Ja ik ook! Deden we in giro ook wel eens!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
13.00 had ik top 4
13.30 niet meer
HAHA
Nee hoorquote:Op zondag 14 juli 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel verdomme, iedereen heeft Twan Poels
Ja dit en 14 en 16-19quote:
Dat is zeer behoorlijkquote:
Kleine correctie, Bennet had ik in een ander poeltje...quote:
Einde tijdperkquote:Op maandag 15 juli 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
15 verschillende dagwinnaars in de subliek
(@:wimderon staat inmiddels #1)
Van 1 van de 2 of beide?quote:
Scheelt... toch 2,4 en 13 dusquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef franklop het volgende:
S. Yates, L De Plus, Meintjes, Bardet mee in 2e groep.
Ja wel jammer want heel lang over Carapaz en Healy getwijfeld, toch voorkeur aan de laatste gegevenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt... toch 2,4 en 13 dus![]()
Bardet had ik ook nog maar volgens mij geen top 20
Een prachtige 17e en 25e plaatsquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:20 schreef hhh38 het volgende:
Jungels en Gregoire mee
Zullen het wel niet halen
Zelfde.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
7 man mee, maar slechts 3 leveren helaas.
Ja helaasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vluchtertje te weinig, wel jammer. Had graag een Yates of Jorgenson gehad.
Mocht CRod2 echter verrassen dan ben ik spekkoper.
Lang getwijfeld wat ik zou doen... uiteindelijk voor Carapaz gekozen + 8 klassementsmannen waarbij ik gokte op het door het ijs zakken van Vingegaard en die niet gekozen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vluchtertje te weinig, wel jammer. Had graag een Yates of Jorgenson gehad.
Mocht CRod2 echter verrassen dan ben ik spekkoper.
Geen Carapaz en Wilco gaat zo grandioos parkeren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:55 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=115
Dagwinnaar is bekend.
Nog 'slechts' 179e van de dagquote:
Enigzins had het te verwachten geweest.quote:
Ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Terwijl de voormalige RockRacingN1Fans er niets meer van bakken. @:mani89 @:koffieplanter
De nummer 2 heeft in de laatste minuten nog Jonas gewisseld voor Ciccone. @Aproblemquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:55 schreef wimderon het volgende:
Evenepoel er nog uitgegooid na de interviews vanmorgen.
Niet m'n slimste last-minute wissel ooit, ik had kunnen bedenken dat ik niet naar advies van de nummer 878 moet luisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
De nummer 2 heeft in de laatste minuten nog Jonas gewisseld voor Ciccone. @:aproblem
Campenaerts vliegt volgens de tracker.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:56 schreef franklop het volgende:
Voor @:wimderon is het te hopen dat Campenaerts niet sneller gaat dan S Yates en dat Mas ook niet uithaalt.
Die gaat niet hoog genoeg eindigen zoquote:Op zondag 21 juli 2024 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Campenaerts vliegt volgens de tracker.
Healy, Van Wilder, Thomas, Armirail, Jungels en Landa dienen ook nog overleefd te worden, zo te zien.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat niet hoog genoeg eindigen zo
Muv van Landa kan overal wel een streep doorquote:Op zondag 21 juli 2024 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Healy, Van Wilder, Thomas, Armirail, Jungels en Landa dienen ook nog overleefd te worden, zo te zien.
Wim wordt niet eens genoemd!quote:Na drie zinderende weken zit het Cyclingmaster 🇫🇷 Tourspel 2024 er weer op! Dank aan iedereen voor jullie deelname en in het bijzonder dank aan www.thepack.cc en Team Visma - Lease a bike voor het ter beschikking stellen van de prijzen.
Ook feliciteren we de prijswinnaars van ons spel. Doordat iemand van de spelleiding (Sastre's Apostelen) als 3e is geëindigd, en de spelleiding alleen meespeelt voor de icoontjes, gaan de fysieke prijzen van dit Tourspel naar de #6, #5, #4, #2 en #1.
Daarnaast feliciteren we Fc Babatunde als de beste subleague van ons Tourspel 2024.
Gefeliciteerd met jullie prijs en graag zien we jullie weer terug bij ons Vueltaspel 2024!
Schandalig, boycotten de volgende keerquote:
Zelfs CM neemt de Vuelta minder serieus dan de Tourquote:Aanstaande zaterdag, 17 augustus, start de 🇪🇸 Vuelta a Espana en daarmee ook ons Vueltaspel 2024! Inmiddels hebben alle wielerploegen hun selectie bekend gemaakt voor de Spaanse wielerronde en hebben we alle renners van een waarde voorzien op onze website. Je kunt dus vanaf nu je team maken op www.cyclingmaster.nl
Zoals altijd is deelname aan ons wielerspel gratis, maar zijn er mooie prijzen te winnen. De hoofdprijs betreft dit jaar het gedragen wielershirt van Martijn Tusveld, inclusief Amstel Gold Race rugnummers: een uniek collector's item. Ook voor de #2 en #3 van het eindklassement zijn er hele mooie prijzen, met dank aan https://www.thepack.cc/ , producent van o.a. de handige en stijlvolle opbergcase voor wielrenners. Bekijk de prijzen voor het komende Vueltaspel op onze prijzenpagina: https://www.cyclingmaster.nl/prijzen.php
Wij wensen iedereen veel kijkplezier en succes bij het komende Vueltaspel!
Nagentien!quote:
Ik heb de klassementsrenners helemaal links laten liggen muv Almeida.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:44 schreef Slobeend het volgende:
Geen Roglic is een gokje, maar ik vertrouw niet op z'n vorm.
Dit, was de laatste die ik schraptequote:
Team Bratwurst?quote:
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kron een grijs paardje....die had ik dan ook wel willen hebben.
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaag
Livyensquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de grotere namen Bittner geskipt, hopelijk pakt dat niet slecht uit
Omdat ik 2 gokjes wilde doen en Narvaez graag wilde. En meer vertrouwen heb in Strong/Aberasturi/Marit en de 'grote 3'.quote:
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen met Pau gaat goed scoren.
Ik ga voortaan ook maar WF kopiëren.
Geen idee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoor
Van Eetvelt dus.. die had ik dan weer niet verwachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef Mani89 het volgende:
15% die nu opeens voor Lennert gaan is wel weer hilarisch. Gister was het gewoon voor mijn zwarte paard Lyviens, die natuurlijk gehinderd werd door de valpartij.
Dus vandaag zal Thomas de Gendt wel de massasprint doen.
We weten allemaal dat Lennert vandaag keurig 6e gaat worden.quote:Lennert Van Eetvelt: “Vandaag sprint ik zeker niet mee”
Gisteren verbaasde Lennert Van Eetvelt vriend en vijand door zich te mengen in de sprint, waardoor hij vijfde werd. Een erg knappe prestatie voor een niet-sprinter. “Het was echt niet de bedoeling. Ik was verbaasd dat ik vooraan zat. Ik had niet verwacht om mee te sprinten, maar het was wel tof.”
Vandaag zal hij zich normaal gedeisd houden. “Ik ga zeker niet nog eens sprinten. Het zou leuk zijn, maar het is belangrijker om energie te sparen. Ik voel me goed, denk dat gisteren daar het bewijs van was. Ik kijk uit naar het vervolg en zit te wachten tot de bergen eraan komen. Het is een toffe groep en goed weer. Meer moet dat niet zijn.”
Dit is, inderdaad, de enige logische conclusie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
We weten allemaal dat Lennert vandaag keurig 6e gaat worden.
Ja zie je, dan is het nog wel te behappen.quote:
Die had je wel nodig gehad voor dagwinst!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:53 schreef Mani89 het volgende:
(Er is sowieso iemans met Lyvins én Soto)
Nee Canal! Ohhhh well.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had je wel nodig gehad voor dagwinst!
Daar kan je er natuurlijk ten minste wel een paar van selecteren. Op papier zijn er 150 vluchters in dit veld. Maar ik hoop toch ook de juiste vluchter mee te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje wat veel mensen met klassementsmannen
Nouja, ik vind het ook niet zo duidelijk wie een klassement gaat rijden hoor. Eigenlijk alles behalve Roglic, Yates en Almeida (die had ik wel mee mogen nemen) vind ik echt al een gokje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Daar kan je er natuurlijk ten minste wel een paar van selecteren. Op papier zijn er 150 vluchters in dit veld. Maar ik hoop toch ook de juiste vluchter mee te hebben.
Hier ook, 1 “redelijk goede” sprinter niet meegenomen, verder gewoon de top 10 geselecteerd gok ik zoquote:
Die heeft 2× geleverd als knol dus nu wordt het kutquote:
Elke keer als ik hem eruit haal scoort hij juist. Nu erin staan, dus zal hij vallen op 2km van de streepquote:
Sprints vooralquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu wel Narvaez. Wat een kutspel blijft dit ook.
Bij sprints is het heel irritant om net P4/5 te missen terwijl je diegene wel steeds selecteert als ie 9e wordt. Vorig jaar viel dat bij mij steeds gelukkig, dit jaar is het een patroon om ze te missenquote:
11e, 9e, 10equote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft 2× geleverd als knol dus nu wordt het kut
Dat is typisch Cyclingmaster.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onze Discord pick Arjen kon er vandaag niks van @:Mani89
Denk dat je gewoon een top 50 scoor met je zwarte 2quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kontrat keurig 16e, daar hebben we echt niets aan
Zeker omdat de hele top 8 door vrijwel niemand is geselecteerd en maar 8 man Benno hebben lijkt me dit rond de 30e plaats ja. Team was niet spotgoedkoopquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon een top 50 scoor met je zwarte 2
Alsnog 11e!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gijs zesde ipv derde is wel een beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |