Dat is zeer behoorlijkquote:
Kleine correctie, Bennet had ik in een ander poeltje...quote:
Einde tijdperkquote:Op maandag 15 juli 2024 11:44 schreef franklop het volgende:
15 verschillende dagwinnaars in de subliek
(@:wimderon staat inmiddels #1)
Van 1 van de 2 of beide?quote:
Scheelt... toch 2,4 en 13 dusquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef franklop het volgende:
S. Yates, L De Plus, Meintjes, Bardet mee in 2e groep.
Ja wel jammer want heel lang over Carapaz en Healy getwijfeld, toch voorkeur aan de laatste gegevenquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scheelt... toch 2,4 en 13 dus![]()
Bardet had ik ook nog maar volgens mij geen top 20
Een prachtige 17e en 25e plaatsquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:20 schreef hhh38 het volgende:
Jungels en Gregoire mee
Zullen het wel niet halen
Zelfde.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
7 man mee, maar slechts 3 leveren helaas.
Ja helaasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vluchtertje te weinig, wel jammer. Had graag een Yates of Jorgenson gehad.
Mocht CRod2 echter verrassen dan ben ik spekkoper.
Lang getwijfeld wat ik zou doen... uiteindelijk voor Carapaz gekozen + 8 klassementsmannen waarbij ik gokte op het door het ijs zakken van Vingegaard en die niet gekozen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vluchtertje te weinig, wel jammer. Had graag een Yates of Jorgenson gehad.
Mocht CRod2 echter verrassen dan ben ik spekkoper.
Geen Carapaz en Wilco gaat zo grandioos parkeren natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:55 schreef Pino112 het volgende:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=115
Dagwinnaar is bekend.
Nog 'slechts' 179e van de dagquote:
Enigzins had het te verwachten geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop