Wim wordt niet eens genoemd!quote:Na drie zinderende weken zit het Cyclingmaster 🇫🇷 Tourspel 2024 er weer op! Dank aan iedereen voor jullie deelname en in het bijzonder dank aan www.thepack.cc en Team Visma - Lease a bike voor het ter beschikking stellen van de prijzen.
Ook feliciteren we de prijswinnaars van ons spel. Doordat iemand van de spelleiding (Sastre's Apostelen) als 3e is geëindigd, en de spelleiding alleen meespeelt voor de icoontjes, gaan de fysieke prijzen van dit Tourspel naar de #6, #5, #4, #2 en #1.
Daarnaast feliciteren we Fc Babatunde als de beste subleague van ons Tourspel 2024.
Gefeliciteerd met jullie prijs en graag zien we jullie weer terug bij ons Vueltaspel 2024!
Schandalig, boycotten de volgende keerquote:
Zelfs CM neemt de Vuelta minder serieus dan de Tourquote:Aanstaande zaterdag, 17 augustus, start de 🇪🇸 Vuelta a Espana en daarmee ook ons Vueltaspel 2024! Inmiddels hebben alle wielerploegen hun selectie bekend gemaakt voor de Spaanse wielerronde en hebben we alle renners van een waarde voorzien op onze website. Je kunt dus vanaf nu je team maken op www.cyclingmaster.nl
Zoals altijd is deelname aan ons wielerspel gratis, maar zijn er mooie prijzen te winnen. De hoofdprijs betreft dit jaar het gedragen wielershirt van Martijn Tusveld, inclusief Amstel Gold Race rugnummers: een uniek collector's item. Ook voor de #2 en #3 van het eindklassement zijn er hele mooie prijzen, met dank aan https://www.thepack.cc/ , producent van o.a. de handige en stijlvolle opbergcase voor wielrenners. Bekijk de prijzen voor het komende Vueltaspel op onze prijzenpagina: https://www.cyclingmaster.nl/prijzen.php
Wij wensen iedereen veel kijkplezier en succes bij het komende Vueltaspel!
Nagentien!quote:
Ik heb de klassementsrenners helemaal links laten liggen muv Almeida.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:44 schreef Slobeend het volgende:
Geen Roglic is een gokje, maar ik vertrouw niet op z'n vorm.
Dit, was de laatste die ik schraptequote:
Team Bratwurst?quote:
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kron een grijs paardje....die had ik dan ook wel willen hebben.
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is bij veel ploegen (waaronder Lotto) wel afwachten wie er gaat sprinten vandaag
Livyensquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
Waarom?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de grotere namen Bittner geskipt, hopelijk pakt dat niet slecht uit
Omdat ik 2 gokjes wilde doen en Narvaez graag wilde. En meer vertrouwen heb in Strong/Aberasturi/Marit en de 'grote 3'.quote:
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Iedereen met Pau gaat goed scoren.
Ik ga voortaan ook maar WF kopiëren.
Geen idee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Stond er bij meerdere voorspellers bij hoor
Van Eetvelt dus.. die had ik dan weer niet verwachtquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n sprint in oplopende lijn ligt Kron wel, wie zijn de alternatieven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |