Zo zie ik Ali ook wel in de rechtbank zitten als ie er zou zijn:quote:
Lijkt me geen speld tussen te krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef Caland het volgende:
B. nam op de zitting geen enkele verantwoordelijkheid. De rechtbank zag een man die zich in het nauw gedreven voelde, maar hij maakte gebruik van de aandacht. Rechtbank ziet hem als een dwingende persoon met weinig inlevingsvermogen en weinig zelfreflectie.
De alleenstaande hooligan: : 'Wat nou bepalen? Ik zou Sharen Stone wel eens willen bepalen.' Koot en Bie.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
Maar eerlijk,gaan ze nu afstrepen wat hij heeft gedaan om een straf te bepalen?
Dat gaat niet gebeuren. De oude richtlijn, (die 1 juli vervallen is, maar de nieuwe zal niet veel afwijken) neemt als uitgangspunt 3 jaar onvoorwaardelijk voor een eenmalige verkrachting van een meerderjarige. Daar kan al naar gelang de omstandigheden meer of minder worden. Max voor verkrachting is 12 jaar. Voor poging verkrachting max 8 jaar.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Kunnen we al spreken over "de serieverkrachter" Ali B?
Ik denk 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:11 schreef roos94 het volgende:
Ik gok 9 maand voorwaardelijk en een verplichte cursus ofzo
Die donkere advocaat stond erbij en was machteloos. Wel haar portemonéé gevuld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, het was niet zo heel snugger van Ali om hier nog gewoon in de rechtzaal mee door te gaan.
Het was toch echt Ali B. zelf die er een complete show van maakte.quote:
Heeren van De Bruyne Sterquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
Ten Damme was bij Jiskefet trouwens Retenjonge bij de Bruine Ridders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |