Dus je stelt met terugwerkende kracht dat dezelfde scenario's in het verleden ook naar noord koreaanse praktijken roken, of ben je daar plots compleet stil omdat het daar om kandidaten ging waar je niet over hun leeftijd kon zaniken?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat was het nou, er was een primary of hij is unopposed de kandidaat geworden.
Lekker Trumpiaans dat je twee tegenstrijdige punten tegelijk probeert te verkopen.
Ministers uit zijn regering zagen het niet? Zijn VP zag het niet? Niet echt oplettende lui als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze hebben niet meegdaan omdat niet duidelijk was hoe zwak Biden was.
Nee dat stel ik niet. Als de kiezers er tevreden mee zijn is het geen probleem. Obama zag bijna iedereen het wel zitten dat hij het een tweede keer probeert. Daarbij was er geen informatie achtergehouden die relevant is, bijvoorbeeld dat hij weken moe is van een reisje.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:23 schreef OMG het volgende:
[..]
Dus je stelt met terugwerkende kracht dat dezelfde scenario's in het verleden ook naar noord koreaanse praktijken roken, of ben je daar plots compleet stil omdat het daar om kandidaten ging waar je niet over hun leeftijd kon zaniken?
Die hebben dat achter gehouden, of verkeerd ingeschat. Nu zeggen ze off the record vrijwel allemaal dat het echt niet door kan zo. Je hebt echt helemaal niet op zitten letten he.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ministers uit zijn regering zagen het niet? Zijn VP zag het niet? Niet echt oplettende lui als je het mij vraagt.
Zo vaak spreken ze elkaar niet blijkbaar (en daar kun je wat van vinden). Het is heel goed mogelijk dat zo'n iemand dan denkt dat hij gewoon een mindere dag heeft, en geen goede inschatting heeft van hoe Biden op een 'normale' dag is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ministers uit zijn regering zagen het niet? Zijn VP zag het niet? Niet echt oplettende lui als je het mij vraagt.
Geen debatten, leugens van de media over Bidens gezondheid. Het lijkt mij niet dat de gemiddelde democraat een verstandige keuze hebben kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die hebben gekozen in de primary's. Wat was het? 80% voor Biden?
En ben je echt zeker dat géén van die stemmers Biden meer wil? Stel dat je je vergist, en men wipt Biden, hoe ga je zorgen dat gedesillusioneerde Joe-bros dan nog gaan stemmen? Hoe los je dat op?
Hooo boy, dat is toch je reinste volksverlakkerij van die lui? Ze zijn dus naast gespeend van mensenkennis en inschattingsvermogen nog onbetrouwbaar ook! En daar denk je de de verkiezingen mee te winnen? Daar ga je de stemmen van de mensen die walgen van de incompetente leugenaar Trump mee binnenhalen? Dat moet de strategie zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die hebben dat achter gehouden, of verkeerd ingeschat.
14 van de 16 miljoen stemmers waren blijkbaar tevreden.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat stel ik niet. Als de kiezers er tevreden mee zijn is het geen probleem. Obama zag bijna iedereen het wel zitten dat hij het een tweede keer probeert. Daarbij was er geen informatie achtergehouden die relevant is, bijvoorbeeld dat hij weken moe is van een reisje.
Beiden. Door de kansloze andere kandidaten ging hij unopposed, maar er waren andere kandidaten, en dit was een primary. Dat jij de uitkomst niet leuk vind na het laatste debat, tja, dat verandert niets aan het feit dat er primaries hebben plaatsgevonden.quote:Durf jij nog antwoord te geven op mijn vraag, was er een primary of is Biden unopposed kandidaat geworden?
Persoonlijk denk ik dat iedereen op de hoogte was maar dat niemand bij de democraten de ballen had om er wat van te zeggen laat staan ernaar te handelen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zo vaak spreken ze elkaar niet blijkbaar (en daar kun je wat van vinden). Het is heel goed mogelijk dat zo'n iemand dan denkt dat hij gewoon een mindere dag heeft, en geen goede inschatting heeft van hoe Biden op een 'normale' dag is.
Waarom denk jij dat al die mensen dat weten? Ik denk dat Biden eigenlijk nauwelijks contact heeft met de meeste ministers, senatoren en al helemaal niet met gouverneurs.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hooo boy, dat is toch je reinste volksverlakkerij van die lui? Ze zijn dus naast gespeend van mensenkennis en inschattingsvermogen nog onbetrouwbaar ook! En daar denk je de de verkiezingen mee te winnen? Daar ga je de stemmen van de mensen die walgen van de incompetente leugenaar Trump mee binnenhalen? Dat moet de strategie zijn?
Maar waar baseren ze zich dan op als ze het niet zien? Op de behaalde resultaten tijdens zijn presidentschap?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zo vaak spreken ze elkaar niet blijkbaar (en daar kun je wat van vinden). Het is heel goed mogelijk dat zo'n iemand dan denkt dat hij gewoon een mindere dag heeft, en geen goede inschatting heeft van hoe Biden op een 'normale' dag is.
Als je de verkiezingen wil verliezen als Democraten, moet je een echte primary houden. Dat is niet alleen het voordeel van de zittende president inleveren. Dat is ook campagnes voeren voor individuele kandidaten. Ruzie over standpunten (bijvoorbeeld Israël en Gaza). En de gebruikelijke modder die men graag gooit.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem om een echte primary te houden? Dat de sterkste kandidaat het mag doen.
Je kunt het natuurlijk ook eens proberen zonder moddergooien en op de inhoud.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je de verkiezingen wil verliezen als Democraten, moet je een echte primary houden. Dat is niet alleen het voordeel van de zittende president inleveren. Dat is ook campagnes voeren voor individuele kandidaten. Ruzie over standpunten (bijvoorbeeld Israël en Gaza). En de gebruikelijke modder die men graag gooit.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat al die mensen dat weten? Ik denk dat Biden eigenlijk nauwelijks contact heeft met de meeste ministers, senatoren en al helemaal niet met gouverneurs.
En als er eens een gepland bezoek was, dan had Biden daarvoor ruim rust.
Dus het had gewoon moeten opvallen.quote:There is no official schedule for Cabinet meetings, but presidents generally try to meet with their Cabinets on a weekly basis. Besides the president and department secretaries, Cabinet meetings are usually attended by the vice president, the U.S. ambassador to the United Nations, and other top-level officials as determined by the president
'Usually'. Ja, Harris zal hem vaak hebben ontmoet, alle andere genoemde namen hebben hem misschien al wel meer dan een jaar niet gesproken. Dus ik weet niet wat je hier probeert, maar je bent je eigen punt aan het ontkrachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Dus het had gewoon moeten opvallen.
Dus dan de vraag: Waarom niet? De kiezer heeft het recht te weten waarom die droomkandidaten het niet hebben doorgegeven of zelfs maar gelekt...
Ik heb al wel 20 keer ofzo aangegeven dat de kandidaat mij niet zoveel boeit. Ik heb heel erg veel redenen gegeven waarom Biden geen goed idee is. Dat jij alléén Biden wat vindt en dus allemaal nonsense rationalisaties moet bedenken waarom hij het moet doen is wat anders.quote:Beiden. Door de kansloze andere kandidaten ging hij unopposed, maar er waren andere kandidaten, en dit was een primary. Dat jij de uitkomst niet leuk vind na het laatste debat, tja, dat verandert niets aan het feit dat er primaries hebben plaatsgevonden.
Wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hooo boy, dat is toch je reinste volksverlakkerij van die lui? Ze zijn dus naast gespeend van mensenkennis en inschattingsvermogen nog onbetrouwbaar ook! En daar denk je de de verkiezingen mee te winnen? Daar ga je de stemmen van de mensen die walgen van de incompetente leugenaar Trump mee binnenhalen? Dat moet de strategie zijn?
Misschien ontkracht je je betoog zelf wel met je misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:52 schreef Hanca het volgende:
Harris zal hem vaak hebben ontmoet, alle andere genoemde namen hebben hem misschien al wel meer dan een jaar niet gesproken. Dus ik weet niet wat je hier probeert, maar je bent je eigen punt aan het ontkrachten.
Waarom denk je dat ze tevreden waren?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
zaterdag 13 juli 2024 15:34 schreef OMG het volgende:[/b]
[..]
14 van de 16 miljoen stemmers waren blijkbaar tevreden.
Nee hoor. Als een POTUS niet in staat is zijn werk uit te voeren moet en kan het kabinet gewoon ingrijpen. 25th Amendment weet je nog? Kwam toch ook wel eens ter sprake tijdens het regime Trump?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het is toch vrij logisch dat ze tijdens het presidentsschap van Biden altijd zeggen dat het lekker gaat. Zo werkt dat met een kabinet.
Nee je gaf al toe dat Biden unoppossed runde.quote:- er primaries waren
- Biden de meeste delegates heeft
- wat de mogelijkheden zijn
Waarom zou ik nou weer met namen moeten komen. Harris, Buttigieg, Michelle Obama, Nicholas Cage het maakt me allemaal geen fluit uit. Wie ik ook zou opperen je gaat het afschieten. Daarbij is het ook helemaal niet aan mij. Laat de kiezer er over stemmen is wat ik zeg. Jij zit alleen maar krampachtig vol te houden aan je Noord-Korea stijl verkiezinkje, er is gekozen. De kiezer is tevreden. Het is wel duidelijk hoor. Alleen Biden voor jou, je geeft het al toe er zijn volgens jou niet eens andere mogelijkheden. Ongeveer de hele wereld ziet dat anders want in letterlijk elke krant zijn er opties genoemd.quote:Maar keer op keer gaat het over onzin dat DEZE keer de primary van een zittend president naar noord koreaanse praktijken ruikt, een hoop oeverloos gelul over iemand naar voor schuiven, maar dan totaal geen details geven. Geen naam, geen plan, helemaal niks. Wat ook al een paar keer is aangegeven dat zo'n laatste moment wissel nooit succesvol heeft uitgepakt.
Precies en toen heb ik je ook uitgelegd waarom dat verschillend was van deze keer. Maar blijkbaar heb je niet geluisterd. Nou ik zal het nog een keer voor je uitleggen. Bij Obama kwam er geen informatie aan het licht na de primaries die maken dat hij 1 niet kan winnen 2 hem ongeschikt maken.quote:Vandaar ook de vraag eerder of het vorige keren ook oneerlijk was. Bij bijvoorbeeld Obama. Ook autoritaire praktijken? Of moeten we nu maar afwachten en de vingers gekruist houden tot het moment dat de winnaar van de primaries plots een wat dan ook moment heeft omdat toch maar "ja joh, jammer, maar NU vind ik je niks meer, dus we willen je verplaatsen" te roepen?
Buttigieg, Harris en Obama hebben al nee gezegd. Kom eens met een kandidaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom zou ik nou weer met namen moeten komen. Harris, Buttigieg, Michelle Obama, Nicholas Cage het maakt me allemaal geen fluit uit. Wie ik ook zou opperen je gaat het afschieten. Daarbij is het ook helemaal niet aan mij. Laat de kiezer er over stemmen is wat ik zeg.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt van m'n vorige post.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee je gaf al toe dat Biden unoppossed runde.
Ik heb al veel meer mogelijkheden genoemd dan dat jij stelt. Je ontkent gewoon alle mogelijkheden.
[..]
Waarom zou ik nou weer met namen moeten komen. Harris, Buttigieg, Michelle Obama, Nicholas Cage het maakt me allemaal geen fluit uit. Wie ik ook zou opperen je gaat het afschieten. Daarbij is het ook helemaal niet aan mij. Laat de kiezer er over stemmen is wat ik zeg. Jij zit alleen maar krampachtig vol te houden aan je Noord-Korea stijl verkiezinkje, er is gekozen. De kiezer is tevreden. Het is wel duidelijk hoor. Alleen Biden voor jou, je geeft het al toe er zijn volgens jou niet eens andere mogelijkheden. Ongeveer de hele wereld ziet dat anders want in letterlijk elke krant zijn er opties genoemd.
[..]
Precies en toen heb ik je ook uitgelegd waarom dat verschillend was van deze keer. Maar blijkbaar heb je niet geluisterd. Nou ik zal het nog een keer voor je uitleggen. Bij Obama kwam er geen informatie aan het licht na de primaries die maken dat hij 1 niet kan winnen 2 hem ongeschikt maken.
Kun je wel je vingers in je oren stoppen en roepen hurr durr Lord-Ronddraai noemt alle voorgaande primaries autoritair nee dat doe ik niet.
Je moet ook nagaan, zelfs de Republikeinen de Trump cult. Hebben primaries gehad met serieuzere kandidaten dan de democraten. Maargoed ik weet argumenten zijn bij jou volledig aan dovemansoren.
Bij Biden ook niet. Ja, dat debat was een debacle, maar oud was hij al, dus al dat gezeur dat dit hem NU ongeschikt maakt is echt een lachwekkend achterlijk excuus. Dat was hij aan het begin van de primaries en zijn presidentschap ook al.quote:Bij Obama kwam er geen informatie aan het licht na de primaries die maken dat hij 1 niet kan winnen 2 hem ongeschikt maken.
Die hebben nee gezegd omdat Biden koppig blijft zitten en ze niet aan zijn stoelpoten willen zagen, als Biden zijn stoel afstaat krijg je heel wat anders. En dat weet jij ook heel goed, waarom post je dit dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Buttigieg, Harris en Obama hebben al nee gezegd. Kom eens met een kandidaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |