quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Ten Damme was bij Jiskefet trouwens Retenjonge bij de Bruine Ridders.
quote:
Niet alleen haar portemonneequote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die donkere advocaat stond erbij en was machteloos. Wel haar portemonéé gevuld.
Ik denk ofzo. Alhoewel misschien ook kan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Ik gok 9 maand voorwaardelijk en een verplichte cursus ofzo
Waarom houdt een rechtbank rekening met de publiciteit?quote:
Prachtigquote:
Logisch. Een publieke veroordeling is ook een soort straf al.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom houdt een rechtbank rekening met de publiciteit?
Dus een onbekende bakker uit Amstelveen die dezelfde daden pleegt krijgt een hogere straf omdat hij geen mediabekendheid is?
Hij gaat in hoger beroep.quote:
Een verplichte cursus wat!? Rappen!?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Ik gok 9 maand voorwaardelijk en een verplichte cursus ofzo
Als hij echt vindt dat ie onschuldig is, moet hij dat zeker doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
2 jaar. Is nog best fors hoor.
Hoger beroep dan maar.
Hangt er van af.quote:
Dat komt er sowieso zeiden ze alquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
2 jaar. Is nog best fors hoor.
Hoger beroep dan maar.
Zou jij voor 2 jaar je leven lang op de vlucht slaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Twee jaar en hij was niet bij de uitspraak. Die is geheid onderweg naar Marokko.
De NPO nodigt hem na zijn gevangenisstraf gewoon uit voor college tour.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef KNAK het volgende:
Gefeliciteerd allen.
Dat is ook einde Ali B, kan ie na zn spinnenhuis-ervaring direct optyfen <Nope> en daar wat proberen op te bouwen.. hier zal dat niet meer lukken
Lekker 2 jaar de bajes in, waarbij iedere gedetineerde weet dat je een smerige verkrachter bent. Dat worden 2 lange jarenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou jij voor 2 jaar je leven lang op de vlucht slaan?
Mogelijk hoger beroep, maar Ali gaat wel achter de trali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |