Team Bratwurst?quote:
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kron een grijs paardje....die had ik dan ook wel willen hebben.
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaag
Livyensquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de grotere namen Bittner geskipt, hopelijk pakt dat niet slecht uit
Omdat ik 2 gokjes wilde doen en Narvaez graag wilde. En meer vertrouwen heb in Strong/Aberasturi/Marit en de 'grote 3'.quote:
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen met Pau gaat goed scoren.
Ik ga voortaan ook maar WF kopiëren.
Geen idee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoor
Van Eetvelt dus.. die had ik dan weer niet verwachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef Mani89 het volgende:
15% die nu opeens voor Lennert gaan is wel weer hilarisch. Gister was het gewoon voor mijn zwarte paard Lyviens, die natuurlijk gehinderd werd door de valpartij.
Dus vandaag zal Thomas de Gendt wel de massasprint doen.
We weten allemaal dat Lennert vandaag keurig 6e gaat worden.quote:Lennert Van Eetvelt: “Vandaag sprint ik zeker niet mee”
Gisteren verbaasde Lennert Van Eetvelt vriend en vijand door zich te mengen in de sprint, waardoor hij vijfde werd. Een erg knappe prestatie voor een niet-sprinter. “Het was echt niet de bedoeling. Ik was verbaasd dat ik vooraan zat. Ik had niet verwacht om mee te sprinten, maar het was wel tof.”
Vandaag zal hij zich normaal gedeisd houden. “Ik ga zeker niet nog eens sprinten. Het zou leuk zijn, maar het is belangrijker om energie te sparen. Ik voel me goed, denk dat gisteren daar het bewijs van was. Ik kijk uit naar het vervolg en zit te wachten tot de bergen eraan komen. Het is een toffe groep en goed weer. Meer moet dat niet zijn.”
Dit is, inderdaad, de enige logische conclusie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
We weten allemaal dat Lennert vandaag keurig 6e gaat worden.
Ja zie je, dan is het nog wel te behappen.quote:
Die had je wel nodig gehad voor dagwinst!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:53 schreef Mani89 het volgende:
(Er is sowieso iemans met Lyvins én Soto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |