog waar jij op doelt. Want bij het plannen van grote operaties is er heus wel tijd voor een dutje. Je doet zoiets niet in vijf minuten.

En voor die ene situatie waar wèl binnen minuten een beslissing moet worden genomen zijn er procedures. Die zitten gewoon in de voetbal.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 17:34:11 #134
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214274962
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat zie je zelf toch ook wel, die man weet de helft van de tijd niet meer waar hij is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214274989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat ging over het debat. Niet over het micromanagen van een oorlog waar jij op doelt. Want bij het plannen van grote operaties is er heus wel tijd voor een dutje. Je doet zoiets niet in vijf minuten.

En voor die ene situatie waar wèl binnen minuten een beslissing moet worden genomen zijn er procedures. Die zitten gewoon in de voetbal.
Als je het al moeilijk hebt met een debat hoe denk je dan dat het gaat in een situation room waar het misschien wel snel beslissen is?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 17:36:52 #136
38496 Perrin
pi_214274998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, wat je bij Trump ziet, zie je nu exact hetzelfde bij Biden in dit topic. Bijzonder dat je als Nederlander zo diep in de cult van een Amerikaanse presidentskandidaat kunt zitten dat je de feiten uit het oog verliest. En blijkbaar kan dat inderdaad aan beide kanten.
Idd, er zijn een paar hardcore Biden-groupies die enkel hier zijn om Biden te cheerleaden lijkt het.
pi_214275032
Wie is er precies een Biden groupie en loopt er te cheerleaden?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 13 juli 2024 @ 17:42:33 #138
38496 Perrin
pi_214275054
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:41 schreef OMG het volgende:
Wie is er precies een Biden groupie en loopt er te cheerleaden?
De meesten hebben een naam van slechts 3 letters.
pi_214275063
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat zie je zelf toch ook wel, die man weet de helft van de tijd niet meer waar hij is.
Dit was gisteren in Detroit. Ik zie hier geen bijzonderheden, niets om je zorgen over te maken. Jij wel?

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_214275106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
De meesten hebben een naam van slechts 3 letters.
Ah, vragen wie een goede kandidaat is, waarom deze meer kans heeft dan Biden, hoe het hele plan dan in z'n werk gaat vs de uitleg dat hij de meeste delegates heeft, de primaries heeft gewonnen, mogelijkheden qua dit alles is.... cheerleaden en Biden groupie zijn? Mijn god zeg :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_214275134
Denken jullie trouwens dat Trump zich gedisciplineerd zal blijven gedragen als Biden het publiek helpt herinneren aan zijn veroordelingen en het feit dat Trump een verkrachter is? Meestal gaat hij dan helemaal full-moron. Gaat hij bizarre nonsens uitkramen. Idiooot doen. Het soort gedrag dat de twijfelende kiezer weer afschrikt. Dus het is wel een goede manier denk ik. Wat denken jullie?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2024 17:50:22 ]
pi_214275170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:49 schreef Ulx het volgende:
Denken jullie trouwens dat Trump zich gedisciplineerd zal blijven gedragen als Biden het publiek helpt herinneren aan zijn veroordelingen en het feit dat Trump een verkrachter is? Meestal gaat hij dan helemaal full-moron. Gaat hij bizarre nonsens uitkramen. Idiooot doen. Het soort gedrag dat de twijfelende kiezer weer afschrikt. Dus het is wel een goede manier denk ik. Wat denken jullie?
Misschien zou dat de twijfelende kiezer weer naar de stembus brengen, zou kunnen. Bij gebrek aan eigen geschiktheid puur op de nog grotere ongeschiktheid van de tegenkandidaat wijzen. Ik vind het niet zo sterk, maar het kan een taktiek zijn om zo te hopen dat men toch op komt dagen om vooral tegen Trump te stemmen, ipv voor de Democraat.
pi_214275242
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:53 schreef Hanca het volgende:

Bij gebrek aan eigen geschiktheid puur op de nog grotere ongeschiktheid van de tegenkandidaat wijzen. Ik vind het niet zo sterk,
Wat is het nou? Moet Biden assertief overkomen of niet?
pi_214275263
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:53 schreef Hanca het volgende:

[..]
Misschien zou dat de twijfelende kiezer weer naar de stembus brengen, zou kunnen. Bij gebrek aan eigen geschiktheid puur op de nog grotere ongeschiktheid van de tegenkandidaat wijzen. Ik vind het niet zo sterk, maar het kan een taktiek zijn om zo te hopen dat men toch op komt dagen om vooral tegen Trump te stemmen, ipv voor de Democraat.
Je hoeft niet om 1 reden te kiezen voor een bepaalde kandidaat, het is heel normaal om daar verschillende argumenten bij te hebben. Als 1 van de twee kandidaten een gevaarlijke crimineel is lijkt me dat sowieso een valide argument om mee te nemen in je overweging of je gaat stemmen en op wie.
pi_214275269
Laten we het bij de inhoud houden zelfs als je het met elkaar oneens bent aub. Andere users voor 'Stans" of "groupies" gaan uitmaken om het al dan niet het kiezen van een favoriet is niet de bedoeling.
pi_214275340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat is het nou? Moet Biden assertief overkomen of niet?
Ik roep nooit op dat politici met modder naar de ander moeten gooien, dat vind ik altijd een zwakke tactiek.
pi_214275344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 17:49 schreef Ulx het volgende:
Trump staat voor in de peilingen en de verkiezingen gaan overduidelijk over Biden en niet over Trump. Trump is wat moddergooien richting hem wel wat gewend dus hij weet wat hij vooral niet moet doen.
Het is eigenlijk de strategie van Biden in 2019, verstop jezelf en laat de tegenstander fouten maken dan word hij vanzelf president.
pi_214275378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:15 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik roep nooit op dat politici met modder naar de ander moeten gooien, dat vind ik altijd een zwakke tactiek.
Het is toch geen modder gooien? Trump is 34 keer veroordeeld voor fraude en/of financiële misdrijven en een andere rechter heeft gezegd dat hij een verkrachter is. Dat is gewoon het benoemen van feiten. Wat is daar mis mee?
pi_214275410
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is toch geen modder gooien? Trump is 34 keer veroordeeld voor fraude en/of financiële misdrijven en een andere rechter heeft gezegd dat hij een verkrachter is. Dat is gewoon het benoemen van feiten. Wat is daar mis mee?
Zelf vind ik eigen plannen presenteren altijd sterker, maar ik snap dat afkeer van Trump nu een hele goede reden is om te gaan stemmen.
pi_214275416
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Trump is wat moddergooien richting hem wel wat gewend dus hij weet wat hij vooral niet moet doen.

Nou....Trump kan er niet heel goed tegen als men hem kritiek geeft. Anders was het wel bij 5 miljoen schadevergoeding gebleven die hij wegens de verkrachting aan E Jean Carroll moet betalen en was het niet verhoogd naar 90 miljoen omdat hij pisnijdig werd en doorging met haar te belasteren en beledigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2024 18:31:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')